BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Onderzoek derksen klopt

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
kale co
 kale co - donderdag 29 april 2010 - 23:37   quote  deeplink  
Helaas moet ik toegeven dat het onderzoek van derksen klopte
ga ik nog voor het voetbal naar de kuip of om lekker met me maten wat te drinken??? vroeg ik mezelf af !

Nou ik denk voor het laatste je komt je mede kameraden tegen je drinkt wat lacht ,huilt ,zuipt want ja het voetbal is wat minder maar ja het blijft me club.

Nu weer 12 verboden van jongens die k ken en het zijn ook jongens die echte feyenoorders zijn is het nog wel zo leuk allemaal???

ja het blijft je club he!
bram
 bram - vrijdag 30 april 2010 - 10:17   quote  deeplink  
feyenoord zit zo diep in je,zo soms vraag ik mij ook af of het nog wel alle moeite waard is,ging als jochie van 6 al mee met mijn vader en opa naar feyenoord,ben nu 55 en nog steeds stel ik alles in het werk om naar ,,de club,, te gaan,denk dat het gros van de aanhang ook wel eens de gedachte hebben van ,nou ik weet het niet meer of ik wel zal gaan
zeker gezien de ellende van de afgelopen periode

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 april 2010 door bram --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 april 2010 - 10:21   quote  deeplink  
Heb laatst serieus overwogen geen seizoenskaart meer te nemen, maarja, zal je net zien dat ze dan een wereld seizoen gaan draaien...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 april 2010 - 10:24   quote  deeplink  
heb je dat ook langer dan een uur overwogen?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 april 2010 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 - 10:24 schreef Stylzz het volgende:
heb je dat ook langer dan een uur overwogen?
nee maar toch.....
King Yvo
 King Yvo - vrijdag 30 april 2010 - 10:34   quote  deeplink  
als je twijfelt blijf dan weg feyenoorder voor altijd in goede en slechte tijden
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 april 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 - 10:34 schreef King Yvo het volgende:
als je twijfelt blijf dan weg feyenoorder voor altijd in goede en slechte tijden
oke sorry, iemand belangstelling voor een seizoenkaart X
bram
 bram - vrijdag 30 april 2010 - 10:41   quote  deeplink  
er zijn hele volksstammen die geen gevoel voor humor hebben,jammer
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 april 2010 - 10:44   quote  deeplink  
en ik heb het idee dat er steeds meer in de kuip komen.
bram
 bram - vrijdag 30 april 2010 - 10:45   quote  deeplink  
ja dat is nog het ergste van alles
De Spot
 De Spot - vrijdag 30 april 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 april 2010 - 23:37 schreef kale co het volgende:
Helaas moet ik toegeven dat het onderzoek van derksen klopte
ga ik nog voor het voetbal naar de kuip of om lekker met me maten wat te drinken??? vroeg ik mezelf af !

Nou ik denk voor het laatste je komt je mede kameraden tegen je drinkt wat lacht ,huilt ,zuipt want ja het voetbal is wat minder maar ja het blijft me club.

Nu weer 12 verboden van jongens die k ken en het zijn ook jongens die echte feyenoorders zijn is het nog wel zo leuk allemaal???

ja het blijft je club he!
Voor het voetbal ga ik niet naar de kuip,ik vind ze vaak dramatisch spelen zo ook dit jaar,ik hou van Feyenoord en ga daarom naar de kuip en natuurlijk daarvoor met je maaten een pils pakken in de Spot de Looney!!!
King Yvo
 King Yvo - vrijdag 30 april 2010 - 10:50   quote  deeplink  
wat nou humor je bedoelt het niet als geintje je denkt het elk jaar weer zal ik het wel doen dat je er al aan denkt is niet goed
bram
 bram - vrijdag 30 april 2010 - 10:53   quote  deeplink  
verkeerde been uit bed gestapt!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 april 2010 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 - 10:50 schreef King Yvo het volgende:
wat nou humor je bedoelt het niet als geintje je denkt het elk jaar weer zal ik het wel doen dat je er al aan denkt is niet goed
waar zeg ik elk jaar?
ted
 ted - vrijdag 30 april 2010 - 11:08   quote  deeplink  
Bram: fore president.
kale co
 kale co - vrijdag 30 april 2010 - 11:33   quote  deeplink  
hee king yvo mog je gisteren niet of zo?? ik kom al vanaf mij 5e jaar ben nu 35 jaar eerst met opa en papa nu gaan mij zoontjes ook maar soms twijfel je ja! gek he na al die stadionverboden etc etc
bram
 bram - vrijdag 30 april 2010 - 11:40   quote  deeplink  
ik ben lekker toch ouder,maar niet veel wijzer dan jullie
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 april 2010 - 12:23   quote  deeplink  
ik overweeg elk jaar een seizoenskaart te kopen, maar hebt al meer dan 10jaar niet gedaan.

