BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing Feyenoord - Ajax (KNVB-beker 2e finale 06-05-2010) : 1-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 02 mei 2010 - 17:39   quote  deeplink  
Laten we FR een flinke afstraffing geven, ze blijven maar zingen dat er helemaal niks is in Amsterdam, maar volgens mij winnen wij alsnog gewoon de beker, en heeft Rotterdam dus helemaal niks..

Een huldiging in de kuip met de beker in de lucht zal zeker zoet smaken..
Jullie gedachten AUB

PS: trouwens te zielig voor woorden, dat Tiendalli met de schaal in de handen nog steeds drukker is met het "NIKS IN AMSTERDAM" dan het eigen kampioenschap...
Medi..
 Medi.. - zondag 02 mei 2010 - 17:55   quote  deeplink  
Eerst de Titel goed schrijven:)
remco k
 remco k - zondag 02 mei 2010 - 18:02   quote  deeplink  
Die is goed, want AJAX won toch met 2-0..:)

Het is maar net hoe je het bekijkt..
Medi..
 Medi.. - zondag 02 mei 2010 - 18:05   quote  deeplink  
Ja ok:)
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 02 mei 2010 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 18:02 schreef remco k het volgende:
Die is goed, want AJAX won toch met 2-0..:)

Het is maar net hoe je het bekijkt..
ah, nou snap ik hem, wilde al bijna de titel aanpassen omdat het anders zo raar staat op http://ajax.headliner.nl
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 02 mei 2010 - 18:51   quote  deeplink  
De FR spelers zijn best wel ok,maar de achterban gaan we ff flink op hun kloten geven.Hebben ze wel verdiend.Ajax had meer verdient dit seizoen,dus laten we maar een knallende einde maken door te winnen met 5-0 in de kuip
Yordee1
 Yordee1 - zondag 02 mei 2010 - 18:52   quote  deeplink  
1-0 verliezen daar. Gewoon om ze te tergen :P
Tjabba
 Tjabba - zondag 02 mei 2010 - 18:56   quote  deeplink  
3-0 winst voor Rotterdam.
3x Makaay.
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 02 mei 2010 - 19:26   quote  deeplink  
het word lachen in rotterdam ajax wint 5-0 in een volle kuip met alleen feyenoord fans

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2010 door sjakiepakie --
larsje
 larsje - zondag 02 mei 2010 - 19:30   quote  deeplink  
met 8 achterin 2 voorin en dan allemaal na voren trappen .

voorin moet dan: rommedahl en suarez
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 02 mei 2010 - 19:33   quote  deeplink  
nee gewoon aanvallen daar :P
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 02 mei 2010 - 19:34   quote  deeplink  
3-4-3

wiel alderweireld anita
enoh de jong vertongen de zeeuw
suarez pantelic emanuelson
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 02 mei 2010 - 19:34   quote  deeplink  
leuke aanzicht als ajax scoort en dan juichend naar de feyenoord fans ;)
voetballer55
 voetballer55 - zondag 02 mei 2010 - 19:50   quote  deeplink  
we zullen zien.
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 02 mei 2010 - 20:31   quote  deeplink  
jij live;)
remco k
 remco k - zondag 02 mei 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 19:30 schreef larsje het volgende:
met 8 achterin 2 voorin en dan allemaal na voren trappen .

