|
|
bram
|
|
|
als je als trainer je spelers niet weet te motiveren doevje het niet goed,als je dan ook nog de guzman inbrengt snap je het voetbal niet. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 08:32 schreef Stylzz het volgende:[..] ditto. t erge was dat ik na de 0-1 me er niet eens kwaad om maakte.. Dat baart me zorgen. Ik had het zelfde |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik Babovic nog wel verwacht. |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Ik had ook verwacht dat babovic er in zal komen. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Ik snapte iig niets van de wissel van Hofland en Schenkenveld.
Alles op de aanval toch? Je had toch niets meer te verliezen, gun je supporters dan iig een overwinning. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
binnen 4 minuten 0-1 achter......blunder Landzaat dus direct wisselen en Castaignos erin.....je moet 4 keer scoren dus alles op de aanval.....maar nee hoor...gewoon blijven voetballen met 3 controlerende middenvelders zonder enige diepgang, eindpass en scorend vermogen....HULDE!!! |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Is landzaat toevallig een jood? Vorige ontmoetingen kon hij soarez ook al zo goed vinden... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Landzaat is zeker een tering jood! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is wel duidelijk waar het hart van Landzaad ligt.. 2 keer (competitie + beker) zo'n fout maken tegen die neuzen.. Het is te triest voor woorden, wegwezen ermee! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 mei 2010 - 12:55 schreef MMM het volgende:Het is wel duidelijk waar het hart van Landzaad ligt.. 2 keer (competitie + beker) zo'n fout maken tegen die neuzen.. Het is te triest voor woorden, wegwezen ermee! weet wel waar het zou moeten hangen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zodat de honden er goed bij kunnen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2010 door Stylzz -- |
|
|
|