BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De ME is geen haar beter dan een Hooligan!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 mei 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Ik vind dat de ME met hun machtsvertoon regelmatig agressie opwekt. Minder nadrukkelijk aanwezig zou naar mijn mening bakken schelen. Ik heb zelf de tijd van rellen achter me liggen maar die ME'ers drijven me regelmatig tot het randje of er net over!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door Feyenoord till i die --
de.fan
 de.fan - woensdag 05 mei 2010 - 12:31   quote  deeplink  
Belachelijk deze opmerking! Je probeer je al in te dekken voordat er iets gebeurt.
Is dat niet triest dan? En als er agressie wordt opgewekt moet je er maar niet op reageren. Dan laat je zien dat je een Feyenoord supporter ben en niet door agressie met agressie te vergelden.
Jacky58
 Jacky58 - woensdag 05 mei 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 12:31 schreef de.fan het volgende:
Belachelijk deze opmerking! Je probeer je al in te dekken voordat er iets gebeurt.
Is dat niet triest dan? En als er agressie wordt opgewekt moet je er maar niet op reageren. Dan laat je zien dat je een Feyenoord supporter ben en niet door agressie met agressie te vergelden.
Eindelijk eens iemand die verstandig is.
Neemt overigens niet weg dat de houding van de ME best provocerend kan zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door Jacky58 --
bram
 bram - woensdag 05 mei 2010 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 10:34 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik vind dat de ME met hun machtsvertoon regelmatig agressie opwekt. Minder nadrukkelijk aanwezig zou naar mijn mening bakken schelen. Ik heb zelf de tijd van rellen achter me liggen maar die ME'ers drijven me regelmatig tot het randje of er net over!!!
helemaal eens,
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - woensdag 05 mei 2010 - 13:31   quote  deeplink  
Idd helemaal mee eens.. ME houd ervan.. geloof me.. die gasten zijn geen haar beter dan hooligans.. De Feyenoorder heeft het nu gedaan.. alles wat feyenoord ademt en zegt zal worden aangepakt.. soort rage zoals de tamagotchi van een aantal jaar geleden.. of dat opeens iedereen het normaal vindt om moslims aan te vallen..

En ff voor de goede orde..

ER IS GVD niks gebeurd voor de bekerfinale of erna... de kosten van de politie en me zijn nu al meer dan wanneer je 1 finale zou hebben gehouden..

KNJB JODEN GAAN ERAAN.. PUNT
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - woensdag 05 mei 2010 - 13:31   quote  deeplink  
Owjah verwijder het maar want stel je bvoor ..
jo3h
 jo3h - woensdag 05 mei 2010 - 13:43   quote  deeplink  
als die idioten niet zo gek hadden gedaan had je de M.E helemaal niet nodig HOOLICANS hebben het er toch naar gemaakt dat ze er zijn. donderdag zonder politie moet er niet aan denken dan wordt het een zootje ondenkbaar hoolican s moeten eens in de spiegel kijken waarom ze er zijn of ze zijn te dom om te denken
FR-Han
 FR-Han - woensdag 05 mei 2010 - 14:28   quote  deeplink  
als alle hooligans zich nu aanmelden als me,er. dan is in een keer het probleem opgelost. die gasten lekker hakken. en nog betaald krijgen ook. en de hooligans zorgen niet meer voor "overlast" want dat zijn nu legale hooligans
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - woensdag 05 mei 2010 - 15:02   quote  deeplink  
Whaha moet je het voorstellen hahaha... soort Rotterdamse 300
jellestb
 jellestb - woensdag 05 mei 2010 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 13:43 schreef jo3h het volgende:
als die idioten niet zo gek hadden gedaan had je de M.E helemaal niet nodig HOOLICANS hebben het er toch naar gemaakt dat ze er zijn. donderdag zonder politie moet er niet aan denken dan wordt het een zootje ondenkbaar hoolican s moeten eens in de spiegel kijken waarom ze er zijn of ze zijn te dom om te denken
Wat is er nou gedaan dan wijsneus ( een liedje zingen , een biertje drinken ) ?? helemaal niks , heel nl en de media lopen te janken over spreekkoren ,want verder gebeurt er al jaren niks meer in en rond de stadions , jij moet eens in de spiegel gaan kijken of je naar de bios wil of naar een sfeervolle gekke kuip ! het legioen wordt kapot gemaakt, in iedergeval mond dood
R()b
 R()b - woensdag 05 mei 2010 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 12:31 schreef de.fan het volgende:
Belachelijk deze opmerking! Je probeer je al in te dekken voordat er iets gebeurt.
Is dat niet triest dan? En als er agressie wordt opgewekt moet je er maar niet op reageren. Dan laat je zien dat je een Feyenoord supporter ben en niet door agressie met agressie te vergelden.
Eens.
Is ook niet meer van deze tijd joh hooligans.
Ik vindt het zo jaren 80!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 mei 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 12:31 schreef de.fan het volgende:
Belachelijk deze opmerking! Je probeer je al in te dekken voordat er iets gebeurt.
Is dat niet triest dan? En als er agressie wordt opgewekt moet je er maar niet op reageren. Dan laat je zien dat je een Feyenoord supporter ben en niet door agressie met agressie te vergelden.
Ik dek me eigen nergens voor in. Agressie kweekt agressie. En wat het niet reageren betreft hangt denk ik van de aard van het beessie af. Ik laat mij makkelijk provoceren maar dat is nu eenmaal een aangeboren afwijking! OOG OM OOG, TAND OM TAND!!!!!!!
Maximus
 Maximus - woensdag 05 mei 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 15:02 schreef FEYENOORD 4EVER het volgende:
Whaha moet je het voorstellen hahaha... soort Rotterdamse 300
Of zouden er joden bij de Rotterdamse ME zitten?:)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 mei 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 17:25 schreef Maximus het volgende:

[..]

Of zouden er joden bij de Rotterdamse ME zitten?:)
ken wel een oud filmpje waarop ze weglopen....
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 mei 2010 - 17:57   quote  deeplink  
Ze zouden het meer als in Engeland en Duitsland moeten doen gewoon meer platte petten (of blauwe tieten) die relaxed de boel in goede banen leiden en correct met de mensen omgaan. M.E. achter de hand houden en vervelende groepjes te isoleren. De Laatste keer dat het echt los ging (de.fan let even goed op dat was in 2005) zag je een man of 10 beginnen te fokken met de politie. Die hadden ze in 1 keer op kunnen pakken... Nee wat doen ze? een charge over het hele voorplein zodat heel het plein wist dat er wat aan de hand was en ook over de zeik was... toen is het pas uit de hand gelopen. Duitsland en Engeland is de politie veel minder nadrukkelijk aanwezig en dat werkt een stuk beter. En kom nou niet aan met die voetbalwet, want daar denkt niemand bij na als er wat gebeurt.
G-child
 G-child - woensdag 05 mei 2010 - 18:17   quote  deeplink  
zonder hooligans geen M.E. lijkt me toch? Agressie is een tekortkoming in je coping, dus een verkeerde manier om situaties op te lossen. Toch stoten diverse mensen zich wel meer dan 2 keer aan dezelfde steen. Want waarom geweld associeren met voetbal?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 mei 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 18:17 schreef G-child het volgende:
zonder hooligans geen M.E. lijkt me toch? Agressie is een tekortkoming in je coping, dus een verkeerde manier om situaties op te lossen. Toch stoten diverse mensen zich wel meer dan 2 keer aan dezelfde steen. Want waarom geweld associeren met voetbal?
niet helemaal waar, 30.000 man bij elkaar, kan zo van alles gebeuren, zie dodenherdenking.
er gebeurt altijd wel wat, alleen bij voetbal wordt het erg uitvergroot. Heb zelf meegewerkt bij de organisatie van evenementen waar een paar 1000 man kwamen, security bleef goed op de achtergrond, maar hield allesstrak in de gaten. bij rottigheid meteen isoleren en weg werken.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 mei 2010 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 15:37 schreef R()b het volgende:

[..]

Eens.
Is ook niet meer van deze tijd joh hooligans.
Ik vindt het zo jaren 80!
ben ik t wel mee eens. We zijn toch wel beschaafder tegenwoordig.

Maar ja.als ze mijn club fokken loop ik ook niet weg, maar zoek t niet op.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 mei 2010 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 18:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ben ik t wel mee eens. We zijn toch wel beschaafder tegenwoordig.

