|
|
Stylzz
|
|
|
oh en niet onbelangrijk, ik heb net mn dochter geleerd bah te zeggen en apengeluiden te maken als je ajaks zegt |
|
|
|
|
bram
|
|
|
je bent goed bezig Stylzz |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 april 2010 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:oh en niet onbelangrijk, ik heb net mn dochter geleerd bah te zeggen en apengeluiden te maken als je ajaks zegt dat noem ik dus opvoeding! |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 april 2010 - 12:52 schreef Stylzz het volgende:oh en niet onbelangrijk, ik heb net mn dochter geleerd bah te zeggen en apengeluiden te maken als je ajaks zegt we geven je op voor vader v/h jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nahja die apengeluiden waren haar eigen idee. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: gewoon, blijven stimuleren |
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
Ben lekker thuis, slecht weer en mijn altijd veelste druk en meestal rottigeheid dus heerlijk met een drankie op de bank. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: lekker dan, en ik maar denken dat ik de kut baan had bij AO |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
net ff naar bergen aan zee geweest lekker in het zonnetje aan het strand gezeten ff happie en drankje gedaan. schrijven die joden daar gewoon parkeerbonnen op koninginnedag. kanker dorp |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hehe, heb de standby. Score vandaag; 2DC's en een appl server. Maar t draait weer, met de kleine nog ff op pad geweest,nu weer thuis. Mooi geweest! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik ben altijd dronken als ik standby heb... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
is in mijn geval niet handig.. Heb de mgmt standby, is niet slim :. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: ben je wel eens nuchter dan |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja wel hoor hahahahaha
uiteindelijk toch gezellig geworden bier en zo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't is inmiddels al weer 1 mei. 30 april is al weer geweest, was wel gezellig. muziek, drankje, hapje, dansje, vrienden, vriendinnen. that's life! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
was gisteren heel gezellig in tilburg, had wel ff langs eindhoven kunnen gaan bednek ik me nu............ |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ik heb lekker gezopen in harderwijk! |
|
|
|