BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hooligans en de seizoenskaart

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de.fan
 de.fan - zaterdag 01 mei 2010 - 23:14   quote  deeplink  
En weer is Feyenoord negatief in het nieuws vanwege 'hooligans'. Wanneer gaat men hier eens met strenge en goede regels komen om dit ongedierte eens goed uit te roeien! Zodat Feyenoord weer een club wordt waar men trots op is in plaats van schaamte omdat weer een stel van die randdebielen het moeten verpesten! Ik heb het in ieder geval gehad met deze randdebielen en dat heb ik Feyenoord ook schriftelijk laten weten. Hier heb ik een brief op terug gekregen dat men bij Feyenoord daarom hopen dat de voetbalwet er heel snel komt, want ook Feyenoord zit met deze zogenaamde supporters in de maag. Dus daarom heb ik mijn seizoenskaart voorlopig opgezegd en zal ik Feyenoord voorlopig via de televisie moeten volgen helaas.
Nu zullen er wel weer een stel van die losers opstaan die zeggen dat ik geen echte supporter ben maar ik weet wel beter want Feyenoord zit in mijn hart en bloed en daarom heb ik vele nachten wakker gelegen met de vraag wat te doen. Dus met de nodige moeite ben ik tot dit besluit gekomen. Dit moet ik mede doen omdat mijn kinderen al meerdere keren huilend de kuip moesten verlaten. En dat kwam niet omdat Feyenoord verloor, maar door een stel van die randdebielen.

Dus beste hooligans bedankt! En ik hou mijn hart vast voor de ontmoeting op 06-05-2010 ongeacht de uitslag en resultaat. Ik denk dat er ten alle tijden rellen uitbreken op deze dag. Ik heb helaas een vermoeden dat het een gitzwarte dag wordt. Al hoop ik elke dag dat ik ongelijk krijgt.
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 01 mei 2010 - 23:18   quote  deeplink  
eens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 mei 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Oneens!!!!
Dit is het eerste jaar dat er geen relletjes geweest zijn in en rond de wedstrijden in de KUIP...
Ik zeg lees eens wat minder de krant en mijd de media...
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 01 mei 2010 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oneens!!!!
Dit is het eerste jaar dat er geen relletjes geweest zijn in en rond de wedstrijden in de KUIP...
Ik zeg lees eens wat minder de krant en mijd de media...
Het is toch fucking gestoord dat FRFC1908 en Lyrics oproepen om naar Eindhoven, Jeruzalem, Breda en weet ik het te gaan??? Daarmee vraag je om problemen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 01 mei 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:26 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Het is toch fucking gestoord dat FRFC1908 en Lyrics oproepen om naar Eindhoven, Jeruzalem, Breda en weet ik het te gaan??? Daarmee vraag je om problemen!
Een groep vermeende Feyenoordsupporters worden uit Eindhoven verwijderd.
Zoekend in de berichtgeving kunnen we echter nergens lezen of er sprake was van een incident.

Blijkbaar ben je vogelvrij als je het predikaat "Feyenoord supporter" krijgt opgelegd en mag je maatschappelijk worden verketterd en je bewegingsvrijheid te pas en te onpas worden ingeperkt.

Tsjaaa.... "Feyenoord supporters" het is momenteel een heel erg hot item.
En de media weten de boel lekker op te fokken en te manipuleren. Het lijkt wel oorlog en dan weten we het wel.... De waarheid sneuvelt als eerste.

En heel Nederland, inclusief de politie, loopt als een kip zonder kop achter de gemanipuleerde media berichten aan. Diverse politieke partijen staan unaniem achter het optreden van politie en ME. Waarom? Om te scoren richting de bevolking die overigens ook haar bevindingen louter baseert op dezelfde mediaberichten. En zo is het cirkeltje rond. Door reactie op reactie vergeten we de feiten en draait het alleen nog maar om wie het hardst roept en het hardst wilt ingrijpen.

Een trieste ontwikkeling. Want als de politiek en de journalistiek weigeren om te onderzoeken en/of kritische vragen te stellen over wat er feitelijk gebeurd komt het vertrouwen in de rechtstaat in het geding. We mogen in Nederland toch wel verwachten dat de politiek en minstens de journalistiek doen aan hoor en wederhoor.

Helaas moeten we constateren dat over de ruggen van andere wordt gescoord (media = afzet vergroten, politiek = zieltjes winnen). Sterker de politiek geeft dit ook ruiterlijk toe. De burgemeester van Rotterdam, Aboutaleb, heeft letterlijk gezegd het niet te betreuren als er onschuldige de dupe zijn van het zero-tolerance beleid. Wat feitelijk betekend dat het vergeten van een ID kaart niet meer wordt afgedaan met een boete maar resulteert in een aanhouding en een aantal uren brommen op het politiebureau. Iets wat niet uit te leggen is bij het Europese hof voor de rechten van de mens.

En hoe ging verder die dag in Eindhoven nadat de groep vermeende Feyenoordsupporters Eindhoven waren uitgezet.
Wel, de ME moest ingrijpen!?
In het Eindhovens Dagblad wordt gerept over: "

.....zo zal het de verdere avond doorgaan. lichte charges hier en daar, zonder aanleiding en zonder einde. De Vestdijktunnel, het Lichtplein, het Stationsplein als er een jongen wordt opgepakt, de kop van de Boschdijk, overal duiken de busjes op. En draaien even later weer om. Het is grimmig. Maar ook grappig: vijftig meter verderop wordt er volop en naar hartelust gefeest en heeft niemand wat in de gaten".

