|
|
KKL
|
|
|
wat gaan jullie morgen doen?? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
zuipen en vrouwen lastig vallen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Koninginnenacht! 2010 in Amst*rdam
Wat een feest, nationaal feest geen atabouleb die ons kan stoppen, we bepalen zelf waar we heengaan vanavond, is het weer stadhuisplein met 250 man? Den Haag met 800? Utrecht met 1500? Of gaan we echt gek doen en met zn alle wat drinken in die grafstad? Koninginnenacht 2010 gaat er in elk geval eentje worden om NOOIT te vergeten!
ONZE STAD, WIJ BEPALEN!
http://www.frfc1908.nl/nieuws/koninginnenacht-2010-in-amstrdam/ |
|
|
|
|
Manu-Armata
|
|
|
nou lekker kansloos om naar 020 te gaan Fijn dat het jou stad is, t`is niet de mijne
X X X Niks |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
effe naar den haag. koninginenach. lol. lekker zuipen enzo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
NRAforEVER
|
|
|
quote: Dus je werkt bij de ME... |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
Werken en misschien in de stad kijken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahaha godver nu jij het zegt.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb toch echt m'n twijfels |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij moet altijd werken als Feyenoord speeld!!! Zou hij die MEer zijn met die Feyenoordsticker op z`n schild????
Of die op die shetlandpony met de woorden zero tolerance op z`n helm?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 29 april 2010 - 21:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Hij moet altijd werken als Feyenoord speeld!!! Zou hij die MEer zijn met die Feyenoordsticker op z`n schild???? Of die op die shetlandpony met de woorden zero tolerance op z`n helm?? kan ook horeca zijn, toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee hij is zondag gewoon in de KUIP,collega van Jumper of zou Jumper ook een MEer zijn? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 29 april 2010 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nee hij is zondag gewoon in de KUIP,collega van Jumper of zou Jumper ook een MEer zijn? mensen die in de horeca werken moeten altijd werken? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens mij zijn het gewoon 2 stillen? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
shit, dus dan is bram er ook 1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: kut kut kut idd zeg nooit over nagedacht .Bedankt Milo... Hoe zit het eigenlijk met Sevilanna???Hij is Styllz en Jumper aardig aan het indekken? |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
kan ook continue dienst zijn toch, lekkere havenarbeiders zijn jullie zeg. NOT! stelletje kantoorpikken!:p |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 29 april 2010 - 21:51 schreef vak VV het volgende:kan ook continue dienst zijn toch, lekkere havenarbeiders zijn jullie zeg. NOT! stelletje kantoorpikken!:p hey hey hey elke dag in de buitenlucht he... en soms in de haven of luchthaven of thuishaven of uuuuhhhhhh |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
hehehehehe... Ik ben veel te lui om ME-er te zijn. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: die wieringers zijn inderdaad erg lui, hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: t is dat je een Feyenoorder bent..... ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wieringerwerf???hahahahaha Ja dat is beter dan Nieuw Vennep |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 29 april 2010 - 21:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] kut kut kut idd zeg nooit over nagedacht .Bedankt Milo... Hoe zit het eigenlijk met Sevilanna???Hij is Styllz en Jumper aardig aan het indekken? zit in de handel, soms hard werken, soms wat meer vrije tijd, dus niet in een pak of met een pet op
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 29 april 2010 - 22:13 schreef sevillana het volgende:[..] zit in de handel, soms hard werken, soms wat meer vrije tijd, dus niet in een pak of met een pet op Als je geld wil verdienen moet je in de handel gaan zei mijn Opa altijd... Had ik maar naar hem geluisterd,alleen bloemen en fruit moet je nooit doen. Dat is vallen en opstaan zei hij... ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 29 april 2010 - 22:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Als je geld wil verdienen moet je in de handel gaan zei mijn Opa altijd... Had ik maar naar hem geluisterd,alleen bloemen en fruit moet je nooit doen. Dat is vallen en opstaan zei hij... ;) wijze woorden! hoewel, ..... bloemen vandaag de dag .......................... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wieringerwerf zuigt! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
wieringen moeten ze weer onder water zetten. en ik werk, principieel nooit in het weekend. hahahahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
overigens net even op de vrijmarkt in het pittoreske krommenie geweest. Maar tering wat een irritant kutvolk zijn die oranje klanten. Ze zouden heel nederland droog moeten leggen op koninginnedag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 april 2010 - 01:15 schreef hotjumper het volgende:wieringen moeten ze weer onder water zetten. en ik werk, principieel nooit in het weekend. hahahahahaha gast.. Wieringen is een eiland..
De wieringermeer daarentegen is een polder, die ze van mij vandaag nog mogen ontpolderen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 april 2010 - 07:25 schreef Stylzz het volgende:[..] gast.. Wieringen is een eiland.. De wieringermeer daarentegen is een polder, die ze van mij vandaag nog mogen ontpolderen. hahahaha. nu je het zegt, heb op school og eens zo'n kut liedje moeten leren over het varen naar wieringen ofzo.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Bier zuipen en k*t roepen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 april 2010 - 08:25 schreef hotjumper het volgende:[..] hahahaha. nu je het zegt, heb op school og eens zo'n kut liedje moeten leren over het varen naar wieringen ofzo.. Met een mooi meisje van achttien jaren, dat zo graag naar Wieringen wou.... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
halen ze wieringen nog altijd binnen als het regent |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weet je uberhaupt waar t ligt ? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
joh.. fokking brilliant ...
Zeg, wat doen jullie eigenlijk thuis op deze koninklijke dag.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
de koningin op tv kijken natuurlijk, verder is mijn tolerantie graad bij "oranje-klanten" vrij laag... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ben net thuis,utrecht he,super leuk veel drank |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hadden er nog even over gedacht om daar heen te gaan gisteravond, toch maar in de buurt gebleven. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
heb je wat gemist,was ondanks de regen super gezellig |
|
|
|