BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jammer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ride
 Ride - maandag 03 mei 2010 - 01:10   quote  deeplink  
Twente heeft maar 2 wedstrijden verloren en dat is gewoon knap.
Wij hebben het super gedaan maar op 1 punt net niet gehaald. Dat is zuur, ben morgen weer op donderdag gericht.
De bekerfinale wordt een knaller...
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 03 mei 2010 - 09:04   quote  deeplink  
Allereerst ben ik supertrots op mijn eigen club. Ze hebben er de tweede seizoenshelft alles aan gedaan om de competitie spannend te maken en daarnaast veel progressie geboekt. Dat we uiteindelijk 1 punt te kort komen is jammer. Heel jammer. Neemt niet weg dat ik Twente feliciteer met het kampioenschap. Die club heeft de afgelopen tijd flink onder druk gestaan, maar is daaraan niet bezweken. Voor ons aller Ajax rest er nog een wedstrijd in de Kuip, waar we onze "vrienden" jaloers kunnen maken door het winnen van de beker (troostprijs dat wel). Daarna snel het WK doorwandelen en ons richten op de voorronde van de CL. Met een selectie die grotendeels intact moet en hopelijk zal blijven kunnen er komend jaar mooie dingen gebeuren in Amsterdam.

Jongens wees trots op onze club en blij met de aanstelling van Jol. Deze man gaat Ajax zeker weten terug brengen naar de top in Nederland en hopelijk ook in Europa.
nummer10
 nummer10 - maandag 03 mei 2010 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 23:03 schreef sebbe1 het volgende:
Als je met wat jij anti voetbal noemt kampioen wordt is dat ook een kwaliteit en als je dat een heel seizoen vol kan houden heeft dat niets met geluk te maken lijkt me. daarbij komt dat jullie ook wel een portie geluk hebben gehad, neem bijv de wedstrijd tegen ado. Je hebt gelijk dat ajax het mooiste voetbal speelt.
dat was 1 malig.. twente 8 wedstrijden op die manier ?
nummer10
 nummer10 - maandag 03 mei 2010 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 00:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen geluk, dat is onzin, ook hun hadden een aantal wedstrijden de scheids tegen, zoals bij AZ uit, 34 wedstrijden worden er gespeeld, de beste wordt kampioen, niks meer en niks minder.

Barcelona speelt ook het mooiste voetbal van de wereld, maar dit jaar winnen ze de CL niet.mis dat dan ook onterecht??
dat klopt dat was onterecht... kijk maar naar die zogenaamde handsbal waar bojan uit scoorde.. kijk remco als je kampioen word met mooi voetbal heb ik er geen problemen mee.. maar NIET met dit vertoonde spel.. ben gewoon lief hebber van mooi voetbal.. en Twente de Scheids tegen ? 1 malig ja.. en dat zou dan hooguit op een gelijk spel komen te staan dus was er geen verschil geweest.
Rogier
 Rogier - maandag 03 mei 2010 - 09:15   quote  deeplink  
In alle stadions zongen ze 'helemaal niks in Amsterdam'. Groter compliment kunnen ze Ajacieden niet geven....zelfs als hun eigen club niks presteerd (overige 16 clubs) zingen ze nog tegen ons Ajax. Nog altijd met afstand de grootste !
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 03 mei 2010 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 09:15 schreef Rogier het volgende:
In alle stadions zongen ze 'helemaal niks in Amsterdam'. Groter compliment kunnen ze Ajacieden niet geven....zelfs als hun eigen club niks presteerd (overige 16 clubs) zingen ze nog tegen ons Ajax. Nog altijd met afstand de grootste !
Eens en dat jaloerse maakt ons alleen maar sterker!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 03 mei 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
ja ik gengiet altijd als ze dat zingen ;) alle andere klubs vinden het dus een hele prestatie als ajax geen kampioen word.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 03 mei 2010 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 19:00 schreef Yordee1 het volgende:
Ik was vandaag trouwens in de ArenA en ben van plan om donderdag weer te gaan (aangezien het dan wel een feestje wordt) :) De spelers verdienen een mooie huldiging (/afscheid)
Wat een sfeer was er ja! alleen die dries had niet gehoeven....die kon de noten van Hazes lang niet halen....wat een aanfluiting!

OPROEP AAN IEDEREEN:---> DONDERDAG WEER EEN VOLLE ARENA, ZE VERDIENEN HET!!
Guyt
 Guyt - maandag 03 mei 2010 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 21:49 schreef sebbe1 het volgende:

[..]

