|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: GEEN KAMPIOEN |
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
Respect voor Ajax wat ze hebben neergezet na de winterstop. Hopen dat er volgend jaar wat constanter gespeeld gaat worden. En natuurlijk die beker pakken een donderdag!!!!
Laten we eerlijk zijn wie had er na feyenoord uit nog gedacht dat we 2de zouden worden. Ik niet in ieder geval... Maar om op deze manier er net naast te grijpen, tja das pijnlijk!
Chapeau voor Twente, en MccLaren dat ze dit hebben neergezet! Petje af..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2010 door Johnqqqq -- |
|
|
|
|
mbt
|
|
|
hou toch op man 13 keer met 1 goal verschil winnen 7 keer in de laatste 5 minuten de winnende goal maken het is geen FC Twente maar FC MAZZEL |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
tering twente... Ga nu nog meer zuipen... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 16:46 schreef mbt het volgende:hou toch op man 13 keer met 1 goal verschil winnen 7 keer in de laatste 5 minuten de winnende goal maken het is geen FC Twente maar FC MAZZEL Idd FC MAZZEL maar laten we sportief blijven wij hebben tenslotte donderdag ook een feestje. En wat voor 1 haha tegen Feyenoord in de kuip. Dat word lachen gieren brullen daar.... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Niet doen donderdag hebben wij een feestje... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 16:39 schreef Johnqqqq het volgende:Respect voor Ajax wat ze hebben neergezet na de winterstop. Hopen dat er volgend jaar wat constanter gespeeld gaat worden. En natuurlijk die beker pakken een donderdag!!!! Laten we eerlijk zijn wie had er na feyenoord uit nog gedacht dat we 2de zouden worden. Ik niet in ieder geval... Maar om op deze manier er net naast te grijpen, tja das pijnlijk! Chapeau voor Twente, en MccLaren dat ze dit hebben neergezet! Petje af.. heb je gelijk in, klasse prestatie wat ajax heeft geflikt, denk dat je nu naar ajax moet kijken naar wat ze wel bereikt hebben in plaats van niet. Kijk waar ajax vandaan is gekomen, 2e plaats bereikt met ook nog vaak (bijna altijd) mooi voetbal. Donderdag de beker vatten in rotterdam en volgend jaar hopen dat deze groep bij elkaar blijft, dan doen we volgend jaar weer volop mee, ik kijk met vertrouwen naar de toekomst! |
|
|
|
|
bird
|
|
|
we hebbe het zelf verpest hoor thuis tegen sparta uit bij utrecht dus iedereen kan twente wel af zeiken we hebbe zelf in de eerste helft van de competitie late ligge |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 16:46 schreef mbt het volgende:hou toch op man 13 keer met 1 goal verschil winnen 7 keer in de laatste 5 minuten de winnende goal maken het is geen FC Twente maar FC MAZZEL Lul toch niet, 34 wedstrijden, de ploeg die dan bovenaan staat is terecht kampioen, helaas is dat dit jaar weer geen AJAX... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 17:21 schreef remco k het volgende:[..] Lul toch niet, 34 wedstrijden, de ploeg die dan bovenaan staat is terecht kampioen, helaas is dat dit jaar weer geen AJAX... Wel vaak dus pisgeluk in de laatste minuut of met 1 goal verschil dus dat is geen gelul. Maar wij hebben donderdag waarschijnlijk ook een prijs richt jullie daar liever op... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb totaal geen problemen met het feit dat we net een puntje te kort komen, we hebben een prachtige inhaalrace gehad, maar het mocht net niet baten, desalniettemin hebben we eindelijk weer eens kunnen genieten van een goed spelend ajax. En tuurlijk winnen wij donderdag, daar hoef ik mij helemaal niet druk over te maken, dat is toch zo klaar als een klontje.... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 16:46 schreef mbt het volgende:hou toch op man 13 keer met 1 goal verschil winnen 7 keer in de laatste 5 minuten de winnende goal maken het is geen FC Twente maar FC MAZZEL Ze staan het hele seizoen al bovenaan, Ajax deed pas een paar weekjes mee om de titel, en nu vind je dat ajax het meer had verdient? Twente is gewoon de terechte kampioen. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