Maar ja.als ze mijn club fokken loop ik ook niet weg, maar zoek t niet op.
precies maar het gebeurt nooit meer...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 mei 2010 - 19:00   quote  deeplink  
Nee maar je frusties op de ME richten is gewoon suf,
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 mei 2010 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:
Nee maar je frusties op de ME richten is gewoon suf,
ja maar die staan tegenover ze....
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 mei 2010 - 19:09   quote  deeplink  
wrong place wrong time
hotjumper
 hotjumper - woensdag 05 mei 2010 - 19:10   quote  deeplink  
ja.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 mei 2010 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 19:00 schreef Stylzz het volgende:
Nee maar je frusties op de ME richten is gewoon suf,
dat ben ik met je eens. Je moet alleen soms ook kijken hoe wij soms behandeld worden. Ik heb door de jaren tientallen misstanden gezien. Daar zaten soms echt bizarre dingen bij. Dat kweekt bij mij haat.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 05 mei 2010 - 19:25   quote  deeplink  
ik ben zelf ook geknuppeld als een zeehond om niets..
Maar ja, de jaren 90 waren anders.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 05 mei 2010 - 19:28   quote  deeplink  
Heb het ook over de jaren 00!! ik heb het over in totaal twintig jaar tijd!!! Misschien heb ik wel meer dan hondrd gevallen gezien! Ik denk vasn beide kanten netzo veel misstanden gezien. Dus het mes snijd met twee kanten. Zijn allebei even gek.
de.fan
 de.fan - woensdag 05 mei 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 19:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

dat ben ik met je eens. Je moet alleen soms ook kijken hoe wij soms behandeld worden. Ik heb door de jaren tientallen misstanden gezien. Daar zaten soms echt bizarre dingen bij. Dat kweekt bij mij haat.
Belachelijk deze opmerking, dan blijkt maar weer dat er teveel rond lopen die zich snel laten opfokken! Iedereen heeft wel eens last van haat , maar om dan gelijk te gaan rellen of slopen als reactie? Dat hoeft en MOET NIET, net zoals bepaalde spreekkoren, gewoon belachelijk wat er geroepen wordt in de nederlandse stadions. Gewoon ophouden ermee en toon eens RESPECT voor de club, medesupporters en tegenstanders! Dan zijn we als Feyenoord supporters op de goede weg. Maar als je van die supporters erbij heb zitten die al roepen dat er haat is gekweekt, sorry maar dat is bij mij debielen gedrag! Ik kan het niet anders noemen. Dat je als supporters beklag doet over medesupporters, bestuur, directie, club, voetballers of mede forum leden daar kan ik zeer zeker mee leven dat moet ook kunnen. Maar nationaal en ook internationaal moeten we ons van de goeie kant laten zien en tonen dat Feyenoord supporters ook uit het goede hout zijn gesneden. En dat begin bij supporters die andere supporters terecht wijzen op hun wangedrag
bram
 bram - donderdag 06 mei 2010 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 21:46 schreef de.fan het volgende:

[..]

Belachelijk deze opmerking, dan blijkt maar weer dat er teveel rond lopen die zich snel laten opfokken! Iedereen heeft wel eens last van haat , maar om dan gelijk te gaan rellen of slopen als reactie? Dat hoeft en MOET NIET, net zoals bepaalde spreekkoren, gewoon belachelijk wat er geroepen wordt in de nederlandse stadions. Gewoon ophouden ermee en toon eens RESPECT voor de club, medesupporters en tegenstanders! Dan zijn we als Feyenoord supporters op de goede weg. Maar als je van die supporters erbij heb zitten die al roepen dat er haat is gekweekt, sorry maar dat is bij mij debielen gedrag! Ik kan het niet anders noemen. Dat je als supporters beklag doet over medesupporters, bestuur, directie, club, voetballers of mede forum leden daar kan ik zeer zeker mee leven dat moet ook kunnen. Maar nationaal en ook internationaal moeten we ons van de goeie kant laten zien en tonen dat Feyenoord supporters ook uit het goede hout zijn gesneden. En dat begin bij supporters die andere supporters terecht wijzen op hun wangedrag
heb jij voor dominee geleerd?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 mei 2010 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 07:27 schreef bram het volgende:

[..]

heb jij voor dominee geleerd?
ik denk dat ie een natuurtalent is!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 06 mei 2010 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 21:46 schreef de.fan het volgende:

[..]