voorin moet dan: rommedahl en suarez
aleen Suarez, ik denk dat ie er dan nog steeds 3 in het netje legt, behalve Suarez mag er niemand de middellijn over.:):):)
Ride
 Ride - maandag 03 mei 2010 - 01:14   quote  deeplink  
Ik zie Feyenoord er geen 4 in knallen aangezien Ajax altijd scoort in de Kuip.
Ik gok een 2-2
dege
 dege - maandag 03 mei 2010 - 09:06   quote  deeplink  
maakt me niet uit, voor mijn part word het 6-6, als ajax de beker maar pakt, die prijs hebben ze verdiend
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 03 mei 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 09:06 schreef dege het volgende:
maakt me niet uit, voor mijn part word het 6-6, als ajax de beker maar pakt, die prijs hebben ze verdiend
EENS!
remco k
 remco k - maandag 03 mei 2010 - 11:27   quote  deeplink  
laat AJAX het seizoen iig goed en in stijl afsluiten, geen tegengoals en 2-0 winnen, afgetekend de beker winnen, dan kunnen de FR supporters iig niet gaan lopen mekkeren
sebbe1
 sebbe1 - maandag 03 mei 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Laten we reeel blijven, iets te mekkeren vinden we toch wel.
John2
 John2 - maandag 03 mei 2010 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 17:39 schreef remco k het volgende:
Laten we FR een flinke afstraffing geven, ze blijven maar zingen dat er helemaal niks is in Amsterdam, maar volgens mij winnen wij alsnog gewoon de beker, en heeft Rotterdam dus helemaal niks..

Een huldiging in de kuip met de beker in de lucht zal zeker zoet smaken..
Jullie gedachten AUB

Ik sluit niet uit dat de kuip 10 a 15 minuten voor tijd al leeg is. Zo niet zal AJAX getrakteert worden op fluitconcerten en spreekkoren. Helaas.
alibabba
 alibabba - maandag 03 mei 2010 - 15:32   quote  deeplink  
Feyenoord verdient een pak rammel donderdag. In Eindhoven een prachtige prestatie leveren, 0-0 tegen Psv en 1 week later tegen Twente er HELEMAAL NIETS VAN BAKKEN. Kan er bij mij niet in en daarom vragen ze om een afstraffing. 0-5 zou ik te weinig vinden, pas bij 0-8 of 0-9 ben ik tevreden...
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 03 mei 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 15:32 schreef alibabba het volgende:
Feyenoord verdient een pak rammel donderdag. In Eindhoven een prachtige prestatie leveren, 0-0 tegen Psv en 1 week later tegen Twente er HELEMAAL NIETS VAN BAKKEN. Kan er bij mij niet in en daarom vragen ze om een afstraffing. 0-5 zou ik te weinig vinden, pas bij 0-8 of 0-9 ben ik tevreden...
Begrijp dat de titel voor Twente je frustreert maar het was niet makkelijk dit seizoen te winnen in de Grolschveste. Ajax in een zelfde situatie had waarschijnlijk ook niks gedaan voor Feyenoord (zie en vergelijk de Vertonghen/Babovic kwestie ten opzichte van de Buijs/Theo Janssen kwestie). Sommige mensen vinden ook dat alle clubs in de Arena open huis houden tegen Ajax zonder veel weerstand te bieden. Alleen ADO ging van de laatste tegenstanders van Ajax 90 minuten voluit.

Normaal gesproken is na de 2-0 in de Arena de beker voor Ajax maar de kopjes hingen wel een beetje in Nijmegen en dat is niet onbegrijpelijk. Een domme overtreding in een opgefokte sfeer kan Ajax nog best eens de beker kosten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door sportdwaas --
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 03 mei 2010 - 20:23   quote  deeplink  
ajax wint de beker dat is meer dan logisch ik verwacht een lekkere zege
waarom heeft ajax de 1e wed. niet gewoon met 4-0 gewonnen?
omdat het daarbinn zo'n 30 graden was plus dat die sperler zich dood rent kan je gewoon niet presteren waren die 1e 2 goals niet gevallen aan het begin was het 0-0 gebleven zowieso klinkt logisch maar gewoon door dezelfde reden dat het MAAR 2-0 is geworden
joduh
 joduh - dinsdag 04 mei 2010 - 06:51   quote  deeplink  
lijkt me lekker dat 11 joden 50000 kakkerlakken vernederen.....wat jullie?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 04 mei 2010 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 06:51 schreef joduh het volgende:
Inderdaad, mooi gesproken!
freakie
 freakie - dinsdag 04 mei 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Nee eigenlijk beetje domme taal van die jonge.. In elke zin kan hij niet normaal de team namen gebruiken.. Joden en kakkerlakken.. Joduh even voor de duidelijkheid ik ben een AJAX fan en GEEN JOOD.. En KAKKERLAKKEN zjn beesten en geen feyenoord fans.. Dit is nou een voorbeeld waarom het in die stadions fout gaat..
Enigma
 Enigma - dinsdag 04 mei 2010 - 13:48   quote  deeplink  
Jongens die beker is nagenoeg zeker voor ons, dat gezeur over helemaal niks in onze stad zegt toch veel meer over het minderwaardigheidscomplex van die simpele lui die dat soort dingen roepen dan over ons.

