BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB wil weer een sanctie opleggen - Klassieker zonder fans

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 04 mei 2010 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
ZEIST - Het legioen van Feyenoord is gewaarschuwd. Indien de bekerreturn donderdag in De Kuip tegen aartsrivaal Ajax moet worden gestaakt wegens kwetsende spreekkoren, dan wordt de eerstvolgende klassieker in Rotterdam zeer waarschijnlijk zonder publiek gespeeld. Dat heeft een woordvoerster van de KNVB dinsdag kenbaar gemaakt.

Het Legioen Foto: WIJNBERGEN, MATTY VAN "Wij hopen natuurlijk dat er helemaal niets gebeurt en dat het een mooi voetbalfeest wordt in De Kuip, verklaarde de zegsvrouw van de KNVB. "Maar als het duel wegens aanhoudende spreekkoren niet kan worden uitgespeeld en de aanklager betaald voetbal er een strafzaak van maakt, zal het bestuur betaald voetbal adviseren om komend seizoen Feyenoord-Ajax achter gesloten deuren te spelen. Dat is dan een passende sanctie, hoe jammer wij dat ook voor de goedwillende fans zullen vinden.

Als organiserende gastheer zal de KNVB de eigen reglementen en richtlijnen donderdag in De Kuip ten aanzien van (onder meer) kwetsende spreekkoren strikt aanhouden en uitvoeren. Bij de bekerreturn zijn geen fans van Ajax aanwezig. De vrees is alom aanwezig, ook gezien de berichten op internet, dat de harde kern van Feyenoord bij een negatief scoreverloop de wedstrijd wil verstoren. De Rotterdamse ploeg kijkt al tegen een achterstand van 0-2 uit het eerste duel in Amsterdam aan.

In een open brief, die dinsdag in dagblad Metro en op de website van Feyenoord verscheen, roepen trainer Mario Been, aanvoerder Giovanni van Bronckhorst en clubicoon Gerard Meijer de aanhang op zich vooral goed en respectvol te gedragen ten opzichte van Ajax. "Een uitstekend initiatief van Feyenoord, oordeelde de zegsvrouw van de KNVB. "We hopen dat het helpt. We hebben niet voor niets de bekerfinale in tweeën geknipt. Het zou triest zijn als het dan alsnog fout gaat in De Kuip.

bron: Telegraaf
Of het nog niet genoeg is legt de KNVB nog een stempel op de wedstrijd om het publiek te weren als er spreekkoren te horen zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 mei 2010 door Boudewijn --
bram
 bram - dinsdag 04 mei 2010 - 15:04   quote  deeplink  
gewoon niet spelen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 mei 2010 - 15:08   quote  deeplink  
echt belachelijk weer, zou inderdaad beter zijn het maar niet te spelen.
KKL
 KKL - dinsdag 04 mei 2010 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 15:04 schreef bram het volgende:
gewoon niet spelen
ben ik met je eens Bram.

laat de knvb maar stinken in hun sponsor feestje as donderdag in onze Kuip!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 mei 2010 - 15:12   quote  deeplink  
gewoon veel juichen voor Luinge...
nieuw spreekkoor:

POT-VER-DOMME!
POT-VER-DOMME!
POT-VER-DOMME!
POT-VER-DOMME!

of:

Hiep hiep hiep! kessler heb de griep!
ovi
 ovi - dinsdag 04 mei 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Dit is echt weer belachelijk .
We worden heel de tijd op de kast gejaagd en maar klaagen als het de boel uit de hand loopt.
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 04 mei 2010 - 15:15   quote  deeplink  
En de KNVB begint natuurlijk weer bij Feyenoord!!! Dit moet een keer ophouden sancties die alleen bedoeld zijn de club te intimideren. Ik heb een kaartje helaas, maar als ze niet spelen vind ik dat het minst erge!
bram
 bram - dinsdag 04 mei 2010 - 15:19   quote  deeplink  
ik had besloten te gaan,ondanks omstandigheden,zie er nu van af,ik verwacht een grote bende en heb geen trek om daar bij te zijn,jammer voor de club
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 04 mei 2010 - 15:20   quote  deeplink  
Ik hoorde over de vermeende spreekkoren in Voetbal International op tv, maar had er verder nog nergens iets over gelezen!?
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 04 mei 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 15:19 schreef bram het volgende:
ik had besloten te gaan,ondanks omstandigheden,zie er nu van af,ik verwacht een grote bende en heb geen trek om daar bij te zijn,jammer voor de club
Ik ga wel laat me niet wegsturen door die kut tukker
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 04 mei 2010 - 15:50   quote  deeplink  
uit het AD

quote:

ZEIST - Ongeacht de winnaar zal de uitreiking van de KNVB-beker donderdagavond in De Kuip volgens het vaste draaiboek plaatsvinden. Het stadion van Feyenoord zit tijdens de return tegen aartsrivaal Ajax, dat een voorsprong van 2-0 verdedigt, vrijwel helemaal vol met Rotterdamse fans.

