BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schaamteloos dat het nog niet uitverkocht is donderdag!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Waarom is de kuip nog niet uitverkocht
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 17:44   quote  deeplink  
Als je donderdag niet komt moet je nooit meer komen. Laat je club maar in de steek!! Als je wel een seizoenskaart heb en je komt zonder gegronde reden niet donderdag, DAN ZIT JE IN HET VERKEERDE STADION AL EEN SEIZOEN LANG!!!!!! LAAT ZIEN DAT JE FEYENOORDER BENT!!! IN GOEDE EN SLECHTE TIJDEN!!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!!
voetballer55
 voetballer55 - maandag 03 mei 2010 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 17:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Als je donderdag niet komt moet je nooit meer komen. Laat je club maar in de steek!! Als je wel een seizoenskaart heb en je komt zonder gegronde reden niet donderdag, DAN ZIT JE IN HET VERKEERDE STADION AL EEN SEIZOEN LANG!!!!!! LAAT ZIEN DAT JE FEYENOORDER BENT!!! IN GOEDE EN SLECHTE TIJDEN!!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!!
amen
bram
 bram - maandag 03 mei 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 17:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Als je donderdag niet komt moet je nooit meer komen. Laat je club maar in de steek!! Als je wel een seizoenskaart heb en je komt zonder gegronde reden niet donderdag, DAN ZIT JE IN HET VERKEERDE STADION AL EEN SEIZOEN LANG!!!!!! LAAT ZIEN DAT JE FEYENOORDER BENT!!! IN GOEDE EN SLECHTE TIJDEN!!!! WIJ ZIJN FEYENOORD!!!!!
eens,we gaan eerst ff wat drinken
de.fan
 de.fan - maandag 03 mei 2010 - 17:51   quote  deeplink  
tja wat zal ik ervan zeggen??
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 03 mei 2010 - 17:59   quote  deeplink  
Respecteer ook de mensen die uit principe niet gaan
De kuip is lang niet uitverkocht. De nasmaak van het genaaid zijn door paniekerige bobo's is nog lang niet weg, ook al winnen we die beker.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door Feijenoord1908 --
bram
 bram - maandag 03 mei 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 17:51 schreef de.fan het volgende:
tja wat zal ik ervan zeggen??
jij moet niets zeggen,je juicht toch niet als bahia in de 89e minuut de winnende maakt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 18:07   quote  deeplink  
Wat kunnen die jongens op het veld er aan doen????? En IK ben Feyenoord!!! De naam feyenoord heeft niets te schaften met berslissingen. ER IS MAAR EEN CLUB EN DAT IS FEYENOORD!!! Dus nee daar heb ik geen begrip voor. Ik sta achter de naam Feyenoord!! Kut bestuur of KNJB of politiek of,of,of doen er niet toe!
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - maandag 03 mei 2010 - 18:08   quote  deeplink  
Ik ben er bij !!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 18:10   quote  deeplink  
Zoals het hoort!!
FR-Han
 FR-Han - maandag 03 mei 2010 - 18:38   quote  deeplink  
schaamteloos is niet het juiste woord. het is een schande dat het nog niet uitverkocht is. dat wel. verder helemaal met je eens
;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door FR-Han --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Inderdaad een beter woord Obiku!!! 020-publiek!!!!!!!!!
EEok
 EEok - maandag 03 mei 2010 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 17:51 schreef de.fan het volgende:
tja wat zal ik ervan zeggen??
Jij mag met de kids lekker thuis blijven......gezellig.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 17:51 schreef de.fan het volgende:
tja wat zal ik ervan zeggen??
Zeg jij maar niets meer!!!!!! WIJ ZIJN FEYENOORD en daar hebben we jou niet voor nodig!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 19:14   quote  deeplink  
ik hoop dat het beter weer is....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 19:15   quote  deeplink  
Weer of geen weer, altijd FEYENOORDweer!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 19:18   quote  deeplink  
Jij zit op X!!! Ik zat lekker uit te kateren op R!!! Wel geen stem meer!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 19:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Jij zit op X!!! Ik zat lekker uit te kateren op R!!! Wel geen stem meer!!
je moet niet liegen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 19:22   quote  deeplink  
Wat?? Hoe bedoel je????
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 19:23   quote  deeplink  
ik zit nooit...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Wie wel op X!! Ik ben ook een halve trapstaander!!!!!! Donderdag moeten we met zijn allen staan!!!! dan zijn toch alleen de echte er!!
N'WIJK-FR
 N'WIJK-FR - maandag 03 mei 2010 - 19:43   quote  deeplink  
snap de boycot aan de ene kant wel maar vind ook dat je er moet zijn voor je cluppie.

