BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blowen op de familie tribune.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Han
 FR-Han - zaterdag 15 mei 2010 - 07:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 23:06 schreef de.fan het volgende:

[..]

HAHAHAHAHAHA LOL HAHAHAHAHAHAHA met jullie kun je lachen en janken HAHAHAHAHA HAHAHAHAHA
dat klopt man. met supporters kun je lachen en huilen. alleen met fan,s niet
Milo
 Milo - zaterdag 15 mei 2010 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 - 23:32 schreef de.fan het volgende:

[..]

Yep all alone, ik heb geen 'vriendjes ' nodig om mijn zaakjes te regelen. En even moeten nadenken? Het is pas zielig als je begint te dreigen! Hieruit blijkt maar weer wat voor randdebielen erbij zitten die Feyenoord naar de filistijnen helpen. Ik zal nooit en te nimmer iemand bedreigen, ook jou niet! IK VERLAAG ME NIET TOT DAT NIVEAU VAN JULLIE.
En blijkbaar kan jij niks in je eentje regelen als je het over 'we' heb...................
Het enige wat ik voor heb is , dat Feyenoord er weer bovenop komt en dat die randdebielen nooit meer in de kuip komen. Alleen fan's die het beste met de club voor hebben en dus ook niet tevreden zijn met tweede- en derde rangs voetballers die er nu in de kuip rond lopen. Maar tja, ik zie dat jij moeite heb met mensen die kritiek op anderen leveren, dan zou ik je willen adviseren om weg te blijven op dit soort forums
jij haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan! pleuris leijer! ik hoop dat je wordt vertrapt door een olifant! eikel!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blowen op de familie tribune.









0.0075280