Die zullen het vast niet leuk vinden om aanvoerder Luis Suarez van de Amsterdamse ploeg onverhoopt met de 'Dennenappel' te zien pronken.

''Maar we zien er niets in om eventueel de KNVB-beker in de kleedkamer of in de ArenA aan Ajax te overhandigen'', legde een woordvoerster van de KNVB dinsdag uit. ''De Kuip is nu eenmaal de vaste locatie voor de KNVB-bekerfinale. Daar hoort ook de uitreiking van de beker bij. Dat de supporters van Feyenoord de winnaar niet zullen toejuichen en massaal zullen vertrekken, kunnen we ons voorstellen. Maar dat verandert niets aan ons protocol.'' (ANP)
nu opeens wel weer stelletje zeister bosmongolen?
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - dinsdag 04 mei 2010 - 15:52   quote  deeplink  
Door alle berichten uit de media, KNVB, mogelijke politie/ME optreden, dreigen met staken v/d wedstrijd, dreigen met flinke sancties, maken de wedstrijd van donderdag alleen maar extra beladen (in negatieve zin). Dat was deze al na het hele gezeik met het spelen over 2 wedstrijden, maar daar is genoeg, al teveel, over gezegd.

Ik zie het zo: de spelers en Mario willen gewoon dolgraag die beker winnen omdat we verdorie ongeveer iedere serieuze ploeg hebben uitgeschakeld en in dat rijtje hoort 020 ook bij. Het is klote dat er zoveel gezeik om die hele wedstrijd hangt. Maar wij als supporters moeten ons daar niets van aantrekken en moeten onze jongens gewoon steunen en schreeuwen naar die 3-0 overwinning!

DUS NIET THUIS BLIJVEN UIT PROTEST OF GEBREK AAN VERTROUWEN OP DE OVERWINNING!!!

Als je jezelf als Feyenoord supporter serieus wilt nemen, dan geef je gehoor aan de oproep van, niet de minsten, Mario, Gio, good-old Gerard en Roy en kom je naar het stadion om niet alleen uit respect/eer voor de jongens die deze finale hebben bereikt (laten we dat niet vergeten!) maar ook om met z'n allen de Kuip te laten kolken en er hopelijk een sensationele wedstrijd mag ontstaan waar uiteraard Feyenoord aan het langste end trekt en de beker houdt waar hij hoort, altijd:

... in de Kuip.

Amen
bram
 bram - dinsdag 04 mei 2010 - 15:53   quote  deeplink  
finale hoort ook in een wedstrijd,wat een k mongolen
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 04 mei 2010 - 15:53   quote  deeplink  
Pure provocatie van de KNJB ze blijven maar doorgaan
http://www.nu.nl/sport/2240621/uitreiking-knvb-beker-sowieso-in-kuip.html
TdMcA
 TdMcA - dinsdag 04 mei 2010 - 16:09   quote  deeplink  
Gewoon jammer dat het nergens anders over kan gaan dan rellen en spreekkoren. Ajax heeft zich netjes gedragen, waarom zou Feyenoord dat niet kunnen. Laten we er gewoon een finale van maken zoals het hoort, zodat de klassieker over een paar jaar weer 'gewoon' gespeelt kan worden.
KKL
 KKL - dinsdag 04 mei 2010 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 16:09 schreef TdMcA het volgende:
Gewoon jammer dat het nergens anders over kan gaan dan rellen en spreekkoren. Ajax heeft zich netjes gedragen, waarom zou Feyenoord dat niet kunnen. Laten we er gewoon een finale van maken zoals het hoort, zodat de klassieker over een paar jaar weer 'gewoon' gespeelt kan worden.
Jammer?

Wie praat er alleen maar over rellen en spreekhoren???

Iedereen behalve de supporters in het stadion!!!

Laat je verdomme niet steeds misleiden door de media,knvb en overheid!!!

