BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat te doen met Pantelic?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Kijk pantelic,
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 mei 2010 - 18:01   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=184769&abbr=depers

Als je zijn doelpunten ziet en weet hoe belangerijk hij is geweest dit seizoen zeg ik houden! Maar als ik hem doe weer zie lopen op zijn gemakkie denk ik of niet?

Wat denken jullie en is er eventueel een alternatief?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 mei 2010 door Hummel10 --
dege
 dege - dinsdag 04 mei 2010 - 18:08   quote  deeplink  
zou hem graag zien blijven, hij is toch erg belangrijk gebleken dit seizoen.
Alleen geef ik ajax gelijk dat ze hem niet zo'n langdurig contract geven, hoop dat Pantelic zelf daar nog eens over na wil denken. Van mij mag hij blijven.
joduh
 joduh - dinsdag 04 mei 2010 - 18:18   quote  deeplink  
ik zeg wegdoen...... niet omdat ik hem niet goed vind,maar echt geweldig vind ik hem ook niet.ik zou een spits kopen.misschien lens ofzo?
alhoewel hij toch veel pluspunten heeft eigenlijk.moeilijke keuze hummel....maar ik ben ervan overtuigd dat hij niet die extra klasse heeft die ajax zo nodig heeft.
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 04 mei 2010 - 18:20   quote  deeplink  
Siem in de spits!!!!
joduh
 joduh - dinsdag 04 mei 2010 - 18:48   quote  deeplink  
siem is ook geweldig ,maar zie hem liever achter de spits yordee. hij is beetje traag en met diepe bal komt hij tekort.dat is met pantelic ook het geval. maar anderzijds 105 doelpunten in 1 seizoen?????? moet ook een keer mooi zijn toch?
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 04 mei 2010 - 18:57   quote  deeplink  
hij gaat weg of we willen of niet er is veel interesse en hij wilt niet onder
de voorwaarde van ajax verlengen dus...
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Misschien dat AJAX hun voorwaardes een beetje kan veranderen, ik was geen voorstander van de speler Pantelic maar moet deze mening nu wel bijstellen, zeker gezien het feit dat hij erg belangrijk is geweest afgelopen seizoen, ik hoop nu dus dat hij blijft en heb ook het gevoel dat Jol dit wel regelt, zo niet verwacht ik dat Siem de nieuwe diepe spits gaat worden.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 mei 2010 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 19:44 schreef remco k het volgende:
Misschien dat AJAX hun voorwaardes een beetje kan veranderen, ik was geen voorstander van de speler Pantelic maar moet deze mening nu wel bijstellen, zeker gezien het feit dat hij erg belangrijk is geweest afgelopen seizoen, ik hoop nu dus dat hij blijft en heb ook het gevoel dat Jol dit wel regelt, zo niet verwacht ik dat Siem de nieuwe diepe spits gaat worden.
Mwah siem heeft een geweldig seizoen gedraaid maar een nr. 9 zie ik toch echt niet in hem!
Lens gaat waarschijnlijk naar pisvee dus dat zal hem ook niet worden.
Mutu vind ik wel echt een betere spits dan pantelic als ik mag kiezen maar ja we wachten af.
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 19:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mwah siem heeft een geweldig seizoen gedraaid maar een nr. 9 zie ik toch echt niet in hem!
Lens gaat waarschijnlijk naar pisvee dus dat zal hem ook niet worden.
Mutu vind ik wel echt een betere spits dan pantelic als ik mag kiezen maar ja we wachten af.
Lens is zoiezo geen spits, hij is een buitenspeler. Siem is eigenlijk een typische spits voor AJAX. kopsterk, slim, balvast, goed lopen, niet al te snel, neusje voor de goal en zijn medemens. wat wil je nog meer, met Eriksen daarachter gaat dat helemaal goed komen..
alibabba
 alibabba - dinsdag 04 mei 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Lens is zoiezo geen spits, hij is een buitenspeler. Siem is eigenlijk een typische spits voor AJAX. kopsterk, slim, balvast, goed lopen, niet al te snel, neusje voor de goal en zijn medemens. wat wil je nog meer, met Eriksen daarachter gaat dat helemaal goed komen..
Siem in de spits is zeker het proberen waard. Siem in de spits en Eriksen op 10, dat wil ik wel eens zien......:P
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2010 - 20:51   quote  deeplink  
ik weet het Alibbaba, daar zijn wij het al tijden over eens, hopen maar dat het eens een keertje getest wordt.:)
larsje
 larsje - dinsdag 04 mei 2010 - 21:56   quote  deeplink  
ze moeten een spits met lengte en kopsterk hebben!
freakie
 freakie - dinsdag 04 mei 2010 - 22:50   quote  deeplink  
Wat veel gebeurt is dat ajax met eriksen op de plek van ema speelt.. Niet dat eriksen die zelfde rol vervult maar toch.. We hebben ook nog lodeiro.. Ik weet zeker dat hij niet voor niks is gehaald..
freakie
 freakie - dinsdag 04 mei 2010 - 22:53   quote  deeplink  
En larsje? siem die is 185 en kopsterk.. wat wil je nog meer..
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 04 mei 2010 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 22:53 schreef freakie het volgende:
En larsje? siem die is 185 en kopsterk.. wat wil je nog meer..
Messi :D
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 22:50 schreef freakie het volgende:
Wat veel gebeurt is dat ajax met eriksen op de plek van ema speelt.. Niet dat eriksen die zelfde rol vervult maar toch.. We hebben ook nog lodeiro.. Ik weet zeker dat hij niet voor niks is gehaald..
stel dat suarez vertrekt dan ziet volgend seizoen de voorroede er denk ik zo uit.

