|
|
Sajayden
|
|
|
Persoonlijk vind ik het echt jammer na het voetbal dat ons ajax heeft laten zien het grootste gedeelte van het seizoen, dat we geen kampioen geworden zijn..
maar aan de andere kant heb ik ook respect voor twente dat ze kampioen geworden zijn.. het grootste nadeel daarvan is dat , het merendeel van twente weg is of weg gaat. en dus hun CL avontuur geen groot succes word...
en dan moeten we onze hoop vestigen op ajax in de voor rondes en hopen dat niemand weg gaat behalve, Pantelic natuurlijk
nou wat denken jullie van het CL avontuur van : Twente en ajax? |
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Ik denk dat FC Twente de afgelopen jaren het vertrek van spelers altijd prima heeft opgevangen. Vergeet niet dat vorig jaar ook al werd gezegd dat Elia en Arnautovic niet waren te vervangen. Daar kwamen Stoch en Ruiz voor terug. Daarom denk ik dat FC Twente dat weer goed op gaat vangen.
Ajax zal het gewoon goed gaan doen in de CL. Ik moet als Feyenoorder zeggen dat ik altijd heb zitten gniffelen om Pantelic, maar toch liegen z'n statistieken er niet om... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
zeer zeker respect voor Twente en het is te hopen voor het NL voetbal dat ze het verlies van spelers goed gaan opvangen en het goed gaan doen in de CL, zodat we weer als NL zijnde weer een gezicht krijgen in europa |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Daar zorgt AJAX wel voor haha;) Prachtig seizoen jammer dat twente zover voorstond!
On. Inderdaad respect voor twente vertrek van arnautovic en elia perfect opgevangen! En geen punten laten liggen knap hoor! |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Twente krijgt een enorme leegloop, en ik zie het voor Ajax ook somber in... begin het wel zat te worden, als spelers eenmaal goed presteren dat ze gelijk worden weggekocht voor een spot prijsje... |
|
|
|
|
tom
|
|
|
toch mooi dat we 1 wedstrijd na de winterstop met 11 punten achter psv staan en eindigen met 7 punten voorsprong, dus effe 18 punten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 14:05 schreef Aaaaight het volgende:Twente krijgt een enorme leegloop, en ik zie het voor Ajax ook somber in... begin het wel zat te worden, als spelers eenmaal goed presteren dat ze gelijk worden weggekocht voor een spot prijsje... die spot prijsjes vallen op zich nog wel mee, maar goed we hebben het allemaal aan onszelf te danken.
Waren het niet in heel Europa alle supporters die VOOR het Bosmanarrest waren, dat is nu exact de reden dat de spelers niet meer te houden zijn en kunnen doen en laten wat ze willen. Heel Europa was ook voor de afschaffing van de 8+3 regel. Ook dat werkt nu tegen ons.
Toch vind ik dat een club als AJAX spelers niet zo makkelijk hoeft te laten gaan, een speler tekent een contract ZELF en zal dit als de club het eist gewoon moeten uitdienen. Neem nu bijvoorbeeld Suarez, hij tekent in februari zelf een nieuw contract en verlengt met 1 jaar. Als AJAX hem niet laat gaan deze zomer, dan hebben ze daar in mijn ogen her volste recht toe, sterker nog, ik zou het zelfs erg raar vinden als hij wel vertrekt. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Maar als ze een goed bod krijgen laten ze hem wel gaan. Ajax is een beursgenoteerd bedrijf, daar zijn andere sentimenten die bepalend zijn. |
|
|
|
|
Eelko
|
|
|
Natuurlijk baal ik als een stekker dat Ajax het niet gehaal heeft. We hebben het gewoon voor de winterstop laten liggen. Als we de lijn van na de winterstop doorzetten worden we volgend jaar gewoon kampioen.
Enkel lof voor Twente. Als dit aantal punten haalt ben je gewoon de meest effectieve ploeg en daar wordt je kampioen mee. Gefeliciteerd voor nu, volgend seizoen gaan jullie eraan :-)! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 14:05 schreef Aaaaight het volgende:Twente krijgt een enorme leegloop, en ik zie het voor Ajax ook somber in... begin het wel zat te worden, als spelers eenmaal goed presteren dat ze gelijk worden weggekocht voor een spot prijsje... Hou je toch niet tegen,helaas.Echter niet tegen spotprijsjes maar de marktwaarde(liefst iets meer),en geen betalingsconstucties gewoon boter bij de vis.Op het moment dat bijv. Suarez een ander veld de bal raakt moet die 35 miljoen Euro op de rekening van Ajax staan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 19:04 schreef Eelko het volgende:Natuurlijk baal ik als een stekker dat Ajax het niet gehaal heeft. We hebben het gewoon voor de winterstop laten liggen. Als we de lijn van na de winterstop doorzetten worden we volgend jaar gewoon kampioen. Enkel lof voor Twente. Als dit aantal punten haalt ben je gewoon de meest effectieve ploeg en daar wordt je kampioen mee. Gefeliciteerd voor nu, volgend seizoen gaan jullie eraan :-)! Waar heeft ajax het laten liggen dan?? NOrmaal gesproken ben je met 78 punten (psv) al kampioen, AJAX heeft maar liefst 85 punten gehaald, ik denk niet dat je dan iets hebt laten liggen, meer punten halen is bijna onmogelijk.
er is alleen 1 ploeg die toevallig 1 puntje meer heeft gepakt. |
|
|
|