Belachelijk deze opmerking, dan blijkt maar weer dat er teveel rond lopen die zich snel laten opfokken! Iedereen heeft wel eens last van haat , maar om dan gelijk te gaan rellen of slopen als reactie? Dat hoeft en MOET NIET, net zoals bepaalde spreekkoren, gewoon belachelijk wat er geroepen wordt in de nederlandse stadions. Gewoon ophouden ermee en toon eens RESPECT voor de club, medesupporters en tegenstanders! Dan zijn we als Feyenoord supporters op de goede weg. Maar als je van die supporters erbij heb zitten die al roepen dat er haat is gekweekt, sorry maar dat is bij mij debielen gedrag! Ik kan het niet anders noemen. Dat je als supporters beklag doet over medesupporters, bestuur, directie, club, voetballers of mede forum leden daar kan ik zeer zeker mee leven dat moet ook kunnen. Maar nationaal en ook internationaal moeten we ons van de goeie kant laten zien en tonen dat Feyenoord supporters ook uit het goede hout zijn gesneden. En dat begin bij supporters die andere supporters terecht wijzen op hun wangedrag
WE SHALL NOT BE MOVED!!!!!!!
Milo
 Milo - donderdag 06 mei 2010 - 09:20   quote  deeplink  
PUNT
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - donderdag 06 mei 2010 - 09:45   quote  deeplink  
Kerk rat... Die komt zeker voor de eerste keer in de kuip dit jaar...
FEYENOORD 4EVER
 FEYENOORD 4EVER - donderdag 06 mei 2010 - 09:46   quote  deeplink  
Feyenoorder zijn is een criminaliteit.. Net als moslims bij Wilders...
dege
 dege - donderdag 06 mei 2010 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 07:27 schreef bram het volgende:

[..]

heb jij voor dominee geleerd?
waarom moet hij voor dominee hebben geleerd, omdat hij gewoon aangeeft dat hij ook van mening is dat je kan supporteren zonder haat of geweld te gebruiken, wat is daar dan mis mee??
Jou opmerking zegt denk ik voldoende over jou en nee, ik ben geen dominee, maar ben het wel eens met de.fan.
bram
 bram - donderdag 06 mei 2010 - 10:09   quote  deeplink  
heeeeee het neefje van antonio
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 mei 2010 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 10:04 schreef dege het volgende:

[..]

waarom moet hij voor dominee hebben geleerd, omdat hij gewoon aangeeft dat hij ook van mening is dat je kan supporteren zonder haat of geweld te gebruiken, wat is daar dan mis mee??
Jou opmerking zegt denk ik voldoende over jou en nee, ik ben geen dominee, maar ben het wel eens met de.fan.
ik denk dat Bram vooral refereert aan het drammerige toontje van de.fan die totaal geen oog heeft voor een nuancering in de gehele supporters problematiek. Hij scheert alle supporters die het niet met hem eens zijn over 1 kam. En maakt dus geen onderscheid tussen een zeer fanatieke supporter van Feyenoord, die een relletje niet uit de weg gaat, of een Irritant kut-pubertje dat mansig loopt te doen voor z'n maten maar verder niks met de club heeft.
de.fan
 de.fan - donderdag 06 mei 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 10:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik denk dat Bram vooral refereert aan het drammerige toontje van de.fan die totaal geen oog heeft voor een nuancering in de gehele supporters problematiek. Hij scheert alle supporters die het niet met hem eens zijn over 1 kam. En maakt dus geen onderscheid tussen een zeer fanatieke supporter van Feyenoord, die een relletje niet uit de weg gaat, of een Irritant kut-pubertje dat mansig loopt te doen voor z'n maten maar verder niks met de club heeft.
Hieruit blijkt maar weer het bedenkelijke niveau van jou! Ik scheer absoluut de supporters niet over een kam. Alleen die randdebielen die zich hooligans noemen die kan je over een kam scheren. En een fanatiek supporter die een relletje niet uit de weg gaat is voor mij gewoon een hooligan of te wel een randdebiel
Red
 Red - donderdag 06 mei 2010 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 18:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

niet helemaal waar, 30.000 man bij elkaar, kan zo van alles gebeuren, zie dodenherdenking.
er gebeurt altijd wel wat, alleen bij voetbal wordt het erg uitvergroot. Heb zelf meegewerkt bij de organisatie van evenementen waar een paar 1000 man kwamen, security bleef goed op de achtergrond, maar hield allesstrak in de gaten. bij rottigheid meteen isoleren en weg werken.
Helemaal mee eens.
Op feesten kwam ik ook zelden ME tegen. Soms waren ze er wel maar je zag ze nooit. Deze werden puur als "back-up" gebruikt.
Als er ergens dan iets fout ging kwamen er een paar (soms ook wel doorgesnoven) security erbij en deze hadden de relschoppers meestal snel genoeg buitengewerkt.
Lukt dit niet dan volgde snel een lading petten en wanneer deze het ook niet aan konden kwam er een lading ME, pure noodzaak dus.
MrChriz
 MrChriz - donderdag 06 mei 2010 - 21:38   quote  deeplink  
De ME zijn gewoon een stelletje h.....zonen. Net na de wedstrijd liepen er weer n paar met getrokken stok tussen de teleurgestelde fans door. Stoere vent ben je dan hoor. Pff donder toch op! Ze komen mar voor 1 ding en dat is iig niet de orde handhaven.
Maximus
 Maximus - donderdag 06 mei 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 17:18 schreef de.fan het volgende:

[..]