Wat is de definitie van topclub dan? Als je kijkt naar de landen om ons heen die hebben meerdere topclubs die ook niet elk jaar een prijs pakken. Als je zo redeneert is ajax dan een topclub? hoeveel prijzen hebben jullie de afgelopen 10 jaar gepakt? In mijn ogen is een topclub een club met landelijke uitstraling, heeft bekendheid in het buitenland en strijdt mee om de prijzen. Wij hebben misschien boven verwachting gepresteerd, maar staan ook in de finale van de beker.
Ja waar je nu al half uitgeschakeld bent hahahaha....
Guyt
 Guyt - maandag 03 mei 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 22:52 schreef nummer10 het volgende:
is maar 1 ploeg die heeft gevoetbalt dit jaar... en dat is AJAX !!!! zoals ik al eerder aangaf liever 2de met mooi voetbal dan 1ste met ANTI VOETBAL... 2 x genaait door de arbitrage.. en tuurlijk had je een paar wedstrijden bijv sparta gewoon moeten winnen.. maar laten we eerlijk zijn.. wie was de beste dit jaar ? gewoon ajax hoor.. wie had het meeste geluk dit jaar ? twente.. en die is kampioen jammer maar waar
En de laatste tegenstanders hebben Twente ook niet echt tegengewerkt.Dan kan je zeggen ja het licht niet aan die andere clubs maar tegen FR hadden ze geen tegenstander en NAC gister was droevig om te zien. Leek wel of ze voor spek en bonen speelden.Nee zo zou ik niet kampioen willen worden, AJAX is zo ver gekomen op eigen kracht. Laten we maar zien als het een beetje bij elkaar blijft wat voor moois daar nog uit kan komen.AJAX MIJN CLUB MIJN IDEAAL DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL.
Guyt
 Guyt - maandag 03 mei 2010 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 00:29 schreef danossopranos het volgende:
niet huilen neusjes volgend jaar weer een kans
Donderdag nog kans op een prijs dus wij huilen niet wij maken ons op voor het mooiste feestje van het seizoen. Feyenoord vernederen in de eigen badkuip hahahaha.
Per4manc
 Per4manc - maandag 03 mei 2010 - 11:02   quote  deeplink  
Die ploeg die aan het eind de meeste punten heeft is verdiend kampioen.
Laten wij blij zijn met het goede spel dit jaar. Ik moet alleen terug denken aan die wedstrijd tegen PSV (3-2) waar toch een aantal arbitrale dwalingen bij aan te pas kwamen. Toen had ik al het gevoel dat dat belangrijke punten zouden worden en dat blijkt waar te zijn.
FcTwente heeft niet het mooiste voetbal laten zien (net als vorig jaar AZ trouwens), maar ze waren wel constant. En met 1 goal verschil winnen is ook een kwaliteit, het geeft geduld aan. PSV doet het al jaren zo en is er effectief mee.

Ik kan prima leven met het behaalde resultaat en het getoonde spel van AJAX. Nu nog proberen de belangrijkste spelers te behouden. Pantelic mag weg, Sulemani ook.
Verder hebben we kwaliteit genoeg in de selectie.
Hoop wel dat de teleurstellig niet zo groot is dat de bekerfinale ook aan onze neus voorbij gaat. Nog 1x opladen jongens!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door Per4manc --
Guyt
 Guyt - maandag 03 mei 2010 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Heb ook met jaloezie te maken AJAX is nou eenmaal de grootste en mooiste club van Nederland.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 03 mei 2010 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 10:50 schreef Guyt het volgende:

[..]

En de laatste tegenstanders hebben Twente ook niet echt tegengewerkt.
Complimenten voor AZ! Die gingen tenminste de strijd aan en wonnen terecht!
remco k
 remco k - maandag 03 mei 2010 - 14:17   quote  deeplink  
Ik denk dat ook NAC het welheeft geprobeerd, maar zeker na de rode kaart en de daarop volgende 1-0 was de pot natuurlijk gespeeld.

Jammer, maar we kunnen eidnelijk weer eens trots zijn op het goed voetbal dat er op de mat is gelegd, en we kunnen weer een poging wagen om in de CL te komen..
Guyt
 Guyt - maandag 03 mei 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 14:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Complimenten voor AZ! Die gingen tenminste de strijd aan en wonnen terecht!
Idd ...
Guyt
 Guyt - maandag 03 mei 2010 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 14:17 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat ook NAC het welheeft geprobeerd, maar zeker na de rode kaart en de daarop volgende 1-0 was de pot natuurlijk gespeeld.

Jammer, maar we kunnen eidnelijk weer eens trots zijn op het goed voetbal dat er op de mat is gelegd, en we kunnen weer een poging wagen om in de CL te komen..
Hoe stom kan je zijn om met 2 benen in te komen idioot die Feher...
alibabba
 alibabba - maandag 03 mei 2010 - 15:18   quote  deeplink  
Wat een ongelooflijk lamlendig elftal was gisteren Nac zeg, belachelijk slecht. Ook voor die rode kaart liepen de Nac'ers erbij of ze 5 dagen niet geslapen hadden. Ze moesten winnen voor een playoff-plek voor de EL, maar hebben daar geen seconde voor gestreden. Twente had vooraf de schrik er goed inzitten, maar werden in het zadel geholpen door 11 klunzen. Domme rode kaart van Feher en na die kaart was het definitief beslist. Als ik trainer zou zijn van Nac, kregen ze van mij de eerste 3 weken geen rust. Elke morgen om 7 uur melden en trainen tot 6 uur 's avonds, dat zou ze leren.....
alibabba
 alibabba - maandag 03 mei 2010 - 15:27   quote  deeplink  
Neemt natuurlijk niet weg dat Twente het kampioenschap verdient heeft, laat dat duidelijk zijn. 86 punten halen in 34 potjes is ongelofelijk veel, maar 16 verliespunten. Prachtige prestatie van de Tukkers, zeker nadat vorig seizoen Elia en Arnautovic vertrokken. Ik had gedacht dat ze zouden breken, maar ze hebben zich kranig geweerd.