De toon in de berichtgeving klinkt opeens genuanceerd en het optreden van de ME tegen deze Eindhovense relschoppers wordt (bewust?) niet opgepikt door de landelijke media. Had natuurlijk niets met Feyenoordsupporters te maken. Dus blijkbaar niet interessant genoeg.

ingezonden: Evert Arendse.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 01 mei 2010 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:21 schreef Leon FR1908 het volgende:
Oneens!!!!
Dit is het eerste jaar dat er geen relletjes geweest zijn in en rond de wedstrijden in de KUIP...
Ik zeg lees eens wat minder de krant en mijd de media...
inderdaad, tot het gezeik om de beker begon. Waarbij het opmerkelijk is hoe snel de zwarte piet alweer bij ons ligt.

alweer vergeten?

media_l_8621.jpg
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 01 mei 2010 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:33 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

..... ingezonden: Evert Arendse.
inderdaad, Net als in de metro van amsterdam, m.e. erheen, niks gevonden, in plaats van gewoon toe te geven dat ze in de maling genomen zijn zeggen dat die gasten wel in de menigte zijn op gegaan...

Zullen binnenkort ook wel de schuld krijgen van de duitse aanval op polen
EEok
 EEok - zaterdag 01 mei 2010 - 23:46   quote  deeplink  
@de.fan--Wat zeiden/deden die 'hooligans' dan wel niet allemaal tegen jouw kinderen dat ze iedere keer moesten huilen???
Zijn wel heeeele tere kinderzieltjes hoor volgens mij,die kinderen van jouw.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 01 mei 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:46 schreef EEok het volgende:
@de.fan--Wat zeiden/deden die 'hooligans' dan wel niet allemaal tegen jouw kinderen dat ze iedere keer moesten huilen???
Zijn wel heeeele tere kinderzieltjes hoor volgens mij,die kinderen van jouw.
ik heb een hele lijst aan grappen die ik over de.fan en zijn kinderen kan maken, maar het blijft gewoon triest dat iemand blijkbaar het gevoel in de kuip heeft dat ie niet veilig is, al dan niet terecht. Kan me er alleen niks bij voorstellen zie veel vrolijke kinderen na de wedstrijden en de laatste seizoenen gebeurt er eigenlijk niks meer rond de kuip.
Maarja hij staat niet naast mij op X dus kan moeilijk oordelen over zijn verhalen.
R()b
 R()b - zondag 02 mei 2010 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:36 schreef hotjumper het volgende:

[..]

inderdaad, tot het gezeik om de beker begon. Waarbij het opmerkelijk is hoe snel de zwarte piet alweer bij ons ligt.

alweer vergeten?

[ afbeelding ]
Precies!!!
En dan nog eens de dreigementen uit ajaks hoek , als je een kaartje wilt kopen in amsterdam.
EN OOK nog het verhaal hoe een kut website aan neutrale kaarten kan komen.
Deze razzia had in amsterdam moeten plaats vinden en niet bij de Feyenoordsupporters.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 mei 2010 - 07:23   quote  deeplink  
Onze supporters hebben gereageerd en daarmee precies bereikt wat LAFCA en de media wilde bereiken.
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 mei 2010 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 07:23 schreef Stylzz het volgende:
Onze supporters hebben gereageerd en daarmee precies bereikt wat LAFCA en de media wilde bereiken.
idd gelukkig zijn we niet voorspelbaar....
lord - adonis
 lord - adonis - zondag 02 mei 2010 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:14 schreef de.fan het volgende:
En weer is Feyenoord negatief in het nieuws vanwege 'hooligans'. Wanneer gaat men hier eens met strenge en goede regels komen om dit ongedierte eens goed uit te roeien! Zodat Feyenoord weer een club wordt waar men trots op is in plaats van schaamte omdat weer een stel van die randdebielen het moeten verpesten! Ik heb het in ieder geval gehad met deze randdebielen en dat heb ik Feyenoord ook schriftelijk laten weten. Hier heb ik een brief op terug gekregen dat men bij Feyenoord daarom hopen dat de voetbalwet er heel snel komt, want ook Feyenoord zit met deze zogenaamde supporters in de maag. Dus daarom heb ik mijn seizoenskaart voorlopig opgezegd en zal ik Feyenoord voorlopig via de televisie moeten volgen helaas.
Nu zullen er wel weer een stel van die losers opstaan die zeggen dat ik geen echte supporter ben maar ik weet wel beter want Feyenoord zit in mijn hart en bloed en daarom heb ik vele nachten wakker gelegen met de vraag wat te doen. Dus met de nodige moeite ben ik tot dit besluit gekomen. Dit moet ik mede doen omdat mijn kinderen al meerdere keren huilend de kuip moesten verlaten. En dat kwam niet omdat Feyenoord verloor, maar door een stel van die randdebielen.

