BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Harder juichen voor twente dan voor je eigen club

Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
gerard kots
 gerard kots - maandag 03 mei 2010 - 17:49   quote  deeplink  
Beste utreggers, kan iemand mij uitleggen waarom er harder voor twente werd gejuicht dan voor de eigen goals tegen vitas?
scherper
 scherper - zondag 09 mei 2010 - 22:51   quote  deeplink  
@ gerard kots: omdat utreg al geplaatst was voor de play offs en die doelstelling dus al was behaald deed de laatste wedstrijd er minder toe. Dat ik harder voor twente heb gejuigd komt bij mij omdat ik hardhandig ben terug geknuppeld in 020 en ik denk dat dat voor meer mensen gold. Daarnaast heeft twente 020 van de titel afgehouden en aangezien de club uit 020 sowieso al onze grootste rivaal is denk ik dat dat genoeg reden is. Maar geloof me tijdens de play offs donderdag en vandaag heb ik mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd harder dan om de goals van twente...
OJAWEL
 OJAWEL - donderdag 01 juli 2010 - 22:36   quote  deeplink  
Het haten van 020 komt niet door de arrogantie per se, het komt niet door de foeilelijke arena, niet door jaloezie, niet door de hoeveelheid aandacht voor die club en zelfs niet door de eenzijdige berichtgeving en commentaren die in verschillende media verschijnen.

Het betreft 1 ding: waarom hebben jullie ALTIJD mazzel met scheidsrechters. En kom dan niet aan met voorbeelden dat die Uruguayaan een keertje wel geraakt wordt, ELKE ingooi, elk lichaamscontact van spits met 020verdediger wordt bestraft door de scheidsrechter. Hoor je de commentaren weer: 020 drukt de tegenstander terug, helemaal niet eerst wordt de spits van de tegenstander vleugellam gemaakt, die durft niks meer, dan de middenvelders en zo worden ze wel terug gedrongen ja.

Als je echt wilt weten waarom we jullie niets gunnen, stel je de stiefzusters van assepoester voor, het broertje dat altijd zijn zin lijkt te krijgen, of de verwaande kwast die alle vrouwen lijkt te krijgen. Die gun je niks, immers het is geen eerlijke sport. Iemand heeft een voordeel. De scheidsrechters geven 020 stelselmatig voordeel en daarom vindt de rest het best als ze ondanks hun voordeel een keertje falen.

Ik hoop dat ik je vraag beantwoordt heb
jaja
 jaja - vrijdag 16 juli 2010 - 11:07   quote  deeplink  
wat een calimero gedrag om je onsportiviteit kenbaar te maken. de scheids is iets wat Ajax zeker niet mee heeft. sterker nog, als dat je motief is had je het afgelopen seizoen een hekel moeten hebben aan twente. met hun scheidsrechtersgeluk. maar nee, je zoekt iets wat er niet is. gewoon een gevalletje zij zijn groot... triest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 juli 2010 door jaja --
woutah
 woutah - donderdag 22 juli 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juli 2010 - 11:07 schreef jaja het volgende:
wat een calimero gedrag om je onsportiviteit kenbaar te maken. de scheids is iets wat Ajax zeker niet mee heeft. sterker nog, als dat je motief is had je het afgelopen seizoen een hekel moeten hebben aan twente. met hun scheidsrechtersgeluk. maar nee, je zoekt iets wat er niet is. gewoon een gevalletje zij zijn groot... triest
als er 1 club altyd "geluk" heeft met de scheids is et de club uit 020
Quiroz
 Quiroz - donderdag 22 juli 2010 - 21:55   quote  deeplink  
idd, ze zijn heel stout die amsterdammers! barbaren, schavuiten! ongeschaafd schorriemorrie is het, en dat is het!
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 27 juli 2010 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 - 21:55 schreef Quiroz het volgende:
idd, ze zijn heel stout die amsterdammers! barbaren, schavuiten! ongeschaafd schorriemorrie is het, en dat is het!
geheel correct verwoord!
fc.twente
 fc.twente - dinsdag 03 augustus 2010 - 20:09   quote  deeplink  
nee omdat wij zoon mooi club zijn
Guyt
 Guyt - donderdag 05 augustus 2010 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 22:51 schreef scherper het volgende:
@ gerard kots: omdat utreg al geplaatst was voor de play offs en die doelstelling dus al was behaald deed de laatste wedstrijd er minder toe. Dat ik harder voor twente heb gejuigd komt bij mij omdat ik hardhandig ben terug geknuppeld in 020 en ik denk dat dat voor meer mensen gold. Daarnaast heeft twente 020 van de titel afgehouden en aangezien de club uit 020 sowieso al onze grootste rivaal is denk ik dat dat genoeg reden is. Maar geloof me tijdens de play offs donderdag en vandaag heb ik mijn longen uit mijn lijf geschreeuwd harder dan om de goals van twente...
020 is jou grootste rivaal ... Onlangs kreeg jullie club noog mooi voetballen en dat allemaal van 020. Misschien moet je je meer bezig houden met je eigen clubje want wat heb je aan haat.
Guyt
 Guyt - donderdag 05 augustus 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Ajax mooiste en grootste club van nederland. Everybody hates us ,we dont care. We blijven lachen in amsterdam en houden ons totaal niet bezig met andere clubs.Er is al genoeg haat en verderf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Utrecht Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Utrecht / topic: Harder juichen voor twente dan voor je eigen club

0.0070259