Jaloezie ten top zullen we maar zeggen en verder mag het ons met trots vervullen dat schijnbaar heel Nederland van ons houdt want anders zouden ze meer over hun eigen cluppie praten. Als men in elke zin het Godenwoord Ajax gebruikt is men vol van Ajax en waar het hart vol van is spreekt de mond. Dus lekker laten lullen; wij zijn en blijven de beste. (ook al zijn we de titel misgelopen, Twente mag er net zoveel aanspraak op maken want ze hebben simpelweg 1 punt meer, helaas)

Laten we ons beter richten op het komende tijdperk want dat de komende jaren gedomineerd zullen worden door ons hoef je geen Uri Geller voor te zijn om dat te zien. Ook al zouden er nu spelers vertrekken, wij zullen dat heel goed gaan ondervangen. De basis is en wordt gelegd op de Toekomst. Ik weet niet wie van jullie daar wel; eens heen gaat maar daar lopen spelers om je vingers bij af te likken. Ik durf te wedden dat wij binnen 2 á 3 jaar in een europese halve of finale staan. En als Cruijff er bij betrokken wordt, al is het maar om advies, maken we niet dezelfde fout als tien jaar terug door "blind" te kopen en geen team te kweken. Pantelic weg? Zou jammer zijn maar we hebben nog een Castillion en Suk die daar kan leren. Suárez blijft hoop ik, anders schuiven we Siem door en komt de absolute topper Eriksen op 10. Emanuelson weg? Jammer maar daar kan ook Sulejmani, mits hij veel speeltijd en vertrouwen krijgt. Natuurlijk heb ik ook liever dat iedereen blijft omdat we ingespeeld zijn en een gouden team hebben nu. Aan de andere kant zijn wij Ajax en vangen het op met onze jeugd. Cruijff deed dat en van Gaal ook. Liever leggen we Jol voor onbepaalde tijd vast want dat is een echte coach; eerlijk, recht door zee en ontzettend goede kijk op het spel. En, een keiharde vaderfiguur die zijn spelers ook weer kan opvangen.

Laat ons wel de verdediging bij elkaar houden want dat was altijd onze achilleshiel, nu een sterk punt.

Ik zeg volgend jaar oogsten en dan de lijn doortrekken. Laat iedereen maar zingen over wat wij niet hebben, wij weten wat we wel hebben, hadden en weer gaan krijgen. Wat er dan voor de rest overblijft? Helemaal NIETS!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 04 mei 2010 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 11:43 schreef freakie het volgende:
Nee eigenlijk beetje domme taal van die jonge.. In elke zin kan hij niet normaal de team namen gebruiken.. Joden en kakkerlakken.. Joduh even voor de duidelijkheid ik ben een AJAX fan en GEEN JOOD.. En KAKKERLAKKEN zjn beesten en geen feyenoord fans.. Dit is nou een voorbeeld waarom het in die stadions fout gaat..
Don't freak out man!

Joden en kakkerlakken zijn geen verkeerde woorden, pas als je er een ziekte voor zet is het erg!

