BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jeugdig Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
janH1908
 janH1908 - zondag 02 mei 2010 - 22:42   quote  deeplink  
Feyenoord moet gewoon voor de jeugd kiezen aangevuld met enkele routiniers als Tomasson, Bronkhorst en Landzaat.
Want wat speelt er een veel belovende jeugd bij Feyenoord:
Fer, Wijnaldum, de Vrij, Bruins, Vlaar, Mulder, Biseswar, Castaignos, Leerdam, Schenkelveld, van Haaren.
Aangevuld met Darley, Pedro, Erasmus, Mokotjo, Nieveld.
En de A1 is kampioen !
piet
 piet - zondag 02 mei 2010 - 22:43   quote  deeplink  
die van Haaren heb een goede trap/schot.
sevillana
 sevillana - zondag 02 mei 2010 - 22:53   quote  deeplink  
iemand nog wat nieuws te melden?
sebbe1
 sebbe1 - zondag 02 mei 2010 - 23:11   quote  deeplink  
Gio laat voor het wk weten wat hij doet. Stel hij stopt wie moet er dan op zijn plek spelen?
R()b
 R()b - zondag 02 mei 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 22:42 schreef janH1908 het volgende:
Feyenoord moet gewoon voor de jeugd kiezen aangevuld met enkele routiniers als Tomasson, Bronkhorst en Landzaat.
Want wat speelt er een veel belovende jeugd bij Feyenoord:
Fer, Wijnaldum, de Vrij, Bruins, Vlaar, Mulder, Biseswar, Castaignos, Leerdam, Schenkelveld, van Haaren.
Aangevuld met Darley, Pedro, Erasmus, Mokotjo, Nieveld.
En de A1 is kampioen !
Moet eerlijk zeggen de jeugd bij Feyenoord is echt niet slecht.
Het verrast me toch best wel erg.
Dan erbij dat gekoop alleen maar wordt je niet rijker van.
Maar we zien nu wel hoe ver Feyenoord is in zijn jeugdopleiding.
En als al die jeugdspelers over 5 á 6 jaar voor veel geld de deur uitgaan , sja dat is toch alleen maar pure winst en geen tonnen werk.

Overigens wat Feyenoord heeft gedaan om 2 transfervrije spelers aantrekken is een wijs besluit (kon ook niet anders).
Misschien dat ze nog een goede linksback vinden voor achter Gio , want de Cler is best wel passé en duur.
Misschien loopt er in de jeugd nog wat , het zou me niets verbazen :D
de.fan
 de.fan - zondag 02 mei 2010 - 23:27   quote  deeplink  
Een hele goeie zaak dat de jeugd de kans krijgt dan kunnen we des te sneller de schuld gaan aflossen! Alleen jammer dat het zover heeft moeten komen voordat men de jeugd de kans geeft. Dit mede door de financiele situatie en daarom de kans dat de talenten weer snel de deur uitlopen om geld op te brengen. Maar ik ben van mening op de goede weg is met het financiele en sportieve beleid.
Ronneke
 Ronneke - maandag 03 mei 2010 - 00:56   quote  deeplink  
Mooi om te zien dat er weer zo'n jong ventje (van Haaren)even mag laten zien wat hij kan. Wij hebben de jeugd waar anderen met beperkte middelen teams bij elkaar kopen zonder invloeden van eigen jeugd. Vind dit een geweldige ontwikkeling en je ziet dat deze gasten allemaal graag willen en presteren.
moa
 moa - maandag 03 mei 2010 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 mei 2010 - 23:11 schreef sebbe1 het volgende:
Gio laat voor het wk weten wat hij doet. Stel hij stopt wie moet er dan op zijn plek spelen?
Adil Auassar kan links achter spelen,
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 mei 2010 - 07:20   quote  deeplink  
Gio mag nog een jaartje blijven, maar t hoeft niet.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 03 mei 2010 - 10:44   quote  deeplink  
Als Gio niet doorgaat moeten we toch een andere links achter halen
De Cler is al over de top en zodra iemand hem wil hebben gaat hij weg met zijn salaris
Dus je moet zeker nog een linksachter halen
Zou alleen niet weten wie

Loopt er nog wat in de jeugd?
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 12:30   quote  deeplink  
zoiets misschien?

Fernandez - de Vrij - Vlaar - Bahia

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door hotjumper --
Ronneke
 Ronneke - maandag 03 mei 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 12:30 schreef hotjumper het volgende:
zoiets misschien?

Fernandez - de Vrij - Vlaar - Bahia
Dat ziet er niet slecht uit, bahia heeft vaker op links gestaan, alleen Vlaar ???? Hoop dat ie nog blijft.
Quiroz
 Quiroz - maandag 03 mei 2010 - 13:32   quote  deeplink  
je moet niet met alleen jeugd gaan spelen, dan word je omver gekegeld door ajax/psv en dat soort clubs
Milo
 Milo - maandag 03 mei 2010 - 13:32   quote  deeplink  
ik vind dat de vrij te weinig body heeft, op dit moment, om als centrale verdediger te spelen.
G-child
 G-child - maandag 03 mei 2010 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 13:32 schreef Quiroz het volgende:
je moet niet met alleen jeugd gaan spelen, dan word je omver gekegeld door ajax/psv en dat soort clubs
Heb jij nog een paar tientjes over dan? Zou niet weten wat er met 0 ekkies te halen valt... vast geen betere voetballers, en erger nog geen echte Feyenoorders...
G-child
 G-child - maandag 03 mei 2010 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 13:32 schreef Milo het volgende:
ik vind dat de vrij te weinig body heeft, op dit moment, om als centrale verdediger te spelen.
Waaraan zie je dit terug in de wedstrijd dan?
Quiroz
 Quiroz - maandag 03 mei 2010 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 14:13 schreef G-child het volgende:

[..]

Heb jij nog een paar tientjes over dan? Zou niet weten wat er met 0 ekkies te halen valt... vast geen betere voetballers, en erger nog geen echte Feyenoorders...
Er zijn genoeg (oudere) transfervrije spelers te vinden! Ik vind trouwens die Zijler van Willem II echt een talent! Word daar gewoon weggestuurd net als bij Twente. Ook daar zal een reden voor zijn, maar ik had liever hem gehad als Schaken. Maargoed Schaken zit in de 'tussencategorie' ooit door Peter Bosz bedacht en dus ging hij voor de jongere buitenspelers. Uit meerdere bronnen heb ik vernomen dat hij een lastig kind is, ik denk dat we een verergerde versie van Slory in huis halen!
G-child
 G-child - maandag 03 mei 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Gaan we met het halen van oudere transfervrije voetballers niet op de zelfde tour als waar we nu vanaf willen? Nog niet gesproken over het niveau, want zou niet weten wie je hiermee bedoeld?
Quiroz
 Quiroz - maandag 03 mei 2010 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 14:22 schreef G-child het volgende:
Gaan we met het halen van oudere transfervrije voetballers niet op de zelfde tour als waar we nu vanaf willen? Nog niet gesproken over het niveau, want zou niet weten wie je hiermee bedoeld?
de categorie die ik bedoel zijn types á la Mols
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 mei 2010 - 15:04   quote  deeplink  
daar zzijn er maar weinig vanvoor weinig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Jeugdig Feyenoord









0.0055468