-------------Eriksen-----------

Sulejmani---De Jong-------Lodeiro
schapio
 schapio - dinsdag 04 mei 2010 - 23:27   quote  deeplink  
als hij nog wil moeten we hem houden, dan maar een langer contract.
zeg het al van het begin af aan, pantelic is een zeer goede en zeer slimme spits waaraan onze jeugdige talenten zich kunnen optrekken. speelt altijd voor het team en zijn gebrek aan echte snelheid compenseert hij door sneller te denken als veel anderen en haalt daar zijn voordeel uit.
superspits voor AJAX
Sander1982
 Sander1982 - dinsdag 04 mei 2010 - 23:30   quote  deeplink  
Het is heel simpel. Kijk naar zijn rendement, daar moet je een speler tenslotte op beoordelen. Dus zeg ik houden. Maar natuurlijk niet ten koste van alles. Normaal salaris en een 2jarig contract. Wil ie meer.... moet ie lekker verder kijken!
remco k
 remco k - dinsdag 04 mei 2010 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 23:27 schreef schapio het volgende:
als hij nog wil moeten we hem houden, dan maar een langer contract.
zeg het al van het begin af aan, pantelic is een zeer goede en zeer slimme spits waaraan onze jeugdige talenten zich kunnen optrekken. speelt altijd voor het team en zijn gebrek aan echte snelheid compenseert hij door sneller te denken als veel anderen en haalt daar zijn voordeel uit.
superspits voor AJAX
maar waarschijnlijk veel te duur voor ons..
schapio
 schapio - woensdag 05 mei 2010 - 01:11   quote  deeplink  
maar misschien ook niet he, en wat is duur voor zo´n speler?
als hij ons komend seizoen in de CL schiet heeft ie zichzelf al terug verdient.
beter spelers die nooit meespelen verkopen en zo de salarissen wat bezuinigen dan de beste spelers te laten gaan.
en een nieuwe spits kopen is ook duur en daar moet je het rendement maar weer van afwachten.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 mei 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Inderdaad vind Pantelic een rare verschijning maar hij heeft echt wel een hoog
rendement! Hij staat er wel en als er geen goed ander alterntief is die er gelijk staat zeg ik ook gewoon houden! Net als dennis rommedahl trouwens.
freakie
 freakie - woensdag 05 mei 2010 - 12:05   quote  deeplink  
schapio daar heb je gelijk in maar hij heeft het al erg lastig tegen eredivisie clubs.. Tegen juve bijvoorbeeld werd hij zoek gespeelt.. dat hij rendement heeft is afhankelijk om suarez een goede assist geeft.. Bij de laatste eredivisie treffer van suarez zag je hoe de verhoudingen zijn.. Pantelic heeft goed werk geleverd maar je gaat hem toch niet alleen houden voor de 3e en 4e goals? Pantelic is prima maar vermindering van salaris en 1 jaar is voor mij egt het maximum
Robin
 Robin - woensdag 05 mei 2010 - 12:10   quote  deeplink  
Pantelic 1 jarig contract geven. Wil hij dat niet? Oprotten.

Stekelenburg

v.d. Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Blind

de Zeeuw - Enoh
de Jong

Suárez - Suk - Emanuelson
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 05 mei 2010 - 14:06   quote  deeplink  
Pantelic behouden! fantastische voetballer met inzicht en scorend vermogen...
joey
 joey - woensdag 05 mei 2010 - 15:11   quote  deeplink  
Zoe hem graag blijven, heeft uiteindelijk toch zijn plekkie gevonden en goed gepresteerd! Maar dan wel voor 1 jaar. Zelfde salaris of eventueel vermindering+ bonusje)
Pjettr
 Pjettr - woensdag 05 mei 2010 - 15:19   quote  deeplink  
hij wil een verbeterd contract voor 3 jaar.. dus lijkt me niet dat hij iets accepteerd van 1 jaar en vermindering of zelfde salaris..