Doe gewoon relaxed, die beker is veel belangrijker man!

Dat Ajax netter klinkt dan joden ben ik met je eens, maar hij scheld niet!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 04 mei 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 13:48 schreef Enigma het volgende:
Jongens die beker is nagenoeg zeker voor ons, dat gezeur over helemaal niks in onze stad zegt toch veel meer over het minderwaardigheidscomplex van die simpele lui die dat soort dingen roepen dan over ons.

Jaloezie ten top zullen we maar zeggen en verder mag het ons met trots vervullen dat schijnbaar heel Nederland van ons houdt want anders zouden ze meer over hun eigen cluppie praten. Als men in elke zin het Godenwoord Ajax gebruikt is men vol van Ajax en waar het hart vol van is spreekt de mond. Dus lekker laten lullen; wij zijn en blijven de beste. (ook al zijn we de titel misgelopen, Twente mag er net zoveel aanspraak op maken want ze hebben simpelweg 1 punt meer, helaas)

Laten we ons beter richten op het komende tijdperk want dat de komende jaren gedomineerd zullen worden door ons hoef je geen Uri Geller voor te zijn om dat te zien. Ook al zouden er nu spelers vertrekken, wij zullen dat heel goed gaan ondervangen. De basis is en wordt gelegd op de Toekomst. Ik weet niet wie van jullie daar wel; eens heen gaat maar daar lopen spelers om je vingers bij af te likken. Ik durf te wedden dat wij binnen 2 á 3 jaar in een europese halve of finale staan. En als Cruijff er bij betrokken wordt, al is het maar om advies, maken we niet dezelfde fout als tien jaar terug door "blind" te kopen en geen team te kweken. Pantelic weg? Zou jammer zijn maar we hebben nog een Castillion en Suk die daar kan leren. Suárez blijft hoop ik, anders schuiven we Siem door en komt de absolute topper Eriksen op 10. Emanuelson weg? Jammer maar daar kan ook Sulejmani, mits hij veel speeltijd en vertrouwen krijgt. Natuurlijk heb ik ook liever dat iedereen blijft omdat we ingespeeld zijn en een gouden team hebben nu. Aan de andere kant zijn wij Ajax en vangen het op met onze jeugd. Cruijff deed dat en van Gaal ook. Liever leggen we Jol voor onbepaalde tijd vast want dat is een echte coach; eerlijk, recht door zee en ontzettend goede kijk op het spel. En, een keiharde vaderfiguur die zijn spelers ook weer kan opvangen.

Laat ons wel de verdediging bij elkaar houden want dat was altijd onze achilleshiel, nu een sterk punt.

Ik zeg volgend jaar oogsten en dan de lijn doortrekken. Laat iedereen maar zingen over wat wij niet hebben, wij weten wat we wel hebben, hadden en weer gaan krijgen. Wat er dan voor de rest overblijft? Helemaal NIETS!!
Zeer mooi geschreven!

Ben het ook met je eens, ik zal dit stukje even op mijn eigen topic plaatsen: kijk en geniet....wie nu nog iets durft te beweren...dat wij niet de beste zijn. Natuurlijk onder vermelding van jouw naam!

Zeer positief stukje...klasse!
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 04 mei 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Eindelijk een zinnig woord hier...

was een tijdje stil maar drukdrukdruk... kwam eigenlijk wel goed uit dat we afgelopen zondag geen kampioen werden... anders was ik nu ontstlagen wegens te laat komen, dronken zijn en ...

Donderdag ff dik winnen en dan zijn ze weer stil voor een tijd.
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 04 mei 2010 - 16:45   quote  deeplink  
niet alleen onze verdediging is nu goed het hele team is goed 106 goals voor en maar 20 tege nzegt genoeg
SanderS
 SanderS - dinsdag 04 mei 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:

BRILJANT!!
freakie
 freakie - woensdag 05 mei 2010 - 12:14   quote  deeplink  
Altijd prijs in de k.. Daar ben ik het niet mee eens.. Je hoort gewoon normale taal te gebruiken.. Net als pisvee en feyenooit wat is daar nou leuk aan? En nog een keer even voor mijn duidelijkheid.. waarom zeggen sommige minder begaafde jongens van de clubs: ajax, psv en feyenoord dit? Want ik begrijp het niet..