jammer jongens! maar als je de meeste punten hebt aan het einde van het seizoen ben je de terechte winnaar! wel een geweldig weekend. zelf 9-2 gewonnen. en dan deze ontknoping! de echte voetbal liefhebber kan dit denk wel waarderen. pils drinken! want het leven gaat door! een groot feest vandaag. volgend jaar beter |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 17:34 schreef moa het volgende:[..] Ze staan het hele seizoen al bovenaan, Ajax deed pas een paar weekjes mee om de titel, en nu vind je dat ajax het meer had verdient? Twente is gewoon de terechte kampioen. AJAX deed pas een paar weekjes mee??? AJAX heeft de competitie gemaakt na de winterstop, met een fantastische inhaalrace die net niet beloond werd, 15 wedsrtijden op rij gewonnen, is jullie dat ooit wel eens gelukt?? nee he, dat dacht ik al. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 17:41 schreef remco k het volgende:[..] AJAX deed pas een paar weekjes mee??? AJAX heeft de competitie gemaakt na de winterstop, met een fantastische inhaalrace die net niet beloond werd, 15 wedsrtijden op rij gewonnen, is jullie dat ooit wel eens gelukt?? nee he, dat dacht ik al. Geen idee, ik vermoed van niet, en ik vermoed dat het ook jullie eerste keer was, dus de vraag is irrelevant. Als je goed leest zie je dat ik zeg dat ajax pas een paar weekjes mee deed om de titel, het puntenverschil leek een tijdje terug nog te groot om een gooi te kunnen doen. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Denk dat hij bedoelt jaloers op dit:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2010 door moa -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 17:40 schreef obiku010 het volgende:jammer jongens! maar als je de meeste punten hebt aan het einde van het seizoen ben je de terechte winnaar! wel een geweldig weekend. zelf 9-2 gewonnen. en dan deze ontknoping! de echte voetbal liefhebber kan dit denk wel waarderen. pils drinken! want het leven gaat door! een groot feest vandaag. volgend jaar beter Geniet nog maar even van dit voor jou goede weekend . Donderdag huil je weer tranen met tuiten als AJAX de beker bij jullie komt halen... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 17:41 schreef remco k het volgende:[..] AJAX deed pas een paar weekjes mee??? AJAX heeft de competitie gemaakt na de winterstop, met een fantastische inhaalrace die net niet beloond werd, 15 wedsrtijden op rij gewonnen, is jullie dat ooit wel eens gelukt?? nee he, dat dacht ik al. gelukkig gaat een kampioenschap over een heel jaar. als ajax in het begin niet had lopen kutten, hadden ze inderdaad terecht kampioen geweest. nu hebben ze terecht verloren. twente kampioen 100% terecht!! jammer dat er zoveel slechte verliezers reageren. zijn er ajaxieden die wel gewoon eerlijk tegen zichzelf zijn, en het met mij eens zijn dat twente terecht kampioen is? graag relaxte reacties.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 17:45 schreef moa het volgende:[..] Geen idee, ik vermoed van niet, en ik vermoed dat het ook jullie eerste keer was, dus de vraag is irrelevant. Als je goed leest zie je dat ik zeg dat ajax pas een paar weekjes mee deed om de titel, het puntenverschil leek een tijdje terug nog te groot om een gooi te kunnen doen. voor AJAX zeker niet de eerste keer, maar dankzij AJAX is de competitie weer spannend geworden, en we zitten al 3 maanden weer in de titelrace, dat is niet iets van de laatste weken, dat weet je zelf ook.