|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 23:47 schreef Sander1982 het volgende:[..] jammer... ik dacht dat we donderdag als date samen gingen kijken naar de wedstrijd. je bent van harte welkom |
|
|
|
|
Sander1982
|
|
|
quote: Haha... tuurlijk jochie |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee omdat je elkaars leuter vast hebt natuurlijk |
|
|
|
|
Sander1982
|
|
|
quote: Dat snap ik. Ik geef je er 5euro voor. Geld is geld toch... |
|
|
|
|
Sander1982
|
|
|
quote: Wow... die was echt sterk man.. ha ha ha... lig helemaal dubbel. Net als donderdag |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Daar ben je een jaar of 20 te laat voor. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: regel wel een kaart voor je mag je gratis dat moet je toch wel aanspreken. |
|
|
|
|
Sander1982
|
|
|
quote: Je dochter is ook goed joh. Is wat krapper dan.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 23:52 schreef Sander1982 het volgende:[..] Wow... die was echt sterk man.. ha ha ha... lig helemaal dubbel. Net als donderdag ben blij dat je zo makkelijk te vermaken bent |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja ik begrijp dat hij geen Feyenoorder kan worden ondanks zijn vurige wens. Maar je omhoog werken in een Feyenoord familie maakt je nog geen Feyenoorder hoor Sander. Sorry die wens van jou , dat gaat hem niet worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: tsja, daar zal het voor jou wel bij blijven relaties met fictieve personen, wandelende reclame voor geboortebeperking dat je dr bent. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Sander1982
|
|
|
Okeej.. deal. Ik fictieve relaties. Jullie fictieve prijzen. Want prijzen pakken zal jullie voorlopig niet gebeuren. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach voorlopig waren wij de laatste van onze twee clubs die een echte prijs hebben gewonnen... dus weltrusten en droom lekker verder van vroeger. toen jullie konden winnen zonder hulp van jullie vrienden uit zeist...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 mei 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 23:59 schreef Sander1982 het volgende:Okeej.. deal. Ik fictieve relaties. Jullie fictieve prijzen. Want prijzen pakken zal jullie voorlopig niet gebeuren. Je hoort ons toch ook nooit klagen? Wij horen ajakszieden altijd wel huilen en klagen. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Kom op jongens kopen die kaarten we eten dat zooitje uit 020 gewoon op met 4-0. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
hoor iedereen roepen dat feyenoord moet winnen en dat het gaat om de naam en de club, waar waren jullie dan toen feyenoord in Enschede voetbalde, stonden jullie toch ook niet achter jullie clubbie?? Beetje krom wat jullie hier roepen hoor. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 mei 2010 - 08:21 schreef dege het volgende:hoor iedereen roepen dat feyenoord moet winnen en dat het gaat om de naam en de club, waar waren jullie dan toen feyenoord in Enschede voetbalde, stonden jullie toch ook niet achter jullie clubbie?? Beetje krom wat jullie hier roepen hoor. ik wel! maar waarom wonnen jullie niet gewoon zelf in twente? |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 21:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Na uitschakeling door Slavia Praag of Kopenhagen uiteindelijk hetzelfde resultaat :P Ze moeten 2 voorronde en aangezien ze er nog niet een hebben gewonnen in de club history is de kans op de poulefase 1% |
|
|
|
|
Feyenoord1111111
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 23:59 schreef Sander1982 het volgende:Okeej.. deal. Ik fictieve relaties. Jullie fictieve prijzen. Want prijzen pakken zal jullie voorlopig niet gebeuren. poeh poeh jullie prijzenkast is sinds 2000 ook niet volgelopen |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Er zijn nog zon 8000 kaarten te koop voor het bekerduel in de Kuip. Donderdagavond spelen Feyenoord en Ajax de tweede wedstrijd tegen elkaar. Die begint al om half zeven. Ajax heeft een 2-0 voorsprong uit het eerste duel in de Arena.
ziet er naar uit dat het niet helemaal vol komt |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op maandag 03 mei 2010 - 23:59 schreef Sander1982 het volgende:Okeej.. deal. Ik fictieve relaties. Jullie fictieve prijzen. Want prijzen pakken zal jullie voorlopig niet gebeuren. Ik zet in ieder geval een PRIJS OP JOU HOOFD!!!!! Joods onderkruipsel!!! |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 mei 2010 - 08:21 schreef dege het volgende:hoor iedereen roepen dat feyenoord moet winnen en dat het gaat om de naam en de club, waar waren jullie dan toen feyenoord in Enschede voetbalde, stonden jullie toch ook niet achter jullie clubbie?? Beetje krom wat jullie hier roepen hoor. Is niet krom . Alles wat anti 020 is is uitstekend. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
OPROEP VOOR IEDEREEN DIE ZICH FEYENOORD SUPPORTER VOELT;
NOG KAARTEN VERKRIJGBAAR VOOR BEKERFINALE Voor de tweede wedstrijd in de bekerfinale tegen Ajax zijn nog kaarten beschikbaar. Kaarten zijn al te koop vanaf 30 euro en alleen verkrijgbaar via Ticketbox. Kaarten kunnen op de wedstrijddag tot 13.00 uur bij Ticketbox worden gekocht. Op woensdag 5 mei zijn de TicketBox-verkooppunten in de grote steden geopend. Voor dit duel kan maximaal één kaart per (Seizoen)Clubkaart worden gekocht. Feyenoord tegen Ajax begint donderdag 6 mei om 18.30 uur
STEUN FEYENOORD KOMENDE DONDERDAG !!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|