Daarbij altijd prijs in de k.. Je zegt het is niet erg dat dat gezegt word maar weet je wat clubs graag willen verbannen? Die taal want het roept agressie op..
joduh
 joduh - woensdag 05 mei 2010 - 12:36   quote  deeplink  
yo freakie,heel netjes van je hoor.maar ik kom uit omgeving waar ik niet normaal F..... kan zeggen of typen.Daarbij zijn wij JODEN.En dat ben ik.En dan moet jij maar eens even in je ajax shirtje bij een groep 010ers gaan staan en zeggen van dat jij ajaxied ben in jouw nette taal....
luister freak,ook ik ben ajaxfan!enorm zelfs!!!maar lees andere topics van welke club dan ook(buiten missch heerenveen) er is er niet 1 die normaal over ONS praten!
Het is allemaal frustratie,jaloezie.....
Ik ben een amsterdammer,ajaxfan,ajaxsuporter maar vooral ben ik JOOD!!!!!
accepteer dat!en laat iedereen praten zoals hij wil,en precies wat altijd prijs in de k zegt:ik kan er ook een ziekte voor typen (wat op elke topic van anderen voor jood staat)maar dat ik niet gepast vind hier En nog wat: 010 blijft voor mij kakkerlakken.eindhoven boeren of pisvee.
gegroet van een ......jood(neus)(pshhhhhhhhhhh)Ook dat hoor ik elke week freak!!!!!
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 05 mei 2010 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 06:51 schreef joduh het volgende:
Zitten hooguit 20.000 kakkerlakker in dat stadion :P Nog lang niet uitverkocht.
joduh
 joduh - woensdag 05 mei 2010 - 13:09   quote  deeplink  
lekker man
freakie
 freakie - woensdag 05 mei 2010 - 16:21   quote  deeplink  
joduh.. K snap de frustratie.. Jammer want daarom kunnen dat soort mensen inclusief jij niet gewoon een potje voetbal kijken.. T leuke is dat je van kinds af aan hoort dat je eerst op jezelf moet letten.. Nou dit is een goede les want joduh je WIJST NAAR ANDERE..
joduh
 joduh - woensdag 05 mei 2010 - 17:49   quote  deeplink  
nou freakie? wie ben jij dan? een pastoor?of goedheilig man of ben je soms de broer van jan -peter balkenende?je hoeft me niet (zonder dat je me kent) in een hoekje te stoppen met `dat soort mensen dat niet normaal een potje voetbal kan kijken`!!! ik STA voor mijn club en voor elke ajacied(jood) die ook 110% jood is.dus ook voor mijn medesuporters die wel uitgejoeld worden elke week weer.....

ps ik snap je naam freakie nu.........
freakie
 freakie - woensdag 05 mei 2010 - 18:04   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door freakie --
freakie
 freakie - woensdag 05 mei 2010 - 18:05   quote  deeplink  
nee ik ben leraar en die vind dat je gewoon normale taal moet gebruiken.. Dus begin bij de zelf.. Want uitgejoeld moet een genot zijn en hou dat dan achter in de hoofd als je uit het stadion loopt.. En loop dan vooral allemaal met een brede grijs weg.. Dat doet feyenoorder nog meer pijn dan ze uit te schelden of dat soort troep.. Ik zet jou in dat hoekje omdat je elke keer weer naar een andere wijst maar hoe zoude de tegen partij zich dan voelen? Denk precies het zelfde..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door freakie --
remco k
 remco k - woensdag 05 mei 2010 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 17:49 schreef joduh het volgende:
nou freakie? wie ben jij dan? een pastoor?of goedheilig man of ben je soms de broer van jan -peter balkenende?je hoeft me niet (zonder dat je me kent) in een hoekje te stoppen met `dat soort mensen dat niet normaal een potje voetbal kan kijken`!!! ik STA voor mijn club en voor elke ajacied(jood) die ook 110% jood is.dus ook voor mijn medesuporters die wel uitgejoeld worden elke week weer.....

