|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Roy Makaay moet gewoon nog een jaar bij Feyenoord blijven. Vandaag weer van onschatbare waarde ik zeg:
ROY MAKAAY MOET BLIJVEN. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hij heeft dit seizoen nog nauwelijks uitgeblinkt. Als je een hattrick scoort speel je een geweldige wedstrijd, maar over het hele seizoen was het zeer matig. Makaay heeft een afscheid gekregen om van te watertanden, hij mag het 6 mei nog eenmaal laten zien, daarna kan hij de toppers van de toekomst trainen bij Feyenoord. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
makaay stond er zelf helemaal achter. en om op zo,n manier afscheid te nemen...... bedankt roy! ik ga effe verdert met feest vieren! zelf 9-2 gewonnen, feyenoord 6-2. twente kampioen ipv 020. en pils in overvloed!!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
feyenoord(010)
|
|
|
Dat wel maar met zo'n speler erbij en zonder geld voor een nieuwe heb je toch een topspits met veel ervaring erbij voor naast Castaignos. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Hij heeft nu afscheid genomen als een legende, nu een jaar doorgaan zou dat beeld weer verneuken.. Tis mooi geweest zo. Bedankt Roy! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
roy bedankt, tot op varkenoord! |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 17:38 schreef moa het volgende:Hij heeft dit seizoen nog nauwelijks uitgeblinkt. Als je een hattrick scoort speel je een geweldige wedstrijd, maar over het hele seizoen was het zeer matig. Makaay heeft een afscheid gekregen om van te watertanden, hij mag het 6 mei nog eenmaal laten zien, daarna kan hij de toppers van de toekomst trainen bij Feyenoord. Hij heeft ook nauwelijks wat kunnen laten zien... Ik zie hem graag een heel seizoen aan t werk en met de juiste mensen om hem heen maakt ie er 1000% zeker weten 20+ |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:06 schreef Maximus het volgende:[..] Hij heeft ook nauwelijks wat kunnen laten zien... Ik zie hem graag een heel seizoen aan t werk en met de juiste mensen om hem heen maakt ie er 1000% zeker weten 20+ eens. toen pierre in 2002/2003 los ging, was heel het elftal om hem heen gebouwt. dat heeft roy nooit gehad. roy is in mijn ogen gewoon een absolute wereld spits. al moet ik zeggen dat ik me regelmatig de tering heb lopen ergeren. maar achteraf..... roy///held |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Ook al van dat laffe forum gebant jij obiku? Je deed toch nix fout? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
vooralsnog niet man. heb gewoon gezegt wat ik wilde, en natuurlijk zijn ze het er niet mee eens. dat geeft niet. maar heb geen ban daar. heb niks tegen die lui hoor......lol |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Fantastische afscheidswedstrijd!! En een geweldige middag!! Roy z'n keuze is logisch , alleen hij voelt zijn lichaam het beste. Als je dan zo fantastische wedstrijd speelt , daar kunnen veel voetballers jaloers op zijn! En moet je ook tevreden zijn met dit geweldige resultaat. Ook erg blij natuurlijk dat Roy blijft als trainer , er staat dan wel ff iemand he!
We zijn nog 4e ook , wat iets meer geld opleverd dan een 5e plaats. Ja fantastisch kan niet anders zeggen. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:28 schreef obiku010 het volgende:vooralsnog niet man. heb gewoon gezegt wat ik wilde, en natuurlijk zijn ze het er niet mee eens. dat geeft niet. maar heb geen ban daar. heb niks tegen die lui hoor......lol Er is anders wel een post van je verwijdert.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ok... dat is waarschijnlijk omdat boudewijn redelijk goed ziet, dat sommige dingen op het randje zijn. ik probeerde natuurlijk toch een beetje te zuigen. maar wel op een nette manier. zeker als ik erbij vertel op hun forum, dat ik geen lange neus wil trekken ofzo. maar dat ik wel twente een terechte kampioen vind. als je dat maar herhaald, dan kan ik me voorstellen dat boudewijn tot dit pijnlijke en moraal opbrekende besluit komt. helaas voor ons. maar plezier heb ik vandaag zoiezo. boudewijn doet ze werk goed. en aan ons om te kijken of je zo op de grens kan zitten, dat het hem niet opvalt....hahahahaha |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
mmmm waarom word ik toch altijd voor de grens al gepakt... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:36 schreef obiku010 het volgende:ok... dat is waarschijnlijk omdat boudewijn redelijk goed ziet, dat sommige dingen op het randje zijn. ik probeerde natuurlijk toch een beetje te zuigen. maar wel op een nette manier. zeker als ik erbij vertel op hun forum, dat ik geen lange neus wil trekken ofzo. maar dat ik wel twente een terechte kampioen vind. als je dat maar herhaald, dan kan ik me voorstellen dat boudewijn tot dit pijnlijke en moraal opbrekende besluit komt. helaas voor ons. maar plezier heb ik vandaag zoiezo. boudewijn doet ze werk goed. en aan ons om te kijken of je zo op de grens kan zitten, dat het hem niet opvalt....hahahahaha haha probeer je een wit voetje te halen omdat je een paar dagen geleden heel kort met een 2de account hebt ingelogd? :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
