BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Gevoel

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
KKL
 KKL - donderdag 29 april 2010 - 11:53   quote  deeplink  
De eerste keer met me vader aan de hand. 10 jaar oud geïmponeerd door de 1000 lampen van het Feyenoord stadion door de sfeer en de mensen massa. Ik liep het stadion binnen en zag grote mannen met hesjes aan ik weet nog goed dat me pa vroeg of hij me wou fouilleren omdat ik dat spannend vond. Ik liep verder en wist niet wat ik zag de lampen de 45.000 mensen die voor 1 ding leven de club van rood en wit.
Ik weet nog goed dat me vader vroeg of ik het mooi vond, maar ik was te erg onder de indruk dat ik hem niet eens hoorde. De stadion speaker begon met de basis 11 van Feyenoord na elke speler die genoemd werd kwam een luid applaus ik vond het geweldig. Het gevoel werd sterker met de minuut toen op een gegeven moment de spelers tunnel openging .

Het stadion werd gek en de mooiste liederen rolde van de tribune. Het fluitje ging, ik weet nog goed dat Feyenoord slecht starte(zoals wel vaker). De mensen voelde het aan en gingen 100% achter onze club staan, het was geweldig hoe je zag dat dit duidelijk invloed had op het spel van onze trots.

En na een paar geweldige minuten scoorde we dan eindelijk het was heerlijk het was een gevoel van macht en passie ik stond met de tranen in me ogen omdat ik nog zo jong was en omdat ik zo onder de indruk was van de 45.000 andere Feyenoord supporters niet veel later 2-0 en het was gedaan. Voor ik het wist was het rust, de tijd ging zo snel het was niet te geloven. In de rust ging het zingen gewoon door. Het was een gekkenhuis, iedereen stond te zingen en te springen 110% achter de club waar wij voor stonden, het was heerlijk.

De spelers kwamen weer het veld op. Ik weet nog goed dat ik met mijn sjaaltje in de lucht stond en ik zag in mijn ooghoeken dat me vader kijk hoe ik dit in mijn eigen ogen beleefde. De 2e helft was geweldig het werd 3-0 4-0 en zelfs 5-0 zoiets had ik nog nooit in mijn leven meegemaakt de passie de sfeer de mensen en het stadion. De wedstrijd was afgelopen ik was schor van het schreeuwen en het juichen.

De wedstrijd was afgelopen, ik wou nog even 10 minuten genieten van het mooie stadion, voordat we de trein in gingen. Ik en me vader liepen naar de trein en ik was in slaap gevallen. Ik droomde van een van de mooiste dingen in mijn leven. Vanaf dat moment wist ik het zeker Feyenoord till i die. De volgende dag kwam ik weer in Zaandam aan, en vertelde blij mijn verhaal aan mijn klasgenootjes maar die vonden het niks want die waren immers voor Ajax.

Het kon me niks schelen of ze me uitlachten dit pakken ze me toch niet meer af. Dit is mijn passie dit is mijn liefde.

Feyenoord till i die

huh???

Feyenoord till i die = Hotjumper????

http://www.frfc1908.nl/ingezonden/het-gevoel/#more-2291

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door KKL --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 april 2010 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 11:53 schreef KKL het volgende:
De eerste keer met me vader aan de hand. 10 jaar oud geïmponeerd door de 1000 lampen van het Feyenoord stadion door de sfeer en de mensen massa. Ik liep het stadion binnen en zag grote mannen met hesjes aan ik weet nog goed dat me pa vroeg of hij me wou fouilleren omdat ik dat spannend vond. Ik liep verder en wist niet wat ik zag de lampen de 45.000 mensen die voor 1 ding leven de club van rood en wit.
Ik weet nog goed dat me vader vroeg of ik het mooi vond, maar ik was te erg onder de indruk dat ik hem niet eens hoorde. De stadion speaker begon met de basis 11 van Feyenoord na elke speler die genoemd werd kwam een luid applaus ik vond het geweldig. Het gevoel werd sterker met de minuut toen op een gegeven moment de spelers tunnel openging .

Het stadion werd gek en de mooiste liederen rolde van de tribune. Het fluitje ging, ik weet nog goed dat Feyenoord slecht starte(zoals wel vaker). De mensen voelde het aan en gingen 100% achter onze club staan, het was geweldig hoe je zag dat dit duidelijk invloed had op het spel van onze trots.

En na een paar geweldige minuten scoorde we dan eindelijk het was heerlijk het was een gevoel van macht en passie ik stond met de tranen in me ogen omdat ik nog zo jong was en omdat ik zo onder de indruk was van de 45.000 andere Feyenoord supporters niet veel later 2-0 en het was gedaan. Voor ik het wist was het rust, de tijd ging zo snel het was niet te geloven. In de rust ging het zingen gewoon door. Het was een gekkenhuis, iedereen stond te zingen en te springen 110% achter de club waar wij voor stonden, het was heerlijk.

De spelers kwamen weer het veld op. Ik weet nog goed dat ik met mijn sjaaltje in de lucht stond en ik zag in mijn ooghoeken dat me vader kijk hoe ik dit in mijn eigen ogen beleefde. De 2e helft was geweldig het werd 3-0 4-0 en zelfs 5-0 zoiets had ik nog nooit in mijn leven meegemaakt de passie de sfeer de mensen en het stadion. De wedstrijd was afgelopen ik was schor van het schreeuwen en het juichen.

