BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hooligans en de seizoenskaart

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MrChriz
 MrChriz - maandag 03 mei 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 04:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Bahia, voorbeeldige prof! Echte Feyenoorder!

misschien niet de beste voetballer, maar zeker een held!
100% mee eens. Zit er van de huidige groep het langst bij en heeft in al die seizoenen zijn stinkende best gedaan. Hoe goed of hoe slecht het ook was, heb je hem ooit negatief over zijn club/medespelers/supporters horen praten? Puur op basis daarvan verdient hij al respect!
bram
 bram - maandag 03 mei 2010 - 11:22   quote  deeplink  
BAHIA///HELD
de.fan
 de.fan - maandag 03 mei 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 07:28 schreef bram het volgende:
vraag mij toch af waar ,,de fan,, de wedstrijd heeft gezien,volgens zijn zeggen heeft hij geen seizoenkaart meer,verhalen gaan steeds meer lijken op a.....io
Ik had tot het einde van dit seizoen een seizoenskaart en misschien verwar je mij met antonio ?
de.fan
 de.fan - maandag 03 mei 2010 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 09:41 schreef hotjumper het volgende:
eredivisie live!
heb ik niet eens !
craven
 craven - maandag 03 mei 2010 - 16:39   quote  deeplink  
waarom niet bij bahia juichen???
bram
 bram - maandag 03 mei 2010 - 16:46   quote  deeplink  
juicht ook niet bij bruins,beetje zielig figuur,een echte nepper
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 17:22   quote  deeplink  
is en blijft een Feyenoorder!!!!!! Iedereen met een Feyenoordshirt juich ik voor!! Daarna zien we wel weer verder!!!
de.fan
 de.fan - maandag 03 mei 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 16:46 schreef bram het volgende:
juicht ook niet bij bruins,beetje zielig figuur,een echte nepper
Wat jij wil joh, als je daar blij mee wordt! Ik ben niet zo'n zielig figuur die elke 'tegenstander' zo onder de gordel moet raken. En ja ik juich niet voor Bahia, Biseswar en Bruins de 3 beetjes van B-keus. En als ik vind dat deze niet bij Feyenoord horen dan is dat mijn goed recht net zoals jij jou mening heb over voetballers maar dat jij daar niet voor wil uitkomen dat moet jij weten. Ieder zijn mening toch? En verder hoop ik dat het goed met je gaat en dat je gelijk krijgt betreft donderdag en dat Feyenoord de beker mag winnen, maar ik heb er een hard hoofd in. En dat is weer MIJN MENING. En zoals jij mij een nepperd vind dat denk ik net ook over jou die veel te gauw tevreden is over een bepaald niveau bij Feyenoord , maar dat IS JOU GOED RECHT. Ik wil dat Feyenoord zo snel de weg naar boven in slaat en daar hoort een bepaald niveau, kwaliteit en mentaliteit bij en dat mis ik bij die 3 brekebeentjes B,B en B
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 23:59   quote  deeplink  
je juicht toch voor de club, lijkt mij?
de.fan
 de.fan - dinsdag 04 mei 2010 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 23:59 schreef hotjumper het volgende:
je juicht toch voor de club, lijkt mij?
Daar heb je gelijk in maar mijn mening is altijd geweest dat ik niet juicht voor spelers die ik NIKS vind! Dat mag toch? Weet je nog vroeger Andre Hoekstra, daar was ik faliekant een tegenstander van. Maar je weet wat ie Feyenoord heeft gebracht: victorie! Maar ik heb nooit en dan ook nooit gejuicht als Andre Hoekstra scoorde..... terwijl ie uitstekend heeft gepresteerd ten tijde van Johan Cruijff bij Feyenoord.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 mei 2010 - 00:08   quote  deeplink  
dat vind ik echt een rare instelling, ik juich zelfs als landzaat scoort... terwijl die wat mij betreft meteen mag vertrekken.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 mei 2010 - 07:09   quote  deeplink  
rare jongens die antonios.
de.fan
 de.fan - dinsdag 04 mei 2010 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 00:08 schreef hotjumper het volgende:
dat vind ik echt een rare instelling, ik juich zelfs als landzaat scoort... terwijl die wat mij betreft meteen mag vertrekken.
Dat is jou goed recht ! Is niks mis mee maar ik kan niet juichen voor voetballers waar ik het absoluut niet in ziet zitten
bram
 bram - dinsdag 04 mei 2010 - 17:32   quote  deeplink  
het is nu toch wel duidelijk,veel foraleden zien het in jou niet zitten,
dege
 dege - dinsdag 04 mei 2010 - 18:06   quote  deeplink  
het gaat zich niet in hoe je elkaar bejegend, maar of je elkaars mening kan respecteren, blijkbaar is dat voor enkele zo nu en dan erg moeilijk.
