BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Onrust bij dodenherdenking

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 05 mei 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 21:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik weet het Leon, van je oma. Je hebt het in een topic, lang geleden, al eens door laten schemeren. Ook Rotterdam heeft het in de oorlog vreselijk voor zijn kiezen gehad met het bombardement door de nazi's op 14 mei 1940. Daarom was ik ook zo onvoorstelbaar woedend op de AFCA met hun wandaad, de site "bommen op Rotterdam" naar aanleiding van de te spelen finalewedstrijden tussen ons beider clubs. Dat zijn dus ook "grappen" die simpelweg niet kunnen. Respectloos en het had slechts één bedoeling: kwetsen en beledigen. Ik heb de bedenkers destijds een mail gestuurd, waarin ik fel protesteerde tegen hun actie. Die mail is uiteraard nooit beantwoord. Ook wat betreft de Israelische vlag in de ArenA heb je absoluut gelijk, maar dat heeft wel een (oude) betekenis, namelijk van uit de tijd dat Sjaak Swart en Bennie Muller nog actief speelden voor Ajax: en met hun en de toenmalige voorzitter Jaap van Praag (en later Michael van Praag) was er een daadwerkelijke link naar het "jodendom". Maar tegenwoordig dus helemaal niet en dus zouden de supporters het begrip "joden" en de vlag uit Israël niet langer moeten gebruiken. Maar ik denk niet dat zoveel fans naar mij gaan luisteren... Overigens heb ik op dit Feyenoord-forum eens gelezen (ik weet waarachtig niet meer wanneer en wie het geschreven heeft) dat die vlag de "tros-vlag" werd genoemd. Ik heb daar zo ontzettend om moeten lachen! Grandioos! En morgen hoop ik op een machtig mooie wedstrijd. En wie de winnaar ook moge zijn: ik hoop dat de supporters van die winnaar ook echt feest gaat vieren en geen rotzooi gaan trappen. Wat dat betreft hebben de fans van FC Twente ons van de week laten zien hoe je een kampioenschap (of een ander succes) dient te vieren. FEEST! Daar kunnen de fans in Amsterdam en in Rotterdam een puntje aan zuigen. Jij ook een prettige en mooie wedstrijd! Feyenoord zal ongetwijfeld fel op de aanval gaan spelen, daar hebben ze ook de spelers voor. Eigenlijk hadden zij dat vanaf het begin van de competitie moeten doen, wellicht dat er dan meer had in gezeten gedurende het net afgelopen seizoen. Nou ja, volgend seizoen dan maar. Succes! (PS: Hoe is het met niet-roken?)
Ik rook nog meer als de schoorstenen in het Botlek gebied Pietje...
Dus voor mij er nog meer te winnen als het verstand komt..
Jij ook een prettige wedstrijd Pietje en je heb gelijk ;)
Pietje
 Pietje - woensdag 05 mei 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 21:59 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik rook nog meer als de schoorstenen in het Botlek gebied Pietje...
Dus voor mij er nog meer te winnen als het verstand komt..
Jij ook een prettige wedstrijd Pietje en je heb gelijk ;)
Hahahaha!! Nou ja, over zo'n 7 1/2 maand is het weer Nieuwjaar en dus tijd voor het maken van nieuwe (goede) voornemens. Maar ik weet hoe moeilijk het is... Uiteindelijk via acupunctuur (in 1976, vrij nieuw/onbekend in Nederland) is het me wel gelukt. Wie weet??
sevillana
 sevillana - woensdag 05 mei 2010 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 21:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helaas heb je daar wel gelijk in Quiroz...
klopt ook
Quiroz
 Quiroz - woensdag 05 mei 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Op diverse forums hoorde ik: Rennen in je eigen stad en joden lopen altijd weg. Natuurlijk is dit onrespectvol, maar stiekem krijg ik dan een glimlach.. Die probeer ik weg te stoppen, maargoed ik kom er nog voor uit..
F.L.E
 F.L.E - donderdag 06 mei 2010 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 21:28 schreef sevillana het volgende:

[..]

zo moeilijk is het niet om het achterwege te laten, toch?
Klopt, ben ik helemaal met je eens. Er was eens een tijd dat we bekend stonden om de originele en zelfs meestal actuele liedjes.
Nu moet het blijkbaar anders, helaas.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 mei 2010 - 07:26   quote  deeplink  
mij irriteerd het vooral als ze gaan hamassen als we tegen een andere club moeten, dat vind ik nergens op slaan, maak ze ff belangrijker dan ze zijn.
"Wie niet springt is een jood" doe ik ook nooit aan mee, maar dat is meer omat ik de stevigheid van de tribune op X niet vertrouw.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 06 mei 2010 - 08:46   quote  deeplink  
Whahahahahahahhahahahaa!! Je heb overigens wel gelijk. Afgelopen zondag hadden we moeten zingen dat die joden de volgende waren!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Onrust bij dodenherdenking









0.0068111