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 17:51 schreef obiku010 het volgende:[..] gelukkig gaat een kampioenschap over een heel jaar. als ajax in het begin niet had lopen kutten, hadden ze inderdaad terecht kampioen geweest. nu hebben ze terecht verloren. twente kampioen 100% terecht!! jammer dat er zoveel slechte verliezers reageren. zijn er ajaxieden die wel gewoon eerlijk tegen zichzelf zijn, en het met mij eens zijn dat twente terecht kampioen is? graag relaxte reacties.... lopen kutten?? begrijp me niet verkeerd, TWENTE is terecht kampioen, zo werkt het nu eenmaal, maar AJAX behaalt 85 punten, iedere ander seizoen wordt je dan kampioen, ajax heeft gewoon een erg goed seizoen gedraaid, 106 goals gemaakt en 20 tegengoals, de beste speler van de ED met 35 goals. Wij hebben niet lopen kutten, wij hebben een zeer goed seizoen gedraait en komen net een puntje tekort, daardoor is Twente kampioen. Maar AJAX heeft het beste voetbal laten zien, en zal dat ook donderdag weer laten zien:):) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ok. jullie hebben best een goed seizoen gedraait. en normaal had je mischien wel kampioen geweest. maar das niet hoe het is. twente heeft gewoon alle kredits verdient! als je dus 86 punten haald, ben je lijkt mij nog net effe beter. en in verhouding met twente heb je het dan wel lopen verkutten, want twente pakte wel die punten aan het begin. ik wil niet zeuren of een lange neus trekken. das niks voor mij man. maar vind het voor het voetbal echt goed dat twente kampioen is. ze waren het allerbeste! de beste van eindhoven, de beste van amsterdam, de beste van alkmaar... enz enz |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ajax stond in de steigers,die zijn net iets te laat afgebroken,het is Twente geleend maar volgend seizoen halen wij de derde(eigenlijk de zesde)ster.Daar is geen twijfel over mogenlijk |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 17:55 schreef remco k het volgende:[..] lopen kutten?? begrijp me niet verkeerd, TWENTE is terecht kampioen, zo werkt het nu eenmaal, maar AJAX behaalt 85 punten, iedere ander seizoen wordt je dan kampioen, ajax heeft gewoon een erg goed seizoen gedraaid, 106 goals gemaakt en 20 tegengoals, de beste speler van de ED met 35 goals. Wij hebben niet lopen kutten, wij hebben een zeer goed seizoen gedraait en komen net een puntje tekort, daardoor is Twente kampioen. Maar AJAX heeft het beste voetbal laten zien, en zal dat ook donderdag weer laten zien:):) Laat je niet op fokken door die kakkerlak man. Donderdag pakken we zijn club die al weet ik veel hoeveel jaar niet eens ergens voor mee doet. Europa leaque redden ze ook niet worden ze ook zo uitgemieterd. Feyenoord is in mijn ogen al jaren geen topclub meer.Wat doen die lui steeds bij ons. Eigenlijk zouden wij ze moeten negeren moet je eens kijken hoe snel ze weg zijn... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Eigenlijk zouden wij ze moeten negeren moet je eens kijken hoe snel ze weg zijn... Juist niet,lekker op reageren,worden ze nog depresiver |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:08 schreef Guyt het volgende:[..] Laat je niet op fokken door die kakkerlak man. Donderdag pakken we zijn club die al weet ik veel hoeveel jaar niet eens ergens voor mee doet. Europa leaque redden ze ook niet worden ze ook zo uitgemieterd. Feyenoord is in mijn ogen al jaren geen topclub meer.Wat doen die lui steeds bij ons. Eigenlijk zouden wij ze moeten negeren moet je eens kijken hoe snel ze weg zijn... Nee hoor...... Da's nou precies het 'leuke' aan kakkerlakken,die krijg je niet weg! |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:08 schreef Guyt het volgende:[..] Laat je niet op fokken door die kakkerlak man. Donderdag pakken we zijn club die al weet ik veel hoeveel jaar niet eens ergens voor mee doet. Europa leaque redden ze ook niet worden ze ook zo uitgemieterd. Feyenoord is in mijn ogen al jaren geen topclub meer.Wat doen die lui steeds bij ons. Eigenlijk zouden wij ze moeten negeren moet je eens kijken hoe snel ze weg zijn... gelukkig zijn je ogen niet goed ,want volgens mij worden alle nederlandse clubs uit de EL gemieterd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Zit tv oost te kijken en ja hoor:you'll never walk allone wat een uitgekost nummer is dat,zingen ze dat ook niet in 010??Geef mij maar BLOED ZWEET EN TRANEN |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
gelukkig zijn je ogen niet goed ,want volgens mij worden alle nederlandse clubs uit de EL gemieterd.