Dus beste hooligans bedankt! En ik hou mijn hart vast voor de ontmoeting op 06-05-2010 ongeacht de uitslag en resultaat. Ik denk dat er ten alle tijden rellen uitbreken op deze dag. Ik heb helaas een vermoeden dat het een gitzwarte dag wordt. Al hoop ik elke dag dat ik ongelijk krijgt.
de.Fan,

Ik lees dit bericht van jou en zal nooit en te nimmer zeggen dat je geen Feyenoorder bent.
Ik vindt het wel een grote smoes om de hooligan de schuld te geven, zodat jij geen seizoenkaart meer koopt.

Klaarblijkelijk geloof jij alles wat in de media wordt gepropageerd, want ook jij kan net als velen anderen niet inzien dat het steeds gaat om Feyenoord Hooligans. Al in dat opzicht is het vreemd aangezien er toch meerdere clubs in Nederland zijn met een dergelijke fansite.

Ik kom al jaar en dag in de kuip met het hele gezin waaronder drie kinderen ze hebben veel gezien en gehoord, maar nog nooit is er ook maar een hooligan geweest die mijn kinderen onjuist heeft bejegend ( ik denk zelfs dat geen enkel kind dit heeft meegemaakt ).

Kijk ik weet heus wel dat Hooligans geen goede reputatie hebben en dat zij ook hun club schaden, maar dat doen ook [politici, me, sommige bestuursleden ja en zelfs de KNV(J)B ). dat is ook zeker niet goed te keuren. Juist daarom moet je je club blijven steunen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 mei 2010 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 07:30 schreef hotjumper het volgende:

[..]

idd gelukkig zijn we niet voorspelbaar....
nu ook weer Breda... volgende week bestormen we de Stamford Bridge zodat MUFC kampioen kan worden, ook al gelezen?
de.fan
 de.fan - zondag 02 mei 2010 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 08:08 schreef lord - adonis het volgende:

[..]

de.Fan,

Ik lees dit bericht van jou en zal nooit en te nimmer zeggen dat je geen Feyenoorder bent.
Ik vindt het wel een grote smoes om de hooligan de schuld te geven, zodat jij geen seizoenkaart meer koopt.

Klaarblijkelijk geloof jij alles wat in de media wordt gepropageerd, want ook jij kan net als velen anderen niet inzien dat het steeds gaat om Feyenoord Hooligans. Al in dat opzicht is het vreemd aangezien er toch meerdere clubs in Nederland zijn met een dergelijke fansite.

Ik kom al jaar en dag in de kuip met het hele gezin waaronder drie kinderen ze hebben veel gezien en gehoord, maar nog nooit is er ook maar een hooligan geweest die mijn kinderen onjuist heeft bejegend ( ik denk zelfs dat geen enkel kind dit heeft meegemaakt ).

Kijk ik weet heus wel dat Hooligans geen goede reputatie hebben en dat zij ook hun club schaden, maar dat doen ook [politici, me, sommige bestuursleden ja en zelfs de KNV(J)B ). dat is ook zeker niet goed te keuren. Juist daarom moet je je club blijven steunen.
beste Lord-adonis,

Ik heb 2 keer mee gemaakt dat we in het nauw werden gedreven door deze hooligans en vanuit deze situatie zijn mijn kinderen toen helemaal overstuur geraakt! Dat ik in het nauw wordt gedreven oke daar heb ik geen moeite mee. Maar toen met mijn kinderen dat was echt de druppel en daar pas ik voor. En dat jij vind dat je politici,sommige bestuurleden, jezelf en de knv(j)b de schuld wilt geven dat moet je zelf weten. Maar ik ben van mening dat je TEN ALLE TIJDEN BIJ JEZELF TEN RADE MOET GAAN en het niet op een ander afschuiven.
Blijkbaar kost het teveel moeite om je te gedragen als men wil feesten! Dat de politici knvb en bestuurders met regels komen, dat hebben we alleen maar aan die ZOGENAAMDE FEYENOORD SUPPORTERS TE DANKEN. En daarom zullen de regels de komende jaren niet gaan veranderen. Dat zal alleen gebeuren als die kleine groep rotte appels eruit gehaald worden
We hebben een fantastisch supportersschare en daar mogen we trots op zijn maar het is en blijft triest dat zo'n kleine groep het kan verpesten voor de rest.
Dus ik hoop dat het een fantastisch feest wordt komende donderdag in Rotterdam ongeacht wat het resultaat wordt in de tweede bekerfinale wedstrijd! Dus zonder wanklanken en als dat zo is dan zijn we op de goede weg .
bram
 bram - zondag 02 mei 2010 - 10:16   quote  deeplink  
we gaan de euromast bestormen,
hotjumper
 hotjumper - zondag 02 mei 2010 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:16 schreef bram het volgende:
we gaan de euromast bestormen,
kunnen we niet een wat lager, handzamer gebouw uit kiezen, heb nou nietmeer echt het fysiek van een hemelbestormer.
Milo
 Milo - zondag 02 mei 2010 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:14 schreef de.fan het volgende:

[..]