Ajax idem dito, fantastische prestatie. Op 3 Februari, na 21 wedstrijden, stond Ajax op én Psv en Twente 9 punten achter. Twente hebben we tot op 1 punt genaderd en Psv hebben we op een achterstand gezet van 7 punten. 106 voor en 20 tegen en nog geen kampioen is eigenlijk onvoorstelbaar, maar wel waar. Twente won wedstrijden met 1 doelpunt verschil en vaak op het laatst. Als je dat zo vaak doet is het geen geluk, maar kwaliteit. Twente proficiat...
alibabba
 alibabba - maandag 03 mei 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 17:45 schreef moa het volgende:

[..]

Geen idee, ik vermoed van niet, en ik vermoed dat het ook jullie eerste keer was, dus de vraag is irrelevant.
Als je goed leest zie je dat ik zeg dat ajax pas een paar weekjes mee deed om de titel, het puntenverschil leek een tijdje terug nog te groot om een gooi te kunnen doen.
Ajax won de laatste 14 wedstrijden en dat is zeker niet de 1e keer; In de periode van 3-10-1971 t/m 26-3-1972 won Ajax 19 competitiewedstrijden op rij, van 17-12-1972 t/m 6-5-1973 wonnen we 17 competitiepotjes achter mekaar en in de periode 9-4-1995 t/m 28-10-1995 ook 19.

Onder Olsen in het seizoen 97'98 verloor Ajax 11 wedstrijden achtereen geen punt en dit tezamen met de laatste gewonnen wedstrijd van het seizoen daarvoor, bracht dat een totaal van 12 winstpartijen achter mekaar.( 1-6-1997 t/m 26-10-1997 )
alibabba
 alibabba - maandag 03 mei 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 21:49 schreef sebbe1 het volgende:

[..]

Wat is de definitie van topclub dan? Als je kijkt naar de landen om ons heen die hebben meerdere topclubs die ook niet elk jaar een prijs pakken. Als je zo redeneert is ajax dan een topclub? hoeveel prijzen hebben jullie de afgelopen 10 jaar gepakt? In mijn ogen is een topclub een club met landelijke uitstraling, heeft bekendheid in het buitenland en strijdt mee om de prijzen. Wij hebben misschien boven verwachting gepresteerd, maar staan ook in de finale van de beker.
De afgelopen 10 jaar wist Ajax 9 prijzen te pakken( 2x landstitel, 3 Knvb-Bekers en 4x de JC-schaal ) en donderdag ligt de 10e voor het grijpen, dus wat lul je nou met; AJAX is geen topclub??
sebbe1
 sebbe1 - maandag 03 mei 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Ik heb ook niet beweert dat ajax geen topclub is, ik vraag alleen de definitie van een topclub. Valencia is een topclub maar pakt weinig prijzen, het inter van de jaren tachtig en negentig was een topclub hadden steeds milan, juventus of roma voor zich en zo zijn er zat topclubs in engeland die weinig of geen prijzen pakken. Ik heb ook niet beweert dat feyenoord nog een topclub is. Feit is wel dat feyenoord de laatste internationale prijs heeft gepakt in 2002 en een beker heeft gewonnen en laten we reeel blijven 2 landstitels voor ajax de laatste 10 jaar is wel karig.
alibabba
 alibabba - maandag 03 mei 2010 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 16:56 schreef sebbe1 het volgende:
Ik heb ook niet beweert dat ajax geen topclub is, ik vraag alleen de definitie van een topclub. Valencia is een topclub maar pakt weinig prijzen, het inter van de jaren tachtig en negentig was een topclub hadden steeds milan, juventus of roma voor zich en zo zijn er zat topclubs in engeland die weinig of geen prijzen pakken. Ik heb ook niet beweert dat feyenoord nog een topclub is. Feit is wel dat feyenoord de laatste internationale prijs heeft gepakt in 2002 en een beker heeft gewonnen en laten we reeel blijven 2 landstitels voor ajax de laatste 10 jaar is wel karig.
Dat zijn welgeteld 2 prijzen voor Feyenoord, proficiat. 0 landstitels in de laatste 10 jaar is nog veel kariger. Is ook niet gek als je liever wilt dat je eigen club verliest dan dat een ander kampioen word...
sebbe1
 sebbe1 - maandag 03 mei 2010 - 17:40   quote  deeplink  
Ben het met je eens dat het dieptriest is om als club je eigen aanhang te zien juichen als je tegenstander scoort. Ik snap ook niet dat je jezelf dan supporter durft te noemen. Als Feyenoord niet om de prijzen meedoet zal het me een worst zijn wie kampioen wordt of de beker wint. Als jullie kampioen waren geworden had ik jullie gefeliciteerd, nu twente.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jammer

0.0071239