Denk dus dat ie gewoon vertrekt
joey
 joey - woensdag 05 mei 2010 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 15:19 schreef Pjettr het volgende:
hij wil een verbeterd contract voor 3 jaar.. dus lijkt me niet dat hij iets accepteerd van 1 jaar en vermindering of zelfde salaris..

Denk dus dat ie gewoon vertrekt
Ja dat denk ik uiteindelijk ook, maar ajax moet dat niet doen!
frans-jozef
 frans-jozef - woensdag 05 mei 2010 - 15:58   quote  deeplink  
houden!!!!!!!!!!!!!!! Is dit jaar absoluut van waarde geweest. Geef hem de kans en het vertrouwen, dan zal hij nog veel voor ons betekenen. Jaren geleden was iedereen ook zo negatief over Zlatan en kijk hoe die het toch gemaakt heeft.
freakie
 freakie - woensdag 05 mei 2010 - 16:09   quote  deeplink  
die beste zlatan was jong... Pantelic is beetje oud..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 mei 2010 - 17:18   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=13038&abbr=ajaxfside

Balotelli is een lastpak maar kan een goede vervanger zijn!

http://www.youtube.com/watch?v=o71W2iT3z4E

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door Hummel10 --
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 05 mei 2010 - 17:27   quote  deeplink  
HAHAHAHAH Slory (die gast van Feyenoord) mag alweer weg bij West brom xD
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 06 mei 2010 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 mei 2010 - 23:16 schreef remco k het volgende:

[..]

stel dat suarez vertrekt dan ziet volgend seizoen de voorroede er denk ik zo uit.

-------------Eriksen-----------

Sulejmani---De Jong-------Lodeiro
geen suk?
niet dat ik dat denk hoor maar ik dacht dat jij erg enthousiast was over hem
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 06 mei 2010 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 17:18 schreef Hummel10 het volgende:
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=13038&abbr=ajaxfside

Balotelli is een lastpak maar kan een goede vervanger zijn!

http://www.youtube.com/watch?v=o71W2iT3z4E
die jongen gaat al bijna in het eerste van inter
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 06 mei 2010 - 15:28   quote  deeplink  
ik denk dat jol aan het begin al een spits wou kopen maar ontdekte dat ajax geen geld wou uitgeven aan duure spelers dus nam hij pantelic over voor nop
maar voor maar 1 jaartje want hij wou NU een nieuwe spits kopen pantelic doet het beter dan verwacht en ontwikkeld steeds beter dus mag hij voor minder geld en weer voor 1 jaartje nog bij ajax spelen waarom wilt hij niet kan 2 dingen zijn 1. hij wilt langer en geen slechtere salaris of2. hij weet dat jol zoekt naar een spits en is bang dat hij geen basisplek heeft
maard it is wat ik denk hoor
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 mei 2010 - 16:17   quote  deeplink  
Nieuw gerucht is dit een goede speler? volg het turks voetbal niet echt
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=88543&abbr=voetbal24

http://www.google.nl/url?q=http://www.youtube.com/watch%3Fv%3D7Wo2_sQ1H8o&sa=X&ei=fc7iS_uJH9T-sQbNteEu&ved=0CBwQzgQoADAA&usg=AFQjCNF4Z3kyOOOpyRROAof3JzQV27dlVQ]

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 mei 2010 door Hummel10 --
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 06 mei 2010 - 16:21   quote  deeplink  
ja hij is best goed
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 mei 2010 - 16:23   quote  deeplink  
Ok en net 27 geworden dus misschien een goede oplossing mocht Pantelic vertrekken.
Acht de kans erg groot dat ie vertrekt.
alibabba
 alibabba - donderdag 06 mei 2010 - 22:29   quote  deeplink  
Pantelic blijft toch een geval apart. Hij is een soort spits wat Ajax nodig heeft, maar om Ajax echt omhoog te stuwen komt hij tekort. Ik bedoel dat Pantelic in de Nederlandse competitie van waarde is, maar niet om Ajax Europees verder te helpen. Daarvoor heb je meer klasse nodig en Pantelic komt klasse tekort. Ik begin er steeds meer in te geloven dat Siem de Jong, met Eriksen daarachter, een hele goeie optie is voor volgend seizoen.... Kost niets en wie weet brengt het veel rendement..
remco k
 remco k - donderdag 06 mei 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 22:29 schreef alibabba het volgende:
Pantelic blijft toch een geval apart. Hij is een soort spits wat Ajax nodig heeft, maar om Ajax echt omhoog te stuwen komt hij tekort. Ik bedoel dat Pantelic in de Nederlandse competitie van waarde is, maar niet om Ajax Europees verder te helpen. Daarvoor heb je meer klasse nodig en Pantelic komt klasse tekort. Ik begin er steeds meer in te geloven dat Siem de Jong, met Eriksen daarachter, een hele goeie optie is voor volgend seizoen.... Kost niets en wie weet brengt het veel rendement..
ik hoop van harte dat Jol het probeert en een paar potjes laat staan
freakie
 freakie - donderdag 06 mei 2010 - 23:53   quote  deeplink  
vandaag heeft hij laten zien waarom zijn contract niet verlengt moet worden.. Dramatisch weer...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 mei 2010 - 09:02   quote  deeplink  
Inderdaad hij heeft zijn momenten maar soms is het ook echt helemaal niets.