beste Lord-adonis,

Ik heb 2 keer mee gemaakt dat we in het nauw werden gedreven door deze hooligans en vanuit deze situatie zijn mijn kinderen toen helemaal overstuur geraakt! Dat ik in het nauw wordt gedreven oke daar heb ik geen moeite mee. Maar toen met mijn kinderen dat was echt de druppel en daar pas ik voor. En dat jij vind dat je politici,sommige bestuurleden, jezelf en de knv(j)b de schuld wilt geven dat moet je zelf weten. Maar ik ben van mening dat je TEN ALLE TIJDEN BIJ JEZELF TEN RADE MOET GAAN en het niet op een ander afschuiven.
Blijkbaar kost het teveel moeite om je te gedragen als men wil feesten! Dat de politici knvb en bestuurders met regels komen, dat hebben we alleen maar aan die ZOGENAAMDE FEYENOORD SUPPORTERS TE DANKEN. En daarom zullen de regels de komende jaren niet gaan veranderen. Dat zal alleen gebeuren als die kleine groep rotte appels eruit gehaald worden
We hebben een fantastisch supportersschare en daar mogen we trots op zijn maar het is en blijft triest dat zo'n kleine groep het kan verpesten voor de rest.
Dus ik hoop dat het een fantastisch feest wordt komende donderdag in Rotterdam ongeacht wat het resultaat wordt in de tweede bekerfinale wedstrijd! Dus zonder wanklanken en als dat zo is dan zijn we op de goede weg .
wanneer heb ik dit eerder gehoord?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 mei 2010 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:14 schreef de.fan het volgende:

[..]

beste Lord-adonis,

Ik heb 2 keer mee gemaakt dat we in het nauw werden gedreven door deze hooligans en vanuit deze situatie zijn mijn kinderen toen helemaal overstuur geraakt! Dat ik in het nauw wordt gedreven oke daar heb ik geen moeite mee. Maar toen met mijn kinderen dat was echt de druppel en daar pas ik voor. En dat jij vind dat je politici,sommige bestuurleden, jezelf en de knv(j)b de schuld wilt geven dat moet je zelf weten. Maar ik ben van mening dat je TEN ALLE TIJDEN BIJ JEZELF TEN RADE MOET GAAN en het niet op een ander afschuiven.
Blijkbaar kost het teveel moeite om je te gedragen als men wil feesten! Dat de politici knvb en bestuurders met regels komen, dat hebben we alleen maar aan die ZOGENAAMDE FEYENOORD SUPPORTERS TE DANKEN. En daarom zullen de regels de komende jaren niet gaan veranderen. Dat zal alleen gebeuren als die kleine groep rotte appels eruit gehaald worden
We hebben een fantastisch supportersschare en daar mogen we trots op zijn maar het is en blijft triest dat zo'n kleine groep het kan verpesten voor de rest.
Dus ik hoop dat het een fantastisch feest wordt komende donderdag in Rotterdam ongeacht wat het resultaat wordt in de tweede bekerfinale wedstrijd! Dus zonder wanklanken en als dat zo is dan zijn we op de goede weg .
Ik denk dat jij gewoon Eric Gudde ben...
Nou snel me shirtje aantrekken en naar de tempel aan de maas...
Jammer dat ik geen kaartje heb voor mijn oudste helaas...
PS ik wordt triest van jou verhalen omdat dit juist het
jaar is geweest zonder ellende.Kom gewoon op Z zitten met je kids
dan heb je nergens (last van)...

En hou nu op met die zielige verhalen want alleen Quiroz vind het ook eng in de KUIP..
fr emiel
 fr emiel - zondag 02 mei 2010 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:26 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Het is toch fucking gestoord dat FRFC1908 en Lyrics oproepen om naar Eindhoven, Jeruzalem, Breda en weet ik het te gaan??? Daarmee vraag je om problemen!
Dus dat zou willen zegge dat wij als Rotterdammer en uiteraard Fetenoorder nergens meer mogen komen omdat wij zogenaamd hooligan zijn?
Kom op man???
Er gebeuren zo nu en dan dingen wat echt niet kan en daar bn ik het ook mee eens...
Maar als we nou tegenwoordig al oppgepakt worden omdat we hamas hamas alle joden aan het gas staan te zingen??? Hoe vaak heb je dat reclame spotje voorbij zien komen dat vloeken/schelden geen pin doet???
Kunne we het btr bij vloeken houden toch?
Meneer de marokaan aboutaleb die is gewoon gewoon knettergek in ze hoofd en komt er nog we;l achter waar deze noord afrikaanse homo mee bezig is........
I'M FEYENOORD TILL I DIE!!!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 02 mei 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

kunnen we niet een wat lager, handzamer gebouw uit kiezen, heb nou nietmeer echt het fysiek van een hemelbestormer.
hahahahahahaha
de.fan
 de.fan - zondag 02 mei 2010 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:28 schreef Milo het volgende:

[..]

wanneer heb ik dit eerder gehoord?
Zal het wel vaker moeten melden helaas.
de.fan
 de.fan - zondag 02 mei 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk dat jij gewoon Eric Gudde ben...
Nou snel me shirtje aantrekken en naar de tempel aan de maas...
Jammer dat ik geen kaartje heb voor mijn oudste helaas...
PS ik wordt triest van jou verhalen omdat dit juist het
jaar is geweest zonder ellende.Kom gewoon op Z zitten met je kids
dan heb je nergens (last van)...