Hieruit blijkt maar weer het bedenkelijke niveau van jou! Ik scheer absoluut de supporters niet over een kam. Alleen die randdebielen die zich hooligans noemen die kan je over een kam scheren. En een fanatiek supporter die een relletje niet uit de weg gaat is voor mij gewoon een hooligan of te wel een randdebiel
Jij bent echt simpel... Je snapt er werrkelijk géén pizzapunt van hea? kruikepissert!!!
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - donderdag 06 mei 2010 - 21:58   quote  deeplink  
Er was vandaag meer politie dan feyenoord supporters.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 mei 2010 - 23:20   quote  deeplink  
en 22 homo's in het veld
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 mei 2010 - 08:32   quote  deeplink  
23 een een domme doos.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 07 mei 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 21:58 schreef Feyenoord-010 het volgende:
Er was vandaag meer politie dan feyenoord supporters.
Gisteren was er veel politie maar dan in de vorm van Marechaussee..
En weet je die komen veel vriendelijker over...
Geen tubie helmen op geen wapenstoken en vriendelijke gezichten...
Dit zouden ze vaker moeten doen inplaats van de ME
MMM
 MMM - zaterdag 08 mei 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Ik irriteer me al jaren aan de houding van de ME.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 mei 2010 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 12:52 schreef MMM het volgende:
Ik irriteer me al jaren aan de houding van de ME.
precies, vroeger stonden ze altijd netjes rechtop, nu hangen ze een beetjetegen die busjes.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 08 mei 2010 - 15:44   quote  deeplink  
en ze slaan ook niet ergonomisch verantwoord. Veel tennisarmen
jellestb
 jellestb - zaterdag 08 mei 2010 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 mei 2010 - 21:46 schreef de.fan het volgende:

[..]

Belachelijk deze opmerking, dan blijkt maar weer dat er teveel rond lopen die zich snel laten opfokken! Iedereen heeft wel eens last van haat , maar om dan gelijk te gaan rellen of slopen als reactie? Dat hoeft en MOET NIET, net zoals bepaalde spreekkoren, gewoon belachelijk wat er geroepen wordt in de nederlandse stadions. Gewoon ophouden ermee en toon eens RESPECT voor de club, medesupporters en tegenstanders! Dan zijn we als Feyenoord supporters op de goede weg. Maar als je van die supporters erbij heb zitten die al roepen dat er haat is gekweekt, sorry maar dat is bij mij debielen gedrag! Ik kan het niet anders noemen. Dat je als supporters beklag doet over medesupporters, bestuur, directie, club, voetballers of mede forum leden daar kan ik zeer zeker mee leven dat moet ook kunnen. Maar nationaal en ook internationaal moeten we ons van de goeie kant laten zien en tonen dat Feyenoord supporters ook uit het goede hout zijn gesneden. En dat begin bij supporters die andere supporters terecht wijzen op hun wangedrag
rot op naar n bioscoop joh ,deus. Wijs ons maar eens terecht dan als je ballen hebt ;)
jellestb
 jellestb - zaterdag 08 mei 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 17:18 schreef de.fan het volgende:

[..]

Hieruit blijkt maar weer het bedenkelijke niveau van jou! Ik scheer absoluut de supporters niet over een kam. Alleen die randdebielen die zich hooligans noemen die kan je over een kam scheren. En een fanatiek supporter die een relletje niet uit de weg gaat is voor mij gewoon een hooligan of te wel een randdebiel
en jij bent voor mij n grote wanker , oftwel n laffe stink jood ! die zijn vriende in de steek zou laten
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 08 mei 2010 - 16:03   quote  deeplink  
@ de.fan
je kan beter terug naar je eigen forum gaan want hier word je inmiddels door iedereen uitgekostt!!
Maar ja, dat zal allemaal wel aan ons liggen!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De ME is geen haar beter dan een Hooligan!!!









0.0063109