|
|
Milo
|
|
|
jongens biertje zit er niet in de drooglegging is een feit. toch afspreken? ik hoor het wel! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
wat een feest
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
een flesje water met wodka erin is niet zo moeilijk. stop 5 flesjes in je tas waarvan 1 wodka. werkt altijd. van te voren indrinken. paar valiums, snuiffie erbij en gaan!!! moet kunnen. lol |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
appelsap kan ook..... doe je gewoon whiskey in |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
we komen wel met een oplossing;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het is echt te triest voor woorden.... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
droog die stad. heb liever dat ze een maand geen coscous vreten geef daar een verbod op en op mannen die in jurken lopen want dat is helemaal bizar abu trouwens heb jij ook een jurk?? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 29 april 2010 - 23:41 schreef kale co het volgende:droog die stad. heb liever dat ze een maand geen coscous vreten geef daar een verbod op en op mannen die in jurken lopen want dat is helemaal bizar abu trouwens heb jij ook een jurk?? zal waarschijnlijk wel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 april 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 29 april 2010 - 23:41 schreef kale co het volgende:droog die stad. heb liever dat ze een maand geen coscous vreten geef daar een verbod op en op mannen die in jurken lopen want dat is helemaal bizar abu trouwens heb jij ook een jurk?? In dit geval!!! mee eens. Hopeloos gebeuren in Rotterdam.. Hoeveel gaat dit de maatschapij eigenlijk wel niet kosten? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zit er voor mij toch nooit in |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ttrein rijd toch rechtstreeks van Rotterdam naar Beilen? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
heb je enig idee wat dat kost?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat vraag je maar aan de conducteur. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
€42,10 of €25,30 met een kortingskaart
ik snap je punt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 mei 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
en tegenwoordig rij ik op gas, dus veeeeeeeel goedkoper |
|
|
|