Ajax gaat alles en iedereen verbazen,de lijn zet zich voort maar dan wel vanaf het begin,eat your heart out 010 |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Jongens, het was een mooi seizoen met vele hoogtepunten (Juve, PSV-thuis, Feyenoord-thuis, het veelal mooie voetbal en de talloze doelpunten) en wat dieptepunten (vandaag, Twente-uit, Utrecht-uit, Anderlecht-thuis). Het puntenaantal van 85, met een doelsaldo van 106-20, hadden we gewoon kampioen moeten zijn, ware het niet dat Twente (met een veel slechter doelsaldo) 1 puntje meer had. Met dit puntenaantal was je de vorige 5 jaar ook kampioen geworden, en zaten we al tegen de 4e ster aan... Maar goed, de 4e ster, komt er in 2021 :D |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:55 schreef Yordee1 het volgende:Jongens, het was een mooi seizoen met vele hoogtepunten (Juve, PSV-thuis, Feyenoord-thuis, het veelal mooie voetbal en de talloze doelpunten) en wat dieptepunten (vandaag, Twente-uit, Utrecht-uit, Anderlecht-thuis). Het puntenaantal van 85, met een doelsaldo van 106-20, hadden we gewoon kampioen moeten zijn, ware het niet dat Twente (met een veel slechter doelsaldo) 1 puntje meer had. Met dit puntenaantal was je de vorige 5 jaar ook kampioen geworden, en zaten we al tegen de 4e ster aan... Maar goed, de 4e ster, komt er in 2021 :D In duitsland krijg je om de 5 jaar een ster dus wij hebben er al 5 en zijn aan de zesde toe |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
word wel vol op de borst dus doee maar een lauwekrans of iets dergelijks |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:57 schreef nemam-tiL het volgende:[..] In duitsland krijg je om de 5 jaar een ster dus wij hebben er al 5 en zijn aan de zesde toe Of 1 ster per kampioenschap :D 29 sterren :P |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Ik was vandaag trouwens in de ArenA en ben van plan om donderdag weer te gaan (aangezien het dan wel een feestje wordt) :) De spelers verdienen een mooie huldiging (/afscheid) |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
we pakken, twente volgend jaar in de JC schaal |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:18 schreef voetballer55 het volgende:[..] gelukkig zijn je ogen niet goed ,want volgens mij worden alle nederlandse clubs uit de EL gemieterd. Ja maar niet gelijk de eerste wedstrijd kneus... En dat Feyenoord word er altijd gelijk uitgemieterd. Volgens mij heb jij ze niet op een rijtje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
afca-r
|
|
|
was net in de arena en vindt het wel grappig dat ik ineens iedereen hoor zeggen dat dit de schuld van Nac is. Jammer genoeg weer geen kampioen maar heb wel veel vertrouwen in dit ajax! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Inderdaad guyt en juve kon ook best verslagen worden.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ik moet eerlijk zegge het ziet er wel heel leuk uit dat van twente spelers en suporters! jammer dat ajax geen kampioen is geworden! maar ik ben heel blij met de 2e plek.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Blijft toch wel erg zuur als je de resultaten naast elkaar ligt! Hulde aan AJAX vooral tweede helft van het seizoen! Heb genoten van het vertoonde spel! |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:08 schreef Guyt het volgende:[..] Laat je niet op fokken door die kakkerlak man. Donderdag pakken we zijn club die al weet ik veel hoeveel jaar niet eens ergens voor mee doet. Europa leaque redden ze ook niet worden ze ook zo uitgemieterd. Feyenoord is in mijn ogen al jaren geen topclub meer.Wat doen die lui steeds bij ons. Eigenlijk zouden wij ze moeten negeren moet je eens kijken hoe snel ze weg zijn... Wat is de definitie van topclub dan? Als je kijkt naar de landen om ons heen die hebben meerdere topclubs die ook niet elk jaar een prijs pakken. Als je zo redeneert is ajax dan een topclub? hoeveel prijzen hebben jullie de afgelopen 10 jaar gepakt? In mijn ogen is een topclub een club met landelijke uitstraling, heeft bekendheid in het buitenland en strijdt mee om de prijzen. Wij hebben misschien boven verwachting gepresteerd, maar staan ook in de finale van de beker. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 19:32 schreef afca-r het volgende:was net in de arena en vindt het wel grappig dat ik ineens iedereen hoor zeggen dat dit de schuld van Nac is. Jammer genoeg weer geen kampioen maar heb wel veel vertrouwen in dit ajax! Eerst was het de schuld van feyenoord, nu van nac. Heel af en toe lees ik dat jullie het hebben laten liggen tegen sparta. Jullie hebben een perfecte 2de seizoenshelft gespeeld, jol heeft ajax zijn oude glorie terug gegeven, proficiat. Nadeel is dat twente zijn wedtrijden ook gewoon bleef winnen en hoe maakt dan niet uit. Als supporter is het zuur dat je een kampioenschap misloopt maar de grote winst is in de afgelopen maanden vorm gegeven. Dit is natuurlijk voor jullie wel een geweldige opsteker naar komend seizoen. Hopelijk blijft het team voor jullie intact, niet alleen voor ajax maar ook voor het nederlandse voetbal internationaal gezien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:02 schreef obiku010 het volgende:ok. jullie hebben best een goed seizoen gedraait. en normaal had je mischien wel kampioen geweest. maar das niet hoe het is. twente heeft gewoon alle kredits verdient! als je dus 86 punten haald, ben je lijkt mij nog net effe beter. en in verhouding met twente heb je het dan wel lopen verkutten, want twente pakte wel die punten aan het begin. ik wil niet zeuren of een lange neus trekken. das niks voor mij man. maar vind het voor het voetbal echt goed dat twente kampioen is. ze waren het allerbeste! de beste van eindhoven, de beste van amsterdam, de beste van alkmaar... enz enz je hebt volledig gelijk dat twente verdient kampioen is geworden, maar je kan niet zeggen dat ajax heeft lopen kutten toch of wel? als je 85 punten pakt en op 1 puntje na geen kampioen wordt, dan moet je gewoon trots zijn op je prestaties en twente feliciteren.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 17:52 schreef remco k het volgende:[..] voor AJAX zeker niet de eerste keer, maar dankzij AJAX is de competitie weer spannend geworden, en we zitten al 3 maanden weer in de titelrace, dat is niet iets van de laatste weken, dat weet je zelf ook.. Wanneer waren die andere keren precies? |
|
|
|
|
Amore
|
|
|
Ik feliciteer Twente met hun kampioenschap Ajax heeft weinig mazzel gehad helaas kan gebeuren, Ajax het mooiste voetbal laten zien dat is bekend begrijp niet waar die Haat vandaan komt bij die andere clubs altijd maar haat zaaien te triest voor woorden en dan die andere clubs nep supporters dus die willen dat hun eigenclub verliest om Ajax maar geen kampioen te laten worden diep diep triest |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
is maar 1 ploeg die heeft gevoetbalt dit jaar... en dat is AJAX !!!! zoals ik al eerder aangaf liever 2de met mooi voetbal dan 1ste met ANTI VOETBAL... 2 x genaait door de arbitrage.. en tuurlijk had je een paar wedstrijden bijv sparta gewoon moeten winnen.. maar laten we eerlijk zijn.. wie was de beste dit jaar ? gewoon ajax hoor.. wie had het meeste geluk dit jaar ? twente.. en die is kampioen jammer maar waar |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Als je met wat jij anti voetbal noemt kampioen wordt is dat ook een kwaliteit en als je dat een heel seizoen vol kan houden heeft dat niets met geluk te maken lijkt me. daarbij komt dat jullie ook wel een portie geluk hebben gehad, neem bijv de wedstrijd tegen ado. Je hebt gelijk dat ajax het mooiste voetbal speelt. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 16:46 schreef mbt het volgende:hou toch op man 13 keer met 1 goal verschil winnen 7 keer in de laatste 5 minuten de winnende goal maken het is geen FC Twente maar FC MAZZEL Man flikker toch op. twente heeft met een goed beleid een prachtige prestatie neergezet. het is jammer dat ajax geen kampioen is geworden maar wat jij zegt slaat natuurlijk nergens op. ik zou zeggen volgend jaar beter! we hebben temisnte Champions league voetbal en wie had dat voor de winterstop nog gedacht? jij in ieder geval niet... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 22:52 schreef nummer10 het volgende:is maar 1 ploeg die heeft gevoetbalt dit jaar... en dat is AJAX !!!! zoals ik al eerder aangaf liever 2de met mooi voetbal dan 1ste met ANTI VOETBAL... 2 x genaait door de arbitrage.. en tuurlijk had je een paar wedstrijden bijv sparta gewoon moeten winnen.. maar laten we eerlijk zijn.. wie was de beste dit jaar ? gewoon ajax hoor.. wie had het meeste geluk dit jaar ? twente.. en die is kampioen jammer maar waar Geen geluk, dat is onzin, ook hun hadden een aantal wedstrijden de scheids tegen, zoals bij AZ uit, 34 wedstrijden worden er gespeeld, de beste wordt kampioen, niks meer en niks minder.
Barcelona speelt ook het mooiste voetbal van de wereld, maar dit jaar winnen ze de CL niet.mis dat dan ook onterecht?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 74 met cruiyff in 94 met van gaal en ik weet het niet helemaal zeker, maar ik dacht ook in 1998 onder Olsen.. |
|
|
|