BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De komkommertijd!! en wat motten we ermee?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 april 2010 - 16:41   quote  deeplink  
ik ben nu al weer bang. de leegte van geen voetbal! moet er ieder jaar echt aan wennen. gelukkig komt er nog een wk. ook al is dat slechts surrogaat vergeleken met feyenoord. hoe denken jullie hierover? zomer is ook leuk. maar de eerste maand is echt klote man
Royaal
 Royaal - donderdag 29 april 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Het WK is al heel wat in vergelijking met niks, ben groot fan van Kuyt, dus ik vermaak me wel, die laatste weken duren alleen zo lang.. :(
Tjabba
 Tjabba - donderdag 29 april 2010 - 17:22   quote  deeplink  
Eerst het wk en daarna moeten we weer snel aan de bak ivm voorrondes van de europa cup.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 april 2010 - 17:41   quote  deeplink  
WK.. Kijk t wel, maar zal me aan mn anus oxyderen hoe ver ze komen.
Verder F5en mbt transfernieuws.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 april 2010 - 17:46   quote  deeplink  
misschien kunnen we discussieren over Feyenoord en haar fans
NRAforEVER
 NRAforEVER - donderdag 29 april 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 17:46 schreef hotjumper het volgende:
misschien kunnen we discussieren over Feyenoord en haar fans
goed idee! een topic starten waarop iedereen uit de doeken doet wanneer het Feyenoord fan zijn is ontstaan en hoe het zich heeft ontwikkeld..?
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 april 2010 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 17:50 schreef NRAforEVER het volgende:

[..]

goed idee! een topic starten waarop iedereen uit de doeken doet wanneer het Feyenoord fan zijn is ontstaan en hoe het zich heeft ontwikkeld..?
das heel simpel. ik werd in 77 geboren. en toen deden ze een paar prikjes. gewoon even checken of het in orde was. EN DAT WAS HET!!!! het bleek dat ik allemaal rode en witte bloedlichaampjes had. is eigenlijk altijd zo gebleven

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door FR-Han --
NRAforEVER
 NRAforEVER - donderdag 29 april 2010 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 17:58 schreef obiku010 het volgende:

[..]

das heel simpel. ik werd in 77 geboren. en toen deden ze een paar prikjes. gewoon even checken of het in orde was. EN DAT WAS HET!!!! het bleek dat ik allemaal rode en witte bloedlichaampjes had. is eigenlijk altijd zo gebleven
Dit verhaal van obiku010 klopt geheel, hoewel de vroedvrouw me nog toefluisterde dat z'n balletjes nog niet helemaal waren ingedaald.

In 1973 (olie crisis) zag ik het daglicht.. en op een zomerse dag, speelplein van een lagere school, werd ik benaderd door twee blonde knaapjes, die op dreigende toon vroegen of ik wel Ajax fan was... ik wist op dat moment niet veel van voetbal (sommigen zeggen nu nog niet), maar ik wist dat Feyenoord de aartsvijand was van Ajax.. dus wat zeg ik..? "Feyenoord!" Het kwam niet tot een aanvaring, want raadt eens.. de kereltjes bleken bluffertjes te zijn en sindsdien... ben ik een Feyenoord liefde toegedaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door NRAforEVER --
Milo
 Milo - donderdag 29 april 2010 - 18:29   quote  deeplink  
ook ik ben ter wereld gekomen in 77 schijnt een goed jaar te zijn geweest.
Wie heeft er nog meer een sv hier op het forum?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 april 2010 - 18:32   quote  deeplink  
ik ben van '65 en kan je dan voor een andere club als Feyenoord zijn?
craven
 craven - donderdag 29 april 2010 - 19:15   quote  deeplink  
76, eerste wedstrijd van feyenoord was ajax uit , een vriend nam me mee(2-2) na de wedstrijd rennen voor de me(geen idee waarvoor) ik herinner me nog dat ik struikelde en in me val aan me jasje werd omhoog getrokken door een beer van een vent. Die zei: voor vallen hebben we geen tijd jochie, kom op doorlopen...hahahhaa
R()b
 R()b - donderdag 29 april 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 17:41 schreef Stylzz het volgende:
WK.. Kijk t wel, maar zal me aan mn anus oxyderen hoe ver ze komen.
Verder F5en mbt transfernieuws.
Hahahahahahahaha shit zeg!
F5-en hele weken idd.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 april 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 19:15 schreef craven het volgende:
76, eerste wedstrijd van feyenoord was ajax uit , een vriend nam me mee(2-2) na de wedstrijd rennen voor de me(geen idee waarvoor) ik herinner me nog dat ik struikelde en in me val aan me jasje werd omhoog getrokken door een beer van een vent. Die zei: voor vallen hebben we geen tijd jochie, kom op doorlopen...hahahhaa
kijk dat vind ik mooie dingen. verloochen nooit je afkomst! rood wit is voor altijd. feyenoord, ik houd van jou!! (ook al doet het soms pijn)
NRAforEVER
 NRAforEVER - donderdag 29 april 2010 - 19:33   quote  deeplink  
Sta mij toe de vergelijking tussen een Feyenoord en Ajax fan verder te verduidelijken, in mijn hoogtijdagen.. de Feyenoord fan hield van "Nirvana" (voordat ze doorbraken.. en daarna) en de Ajaxieden gingen mee met de "Guns and roses" hausse.. voor sommigen een subtiel, maar voor mij een overduidelijk verschil... ik weet het, ik ben een oude onbesneden lul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door NRAforEVER --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 april 2010 - 19:54   quote  deeplink  
dan vind ik dat feyenoord alice in chains is en ajakkes danny christiaan. http://www.youtube.com/watch?v=8a7sCkGFD6A

