|
|
tom
|
|
|
eerst zeggen dat het te duur is vanwege politie.
nu word ie in 2 wedstrijden gespeeld, nog grote veiligheid met politie! als dit ook zo'n 500.000 gaat kosten snap ik niet waarom hij burgemeester is geworden.
miss wilde ie wat poen verdienen
stukje:
Burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam kondigt harde maatregelen aan om rellen tijdens de tweede wedstrijd van de bekerfinale op donderdag 6 mei in de Kuip in Rotterdam te voorkomen. Dat blijkt uit een brief die hij naar de gemeenteraad heeft gestuurd.
Ook geldt in een gedeelte van de deelgemeente Feijenoord een verbod op de verkoop van alcohol op 6 mei, tussen 14.00 en 24.00 uur. Het gaat om de Beijerlandselaan en omstreken en IJsselmonde, Stadionweg en omstreken. Hoeveel politie er tijdens de wedstrijd op de been is, is niet bekend, ook niet hoeveel geld de beveiliging rond de wedstrijd kost. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
ik heb toch aardig wat biertjes weggezopen voor de ArenA was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik lach me krom Tom....................:) |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
zochten jullie nou nog een burgermeester? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 29 april 2010 - 17:56 schreef Aaaaight het volgende:ik heb toch aardig wat biertjes weggezopen voor de ArenA was heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk Jij ook al...
die rugby-bal was lachen.. blauwblauw wou stoer afpakken maar dat feestje ging niet door..
hahahaha |
|
|
|