Ditzelfde gedrag is ook terug te vinden in die zogenaamde supporters, beter bekend als hooligans (die je bij iedere club vind overigens), vraag me af waarom het zo moeilijk is om elkaars mening of clubliefde te respecteren.
Weet nu al dat op mijn bericht voldoende kritiek komt, maar dat zal dan wel, hoop dat mensen eens eindelijk na gaan denken waar ze het nu voor doen, om hun club bij te staan of om hun club kapot te krijgen?!
jellestb
 jellestb - dinsdag 04 mei 2010 - 18:11   quote  deeplink  
bahia zit al zo lang bij feyenoord omdat nog nooit iemand hem heb willen kopen , (ik juich voor iedere feyenoord speler , behalve landzaad en dergelijken) maar bahia mis wel het echte vuur en kwalitatief ook erg matig , alles wordt verbloezemd door vlaar ! maar ieder zijn mening
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 04 mei 2010 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 17:26 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dat is jou goed recht ! Is niks mis mee maar ik kan niet juichen voor voetballers waar ik het absoluut niet in ziet zitten
Jodengedrag!!!!!
dege
 dege - dinsdag 04 mei 2010 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 18:40 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jodengedrag!!!!!
dit is nou zo'n voorbeeld wat ik bedoelde, acceptatie is voor sommigen onder ons erg moeilijk, toch?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 04 mei 2010 - 19:01   quote  deeplink  
En jij moet je muil houwe!!!!!!
Hij valt hooligans af en ook daar kan je respect voor hebben!!!
Iedereen moet zijn club steunen op de manier die hij wil.
Dat kan de zogenaamde fan niet accepteren dus accepteer ik zijn manier niet!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 mei 2010 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 04 mei 2010 - 19:22   quote  deeplink  
hooligans, respect nee.
Iemand die in een matpartij terecht komt omdat ie zn clubverdedigd, ja dan wel.
Maar als je t bewust zoekt, nee.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 04 mei 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Als je het niet verziekt voor je club: RESPECT!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 04 mei 2010 - 19:50   quote  deeplink  
waar blijft dat slotje??
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 04 mei 2010 - 19:52   quote  deeplink  
Uit welk dorp kom jij ook alweer Jappie??? Je bent duidelijk niet veel gewend!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 04 mei 2010 - 19:52   quote  deeplink  
beilen

maar ging meer over dat gelul van 'de fan'..............wordt er een beetje moe van
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 04 mei 2010 - 19:53   quote  deeplink  
Beter volgende keer quoten dan!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 04 mei 2010 - 19:55   quote  deeplink  
op al dat gelul van hem??
BertusBulldog
 BertusBulldog - dinsdag 18 mei 2010 - 00:05   quote  deeplink  
Dood en doodziek wordt ik van die hooligans. Als ze zo doorgaan ken je over een paar jaar helemaal nie meer naar Feyenoord. Ze claime te vechte voor hun cluppie en hun stad. Maar waarom is dat nodig? Je cluppie aanmoedige juich ik alleen maar toe, dat doet ik zelf ook al jare. Maar de manier waarop die hooligans zich gedrage, heb gewoon helemaal niks meer met voetbal of Feyenoord te make. Je ken ook naar een wedstrijd gaan zonder mekaar de huid vol te schelde, en je cluppie op een normale manier aanmoedige ipv van de boel kort en klein te gaan slaan. Het kost Feyenoord miljoenen euro's, door alle schade en boetes die ze krijgen door die mafkeze. Denke ze nou echt dat Feyenoord daar beter van wordt? Ok, ik ben ook geen fan van Amsterdam, maar betekent dat dan dat je mekaar de hersens mot gaan inslaan? We komme uiteindelijk allemaal uit hetzelfde land. En natuurlijk komme we voor mekaar op al t er op aan kom. Ik laat ook me vrienden niet in de steek, of me familie. Maar ik gaat niet naar een voetbalwedstrijd om te knokke. Hooligans vinden geweld gewoon lekker, het geeft ze een kick, en dat vind ik allemaal best, maar ga dan geen voetbal westrijden verzieke, en ga niet uit naam van Feyenoord lopen te rellen. Verziek het niet voor de mensen die wel naar Feyenoord kenne gaan zonder d'r eige te misdragen. Azzie zeg dat je van je cluppie hou dan mot je je eige gedrage, in en buiten het stadion, de club heb er niks an. Kijk nou naar Beverwijk, waar was t allemaal voor nodig? Wie is er beter van geworden? En dan gaan die Leonardo en Andre Hel op televisie zitten te vertelle wat ze allemaal hebben