|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dat weet je nu inmiddels toch wel Royaal. Gaat al jaaaaaaaaaaaren zo!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FAATJUH
|
|
|
komt omdat de knjb ook een jodebond is |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Tja.. zal altijd zo blijven... alle media wordt gemaakt in Almere, Hilversum, Amsterdam etc... Wij hebben alleen het AD. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
Blijven wij nou zeuren ? Laat ze lekker achter 020 blijven staan : WIJ ZIJN FEYENOORD ! Wij hebben die nep supporters niet nodig. :) Geen minderwaardigheidscomplex oplopen.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 14:58 schreef henkie1969 het volgende:Blijven wij nou zeuren ? Laat ze lekker achter 020 blijven staan : WIJ ZIJN FEYENOORD ! Wij hebben die nep supporters niet nodig. :) Geen minderwaardigheidscomplex oplopen.... Rustig maar.. Wij hebben het AD! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Juist ja daar zit een wezenlijk verschil tussen blijkbaar..😕 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind overigens wel dat ze gewonnen hebben . Kan alleen niet zien of het Feyenoorders waren.Waarschijnlijk Spartanen 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb zonder geluid gekeken, maar ik kan zo niet zien wie of wat zijn :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik hoor Rotterdamse accenten ,er zeg er ook 1 van maar wij worden toch aangevallen? Vind dit soort dingen altijd een beetje vaag.Het is namelijk in Brabant de gewoonte om ruzie te zoeken met mensen met een Rotterdams accent in het uitgaansleven. Zelf vaak genoeg meegemaakt . Zelfs 1 keer goede avond zeggen was al de reden om ons te weigeren in een pub in Breda. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 15:06 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik hoor Rotterdamse accenten ,er zeg er ook 1 van maar wij worden toch aangevallen? Vind dit soort dingen altijd een beetje vaag.Het is namelijk in Brabant de gewoonte om ruzie te zoeken met mensen met een Rotterdams accent in het uitgaansleven. Zelf vaak genoeg meegemaakt . Zelfs 1 keer goede avond zeggen was al de reden om ons te weigeren in een pub in Breda. Zoooo herkenbaar. Ook vaak op de vuist geweest in Breda.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Breda.... wat moet een normaal mens daar nou?! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gezellig stappen daar hoor, wij gingen altijd naar de Graanbeurs daar draaide Tijs in de Spock. Nu draait ie onder de naam Tiësto.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Das wat anders dan een kroeg, onder het mom van een snoepie ging er vaak wat meer toch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
1-tje maar😁. De binnenkant van mijn bek is er nog van de klote naar.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Valt mee, maar op een wazig moment wel een kies gekost. Knak en weg was ie ??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 16:57 schreef RenatoBos het volgende:Gezellig stappen daar hoor, wij gingen altijd naar de Graanbeurs daar draaide Tijs in de Spock. Nu draait ie onder de naam Tiësto.. Ja de Graanbeurs was gezellig en voor het knokken moest je in de scorpio wezen. Breda is idd de beste uitgaansstad van Nederland. Maar ga niet naar Oosterhout of andere randgemeentes met een Rotterdams accent! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 17:44 schreef VVout het volgende:Valt mee, maar op een wazig moment wel een kies gekost. Knak en weg was ie ??? Kwam je de volgende dag pas achter zeker toen het pijn ging doen..😎 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 18:03 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja de Graanbeurs was gezellig en voor het knokken moest je in de scorpio wezen. Breda is idd de beste uitgaansstad van Nederland. Maar ga niet naar Oosterhout of andere randgemeentes met een Rotterdams accent! Mooie jeugd geweest he..😜 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zow ,denk er nog weleens met weemoed aan terug . Vanaf me 14de al op stap. Tot me 17de altijd Vlietzicht in Maasland en t Packhuys in Vlaardingen,daarna de rest van Nederland.Altijd centen in onze zak . Als je dan nu het uitgaansleven ziet?pffff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jammer voor de jeugd van tegenwoordig .. Mogen geen peuken kopen ,geen biertje drinken en ze kunnen minder goed een paar centen verdienen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: De volgende dag deed er bij mij meestal nog niet zo veel pijn, de smid snapte daar ook weinig van bij de herstelwerkzaamheden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 20:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Jammer voor de jeugd van tegenwoordig .. Mogen geen peuken kopen ,geen biertje drinken en ze kunnen minder goed een paar centen verdienen. Ergens maar goed, op het laatste na dan natuurlijk.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Denk je dan, zitten nog op diverse plaatsen van alles te smoren en zie ze dan ook altijd weer met een sixpack met %%% zitten. Geef ze ook geen ongelijk, man wat kunnen sommige ouders toch een bord voor hun kop hebben en geloven dat dit alles op gaat lossen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. sta je lekker te "rellen" krijg je een biertje in je nek ! Ik zou ook verontwaardigd wezen 😈 |
|
|
|