Want waar zijn al die meningen dan op gebasseerd?
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - dinsdag 04 mei 2010 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 16:09 schreef TdMcA het volgende:
Gewoon jammer dat het nergens anders over kan gaan dan rellen en spreekkoren. Ajax heeft zich netjes gedragen, waarom zou Feyenoord dat niet kunnen. Laten we er gewoon een finale van maken zoals het hoort, zodat de klassieker over een paar jaar weer 'gewoon' gespeelt kan worden.
Dit soort opmerkingen kan je beter richten naar de KNJB het is alleen maar de berichtgeving van vandaag
Dubble O ms
 Dubble O ms - dinsdag 04 mei 2010 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 15:52 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Door alle berichten uit de media, KNVB, mogelijke politie/ME optreden, dreigen met staken v/d wedstrijd, dreigen met flinke sancties, maken de wedstrijd van donderdag alleen maar extra beladen (in negatieve zin). Dat was deze al na het hele gezeik met het spelen over 2 wedstrijden, maar daar is genoeg, al teveel, over gezegd.

Ik zie het zo: de spelers en Mario willen gewoon dolgraag die beker winnen omdat we verdorie ongeveer iedere serieuze ploeg hebben uitgeschakeld en in dat rijtje hoort 020 ook bij. Het is klote dat er zoveel gezeik om die hele wedstrijd hangt. Maar wij als supporters moeten ons daar niets van aantrekken en moeten onze jongens gewoon steunen en schreeuwen naar die 3-0 overwinning!

DUS NIET THUIS BLIJVEN UIT PROTEST OF GEBREK AAN VERTROUWEN OP DE OVERWINNING!!!

Als je jezelf als Feyenoord supporter serieus wilt nemen, dan geef je gehoor aan de oproep van, niet de minsten, Mario, Gio, good-old Gerard en Roy en kom je naar het stadion om niet alleen uit respect/eer voor de jongens die deze finale hebben bereikt (laten we dat niet vergeten!) maar ook om met z'n allen de Kuip te laten kolken en er hopelijk een sensationele wedstrijd mag ontstaan waar uiteraard Feyenoord aan het langste end trekt en de beker houdt waar hij hoort, altijd:

... in de Kuip.

Amen
Bid voor ons zondaars!
LaSpliff
 LaSpliff - dinsdag 04 mei 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 16:09 schreef TdMcA het volgende:
Ajax heeft zich netjes gedragen
??????

Ik heb toch anders echt wel gehoord dat de boefjes een herhaling van 14 mei 1940 wilden!!! En dat noem jij gedragen??? En wie zijn er begonnen met afbeeldingen van het bombardement op Rotterdam op internet te verspreiden? En ook dat noem jij gedragen???

Moet effe tot tien tellen.... Wat een mafkees zeg!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 04 mei 2010 - 18:49   quote  deeplink  
Blijf ons maar uitdagen!!!! WE WILL HAVE THAT POWER!!!!!!!!! Ze kunnen krijgen zoals ze het hebben willen als we verliezen!!!! Iedereen is bang in Rotterdam!!!!!! De KNJB brengt mij tot een kookpunt!!! No one likes us but we don't care!!!!!
R()b
 R()b - dinsdag 04 mei 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Knjb heb ik niet gehoord over de bekerfinale in 020.
Waarom nu ineens wel.
sevillana
 sevillana - dinsdag 04 mei 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 17:27 schreef LaSpliff het volgende:

[..]

??????

Ik heb toch anders echt wel gehoord dat de boefjes een herhaling van 14 mei 1940 wilden!!! En dat noem jij gedragen??? En wie zijn er begonnen met afbeeldingen van het bombardement op Rotterdam op internet te verspreiden? En ook dat noem jij gedragen???