Ik ben er in ieder geval gewoon bij
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 19:49   quote  deeplink  
Snap boycot niet!!! Wie denk je zo te pakken??? In eerste verhitting zei ik hetzelfde maar nu spreekt mijn (Feyenoord)verstand!!! je laat je club zo in de steek!! zonder een volle Kuip word de kans alleen maar kleiner dat je de beker pakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 mei 2010 door Feyenoord till i die --
N'WIJK-FR
 N'WIJK-FR - maandag 03 mei 2010 - 19:59   quote  deeplink  
Ik snap het in de zin van dat het op deze manier geen eerlijke finale is, de
"spelregels" (2 wedstrijden ipv 1) worden een week van te voren gewijzigd.
Ik kan begrijpen dat er dan mensen zijn die zeggen pleur dan maar op met je beker.

Maar goed neemt niet weg dat ik het helemaal met je eens ben en ik ook vind dat je alleen ons eigen Feyenoord hebt met een boycot.
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - maandag 03 mei 2010 - 20:01   quote  deeplink  
het zullen er toch wel meer zijn dan die 37 duizend in 020
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 20:02   quote  deeplink  
ik vind dat iederéén zelf maar moet bepalen of ze wel of niet komen, voor beide opties is wat te zeggen. zegt verder niks over wat voor een fan je bent.
R()b
 R()b - maandag 03 mei 2010 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:02 schreef hotjumper het volgende:
ik vind dat iederéén zelf maar moet bepalen of ze wel of niet komen, voor beide opties is wat te zeggen. zegt verder niks over wat voor een fan je bent.
Precies keus is aan jezelf.
Al zien ze bij knvb en ajaks graag een lege Kuip.
Uiteindelijk heb je Feyenoord ermee , en dus ook jezelf.
Maar dat is maar mijn mening!
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 mei 2010 - 20:09   quote  deeplink  
nou...dan ga ik dus nooit meer en deze hele tirade motiveert me alleen maar om niet te gaan.

Jammer.
Stylzz
 Stylzz - maandag 03 mei 2010 - 20:09   quote  deeplink  
nou...dan ga ik dus nooit meer en deze hele tirade motiveert me alleen maar om niet te gaan.

Jammer.
moa
 moa - maandag 03 mei 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:02 schreef hotjumper het volgende:
ik vind dat iederéén zelf maar moet bepalen of ze wel of niet komen, voor beide opties is wat te zeggen. zegt verder niks over wat voor een fan je bent.
Mee eens, ik kom voor deze 99,9% zekere oorwassing ook niet vanuit friesland naar de Kuip.
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 20:11   quote  deeplink  
ik hoop op 3-0
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:10 schreef moa het volgende:

[..]

Mee eens, ik kom voor deze 99,9% zekere oorwassing ook niet vanuit friesland naar de Kuip.
Ik wel!!!! 200 KM uit het zuiden!!!I'm feyenoord till i die!!!!! je heb met een boycot alleen je eigen jongens ermee. Als je de wedstrijd boycot moet je het ook niet mee vieren als we ineens onverwachts wel winnen maar dan is iedereen het ineens allemaal vergeten!!!! We komen voor de naam en club Feyenoord. Dus wie heb je er mee als jen iet komt! Voor de rest zal niemand het boeien. Ze zullen er zelfs blij mee zijn. Zo geef je ze nog meer hunnie zin!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 mei 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Ik ben er maar idd bijna in me eentje...
Eerst maar eens een biertje halen ....
willempje
 willempje - maandag 03 mei 2010 - 20:23   quote  deeplink  
Ik ben er ook niet, zou dolgraag willen maar mijn dochters hebben geen clubkaart en dat schijnt verplicht te zijn voor donderdag, dus..........., morgen nog even voor de zekerheid na vragen bij de klantenservice.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 20:25   quote  deeplink  
Kan je zelf toch komen? Normaal kom je ook niet altijd met je dochters dan toch? kom je normaal uberhaupt altijd?
willempje
 willempje - maandag 03 mei 2010 - 20:26   quote  deeplink  
Nee, heb geen seizoenskaart, maar komen regelmatig losse wedstrijden. En ja dan zijn mijn dochters er altijd bij!!
moa
 moa - maandag 03 mei 2010 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:18 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik wel!!!! 200 KM uit het zuiden!!!I'm feyenoord till i die!!!!! je heb met een boycot alleen je eigen jongens ermee. Als je de wedstrijd boycot moet je het ook niet mee vieren als we ineens onverwachts wel winnen maar dan is iedereen het ineens allemaal vergeten!!!! We komen voor de naam en club Feyenoord. Dus wie heb je er mee als jen iet komt! Voor de rest zal niemand het boeien. Ze zullen er zelfs blij mee zijn. Zo geef je ze nog meer hunnie zin!!
Ik zeg niet dat iemand anders niet moet gaan, ik hoop oprecht dat het vol zit, daarnaast is het ook geen boycot ofzo. Het is eerder het idee dat ik niet graag wil toegeven aan deze competitie vervalsing, dat onze winkansen inmiddels ongeveer 1% zijn, dat dit geen echte finale is, en dat ik een behoorlijk eindje moet rijden. Komt nog bij dat ik die dag niet vrij ben, en dus een paar uurtjes vrij moet nemen + ik vertrek vrijdag ochtend 6.00 naar het buitenland.

