|
|
qwerto
|
|
|
Alle respect voor deze (jonge) jongen maar ik zat me echt Dood te ergeren aan hem ! hij heeft geen bal afgepakt,aleen maar bal verlies geleden en hij heeft zoiezo niet echt een duidelijke kwaliteit
Snel ? nee Lang ? Nee Breed ? nee
ik snap wel dat been geen keuze had gezien het ontbreken van de andere 2 controleerende middenvelders el ahmdai en Fer maar mijn hemel wat een drama ! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Vond het wel meevallen Het is een goede speler over het algemeen Hij kan op meerdere posities uit de voeten en valt nooit echt uit de toon Volgens mij ook gisteren niet |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
Leerdam is het op alle fronten net niet! Doe mij de vrij en schenkenveld maar daar zit ik veel rustiger bij. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik kan mij meerdere goede wedstrijden van hem herinneren En hij heeft het zeer goed gedaan als rechtsachter om hem net niet te noemen vind ik wat overdreven Hij heeft aangetoond zeker een meerwaarde te kunnen zijn op het middenveld Als Landzaat vertrekt hoef je geen nieuwe te halen Dan heb je hem al |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
leerdam is niet het niveau waar feyenoord naar streeft. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
chrissie
|
|
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Heeft het inderdaad (nog) niet.. Hopelijk is het de vorm die na zo'n lange afwezigheid nog even terug moet komen maar vind hem nog veel te zwak. Met name te zwak in de duels, die je als verd.mid. moet winnen.
Sowieso moet bij sommige jongens meer 'de beuk' erin. Overigens deed hij het beter dan Bruins, die heeft volgens mij ook weer even een rustperiode ingelast :s |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 11:10 schreef MrChriz het volgende:Heeft het inderdaad (nog) niet.. Hopelijk is het de vorm die na zo'n lange afwezigheid nog even terug moet komen maar vind hem nog veel te zwak. Met name te zwak in de duels, die je als verd.mid. moet winnen. Sowieso moet bij sommige jongens meer 'de beuk' erin. Overigens deed hij het beter dan Bruins, die heeft volgens mij ook weer even een rustperiode ingelast :s Bruins spaart zich voor tegen de joden |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 10:28 schreef qwerto het volgende:Alle respect voor deze (jonge) jongen maar ik zat me echt Dood te ergeren aan hem ! hij heeft geen bal afgepakt,aleen maar bal verlies geleden en hij heeft zoiezo niet echt een duidelijke kwaliteit Snel ? nee Lang ? Nee Breed ? nee ik snap wel dat been geen keuze had gezien het ontbreken van de andere 2 controleerende middenvelders el ahmdai en Fer maar mijn hemel wat een drama ! Vind deze reactie wat overdreven negatief. Hij is een bijtertje waar je 3 keer langs moet. Technisch zeker goed en nog heel jong. Heeft op moeilijke momenten met blessures in de selectie heel goed gepresteerd op zeer jonge leeftijd en is op meerdere plaatsen inzetbaar. Zeker een selectiespeler waardig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door Ronneke -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Precies die gozer komt net kijken, geef hem een beetje tijd |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik erger me ook een beetje aan hem, maar hij is nog jong. |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
quote: Geef toe dat hij het nivo van De Vrij & Schenkenveld niet haalt daarnaast is hij te klein |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Kopte de bal mooi door op Makaay. Ik vind Leerdam wel goed, speelt goed naar voren en houdt de bal onder zich of speelt hem snel af. Prima jongen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Eindelijk eens een middenvelder met wat meer aanvallende intenties... En ja wat moet je zeggen, hij moet nog groeien op diverse niveaus. Beter dat we de vaste krachten bekritiseren en niet de boys die net komen kijken. Zie het rendement wat een Biseswar en Cisse hebben behaald... meer terugspeel ballen op de keeper dan schoten op het doel van de tegenstander. Die de Vrij... laat hem elke wedstrijd maar spelen... wat een rust en overzicht aan de bal, daarvoor kijk ik voetbal. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hij moet fysiek wat sterker worden, hij komt bij mij over als een kind. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Mag ook nog wel op die leeftijd toch? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Nja, kijk naar Luc Castaignos... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
die jongens moeten nu aan hun body gaan werken |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 10:28 schreef qwerto het volgende:Alle respect voor deze (jonge) jongen maar ik zat me echt Dood te ergeren aan hem ! hij heeft geen bal afgepakt,aleen maar bal verlies geleden en hij heeft zoiezo niet echt een duidelijke kwaliteit Snel ? nee Lang ? Nee Breed ? nee ik snap wel dat been geen keuze had gezien het ontbreken van de andere 2 controleerende middenvelders el ahmdai en Fer maar mijn hemel wat een drama ! Ik vindt hem snel zat , en is nog piepjong kan nog veel leren. En we hebben hem nodig aankomend seizoen. We zullen het toch moeten doen met deze spelers. Leerdam komt er wel , zoniet dan levert het wel geld op. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Leerdam is de nieuwe Lucius!!! Alleen kan Leerdam nog groeien!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
al 4x gescored die Kelvin. nou tegen ons nog in eigen doel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Er is ergens een beter topic over Leerdam...zoek ff hahaha |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Iets over blinkende kralen ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat was voordat ie het had aangepast.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iets van Leerdam doet een stappie terug ofzo? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was al vaker van titel veranderd volgens mij :p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Korte termijn geheugen d:-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die is hopeloos volgens mevrouw hier hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: gewoon zeggen dat je wil neuken als je net geneukt hebt. begint ze niet meer over. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
*proest*..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 oktober 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|