|
|
pala
|
|
|
stekelenburg
v.d wiel alderweireld vertonghen anita
enoh de jong de zeeuw
suarez pantelic eriksen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 april 2010 door pala -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 april 2010 - 16:00 schreef pala het volgende:stekelenburg v.d wiel alderweireld vertonghen anita enoh de jong de zeeuw suarez pantelic eriksen Emanuelson voor Eriksen... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
guyt.. Dat kan inderdaad inderdaad iedereen verzinnen.. Maar t staat er goed namelijk "De opstelling die je HOOPT" |
|
|
|
|
bird
|
|
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
ik hoop op:
steek wiel alderweireld vertongen emanuelson enoh de jong de zeeuw lodeiro suarez eriksen |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Stekelenburg Van Der Wiel,Alderweireld,Vertonghen,Anita De Zeeuw,Enoh,De Jong, Lodeiro Suarez,Pantelic |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ii hoop cassilas alves puyol terry ramos xavi iniesta kaka messi ibrahimovic c.ronaldo |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
't word gewoon de normale opstelling k vind dat daar helemaal geen topic over gemaak hoeft te worden |
|
|
|
|
Sander1982
|
|
|
Ik word er een beetje moedeloos van dat iedereen maar zijn mening geeft over het feit of een topic goed of niet goed is??!! Dit forum is voor iedereen en dat houd in dat je ook een topic mag openen. Wanneer je een topic niets vind, reageer dan gewoon ff niet. Er wordt namelijk niet naar je mening over een topic gevraagd... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Sjakiepakie.. Dat is waar maar wat sander1982 zegt is waar.. Het topic is gemaakt voor mensen die er over willen discuseren |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 april 2010 - 18:31 schreef Sander1982 het volgende:Ik word er een beetje moedeloos van dat iedereen maar zijn mening geeft over het feit of een topic goed of niet goed is??!! Dit forum is voor iedereen en dat houd in dat je ook een topic mag openen. Wanneer je een topic niets vind, reageer dan gewoon ff niet. Er wordt namelijk niet naar je mening over een topic gevraagd... precies reageer gwn waar de topic voor bedoelt is en niet gaan zitten zijken over de topic want daar zit geen hond op te wachten. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
als dit een forum is waarbij iedereen zijn mening mag geven dan doe ik dat ook ik geef hier gewoon mijn mening en dat doen jellie ook maar ik zie er niet in waarom ik zoiets niet zou kunnnen schrijven |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 april 2010 - 16:35 schreef freakie het volgende:guyt.. Dat kan inderdaad inderdaad iedereen verzinnen.. Maar t staat er goed namelijk "De opstelling die je HOOPT" Wat is dit voor reactie snap jij jezelf nog? Nou nog 1 keer voor jou dan ik HOOP dat Urby speelt in plaats van Eriksen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2010 door Guyt -- |
|
|
|