ps ik snap je naam freakie nu.........
misshien moet jij je eens wat minder concentreren op de naam JOOD, beetje triest of niet, of wou jij soms beweren dat je iedere zondag in de kerk zit kerel. AJACIEDEN zijn AJACIEDEN, geen joden.
sebbe1
 sebbe1 - woensdag 05 mei 2010 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 18:31 schreef remco k het volgende:

[..]

misshien moet jij je eens wat minder concentreren op de naam JOOD, beetje triest of niet, of wou jij soms beweren dat je iedere zondag in de kerk zit kerel. AJACIEDEN zijn AJACIEDEN, geen joden.
Het is ook wel makkelijk om jezelf in een hokje te plaatsen. Dan hoef je jezelf ook niet te verantwoorden wanneer het weer eens ergens fout gaat.
remco k
 remco k - woensdag 05 mei 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 18:37 schreef sebbe1 het volgende:

[..]

Het is ook wel makkelijk om jezelf in een hokje te plaatsen. Dan hoef je jezelf ook niet te verantwoorden wanneer het weer eens ergens fout gaat.
ik snap het gewoon niet, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
sebbe1
 sebbe1 - woensdag 05 mei 2010 - 19:37   quote  deeplink  
Als we eens beginnen met alle clubs gewoon bij hun naam te noemen (wordt waarschijnlijk al lastig voor sommigen) en supporters gewoon bij hun naam krijg je volgens mij een stuk minder ergernis tussen de verschillende forum bezoekers.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 05 mei 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Ik snap deze hele zinloze discussie niet. Zoals al eerder gezegd is ieder op zijn eigen manier supporter van Ajax. De 1 is fanatieker dan de ander, maar allemaal zijn we Ajacied. Dat de 1 de naam van de tegenstander verbasterd door er 010, 040 e.d. van te maken of de supporters van de tegenstander uit te maken voor kakkerlakken of lampekappen doet voor mij helemaal niet ter zake. Het is een forum waarop iedereen een eigen mening heeft. De ander moet dat respecteren en als hij of zij dat niet kan moet hij niet op de betreffende persoon reageren.

Ik ben zelf ook een fanatiek supporter, heb vrienden die voor Feyenoord zijn, maar heb wel een schijthekel aan die club en aan Rotterdam in zijn geheel. Mij zul je echt niet zien in die stad zonder dat Ajax daar moet voetballen. Dat is mijn mening en als je daar niet mee kan leven, kan me dat helemaal geen ene drol schelen.

Zoals gezegd: "Eenieder is Ajacied, de 1 fanatieker dan de ander. Neemt niet weg dat we allemaal dezelfde club supporten"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door amsterdammer113 --
joduh
 joduh - woensdag 05 mei 2010 - 21:12   quote  deeplink  
goed gezegd stadgenootje,topic is er voor iedereen tog?en heb al veels teveel naar leraren moeten luisteren op school vroeger.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 mei 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 21:12 schreef joduh het volgende:
goed gezegd stadgenootje,topic is er voor iedereen tog?en heb al veels teveel naar leraren moeten luisteren op school vroeger.
Had je maar geluisterd,dan had je mischien wat opgegestoken Amoebe
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 mei 2010 - 21:32   quote  deeplink  
Een amoebe (spreek uit als 'ameube') is een eencellig organisme

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing Feyenoord - Ajax (KNVB-beker 2e finale 06-05-2010) : 1-4

0.0053451