|
|
MUFC
|
|
|
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Bekijk-Feyenoord-Ajax-gratis-in-ArenA.htm
Fans van Ajax kunnen donderdag 6 mei gratis de return van de bekerfinale Feyenoord Ajax op grote schermen in de Amsterdam ArenA bekijken. Er is geen (seizoen) Club Card-verplichting, waardoor iedereen samen kan genieten van de bekerfinale, waarin Ajax een 2-0 voorsprong uit de heenwedstrijd verdedigt.
Zondag bezochten liefst 16.000 fans van Ajax de overdekte ArenA waren ze Ajax uiteindelijk helaas het kampioenschap op een haar na zagen missen. Donderdag 6 mei hoopt Ajax minstens zoveel Ajacieden te mogen begroeten als de club opnieuw het stadion gratis opstelt voor zijn supporters.
Een uur voor de wedstrijd, om 17.30 uur, opent het stadion via ingang J de poorten. Om 18.30 uur start de return van de bekerfinale Feyenoord Ajax in De Kuip. Via Ingang J is het veld van de ArenA te betreden. Vanaf hier kan de finale worden bekeken op twee grote schermen die geplaatst zijn op de hoofdtribune. Ook wordt de wedstrijd vertoond op de twee grote Sony-schermen die aan de korte zijden in de ArenA hangen.
Iedereen is van harte welkom! Tevens wordt tribune Oost opengesteld. De ArenA is via ingang J te betreden en via het veld kunt u plaatsnemen op tribune Oost. Bij bekerwinst biedt Ajax de aanwezigen, in afwachting van de spelers en technische staf die zo snel mogelijk uit Rotterdam terugkeren, in het stadion een verlengd programma aan. Indien het veld vol is wordt het overige publiek naar de tribunes verwezen.
We verwachten dat het team en de technische staf tussen 21.30 en 22.00 uur in het stadion arriveert voor de huldiging. Het podium staat voor de hoofdtribune richting het veld.
Ajax organiseert dit evenement in samenwerking met de gemeente Amsterdam en de Amsterdam ArenA.
In verband met veiligheid en ordeverstoring in het verleden en door de verwachte toestroom van veel supporters is door de gemeente gekozen voor de ArenA als feestlocatie.
Parkeren kan zoals gebruikelijk op de parkeerplaatsen rond de ArenA, maar gezien de verwachte drukte adviseren wij om met het openbaar vervoer te komen.
In het stadion zijn de huisregels van de Amsterdam ArenA van kracht en wij wijzen erop dat het voorhanden hebben en/of afsteken van vuurwerk verboden is.
Tekst en foto's: Ajax.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 mei 2010 door MUFC -- |
|
|
|
|
MUFC
|
|
|
|
|
|
Yordee1