Moet effe tot tien tellen.... Wat een mafkees zeg!
idd
Jacky58
 Jacky58 - dinsdag 04 mei 2010 - 19:30   quote  deeplink  
Beste fijenoord fans, Ga zoveel mogelijk naar de Kuip om ons clubje bij te staan, ondanks het ROOK-ALCOHOL en SPREEKVERBOD!!!!! ga massaal met zijn allen. Laat ons kluppie niet in zijn hempje staan en gedaag je met zijn allen en zing voor mijn part: Luinge krijgt een zoen , want hij gaat met pensioen!!!!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 04 mei 2010 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 19:30 schreef Jacky58 het volgende:
Beste fijenoord fans, Ga zoveel mogelijk naar de Kuip om ons clubje bij te staan, ondanks het ROOK-ALCOHOL en SPREEKVERBOD!!!!! ga massaal met zijn allen. Laat ons kluppie niet in zijn hempje staan en gedaag je met zijn allen en zing voor mijn part: Luinge krijgt een zoen , want hij gaat met pensioen!!!!!
zou wel een ludieke actie zijn ja, Roelof en z'n zoen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 mei 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Ik ga erheen en ik schijt op dreigementen!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 mei 2010 - 11:08   quote  deeplink  
WE SHALL NOT BE MOVED!!
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - woensdag 05 mei 2010 - 11:14   quote  deeplink  
vERWIJDERENNNN
dege
 dege - woensdag 05 mei 2010 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 17:27 schreef LaSpliff het volgende:

[..]

??????

Ik heb toch anders echt wel gehoord dat de boefjes een herhaling van 14 mei 1940 wilden!!! En dat noem jij gedragen??? En wie zijn er begonnen met afbeeldingen van het bombardement op Rotterdam op internet te verspreiden? En ook dat noem jij gedragen???

Moet effe tot tien tellen.... Wat een mafkees zeg!
dat zijn dan weer van die (supporters) die kwaad willen, zulke mensen moeten verbannen worden uit de stadions. Daarom, kom op met die voetbalwet!!
Deze lui vind je overal en het word tijd dat de politiek de clubs gaat helpen deze rotzakken aan te pakken. Wel te verstaan bij alle clubs, voer de meldplicht in en je bent van een hoop gezeik af en kan de klassieker in de toekomst weer met publiek gespeeld worden.
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - woensdag 05 mei 2010 - 11:15   quote  deeplink  
TYPES KERKBURGERS "DIT ZULLEN WE NIET TOLERENE"
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 mei 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 11:14 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:
vERWIJDERENNNN
Wat????
de.fan
 de.fan - woensdag 05 mei 2010 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 18:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Blijf ons maar uitdagen!!!! WE WILL HAVE THAT POWER!!!!!!!!! Ze kunnen krijgen zoals ze het hebben willen als we verliezen!!!! Iedereen is bang in Rotterdam!!!!!! De KNJB brengt mij tot een kookpunt!!! No one likes us but we don't care!!!!!
Dit is nu precies een voorbeeld van hoe het niet moet!!
Losers... laat Feyenoord maar weer eens in de steek als er verloren wordt.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 mei 2010 - 13:57   quote  deeplink  
ik zeg onze spelers toezingen, mario been toezingen of zorgen dat die kuip binnen 5 minuten leeg is.
LaSpliff
 LaSpliff - woensdag 05 mei 2010 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 11:14 schreef dege het volgende:

[..]

dat zijn dan weer van die (supporters) die kwaad willen
Doet in dit geval niet ter zake... Het gaat erom dat in deze Feyenoord gestraft wordt en FC Neuzenvreugd niet!!! Alle dreigementen vanuit de knJb gaan alleen maar richting Zuid en nergens anders heen!

Het ziet ernaar uit dat dit meer een laatste "huzarenstukje" van meneer Kessler is... Nog even voor zijn vertrek Feyenoord pesten...

Wederom even tot tien tellen...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 mei 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 12:25 schreef de.fan het volgende:

[..]

Dit is nu precies een voorbeeld van hoe het niet moet!!
Losers... laat Feyenoord maar weer eens in de steek als er verloren wordt.
Je heb gelijk, maar dit was eerder een statement naar de media en politiek dan dat het een belofte is!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 mei 2010 - 19:16   quote  deeplink  
maar dat gaat dus gewoon gebeuren binnenkort. is het niet naar aanleiding van de finale dan wel naar aanleiding van de volgende klassieker. Kijk maar naar de vorige wedstrijd waar de uitsupporter ban op volgde. Was amper sprake van spreekkoren, alleen kort wat hamas als reactie op uitdaging van joden. toch meteen die ban.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 mei 2010 - 19:18   quote  deeplink  
Buiten het stadion was het wel onrustig!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 mei 2010 - 19:24   quote  deeplink  
zonder fans, dus hooligans en supporters mogen wel!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 mei 2010 - 19:34   quote  deeplink  
als het de naam Feyenoord maar niet draagt waarschijnlijk!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KNVB wil weer een sanctie opleggen - Klassieker zonder fans









0.0065410