Moet ik ook maar weg blijven he, neppert die ik ben
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 30 april 2010 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 - 12:23 schreef Stylzz het volgende:
ik overweeg elk jaar een seizoenskaart te kopen, maar hebt al meer dan 10jaar niet gedaan.

Moet ik ook maar weg blijven he, neppert die ik ben
ikzelf woon in het hoge, hoge noorden, heb geen auto en ga om die reden niet elke twee weken naar de kuip.

ik ben ook al zo'n nepsupporter.
bram
 bram - vrijdag 30 april 2010 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 - 10:44 schreef hotjumper het volgende:
en ik heb het idee dat er steeds meer in de kuip komen.
en op dit forum
frgirl
 frgirl - vrijdag 30 april 2010 - 14:43   quote  deeplink  
dan ben ik ook een nepsuppotster heb een 11 wedstrijden kaart gehad en een seizoenskaart ooit gehad nu alleen nog een clubkaart,dit vanwege het werk toen de tijd kon ik niet elke thuiswedstrijd.
King Yvo
 King Yvo - vrijdag 30 april 2010 - 16:11   quote  deeplink  
luister ik ga ook al sinds 1985 ik zeg alleen als je twijfelt ga dan niet in 1988 en 1989 en 1990 waren er ook niet veel supporters die naar de club kwamen kijken als het weer zo slecht gaat worden dus maar naar 5000 tot 10000 per wedstrijd met de supporters die dan nog de club steunen dan moet dat maar en ik vind niemand een nep supporter
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 april 2010 - 16:19   quote  deeplink  
gaat mij niet om de resultaten, maar om die dieven in het maasgebouw...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 30 april 2010 - 16:20   quote  deeplink  
maar als ze oprotten krijg je weer nieuwe dieven
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 30 april 2010 - 19:43   quote  deeplink  
zijn altijd dieven
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 30 april 2010 - 20:47   quote  deeplink  
maar die anderen gooide de prijs van een SC niet omhoog en die van een SV omlaag
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 30 april 2010 - 22:53   quote  deeplink  
tijden veranderen, en prijsverhoging vind ik niet meer dan logisch
mitch feyenoord
 mitch feyenoord - vrijdag 30 april 2010 - 23:54   quote  deeplink  
wat is dit man we zijn hier toch allemaal voor feyenoord en neit voor de drank om feyenoord te steunen en naar een overwinnen te zingen kom massaal naar feyenoor d- 020
de.fan
 de.fan - zaterdag 01 mei 2010 - 00:22   quote  deeplink  
ik ben ook zo'n nepsupporter die overweegt om geen seizoenskaart meer te nemen! Dit alleen maar vanwege sommige randdebielen die zich supporter noemen en alleen Feyenoord en 'ons' de echte supporters een slechte naam bezorgen.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 01 mei 2010 - 04:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 00:22 schreef de.fan het volgende:
ik ben ook zo'n nepsupporter die overweegt om geen seizoenskaart meer te nemen! Dit alleen maar vanwege sommige randdebielen die zich supporter noemen en alleen Feyenoord en 'ons' de echte supporters een slechte naam bezorgen.
en wat heb je besloten?
lord - adonis
 lord - adonis - zaterdag 01 mei 2010 - 07:38   quote  deeplink  
ondanks de slechte resultaten van de afgelopen jaren, komt er bij mij toch echt niet op om niet meer te gaan. ik kom er al vanaf 1974 en vanaf 86 met een seizoenkaart.
En inderdaad ook ik heb de eind jaren 80 meegemaakt. maar ook de begin jaren 90. ( het herstel )