omdat je naam de helft verraad. maximus.... boudewijn denkt dat dat over provoceren gaat....lol |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 18:40 schreef Boudewijn het volgende:[..] haha probeer je een wit voetje te halen omdat je een paar dagen geleden heel kort met een 2de account hebt ingelogd? :) dat komt omdat een vriend van me.. vertelde dat hij geband was, en vertelde dat ie wel veel prive berichten had gehad. en omdat hij met een vrouwen naam een account had, en er gasten waren die zowat wilde trouwen met hem/haar. lol. dus was het veel makkelijker voor mij het hele verhaal te lezen. dit om inzicht te kunnen krijgen in deze geweldige soap. en boudwijn, ik denk dat jij wel kan zien waar die accounts vandaan komen. dat account is niet vanaf mijn ip gestart. moet je kunnen zien. ik probeer echt goed gedrag te tonen. als ik echt een dubbel account fratsemannetje was had ik al serieus gebant geweest lijkt mij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Roy Bedankt en veel succes met het trainerschap bij DE club. Maar ff wat anders,ik vind het een beetje vreemd dat zonder Karim en Leroy Makaay een hatrick kon maken en daarnaast nog eens 3 doelpunten werden gescoord. Ik vond van Leerdam op het middenveld een verademing.. De Vrij en Schenkeveld waren ook lekker bezig.
Nogmaals Roy bedankt!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Mooie assist van Van Haaren trouwens. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Mooi afscheid voor een voobeeldig prof voetballer! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ROY MAKAAY OLE OLE! ROY MAKAAY OLLE OLE!! ROY MAKAAY! ROY MAKAAY! ROY MAKAAY OLE OLE!! ROY BEDANKT!!!! (ook alvast voor wat je ons donderdag nog gaat geven!!) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Positiviteit all over the place!!! |
|
|
|
|
janH1908
|
|
|
Roy is the best !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Roy bedankt en het ga je goed en ik hoop dat je donderdag nog eens een hattrick mag scoren tegen 020 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mooi afscheid, Roy bedankt!
viel het alleen mij op of was de sfeer op het voorplein nu een stuk gemoedelijker zonder al die m.e.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Roy moet nu gewoon stoppen hij mag het donderdag nog een keer proberen van mij Dat verdiend hij wel vind ik
Hij stopt nu als een legende en met hem hebben we weer een voetballer in de trainersstaf Dat is ook belangrijk Het is toch belachelijk dat er zoveel ex-Feyenoorders bij andere clubs een rol als trainer invullen? Die jongens moet je behouden en gebruik van ze maken Bij Roy gebeurd dat nu |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Roy zou een goede spitsen trainer zijn en onze nieuwe jonge spits(en) veel kunnen bijleren. Weet niet welke leeftijdgroep hij gaat trainen maar wellicht is het specifiek trainen van spitsen ook wel een deel van zijn nieuwe taken. Gestopt op juiste moment. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ROY BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 04:47 schreef hotjumper het volgende:mooi afscheid, Roy bedankt! viel het alleen mij op of was de sfeer op het voorplein nu een stuk gemoedelijker zonder al die m.e. Bingo!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Weten we ook meteen waarom Darley niet speelt |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
hopen dat hij het e.e.a. aan kennis en kunde aan de jonge garde kan overbrengen, dan gaan we misschien nog mooie dingen beleven in de toekomst |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: misschien kan Jomanda je meer vertellen . . . |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
doe ff normaal het is gewoon een vraag |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: snap ik, . . maar wat voor antwoord zou ik je daarop kunnen geven dan? |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Laat hem lekker met de spitsen gaan bemoeien, Luc heeft het in zich om een nieuwe Makaay te worden. Misschien vallen er straks meer doelpunten te bewonderen van Luc en de andere. Trouwens wel een beetje laat mee begonnen vindt ik. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 17 november 2010 - 20:44 schreef RedWhiteBlack het volgende:Laat hem lekker met de spitsen gaan bemoeien, Luc heeft het in zich om een nieuwe Makaay te worden. Misschien vallen er straks meer doelpunten te bewonderen van Luc en de andere. eens |
|
|
|