De wedstrijd was afgelopen, ik wou nog even 10 minuten genieten van het mooie stadion, voordat we de trein in gingen. Ik en me vader liepen naar de trein en ik was in slaap gevallen. Ik droomde van een van de mooiste dingen in mijn leven. Vanaf dat moment wist ik het zeker Feyenoord till i die. De volgende dag kwam ik weer in Zaandam aan, en vertelde blij mijn verhaal aan mijn klasgenootjes maar die vonden het niks want die waren immers voor Ajax.

Het kon me niks schelen of ze me uitlachten dit pakken ze me toch niet meer af. Dit is mijn passie dit is mijn liefde.

Feyenoord till i die

huh???

Feyenoord till i die = Hotjumper????

http://www.frfc1908.nl/ingezonden/het-gevoel/#more-2291
ik denk dat het Piet is (hoewel ik niks lees over witte sweaters en zonnebanken)
KKL
 KKL - donderdag 29 april 2010 - 12:53   quote  deeplink  
hahahahha.....en stratenmaken
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 april 2010 - 13:35   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Milo
 Milo - donderdag 29 april 2010 - 13:42   quote  deeplink  
????????????? vaag, hahahaha... ik ben benieuwd wat richard er van vind.
Dubble O ms
 Dubble O ms - donderdag 29 april 2010 - 13:57   quote  deeplink  
Mijn gevoel is al aardig verziekt. ik kan ongeveer hetzelfde verhaal vertellen als KKL. Maar als ik de maatregelen bekijk die er genomen worden om en rondom de bekerfinale moet ik kotsen. Het lijkt wel of we in staat van oorlog zijn. Je moet je ausweis tonen met je ticket om het stadion in te komen. Zelfs in Marokko halen ze dat niet in hun hoofd. Ik weet wel dat die hooly's de oorzaak zijn, maar dit heeft niks met de normale supporters te maken. Ik overweeg dan ook (en met misschien vele met mij) om niet te gaan ook al heb ik een kaartje. Voor mijn part wordt, deze wedstrijd helemaal niet meer gespeeld. Mijn plezier is vergald.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 april 2010 - 18:47   quote  deeplink  
ik ga op zeker:

YOU CANT BAN A FEYENOORD FAN!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 april 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 18:47 schreef hotjumper het volgende:
ik ga op zeker:

YOU CANT BAN A FEYENOORD FAN!
.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 april 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 18:47 schreef hotjumper het volgende:
ik ga op zeker:

YOU CANT BAN A FEYENOORD FAN!
sevillana
 sevillana - donderdag 29 april 2010 - 21:02   quote  deeplink  
Eens!

ik ga op zekerder:

YOU NEVER CANT BAN A FEYENOORD FAN!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 april 2010 - 21:09   quote  deeplink  
Wat Sevi zegt..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door Leon FR1908 --
Milo
 Milo - donderdag 29 april 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 18:47 schreef hotjumper het volgende:
ik ga op zeker:

YOU CANT BAN A FEYENOORD FAN!
Quiroz
 Quiroz - donderdag 29 april 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 21:02 schreef sevillana het volgende:
Eens!

ik ga op zekerder:

YOU NEVER CANT BAN A FEYENOORD FAN!
sevillana
 sevillana - donderdag 29 april 2010 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 21:09 schreef Leon FR1908 het volgende:
.
???
Quiroz
 Quiroz - donderdag 29 april 2010 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 22:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

???
-
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 april 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 22:15 schreef sevillana het volgende:

[..]

???
Gecorrigeerd..
sevillana
 sevillana - donderdag 29 april 2010 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 22:19 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Gecorrigeerd..
thk U
kale co
 kale co - donderdag 29 april 2010 - 23:31   quote  deeplink  
ga ook wel ff kijken
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 april 2010 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 23:31 schreef kale co het volgende:
ga ook wel ff kijken
mooi
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 april 2010 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 21:02 schreef sevillana het volgende:
Eens!

ik ga op zekerder:

YOU NEVER CANT BAN A FEYENOORD FAN!
Dus je kan nooit een Feyenoord fan niet bannen....

hahahahahahaha
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 april 2010 - 07:23   quote  deeplink  
laat Boudewijn t niet horen
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 april 2010 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 - 01:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dus je kan nooit een Feyenoord fan niet bannen....

hahahahahahaha
scherp opgemerkt, jumper. (typefoutje)
correctie dus: You never can ban a Feyenoord fan, leest idd beter
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 april 2010 - 11:05   quote  deeplink  
mooi zo
sevillana
 sevillana - vrijdag 30 april 2010 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 - 11:05 schreef hotjumper het volgende:
mooi zo
at your service
NRAforEVER
 NRAforEVER - vrijdag 30 april 2010 - 11:34   quote  deeplink  
never ignore advice that rhymes..
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 april 2010 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 - 11:34 schreef NRAforEVER het volgende:
never ignore advice that rhymes..
dat rijmt niet...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 april 2010 - 16:13   quote  deeplink  
das mooi, sla ik t in de wind.
sevillana
 sevillana - zaterdag 01 mei 2010 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 - 16:13 schreef Stylzz het volgende:
das mooi, sla ik t in de wind.
beter

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Gevoel









0.0052239