uitgevrete destijds, ze motte de eige doodschamen! Die Leonardo had helemaal nooit in Beverwijk motte zijn, net als de rest, en net als de Ajax hooligans. Het is allemaal zinloos. Maar ga maar lekker zo door! Dan kenne we over een paar jaar niet meer naar Feyenoord uit EN thuis. De bekerfinale was daaro een voorproefie van, geloof mij maar. Azzie je eige nie ken beheerse, en je eige overgeef an agressie, en dan alles maar ga slope, en mekaar te lijf gaat met steekwapens etc, dan ben je in mijn ogen gewoon een pychopaat die ze eige mot late nakijke. Die mense zijn een gevaar voor hun omgeving, ook voor de "gewone" supporters en hun aanhang. Hooligans weten in hun blinde woede nog geeneens wat ze aanrichte. Dat blijkt wel uit de reactie op TV van hooligan Joeri die zei azzie je autootje toevallig in Amsterdam heb gekocht en we komme m ergens tege dat wordt ie gesloopt. Wie geeft jou in godsnaam t recht om spulle van een ander te verniele? ook al komt die auto uit Amsterdam? T slaat nergens op. Ik wil ze gezicht welles zien als t zijn nieuwe auto is....en als die jongens die in Beverwijk ware slim ware geweest, ware ze gewoon met die hele handel gekapt. Hooligan ben je voor je leve? Gelul! Iedereen heb een eige wil en een eige mening. Jij ken voor je eige bepale wat je wel en nie wil. En na alles wat daaro is gebeur, hadde ze gewoon motte kappe. Picornie is dood, vermoord...ok, hij kwam om te vechten, maar met een paar man bovenop iemand duiken, als die al op de grond leg, is niet alleen een erecode breken, dat is gewoon laf. Vechten doe je met je blote klauwe en met je pote, niet met wapens. En als je tegestander wapens heb, vecht je nog nie met wapens, dan verlaag je je tot hun niveau. Feit blijft dat niemand daar had motte zijn, en dan is er ook nog laf gevochte. Net als Andre Hel deed toennie Erik Lassche doodstak. Hij vertelde t zo mooi op TV, "ja t is nooit me bedoeling geweest die jonge bewust dood te steken". Maar hij had wel een mes op zak, dus de kans dat je m in blinde woede gebruikt is natuurlijk zeer groot. En hoe geloofwaardig is een hooligan als die zeg, "ja ik werd door een paar man belaagt"? Zo proberen die gasten zich overal uit te lullen en alles goed te lulle wat ze aanrichte. Ondertussen wat ze ook gedaan hebbe, gaan ze gewoon lekker door te koste van alles. En Gijs maar ze best doen om de wereld ervan te overtuige dat hooligans ook goeie kanten hebbe....pleurt toch effe gauw op! En dan Aboutaleb de schuld geve, ze motte met de vingers naar de eige gaan lope te wijze, t is de schuld van de hooligans die de eige nie kenne gedrage, nie van Aboutaleb!
R()b
 R()b - dinsdag 18 mei 2010 - 01:54   quote  deeplink  
WOWSAAAAAAAAAAA wat een lap tekst jow!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 mei 2010 - 03:35   quote  deeplink  
kan iemand mij vertellen wat er de laatste 2 jaar nu eigenlijk nog gebeurt is in de kuip op dat gebied?
Niks toch.... mooi zo en slotje dus maar.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 mei 2010 - 07:58   quote  deeplink  
IN TER NET
HOO - LI -GANS!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 mei 2010 - 08:18   quote  deeplink  
redmad%5E_%5Eimpact%5E_%5E9%5E_%5E6%5E_%5EHOO-LI-GANS%5E_%5E.gif
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 mei 2010 - 08:21   quote  deeplink  
hooligans.jpg
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 mei 2010 - 08:27   quote  deeplink  
ado supporter?
bram
 bram - dinsdag 18 mei 2010 - 10:05   quote  deeplink  
foto van de fan
Milo
 Milo - dinsdag 18 mei 2010 - 12:13   quote  deeplink  
vechten is leuk!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 mei 2010 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 12:13 schreef Milo het volgende:
vechten is leuk!
Vroeger wel, nu wordt ik al moe als ik er aan denk
Milo
 Milo - dinsdag 18 mei 2010 - 14:04   quote  deeplink  
hahahaha...idd!!!
bram
 bram - dinsdag 18 mei 2010 - 14:10   quote  deeplink  
we kunnen in het kader van het fonds wel wat bokswedstrijden organiseren,brengt wel geld op
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 18 mei 2010 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 - 14:10 schreef bram het volgende:
we kunnen in het kader van het fonds wel wat bokswedstrijden organiseren,brengt wel geld op
hahahahaha dat hebben we een keer gedaan bij die Rock'n'roll club waar ik in het bestuur zat. ik kan je wel vertellen, met een bakkie op tegen een echte bokser is geen grap.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord hooligans en de seizoenskaart









0.0062050