|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik heb Jumpertje (zeg gerust Jumper) vandaag voor het eerst in levende lijve gezien. We hebbben direct een date voor donderdag samen met Milo en Bram!! Waar is alleen nog de vraag!! Ik heb zelf ... ........ op de ........... voorgesteld!! Zijn er nog meer gegadigeden of mensen met ideeen voor een plaats?? Graag via PB voor desbetreffende zaak direct een verbod krijgt! laat wel op topic zien dat je ook komt. Maakt het aantrekkelijker om de groep zo groot mogelijk te krijgen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 mei 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Tijd en plaats nog niet afgesproken. Telefonisch contact! Geef je via PB even mijn nummer! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
En maak tijdens de wedstrijd meteen wat foto's om dan 's avonds hier te plaatsen!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
alsof je met je bakkes op inet wil.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik heb met jumper bij een cafe afgesproken via een pbtje krijg je te horen waar dat is. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op zondag 02 mei 2010 - 21:43 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ik heb Jumpertje (zeg gerust Jumper) vandaag voor het eerst in levende lijve gezien. We hebbben direct een date voor donderdag samen met Milo en Bram!! Waar is alleen nog de vraag!! Ik heb zelf ... ........ op de ........... voorgesteld!! Zijn er nog meer gegadigeden of mensen met ideeen voor een plaats?? Graag via PB voor desbetreffende zaak direct een verbod krijgt! laat wel op topic zien dat je ook komt. Maakt het aantrekkelijker om de groep zo groot mogelijk te krijgen!! En waar heb jij Jumper ontmoet?
Aangezien ik gisteren hem de gehele dag heb moeten begeleiden....verlof weekend nl.
Heb ik jou ook gezien dan? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
in de rust voor de legioen zaal, toen jij weer met mecx stenen aan het gooien was naar het uitvak |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 10:32 schreef hotjumper het volgende:in de rust voor de legioen zaal, toen jij weer met mecx stenen aan het gooien was naar het uitvak laat ik je ff 5 minuten alleen.....gaat je vreemd!
trouwens Mecx en ik hebben wel 4 Catalaanse Friezen vol op hun pompenbleduh geraakt haaahahaha....m'n zoontje vond het prachtig |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
heeft ie die m.e. er nou z'n wapenstok nog teruggegeven? wel zielig om zo'n volwassen man zo te zien janken om z'n speeltje. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Whahahahahahhaa!!! Zonder stok zijn het gewoon homo's!!! (met stok overigens ook!!) Zonder stok schijten ze nog voor een puppy!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
zijn er al tijden bekend,en wie komen er allemaal??? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik wil wel komen maar waar ligt dat ook alweer?? Ik heb nog een andere optie maar ben nog aan het wachten op antwoord of ze alcohol schenken! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ik en barbera willen wel komen. maar dan moet leon niet jaloers worden dat ik die pittige tante heb gekaapt. lol |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 20:25 schreef obiku010 het volgende:ik en barbera willen wel komen. maar dan moet leon niet jaloers worden dat ik die pittige tante heb gekaapt. lol barbara de rooie takke trut? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Waar ligt die tent ook alweer? Geef me even een PB'tje |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik zal ook ff uitzoeken of ze daar wel bier schenken... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Beter naar waar ik zei Jumpertje!! Tot nu toe alleen maar positieve berichten!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gaan we nou godver hahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
We zien elkaar sowieso rond een uur of drie ergens, maar waar dat ergens is? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 20:48 schreef Feyenoord till i die het volgende:We zien elkaar sowieso rond een uur of drie ergens, maar waar dat ergens is? Oke is goed....!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 20:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:Beter naar waar ik zei Jumpertje!! Tot nu toe alleen maar positieve berichten!! maakt mij niet uit, pb naam en adres maar ff als je er makkelijk komt als je met de trein komt vind ik het best. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Bij de maashaven zijn hele leuke caféetjes |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Shit! ik heb weer een brief gehad! hahahahaha.... nog nooit zo veel aandacht gehad van mijn cluppie! hahahaha......... de inhoud was als volgt:
Dat ik niet gesinaleerd mag worden in een straal van 2,5 kilometer rondom de kuip! (heeft niks te maken met hoek van holland) Tevens word er streng gecontroleerd.
Als ik gespot mocht worden riskeer ik een levenslang sv! hij loopt na volgend seizoen af.
Ik heb besloten om af te haken voor donderdag! Ik zou met bram meegaan, maar omdat bram druk bezig is met zijn fonds wil ik bram niet in een lastige situatie brengen. ik haak een andere keer aan, volgend seizoen! bij een gewone wedstrijd.
Toch baal ik als een stekker, had er ontzettend veel zin in! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 mei 2010 - 11:38 schreef Milo het volgende:Shit! ik heb weer een brief gehad! hahahahaha.... nog nooit zo veel aandacht gehad van mijn cluppie! hahahaha......... de inhoud was als volgt: Dat ik niet gesinaleerd mag worden in een straal van 2,5 kilometer rondom de kuip! (heeft niks te maken met hoek van holland) Tevens word er streng gecontroleerd. Als ik gespot mocht worden riskeer ik een levenslang sv! hij loopt na volgend seizoen af. Ik heb besloten om af te haken voor donderdag! Ik zou met bram meegaan, maar omdat bram druk bezig is met zijn fonds wil ik bram niet in een lastige situatie brengen. ik haak een andere keer aan, volgend seizoen! bij een gewone wedstrijd. Toch baal ik als een stekker, had er ontzettend veel zin in! 2,5 km buiten de Kuip om...betekent gewoon dat je kan zuipen want dat is ook de straal van het alcoholverbod gebied
zie het probleem niet |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
2.5 km is niet heel veel.. zou je nog op stadhuisplein mogen zitten volgens mij.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 mei 2010 - 12:08 schreef KKL het volgende:[..] 2,5 km buiten de Kuip om...betekent gewoon dat je kan zuipen want dat is ook de straal van het alcoholverbod gebied zie het probleem niet Dit is het probleem ook niet maar ik wil de kuip in! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat snap ik, volgende keer dan maar... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik rel wel voor 5!! hahahahahahahahahahahaha!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Jongens, veel plezier vandaag!!!!!!!!!!!!!!!! en FTID, relluhhhhh!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hey jongens, was het nog gezellig geworden? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb in de kroeg alleen Leon gezien, in het stadion FTID, had geen zin meer in de legioenzaal na afloop dus zat voor het einde al in de trein |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Hahaha, waar was bram? Ik heb me kapot geergerd voor de tv! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Bram was er ook al klaar mee door al dat gedoe en toen zijn chauffeur weg viel heeft ie ook maar de pijp aan maarten gegeven. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
volgend seizoen, als we weer voor de dubbel strijden maar eens afspreken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ja want het werd me niet gemakkelijk gemaakt! ik hoorde van een hoop dat de kuip en omgeving net een oorlogsgebied was. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ja was echt dramatisch, stond zelfs marechaussee tussen. die Aboutaleb is echt niet goed. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ze zijn gek daar in rotterdam!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik ben vanaf Zuidplein tot de Kuip drie keer staande gehouden!! Waarvan in 1 keer legitimatie en gefouilleerd en 2 maal alleen om de legitimatie!! ze begonnen nog net niet in het Duits tegen me te preaten. Dacht eerst dat ze weer waren binnen gevallen!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
volgend jaar ga ik nu keer naar de kuip. Eredivisie live zeg ik ook op denk ik. Ik ben t wel beu. Luister wel rijnmond |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
waar is Leon gebleven eigenlijk? |
|
|
|