|
|
joduh
|
|
|
geen kampioen maar ik vin het toch een geweldig seizoen man.14 wedstrijden geleden nog mega achter op pisvee en enschele. nu 2e met de champions league!!!Daarbij de kakkerlakken met 22 punten verslagen!!de beker pakken in hun eigen badkuip en hen daar nog vernederen ook!!!!!!! nee man,wordt een geweldig seizoen bro. |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 19:09 schreef joduh het volgende:geen kampioen maar ik vin het toch een geweldig seizoen man.14 wedstrijden geleden nog mega achter op pisvee en enschele. nu 2e met de champions league!!!Daarbij de kakkerlakken met 22 punten verslagen!!de beker pakken in hun eigen badkuip en hen daar nog vernederen ook!!!!!!! nee man,wordt een geweldig seizoen bro. Klopt. De slechte eerste seizoenshelft heeft ons opgebroken. Twente was te degelijk voor woorden. En 22 punten meer dan Feyenoord is ongekend :D |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
wat maakt het uit, we pakken er 1 minder dan twente daar gaat het om sukkel |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
feyenoord kan me helemaal nis schelen het gaat hier om ajax en twente punten verschil in een normaal gemiddeld jaar hadden we nu met verschil gewonnen je kan zeggen geluk voor twente en eerlijk gezegt ben ik er ook wel mee eens dat ze nogal vaak in de laatste minuten scoorden maar uiteindelijk hebben zij 86 punte en ajax 85 laten we hopen dat ajax deze geweldige reeks van overwinningen vol te laten houden zodat we volgend jaar nog voor het einde van de competitie (en dus met verschil) de 30e schaal in beslag mogen nemen endat we kunnen overwinteren in de CL |
|
|
|
|
F-100-R
|
|
|
Whahaha hoe triest kan je wezen :P Je ken zeker geen kampioenschap topic beginnen. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
dat kan ik wel dat gaan we volgend jaar doen ik zie het alleen de komende 30 jaar niet meer op jullie forum gebeuren |
|
|
|
|
Johnqqqq
|
|
|
laten we nu eerst die beker maar een pakken, starten we daar wel een topic over..
en ons plaatsten voor die verrekte championne league |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
gaat moeilijk worden maar ik heb het gevoel dat ajax met zo'n team juventus wel aankan juve kwam gewoon te vroeg |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 19:40 schreef sjakiepakie het volgende:gaat moeilijk worden maar ik heb het gevoel dat ajax met zo'n team juventus wel aankan juve kwam gewoon te vroeg juventus wel misschien,alleen............................spelen die geen cl;-) |
|
|
|
|
Sander1982
|
|
|
Ik vind het een geweldig jaar geworden!! Tot de laatste dag meegedaan om het kampioenschap op eigen kracht. Beker finale, die we waarschijnlijk wel pakken. Uitgeschakeld door Juventus op een manier waarmee ik kan leven.
Ik ben trots op dit AJAX! En inderdaad moeten we deze lijn gewoon doorzetten volgend jaar. Dan heb je kans dat we gewoon weer ouderwets 4wedstrijden voor het einde kampioen zijn!! Belangrijkste is dat we deze spelers moeten proberen te behouden!! |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 19:48 schreef voetballer55 het volgende:[..] juventus wel misschien,alleen............................spelen die geen cl;-) nee klopt maar juventus is mischien wel zo'n klasse team waartegen ajax moet in de voorronde van de CL |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 19:50 schreef RedDevil1990 het volgende:Haha ja maar Feyenoord heeft z'n doelstelling gehaald en dat was 4e worde jullie daarentegen niet jawel de doelstelling van ajax was onder andere CL kwalificatie halen dat is gelukt het is al zielig dat een club als feyenoord zo diep kan zinken dat ze als doelstelling 4e moeten woorden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 20:24 schreef sjakiepakie het volgende:[..] jawel de doelstelling van ajax was onder andere CL kwalificatie halen dat is gelukt het is al zielig dat een club als feyenoord zo diep kan zinken dat ze als doelstelling 4e moeten woorden Precies sluit mij daar bij aan. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
22 punten, ach vorig seizoen waren het er 23 lekker belangrijk en de 4e plek ach vorig seizoen waren we 7e dus in dat opzicht hebben we de doelstelling gehaald. Kwalificatie voor europa (is gelukt) en het gat proberen te dichten met ajax (1 punt minder) Het was voor ons dus ook een mooi seizoen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
misschien moeten we ons eens minder op de andere clubs concentreren en meer op onszelf. ja we hebben 22 punten meer dan FR maar we moeten 2 voorrondes CL overleven, anders hebben we net als FR gewoon EL. |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
inderdaat maar ik denk dat we een goede kans hebben om in de groepsfase te komen als dit team bij elkaar blijft. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ennuh ...wat is doelstelling van 010 volgend seizoen dan?4e worden met 21 punten achterstand?zoooo triest |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 06:16 schreef joduh het volgende:ennuh ...wat is doelstelling van 010 volgend seizoen dan?4e worden met 21 punten achterstand?zoooo triest Nee 3e met 18 punten achterstand, nog belangrijker is de schuld wegwerken. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 20:24 schreef sjakiepakie het volgende:[..] jawel de doelstelling van ajax was onder andere CL kwalificatie halen dat is gelukt het is al zielig dat een club als feyenoord zo diep kan zinken dat ze als doelstelling 4e moeten woorden Mee eens.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Traditionele top 3 haalt het weer niet en feyenoords doelstelling was 4e worden haha volgens mij is er geen traditonele top 3 meer want feyenoord telt allang niet meer mee!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Verdomde jammer dat Feyenoord nog 4e is geworden, want na de wedstrijd in Twente hebben ze dat zeker niet verdiend. Feyenoord is een mooie club, maar om op zo'n manier voor de dag te verschijnen in Enschede is Feyenoord ONWAARDIG.. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
de tradintionele top 3 is ajax met psv en een subtopper geworden ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
juist sjakie.010 zit daar al lang niet meer bij.lekker hoor. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
de laatstset keer dat feyenoord in de top 3 zat was on 2003/2004 6 jaar geleden dus... |
|
|
|