En hou nu op met die zielige verhalen want alleen Quiroz vind het ook eng in de KUIP..
We zullen donderdag 06-05-2010 zien wie er gelijk heeft! Ik ben zeer benieuwd of er helemaal niks gebeurt die dag. Helemaal geen wanklank?? Geen rellen?? Geen vernielingen??
IK HOOP HET VAN HARTE OOK NAMENS FEYENOORD EN DE REST VAN DE SUPPORTERS
de.fan
 de.fan - zondag 02 mei 2010 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:57 schreef fr emiel het volgende:

[..]

Dus dat zou willen zegge dat wij als Rotterdammer en uiteraard Fetenoorder nergens meer mogen komen omdat wij zogenaamd hooligan zijn?
Kom op man???
Er gebeuren zo nu en dan dingen wat echt niet kan en daar bn ik het ook mee eens...
Maar als we nou tegenwoordig al oppgepakt worden omdat we hamas hamas alle joden aan het gas staan te zingen??? Hoe vaak heb je dat reclame spotje voorbij zien komen dat vloeken/schelden geen pin doet???
Kunne we het btr bij vloeken houden toch?
Meneer de marokaan aboutaleb die is gewoon gewoon knettergek in ze hoofd en komt er nog we;l achter waar deze noord afrikaanse homo mee bezig is........
I'M FEYENOORD TILL I DIE!!!!!!
Kijk dit is nu net zo'n randdebiel die we kunnen missen als kiespijn. Deze fr emiel helpt de club naar de filistijnen en daar zou je iets aan moeten doen
legrande
 legrande - zondag 02 mei 2010 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:57 schreef fr emiel het volgende:

[..]

Dus dat zou willen zegge dat wij als Rotterdammer en uiteraard Fetenoorder nergens meer mogen komen omdat wij zogenaamd hooligan zijn?
Kom op man???
Er gebeuren zo nu en dan dingen wat echt niet kan en daar bn ik het ook mee eens...
Maar als we nou tegenwoordig al oppgepakt worden omdat we hamas hamas alle joden aan het gas staan te zingen??? Hoe vaak heb je dat reclame spotje voorbij zien komen dat vloeken/schelden geen pin doet???
Kunne we het btr bij vloeken houden toch?
Meneer de marokaan aboutaleb die is gewoon gewoon knettergek in ze hoofd en komt er nog we;l achter waar deze noord afrikaanse homo mee bezig is........
I'M FEYENOORD TILL I DIE!!!!!!
Jullie mogen overal komen als je gewoon feest en gezellig doet. Waarom altijd vechten slopen en vreselijke dingen zingen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 mei 2010 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

kunnen we niet een wat lager, handzamer gebouw uit kiezen, heb nou nietmeer echt het fysiek van een hemelbestormer.
doen wel de Mc voor t stadion.
P.
 P. - zondag 02 mei 2010 - 12:06   quote  deeplink  
Als je kinderen het niet naar hun zin hebben en zelfs moeten huilen bij een incident in de Kuip dan lijkt mij dat verschrikkelijk. Het gros hier woont denk ik nog bij papa en mama thuis, die zullen tzt wel beseffen wat het betekent als je kind zo overstuur is, juist op een plek waarvan je als ouder graag hebt dat ze het naar hun zin hebben. Maar: ik vind het hele verhaal ERG ongeloofwaardig en overdreven, al is het natuurlijk wel mogelijk dat het gebeurd is. Het probleem van de.fan lijkt mij dat zijn (/haar?) visie enigzins door emotie is ingegeven. Want inderdaad, er gebeurt geen ene flikker meer in en rond het stadion, en het incidentele opstootje, daar moet je als ouder op voorbereid zijn en op anticiperen (dmv bijv. vakkeuze e.d.). Juist omdat we in dit land al jaren focussen op onschuldige dingen als spreekkoren e.d. zijn we een stel mietjes geworden die niks meer gewend zijn, met als resultaat dat we miljoenen extra uitgeven omdat iemand op afca.nl een tekeningetje heeft gemaakt als opwarmertje naar de (gedroomde) bekerfinale. Tel daarbij op dat er genoeg mensen zijn die oprecht denken dat het in de ons omringende landen allemaal veel minder erg is (terwijl het juist omgekeerd is, hopelijk komt überpapegaai Johan Derksen daar ook nog eens een keer achter) en het is allemaal prima verklaarbaar. Er is echter de laatste maand (door degenen die er zo prat op gaan zelf fatsoenlijk te zijn en eenieder die maar een beetje afwijkt van hun norm keihard in een hoekje drukt) een strijd begonnen waarvan je je kan afvragen of dat nou wel zo verstandig is. Want vooralsnog zijn er teveel onschuldigen de dupe van deze harde lijn, en dat gaat straks mogelijk averechts werken. Tot die tijd moet eenieder voor zichzelf maar uitmaken of het verstandig is om met je kinderen naar het stadion te gaan, of dat 15 jaar geleden wél kon, en of EredivisieLive niet een beter alternatief is.
pipo bosz
 pipo bosz - zondag 02 mei 2010 - 12:19   quote  deeplink  
eigenlijk begin ikme teschamen om voor feyenoord tezijn die rellen en mensen die hopen dat feyenoord verliest zodat hun haat richting een andere club de titel niet pakt sorry wat voor NEP suporter ben je dan door die gasten heeft feyenoord het financieel moeilijk door die boetes ik ben gister bij bvb 09 tegen wolfsburg geweest iedereen liep door elkaar dat kan hier niet door die mongolen die rellen en zich suporter noemen bvb en schalke misschien wel grotere rivalen dan fey en aja maar er is wel respect
kale co
 kale co - zondag 02 mei 2010 - 12:21   quote  deeplink  
beste fan , je hebt een klein beetje gelijk maar kom nu maar gewoon naar het stadion want ik denk dat het allemaal wel meevalt; Ik ben opgegroeit met de echte harde kern S.C.F en ik kan je vertellen dat toen ik 10 jaar oud was juist door deze jongens werdt beschermt!!! ben geen lieverdje maar dit is een beetje overdreven zelfs hooligans beschermen kinderen en ik ken geen 1 hooligan die kinderen aanvalt echt niet 1. dus begrijp dat het wat angstig kan overkomen ja soms wel maar de echte doen dat heus niet geloof me
craven
 craven - zondag 02 mei 2010 - 12:30   quote  deeplink  
Kom op mensen, feyenoord ligt onder een vergrootglas, als er zelfs maar een geruchtje is van aanwezigheid van feyenoordsupporters in een andere stad, dan staat de media weer vol er van..Ook al zijn ze aanwezig en gebeurd er niks, dan nog gaat men uit van dreiging...Dit is natuurlijk weer stemmingmakerij van de hoogste orde. Zoek naar iets negatiefs en je zal wat vinden, ook al lijkt het in de verste verte niet op hooliganisme.
Milo
 Milo - zondag 02 mei 2010 - 13:33   quote  deeplink  
we gaan weer terug langzamerhand richting de jaren 90!
dege
 dege - zondag 02 mei 2010 - 13:34   quote  deeplink  
het is niet alleen feyenoord waar zulke rotte appels zitten, die zitten overal. Maar als de politiek nu zich eens in zou gaan zetten voor een Voetbalwet zoals ze die ook kennen in Engeland dan zou het voor de clubs hier in NL ook een stuk makkelijk worden.
Indien er een meldingsplicht komt en de rotte appels eruit worden gehaald word het voetbal weer van het publiek en kunnen mensen zoals de.fan weer met hun kinderen normaal naar een stadion gaan zonder zicht zorgen te maken over die randdebielen.
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 mei 2010 - 13:59   quote  deeplink  
als je in de jaren 80/90 met je kinderen naar t stadion kon dan nu op zeker.
T is echt niet erger, vele malen minder zelfs, maar de media legt t onder een vergrootglas.
Opossing: goede wetgeving en doodzwijgen
lord - adonis
 lord - adonis - zondag 02 mei 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:14 schreef de.fan het volgende:

[..]

beste Lord-adonis,

Ik heb 2 keer mee gemaakt dat we in het nauw werden gedreven door deze hooligans en vanuit deze situatie zijn mijn kinderen toen helemaal overstuur geraakt! Dat ik in het nauw wordt gedreven oke daar heb ik geen moeite mee. Maar toen met mijn kinderen dat was echt de druppel en daar pas ik voor. En dat jij vind dat je politici,sommige bestuurleden, jezelf en de knv(j)b de schuld wilt geven dat moet je zelf weten. Maar ik ben van mening dat je TEN ALLE TIJDEN BIJ JEZELF TEN RADE MOET GAAN en het niet op een ander afschuiven.
Blijkbaar kost het teveel moeite om je te gedragen als men wil feesten! Dat de politici knvb en bestuurders met regels komen, dat hebben we alleen maar aan die ZOGENAAMDE FEYENOORD SUPPORTERS TE DANKEN. En daarom zullen de regels de komende jaren niet gaan veranderen. Dat zal alleen gebeuren als die kleine groep rotte appels eruit gehaald worden
We hebben een fantastisch supportersschare en daar mogen we trots op zijn maar het is en blijft triest dat zo'n kleine groep het kan verpesten voor de rest.
Dus ik hoop dat het een fantastisch feest wordt komende donderdag in Rotterdam ongeacht wat het resultaat wordt in de tweede bekerfinale wedstrijd! Dus zonder wanklanken en als dat zo is dan zijn we op de goede weg .
Beste De fan.

Allereerst vind ik het nogal goedkoop dat je begint dat je kinderen en jij in het nauw zijn gedreven, hiermee geef jij aan dat jij en je kinderen belaagd zijn door hooligans. Ik denk eerder dat jij en je kinderen op de verkeerde plaats waren op het verkeerde tijdstip. dit wil natuurlijk niet zeggen dat het mag het is alleen voor mij ongeloofwaardig dat hooligans kinderen willen aanvallen.

Maar goed verder tot de orde ik zie ook in jou schrijven dat je vindt dat ik een hooligan ben. daarvoor is dit bericht wederom berust op sensatie en onjuistheden ( media, politici en knv(j)b inbegrepen )Ik snap niet dat jij mij bestempelt als hooligan terwijl je me geheel niet kent. Het lijkt mij ook dat je gewoon moet ophouden met projecteren wat je van anderen hoort.

Ook vindt jij ( die nog nooit mij heeft ontmoet ) dat ik mij niet kan inhouden op een feest, Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat mijn feesten erg in zijn.

