BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 12e minuut & begin wedstrijd beker finale

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR12-1908
 FR12-1908 - dinsdag 04 mei 2010 - 14:11   quote  deeplink  
ik zag laatst weer wat filmpjes van 1/8 finale tegen AZ 12e minuut en 1/2 halve finale twente 12e minuut. En kreeg kippenveel van die sfeer, http://www.youtube.com/watch?v=4Z8O4nvJz4g&feature=player_embedded
De sterretjes, vuurwerk, vlaggen, sjalen, gezang. Dat allemaal bij elkaar in de 12e minuut en als de spelers het veld betreden maken doen die joden het echt wel in hun broek. Donderdag moet er nog mooiere sfeer zijn als tegen Heerenveen en andere mooie duels om deze finale onvergetelijk te maken voor feyenoord, ajaz(dieptepunt) en natuurlijk als ie scoort en het weer goed doet Roy makaay!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 mei 2010 - 14:33   quote  deeplink  
vuurwerk kan je denk ik wel schudden...
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 04 mei 2010 - 14:43   quote  deeplink  
We gaan ons best zeker doen!!!!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - dinsdag 04 mei 2010 - 15:33   quote  deeplink  
12e minuut zijn ze toch mee gestopt vanwege die stadionverboden
Ray FR
 Ray FR - dinsdag 04 mei 2010 - 15:47   quote  deeplink  
ik dacht meer aan 90 minuten lang iemand van de jostie band de last post laten trompeteren van wegen de aanhoudende jacht op alles wat maar met feyenoord temaken heeft en ik heb het al eerder gezegt maar 06-05-2010 word een zwarte dag voor iedereen die feyenoord in het hart heeft .............................. R.I.P.
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - dinsdag 04 mei 2010 - 16:02   quote  deeplink  
lekker positief Ray,

begrijp ik dat je daarom ook niet komt donderdag? de wedstrijd is nog niet gespeeld, we moeten vertrouwen hebben in die jongens. Niemand had ooit verwacht dat we van AZ zouden winnen, laat staat PSV, nog maar te zwijgen over Twente. Waarom zou 020 dan niet kunnen? Als we winnen, zie ik geen reden voor spreekkoren of politie ingrepen, waarom dan een zwarte dag?

Ja, we staan 2-0 achter, maar uit respect voor onze jongens moeten we vertrouwen hebben en ze aanmoedigen. Mochten ze onverhoopt die beker niet winnen, hebben ze alsnog een puike prestatie geleverd om de finale te halen, maar laten we aub niet onze teleurstelling en frustratie laten winnen van ons respect voor Feyenoord en de spelers.

Ik ga er heen, wetende dat het een zware kluif wordt en waarschijnlijk teleurstelling. Maar als, ja als, Feyenoord toch de beker wint is dat een sensatie van de bovenste plank. En zeg nou zelf, welke Feyenoordsupporter wil daar nou niet bij zijn? Dat vergeef je je zelf nooit als je thuis op teletekst ziet: Fey overklast 020 met 3-0!
Ray FR
 Ray FR - dinsdag 04 mei 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 16:02 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
lekker positief Ray,

begrijp ik dat je daarom ook niet komt donderdag? de wedstrijd is nog niet gespeeld, we moeten vertrouwen hebben in die jongens. Niemand had ooit verwacht dat we van AZ zouden winnen, laat staat PSV, nog maar te zwijgen over Twente. Waarom zou 020 dan niet kunnen? Als we winnen, zie ik geen reden voor spreekkoren of politie ingrepen, waarom dan een zwarte dag?

Ja, we staan 2-0 achter, maar uit respect voor onze jongens moeten we vertrouwen hebben en ze aanmoedigen. Mochten ze onverhoopt die beker niet winnen, hebben ze alsnog een puike prestatie geleverd om de finale te halen, maar laten we aub niet onze teleurstelling en frustratie laten winnen van ons respect voor Feyenoord en de spelers.

Ik ga er heen, wetende dat het een zware kluif wordt en waarschijnlijk teleurstelling. Maar als, ja als, Feyenoord toch de beker wint is dat een sensatie van de bovenste plank. En zeg nou zelf, welke Feyenoordsupporter wil daar nou niet bij zijn? Dat vergeef je je zelf nooit als je thuis op teletekst ziet: Fey overklast 020 met 3-0!
sorry hoor maar ik heb gold card ga geregeld mee met uit wedstrijden en thuis sla ik niks over maar dan ook niks dus as donderdag ben ik er ook gewoon bij voor de beker was ik bij az twente den bosch en psv uit verder maak ik geregeld dingen mee als ik de wedstrijden bezoek en dat terwijl ik me normaal gedraag de details bespaar ik je maar ik zeg je bij het minste geringste zal de ME keihard optreden en ik trek mijn conclusies uit het geen wat zich op de dag 020 feyenoord en op 1 mei viering is gebeurd zie de zero tolerance optredens van de ME en actie is altijd reactie maar goed laat ik hopen dat ik ongelijk heb omtrend de zwarte dag ikm spreek je wel na 06-05-2010 FR till i die
sevillana
 sevillana - dinsdag 04 mei 2010 - 22:30   quote  deeplink  
het publiek moet gezamelijk zo hard mogelijk met z'n handen klappen als Feyenoord balbezit heeft en (hopelijk) het doelgebied van de neuzen aanvalt.
dat levert een indrukwekkend en intimiderend geluid op im een goed gevulde kuip.
ik ben er benieuwd naar!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 mei 2010 - 10:41   quote  deeplink  
Schreeuwen, klappen, stampen, zingen!!!! LAAT HOREN DAT JE ER VOOR FEYENOORD BENT!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: 12e minuut & begin wedstrijd beker finale









0.0083780