Dus wat ik wil zeggen het komt allemaal wel weer goed.
kale co
 kale co - zaterdag 01 mei 2010 - 09:57   quote  deeplink  
kijk het gaat mij om hoe feyenoord met zijn fans omgaat dat is wel erg treurig. is mijn mening. ik twijfel aan het beleid fsv ,stichting, en sportclub is 1 zooitje iedereen zit voor zichzelf 1 feyenoord is nog steeds niet het geval.. jammer want alleen als dezelfde denk wijze hebt kan het nog wat worden met onze club
kale co
 kale co - zaterdag 01 mei 2010 - 09:58   quote  deeplink  
ze maken iedereen wijs dat je inspraak hebt geloof mij maar het is een wassen neus ... geldkloperij ze geven weer een boekje en thats it
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 mei 2010 - 10:02   quote  deeplink  
Ja joh.. Maar ik geef dat nog de kans om te groeien.
Ik denk ook niet dat dit t moment is om de supporters inspraak te geven, de grote mannen moeten nu beleid maken en uitvoeren , hand op de knip en gezond worden.
Dus ze krijgen van mij tot 01-01-11 om zich te bewijzen, door slim de selectie op peil te houden en een goede balans te bewerkstelligen op financieel gebied. Verder dienen ze de schulden met minstens 25% terig gebracht te hebben, anders is dat 4a5 jaren plan nooit te realiseren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 mei 2010 door Stylzz --
kale co
 kale co - zaterdag 01 mei 2010 - 10:08   quote  deeplink  
ik hoop het stylzz maar ik denk ook dat er veel te veel zakevullers zitten op dit moment. het zou een hoop geld schelen als ze bepaalde mensen weg saneren ik noem bijv; Dhr Strooband supp coordinator 12x 1700 salaris plus auto 2x mensen fancoach 2x salaris. etcetc ik kan nog wel ff doorgaan dan heb ik 1 miljoen bespaart aan opvreters binnen de club betaal daar mee ron vlaar dit aankomende seizoen of los een miljoen af
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 mei 2010 - 10:11   quote  deeplink  
Klopt Co, maar dat is ook niet het kader wat ik zou laten zitten, dat is de laag er boven.
kale co
 kale co - zaterdag 01 mei 2010 - 10:13   quote  deeplink  
ja daar heb je gelijk in. denk ook niet dat gudde zo slecht is jacobs heb ik wel grote twijfel maar kans geven maar
bram
 bram - zaterdag 01 mei 2010 - 10:17   quote  deeplink  
passen de schoenen wel goed van gudde en jacobs
lord - adonis
 lord - adonis - zaterdag 01 mei 2010 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 10:08 schreef kale co het volgende:
ik hoop het stylzz maar ik denk ook dat er veel te veel zakevullers zitten op dit moment. het zou een hoop geld schelen als ze bepaalde mensen weg saneren ik noem bijv; Dhr Strooband supp coordinator 12x 1700 salaris plus auto 2x mensen fancoach 2x salaris. etcetc ik kan nog wel ff doorgaan dan heb ik 1 miljoen bespaart aan opvreters binnen de club betaal daar mee ron vlaar dit aankomende seizoen of los een miljoen af
kijk hier is de kern, ik ben een vrijwilliger al jaar en dag ( met vier seizoenskaarten ). We worden compleet genegeerd en weg gesaneerd. Waarom we weten het niet het enige wat we wel weten dat er inderdaad een hoop mensen binnen Feijenoord opeens geld verdienen en dat daardoor er misschien minder vrijwilligers nodig zijn.

In mijn optiek zijn vrijwilligers de mensen die kosteloos hun club helpen, maar er wordt weinig gebruik van gemaakt.

Het enige is dat er soms misbruik van wordt gemaakt en dat er daardoor steeds meer vrijwilligers weglopen. Er zijn een hoop opvreters bij onze club die voorheen kosteloos werkten.

zolang er vriendjes politiek hoogtij viert binnen Feijenoord zal er niks veranderen,
Misschien worden ze wakker al denk ik het niet.
kale co
 kale co - zaterdag 01 mei 2010 - 10:26   quote  deeplink  
idd helemaal gelijk
bram
 bram - zaterdag 01 mei 2010 - 10:31   quote  deeplink  
denk wel dat wij als de trouwe supporter wat meer druk moeten geven op het beleid,of daar de fsv de aangewezen ploeg voor is betwijfel ik
kale co
 kale co - zaterdag 01 mei 2010 - 10:34   quote  deeplink  
nou de fsv heeft wel goede voorstellen alleen feyenoord zelf is daar niet echt meegaant in neem nou de laatste actie alleen maar tegen werking jammer denk ik dan
bram
 bram - zaterdag 01 mei 2010 - 10:38   quote  deeplink  
eens,maar er moet wel wat veranderen binnen de fsv,die ik ken zijn nogal gek op publiciteit
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 01 mei 2010 - 10:52   quote  deeplink  
Klopt, maar de FSV drijft de verhouding ook elke keer weer op de spits.
Milo
 Milo - zondag 02 mei 2010 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 00:22 schreef de.fan het volgende:
ik ben ook zo'n nepsupporter die overweegt om geen seizoenskaart meer te nemen! Dit alleen maar vanwege sommige randdebielen die zich supporter noemen en alleen Feyenoord en 'ons' de echte supporters een slechte naam bezorgen.
ja antonio, we weten dat jij een neppert bent.
de.fan
 de.fan - zondag 02 mei 2010 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 09:54 schreef Milo het volgende:

[..]

ja antonio, we weten dat jij een neppert bent.
Dan moet je dat tegen antonio vertellen , misschien met rooksignalen? dan komen ze misschien in Australie aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Onderzoek derksen klopt









0.0070481