Daarnaast vindt je het noodzakelijk om ( ZOGENAAMDE FEYENOORDSUPPORTERS ) zo te schrijven, waarmee je aangeeft dat jij de echte supporter ben,omdat jou ergste onvertogen woord is ( boe scheidsrechter je zat mis ) in je laatste schrijven blijf je je eigen maar indekken om anderen de schuld te geven van je eigen kudde gedrag.

Indien jij vindt dat die kleine groep zich moet gedragen spreek ze er dan op aan of blijf komen met je kinderen verstop je niet, laat zien dat je ballen heb en dat jij vindt dat je je eigen niet laat wegjagen voor deze groep, maar hou op met anoniem jammeren op het forum.

Dit is ook het laatste wat ik schrijf want hoe meer ik jou reactie lees hoe meer ik denk dat je eigenlijk iedereen een hooligan vindt die het niet eens is met jou stelling.

gegroet het gaat je goed.
lord - adonis
 lord - adonis - zondag 02 mei 2010 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:16 schreef bram het volgende:
we gaan de euromast bestormen,
ja en als we klaar zijn bestormen we ook gewoon alle molens heten we volgende keer donquichot hooligans, en wordt Feyenoord met rust gelaten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 02 mei 2010 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 mei 2010 - 23:14 schreef de.fan het volgende:
En weer is Feyenoord negatief in het nieuws vanwege 'hooligans'. Wanneer gaat men hier eens met strenge en goede regels komen om dit ongedierte eens goed uit te roeien! Zodat Feyenoord weer een club wordt waar men trots op is in plaats van schaamte omdat weer een stel van die randdebielen het moeten verpesten! Ik heb het in ieder geval gehad met deze randdebielen en dat heb ik Feyenoord ook schriftelijk laten weten. Hier heb ik een brief op terug gekregen dat men bij Feyenoord daarom hopen dat de voetbalwet er heel snel komt, want ook Feyenoord zit met deze zogenaamde supporters in de maag. Dus daarom heb ik mijn seizoenskaart voorlopig opgezegd en zal ik Feyenoord voorlopig via de televisie moeten volgen helaas.
Nu zullen er wel weer een stel van die losers opstaan die zeggen dat ik geen echte supporter ben maar ik weet wel beter want Feyenoord zit in mijn hart en bloed en daarom heb ik vele nachten wakker gelegen met de vraag wat te doen. Dus met de nodige moeite ben ik tot dit besluit gekomen. Dit moet ik mede doen omdat mijn kinderen al meerdere keren huilend de kuip moesten verlaten. En dat kwam niet omdat Feyenoord verloor, maar door een stel van die randdebielen.

Dus beste hooligans bedankt! En ik hou mijn hart vast voor de ontmoeting op 06-05-2010 ongeacht de uitslag en resultaat. Ik denk dat er ten alle tijden rellen uitbreken op deze dag. Ik heb helaas een vermoeden dat het een gitzwarte dag wordt. Al hoop ik elke dag dat ik ongelijk krijgt.
Jij juicht niet eens voor elke Feyenoordspeler omdat sommige Feyenoordonwaardig zijn volgens jou!!!! Noem je dat supporter zijn. Ik juich voor elke speler die het rood witte shirt draagt. Je heb met die hooligans echt wel een punt maar je bent nou zelf ok geen voorbeeldsupporter. In goede en slechte tijden juichen voor elke Feyenoorder en je club ALTIJD positief steunen dan ben je DE FAN!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 mei 2010 - 21:11   quote  deeplink  
Jank topic...

SLOTJE ...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 02 mei 2010 - 21:22   quote  deeplink  
GRAAG
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 02 mei 2010 - 21:22   quote  deeplink  
Wil eerst graag reactie van de zogenaamde fan!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 02 mei 2010 - 21:24   quote  deeplink  
ik ben gestopt met het lezen ervan, gaat echt nergens over
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 02 mei 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 10:57 schreef fr emiel het volgende:

[..]

Dus dat zou willen zegge dat wij als Rotterdammer en uiteraard Fetenoorder nergens meer mogen komen omdat wij zogenaamd hooligan zijn?
Kom op man???
Er gebeuren zo nu en dan dingen wat echt niet kan en daar bn ik het ook mee eens...
Maar als we nou tegenwoordig al oppgepakt worden omdat we hamas hamas alle joden aan het gas staan te zingen??? Hoe vaak heb je dat reclame spotje voorbij zien komen dat vloeken/schelden geen pin doet???
Kunne we het btr bij vloeken houden toch?
Meneer de marokaan aboutaleb die is gewoon gewoon knettergek in ze hoofd en komt er nog we;l achter waar deze noord afrikaanse homo mee bezig is........
I'M FEYENOORD TILL I DIE!!!!!!
Fout!! I'm FEYENOORD TILL I DIE!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2010 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 mei 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 21:24 schreef Jappie_FEY het volgende:
ik ben gestopt met het lezen ervan, gaat echt nergens over
Ik vind het zelfs ongeloofwaardig Jappie...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 02 mei 2010 - 21:32   quote  deeplink  
klopt
de.fan
 de.fan - zondag 02 mei 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 20:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij juicht niet eens voor elke Feyenoordspeler omdat sommige Feyenoordonwaardig zijn volgens jou!!!! Noem je dat supporter zijn. Ik juich voor elke speler die het rood witte shirt draagt. Je heb met die hooligans echt wel een punt maar je bent nou zelf ok geen voorbeeldsupporter. In goede en slechte tijden juichen voor elke Feyenoorder en je club ALTIJD positief steunen dan ben je DE FAN!!!
Tja dat is jou mening maar ik heb vanmiddag zeker niet voor Bahia staan juichen en dat is mijn goed recht toch? Ik vind dat ie Feyenoord onwaardig is en dat is mijn mening net zoals jij een mening heb en dat is ook jou goed recht! Ik ben blij met het afscheid die Makaay heeft gekregen zoals het hoort! En ik heb nooit beweerd dat ik ideaal ben , iedereen heeft zijn voorkeuren met spelers en ik heb er helaas drie die nu bij Feyenoord lopen waar ik het absoluut niet in zie zitten en wie dat zijn weten jullie onderhand wel denk ik
de.fan
 de.fan - zondag 02 mei 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 19:43 schreef lord - adonis het volgende:

