BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing Feyenoord - Ajax (KNVB-beker 2e finale 06-05-2010) : 1-4

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Sander1982
 Sander1982 - vrijdag 07 mei 2010 - 08:51   quote  deeplink  
Ik heb net pas dat stukje van Vertonghen gezien. Ik moet zeggen, verstandig is het zeker niet. Ik keur het ook niet goed. Maar het is nou eenmaal gebeurd... Dus dat maakt deze actie toch briljant!!! haha
larsje
 larsje - vrijdag 07 mei 2010 - 10:15   quote  deeplink  
verthongen ben trots op je!:)
joduh
 joduh - vrijdag 07 mei 2010 - 16:38   quote  deeplink  
echt briljant, mijn held is het.
remco k
 remco k - vrijdag 07 mei 2010 - 18:22   quote  deeplink  
Die jonegn heeft en voorbeeldfunctie, en zwengelt het vuurtje alleen maar verder aan, ajax mag en kan dit niet goedkeuren, hij zal flink beboet moeten worden voor dit soort acties.. te Triest voor woorden dat zo'n speler zich niet kan inhouden
alibabba
 alibabba - vrijdag 07 mei 2010 - 23:06   quote  deeplink  
De 18e Bekeroverwinning voor Ajax in de geschiedenis en een fantastisch slot van een prima seizoen. Ik vond het tactisch plan van Feyenoord dramatisch, maar dat is mij een zorg. Als Ajax echt scherp was geweest was het een monsterzege geworden, want het klasseverschil is enorm. Siem de Jong toont klasse en de gele kaart van Suarez is lomp. Ik ben zeer tevreden over de afgelopen maanden en eerlijk gezegd had ik dat in Januari nooit verwacht. Het is de verdienste van Jol, die Ajax weer een gezicht heeft gegeven... AJAX FOREVER..
j.d
 j.d - zaterdag 08 mei 2010 - 13:53   quote  deeplink  
Ze moeten niet zeuren,als feijenooit had gewonnen dan hadden ze daar ook met teksten staan roepen.
Het mes snijd aan twee kanten,het feit dat de feijenooit speler niet het respect konden opbrengen door de huldiging bij te wonen langs het veld zegt toch ook genoeg.
Kan de actie wel begrijpen maar of het slim was?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 mei 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 13:40 schreef freakie het volgende:
Ja dat klopt ik praat ook voor mezelf want ik ben voor ajax en ben geen jood..
Ik had het over de spelling die je als leraar even vergeten was? jou tekst of jouw tekst??? snappie freakie?
freakie
 freakie - zaterdag 08 mei 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Nee ik snap jou vraag niet:P sorry
sjakiepakie
 sjakiepakie - zondag 09 mei 2010 - 07:59   quote  deeplink  
het is natuurlijk niet goed wat vetonghen heeft gedaan maar ik begrijp hte wel hij is zo ongelovelijk boos op feyenoord van noch die wedstrijd tegen twente dat hij dit ff moest kwijtraken maar wat zeuren we nog? hij heeft zijn excuss aangeboden dat si precies wat hij had moeten doen en is ook erg verstandig
freakie
 freakie - zondag 09 mei 2010 - 12:18   quote  deeplink  
zijn excuus aanbieden is ook beetje dom.. Als makaay had gezegt t zijn maar kut joden en hij had daarna ze zegt sorry had ik niet moge zegge.. Dan zeggen wij jaa zou ik ook zegge maar hij meende het en dat kan je niet terug nemen..
bully
 bully - zondag 09 mei 2010 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 19:37 schreef sebbe1 het volgende:
Als we eens beginnen met alle clubs gewoon bij hun naam te noemen (wordt waarschijnlijk al lastig voor sommigen) en supporters gewoon bij hun naam krijg je volgens mij een stuk minder ergernis tussen de verschillende forum bezoekers.
helemaal mee eens sebbe
John2
 John2 - dinsdag 11 mei 2010 - 12:19   quote  deeplink  
Brengt deze prijs nog wat geld in het laadje? Wie weet dit? en zo ja hoeveel?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 11 mei 2010 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 12:19 schreef John2 het volgende:
Brengt deze prijs nog wat geld in het laadje? Wie weet dit? en zo ja hoeveel?
Wat dacht je van 20.000 man x consumptie á €3.00 x 8 = €480.000 en daarvan krijgt Ajax een groot deel! De beker zelf weet ik niet, zal wel een kleine prijs aan vast zitten toch?

Het belangrijkste is dat we 'm hebben en feyenoord niet!!
freakie
 freakie - dinsdag 11 mei 2010 - 13:27   quote  deeplink  
Johan cruijff schaal is met prijzengeld 135.000 dus zou knvb beker ongv 1.5 mil zijn ofzo je verdient als club ook geld als je rondes verder komt.. niet veel maar wel wat..
alibabba
 alibabba - dinsdag 11 mei 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 - 12:43 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wat dacht je van 20.000 man x consumptie á €3.00 x 8 = €480.000 en daarvan krijgt Ajax een groot deel! De beker zelf weet ik niet, zal wel een kleine prijs aan vast zitten toch?

Het belangrijkste is dat we 'm hebben en feyenoord niet!!
Op de dag van de bekerfinale in de Kuip konden ze in Rotterdam geen bierconsumpties krijgen, maar weet je ook waarom niet??? In Rotterdam hebben ze geen BEKER om uit te drinken...........Hahahahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing Feyenoord - Ajax (KNVB-beker 2e finale 06-05-2010) : 1-4

0.0063128