Ik vind het te veel gedoe voor een vervalste wedstrijd.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 20:31   quote  deeplink  
Oke! Als dat je standaard is en je komt sowieso niet altijd heb ik weinig tot geen commentaar. Ben er alleen ziek van dat er nu seizoenkaarthouders zijn die hun club nu in de kou laat staan. Gloryhunters!!! Had je ze moeten zien als we al voor stonden.
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 20:39   quote  deeplink  
ik denk dat er een hoop zijn die meteen toen bekend werd dat het twee wedstrijden werd, bedankt hebben voor de eer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Ik in mijn kwaadheid ook maar wie denk je er mee te hebben? Had je moeten opletten als we al voor hadden gestaan!!
willempje
 willempje - maandag 03 mei 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:31 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Oke! Als dat je standaard is en je komt sowieso niet altijd heb ik weinig tot geen commentaar. Ben er alleen ziek van dat er nu seizoenkaarthouders zijn die hun club nu in de kou laat staan. Gloryhunters!!! Had je ze moeten zien als we al voor stonden.
Als ik een seizoenskaart had gehad, dan was ik er zeker weten geweest.
Nu gaan we ze morgen aanmoedigen bij de training. We zijn zowiezo elke week bij de training te vinden!
Marco12345
 Marco12345 - maandag 03 mei 2010 - 20:48   quote  deeplink  
Ik denk dat het tijdstip van 18.00 uur op een donderdag niet bepaald meewerkt. 18.00 uur wat is dat nou voor tijd? 20.00 uur had veel beter geweest.
voetballer55
 voetballer55 - maandag 03 mei 2010 - 20:48   quote  deeplink  
mijn zoon en ik zijn er. Ik hoop alleen wel dat het droog is.,gisteren weer met mijn schoenen vol water;-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 03 mei 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 20:48 schreef Marco12345 het volgende:
Ik denk dat het tijdstip van 18.00 uur op een donderdag niet bepaald meewerkt. 18.00 uur wat is dat nou voor tijd? 20.00 uur had veel beter geweest.
Neem je een dag vrij en rij je 200 kilometer!!!! (of twee dagen vrij)
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 21:11   quote  deeplink  
2 dagen vrij? zit liever op mn werk met een kater dan thuis.
legrande
 legrande - maandag 03 mei 2010 - 21:13   quote  deeplink  
Ik denk dat heel veel mensen denken dat 020 snel scoort is het helemaal over.
Ik ga zelf uiteraard wel met mijn zoon. We moeten het echt achter dicht houden in de 1e helft scoren. 1 keer veel geluk hebben en dan 2e helft 020 schiet 2 maal op de paal en wij maken 89 minuut 2-0. Soares mist in verlenging 2 maal voor open goal en met strafschoppen pakken we de beker na een serie 4-2. Mulder de held. leuk eind zou dit zijn. Makaay maakt laatste pingel. Hiert zou ik goed mee kunne leven.
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 21:13 schreef legrande het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen denken dat 020 snel scoort is het helemaal over.
Ik ga zelf uiteraard wel met mijn zoon. We moeten het echt achter dicht houden in de 1e helft scoren. 1 keer veel geluk hebben en dan 2e helft 020 schiet 2 maal op de paal en wij maken 89 minuut 2-0. Soares mist in verlenging 2 maal voor open goal en met strafschoppen pakken we de beker na een serie 4-2. Mulder de held. leuk eind zou dit zijn. Makaay maakt laatste pingel. Hiert zou ik goed mee kunne leven.
En toen ging de wekker, werd je wakker. Heb je weer ruzie met je wijf omdat je nog steeds geen werk hebt. Haal je het daklozen krantje om de hoek omdat je een huiskrant niet kan betalen en staat Suarez met de beker op de voorpagina! Wat denk je zelf gast....
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 21:16 schreef Sander1982 het volgende:

[..]

En toen ging de wekker, werd je wakker. Heb je weer ruzie met je wijf omdat je nog steeds geen werk hebt. Haal je het daklozen krantje om de hoek omdat je een huiskrant niet kan betalen en staat Suarez met de beker op de voorpagina! Wat denk je zelf gast....
gefeliciteerd met de tweede plaats
Sander1982
 Sander1982 - maandag 03 mei 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 21:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

gefeliciteerd met de tweede plaats
gefeliciteerd met de 4de plaats
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 03 mei 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 21:35 schreef Sander1982 het volgende:

[..]

gefeliciteerd met de 4de plaats
Na uitschakeling door Slavia Praag of Kopenhagen uiteindelijk hetzelfde resultaat :P
hotjumper
 hotjumper - maandag 03 mei 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 mei 2010 - 21:35 schreef Sander1982 het volgende:

[..]

gefeliciteerd met de 4de plaats
dank je, was binnen de doelstelling.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Schaamteloos dat het nog niet uitverkocht is donderdag!!









0.0157370