[..]

Beste De fan.

Allereerst vind ik het nogal goedkoop dat je begint dat je kinderen en jij in het nauw zijn gedreven, hiermee geef jij aan dat jij en je kinderen belaagd zijn door hooligans. Ik denk eerder dat jij en je kinderen op de verkeerde plaats waren op het verkeerde tijdstip. dit wil natuurlijk niet zeggen dat het mag het is alleen voor mij ongeloofwaardig dat hooligans kinderen willen aanvallen.

Maar goed verder tot de orde ik zie ook in jou schrijven dat je vindt dat ik een hooligan ben. daarvoor is dit bericht wederom berust op sensatie en onjuistheden ( media, politici en knv(j)b inbegrepen )Ik snap niet dat jij mij bestempelt als hooligan terwijl je me geheel niet kent. Het lijkt mij ook dat je gewoon moet ophouden met projecteren wat je van anderen hoort.

Ook vindt jij ( die nog nooit mij heeft ontmoet ) dat ik mij niet kan inhouden op een feest, Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat mijn feesten erg in zijn.

Daarnaast vindt je het noodzakelijk om ( ZOGENAAMDE FEYENOORDSUPPORTERS ) zo te schrijven, waarmee je aangeeft dat jij de echte supporter ben,omdat jou ergste onvertogen woord is ( boe scheidsrechter je zat mis ) in je laatste schrijven blijf je je eigen maar indekken om anderen de schuld te geven van je eigen kudde gedrag.

Indien jij vindt dat die kleine groep zich moet gedragen spreek ze er dan op aan of blijf komen met je kinderen verstop je niet, laat zien dat je ballen heb en dat jij vindt dat je je eigen niet laat wegjagen voor deze groep, maar hou op met anoniem jammeren op het forum.

Dit is ook het laatste wat ik schrijf want hoe meer ik jou reactie lees hoe meer ik denk dat je eigenlijk iedereen een hooligan vindt die het niet eens is met jou stelling.

gegroet het gaat je goed.
Ik heb nooit vermeld dat jij een hooligan ben en wat dat in het nauw gedreven betreft heb je voor een groot deel gelijk , we waren op de verkeerde plaats op het verkeerde moment.
Maar dat is toch belachelijk je moet je eigen ten alle tijde veilig kunnen voelen en niet per ongeluk op de verkeerde plek zijn! En dat jij durf te beweren dat deze hooligans geen kinderen belagen dat kan ik met zekerheid tegenspreken. Oke de hooligans hebben later in de rechtszaal wel hun excuses aangeboden maar moet het zover komen? Voorkomen is beter dan genezen. Een van die gasten is nu vaste begeleider bij uitwedstrijden en hij zegt dat het nog steeds vechten tegen de bierkaai is met sommige supporters. We zijn geen van alle lieverdjes maar respect is er gewoon niet meer en dat is het grootste probleem. En dan bedoel ik van de supporters ten opzichte van de begeleiders. Maar ik hou er mee op want dit kunnen we toch nooit winnen. Deze kleine groep randdebielen kan je gewoon niet veranderen en daarom hoop ik van harte dat die voetbalwet er heel snel komt!
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 04:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 23:10 schreef de.fan het volgende:

[..]

......maar ik heb vanmiddag zeker niet voor Bahia staan juichen en dat is mijn goed recht toch? ........
Bahia, voorbeeldige prof! Echte Feyenoorder!

misschien niet de beste voetballer, maar zeker een held!
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 mei 2010 - 06:42   quote  deeplink  
demooiweerfan
bram
 bram - maandag 03 mei 2010 - 07:28   quote  deeplink  
vraag mij toch af waar ,,de fan,, de wedstrijd heeft gezien,volgens zijn zeggen heeft hij geen seizoenkaart meer,verhalen gaan steeds meer lijken op a.....io
Milo
 Milo - maandag 03 mei 2010 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 07:28 schreef bram het volgende:
vraag mij toch af waar ,,de fan,, de wedstrijd heeft gezien,volgens zijn zeggen heeft hij geen seizoenkaart meer,verhalen gaan steeds meer lijken op a.....io
yep ;)
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 09:41   quote  deeplink  
eredivisie live!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hooligans en de seizoenskaart









0.0056550