van deze muziek krijg ik tenminste geestelijke rust

http://www.youtube.com/watch?v=Yj3spHfTHGo

heerlijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door FR-Han --
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 april 2010 - 19:54   quote  deeplink  
gelukkig is het geen leker opnaaiend rellen muziekje
NRAforEVER
 NRAforEVER - donderdag 29 april 2010 - 20:03   quote  deeplink  
lekkah stukkie muziek!

Vond laatst een stukkie dat volgens mij letterlijk over Aboutaleb en de politiek gaat, de constatering dat ze het echte contact kwijt zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=HKbt3wRsZYw

Een cover van Captain Kirk himself...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door NRAforEVER --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 april 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 20:03 schreef NRAforEVER het volgende:
lekkah stukkie muziek!

Vond laatst een stukkie dat volgens mij letterlijk over Aboutaleb en de politiek gaat, de constatering dat ze het echte contact kwijt zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=HKbt3wRsZYw

Een cover van Captain Kirk himself...
wat is Kirk zonder Spock

NRAforEVER
 NRAforEVER - donderdag 29 april 2010 - 20:12   quote  deeplink  
Oh Hotjumper.. ik hou nu bijna net zoveel van jou als Maverick van Goose tijdens die klassieke volleybalscene in Topgun... oh, ik heb teveel gezegd.
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 april 2010 - 20:26   quote  deeplink  
leuke muziek. krijg je lekker the spirit van! echt geinig
hotjumper
 hotjumper - donderdag 29 april 2010 - 20:35   quote  deeplink  
nou nog eentje dan

NRAforEVER
 NRAforEVER - donderdag 29 april 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Nou heb ik vaak mijn tuinlaafjes misbruikt... maar tot nu toe heb ik me nooit schuldig gevoeld.. bedankt hotjumper :)
FR-Han
 FR-Han - donderdag 29 april 2010 - 20:47   quote  deeplink  
eigenlijk zitten we inmideels op het verkeerde topic. maar wel geweldige muziek man. ik ben zoiezo dopie ingesteld. neil young danger bird is ook ze space. ach ja. deelder, brood, obiku.....hahaha. maar ik geniet wel!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door FR-Han --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 29 april 2010 - 20:52   quote  deeplink  
69.Waar ik vandaan komt was het ut gezondst voor je als je voor Feyenoord was.
Ik had al eerdere ontmoetingen maar die mij het meest bijgebleven is was het AD
toernooi in 84.Met 4 snotapen in de trein piepen en bij de Kuip bij de blauwebrug onder het hek door te kruipen.Om vervolgen vanaf het uitvak over te klimmen naar vak-s.Manchester supporters vonden het wel grappig,of dat later ook nog zo was weet ik niet want ze verloren met dacht ik 1-0?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 april 2010 door Leon FR1908 --
sevillana
 sevillana - donderdag 29 april 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:
69.Waar ik vandaan komt was het ut gezondst voor je als je voor Feyenoord.
Ik had al eerdere ontmoetingen maar die mij het meest bijgebleven is was het AD
toernooi in 84.Met 4 snotapen in de trein piepen en bij de Kuip bij de blauwebrug onder het hek door te kruipen.Om vervolgen vanaf het uitvak over te klimmen naar vak-s.Manchester supporters vonden het wel grappig,of dat later ook nog zo was weet ik niet want ze verloren met dacht ik 1-0?
is idd een mooie herinnering aan vroegere, en mooie, tijden
sevillana
 sevillana - donderdag 29 april 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 20:12 schreef NRAforEVER het volgende:
Oh Hotjumper.. ik hou nu bijna net zoveel van jou als Maverick van Goose tijdens die klassieke volleybalscene in Topgun... oh, ik heb teveel gezegd.
Hotjumper for mayor!!!
(you got fans, jumper)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 29 april 2010 - 21:54   quote  deeplink  
77 top jaar....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De komkommertijd!! en wat motten we ermee?









0.0065679