Die balotelli lijkt me trouwens ook geen makkelijke wel erg goed!

http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=94255&abbr=voetbalzone
schapio
 schapio - vrijdag 07 mei 2010 - 10:15   quote  deeplink  
balotelli kan alleen komen als vervanger van suarez,is nl ook geen speler die als centrumspits de bal vast kan houden en wachten op medespelers die aansluiten.
daarbij komt dat hij nou ook niet echt een teamspeler is, dus met suarez en balotelli heb je 2 spelers die graag de grote jongen zijn op het veld en die beide willlen bewijzen hoe goed ze zijn, daarom een ervaren teamspeler als pantelic die weet hoe het lopen moet op het veld en waaraan jongere spelers zich kunnen optrekken zijn heel belangrijk voor ajax.
Jonge spelers willen zich in de kijker spelen bij de grote clubs en ervaren spelers die willen lekker voetballen en prijzen winnen met het team.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 mei 2010 - 10:47   quote  deeplink  
Dat is inderdaad waar dus Balotelli alleen bij vertrek Suarez! Toch moet er
waarschijnlijk een andere spits komen Pantelic ik twijfel nog steeds over hem!
ajacied
 ajacied - vrijdag 07 mei 2010 - 11:39   quote  deeplink  
Pantelic is best goed ! niet goed genoeg voor de cl! hij is zo traag als dikke strond maar heeft een goede techniek en is slim toch denk ik dat wij niet verder moeten met hem
freakie
 freakie - vrijdag 07 mei 2010 - 11:44   quote  deeplink  
Pantelic heeft het gewoon altijd lastig tegen de top 4 van nederland.. Alleen wanneer het 2-0 staat voor ajax scoort hij.. en Wil je cl spelen is pantelic dus te zwak.. En als je dan aan cl denkt wat jol nu ook doet.. Moet er dus een spits en een linksbuiten bij! want ema is ook onze zwakte..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 mei 2010 - 17:39   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=11285&abbr=ajaxclub

Duidelijk die komt dus niet! Ben benieuwd naar t volgende gerucht.
j.d
 j.d - zaterdag 08 mei 2010 - 13:15   quote  deeplink  
Pantelic zeker een versterking,laat toch het team beter spelen,en is bal vast en pikt toch zijn goals mee.
Niet snel maar zeker een slimme speler.
Ik zeg behouden.
schapio
 schapio - zaterdag 08 mei 2010 - 15:43   quote  deeplink  
eerst maar cl halen jongens dat is belangrijker en daarin kan voor pantelic een belangrijke rol zijn weggelegd. hij laat het team als geheel beter functioneren door de bal vast te houden en geeft daarmee de rest tijd aan te sluiten om van daaruit verder te voetballen.
pikt daarnaast nog regelmatig zijn doelpunten mee en is ook niet zo egoistisch,een waardevolle speler, in ieder geval voor zo een jonge ploeg als de onze.
en ajacied hij loopt misschien niet zo snel maar denkt sneller als de meeste daarom is ie ook zo goed als hij ook nog snel zou zijn zou hij nu bij de absolute top spelen en niet bij ajax
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 08 mei 2010 - 16:03   quote  deeplink  
Siem in de spits olé olé.

Vertonghen blijft :D Vd wiel vertrekt denk ik... Anita kan dan rechts, of een jeugdspeler als Kappelhof, Will.
j.d
 j.d - maandag 10 mei 2010 - 20:59   quote  deeplink  
Ik denk toch dat pantelic blijft,denk namelijk niet dat er een club zal zijn die hem een meer jarig contract zal aanbieden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat te doen met Pantelic?

0.0074820