|
|
Emile
|
|
|
Als Wanderson volgend seizoen tekend bij Ajax AZ of PSV in plaats van feyenoord dan:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door Emile -- |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Dan tekent die toch lekker daar so what? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dan had ik niets anders verwacht. Feyenoord pronkt en een ander gaat er mee aan de haal!! |
|
|
|
|
LaSpliff
|
|
|
is het voor jou eindelijk duidelijk dat Feyenoord geen geld heeft? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
:mag Gudde zijn biezen pakken |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Dan eet ie: of jodenkoek, of kaas en laat hij dit bijschijnen door een gloeilamp |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Whahahahahahahhahahahahaaaaa!!!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
is hij de zoveelste die een gerucht bleek te zijn |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat was toch al duidelijk???? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Feyenoord moet gewoon eens zorgen dat je geen slapede honden wakker maakt maar daar hebben ze een patent op! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
blijkt maar weer dat leo hard werkt voor anderen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Leo, Leo, We worden kampioen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Onzin Bram!! Denk je nu echt dat Leo onze club alleen maar kapot wil maken? Er 0'0 geld dus wat verwacht je nu van hem? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 17:02 schreef Feyenoord till i die het volgende:Onzin Bram!! Denk je nu echt dat Leo onze club alleen maar kapot wil maken? Er 0'0 geld dus wat verwacht je nu van hem? eens |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Laat de jeugd nu maar schuiven! Wie weet tot wat voor grootse daden ze in staat zijn? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
idd, darryl 1997 laat van je horen als t nodig is! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: dacht dat wat sarcasme wel kon,sorry hoor |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ik zit al op de oorlogmodus dus even geen sarcasme!!! Whahhaahahahahahahahahahahahahhahahaahahaaaa!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: tis ook niet tegen jou bedoeld, ik ben het gewoon met FTID eens |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Wie niet?? Hahahahahahhaa! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: kameraad,ook ik ben het meestal eens met je,en mijn legerkistjes doe ik morgen aan |
|
|
|
|
aadje2
|
|
|
Is hij niet zo slim als ik dacht |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Die Wanderson kan niet tekenen:) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: je praat als een jood:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: hij kan toch wel een boom tekenen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
mag ie alles afscheuren van z'n nek naar beneden, net als die andere spelers van de ploeg war hij gaat voetballen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik weet wel wat maar mag niet meer kenkeren van stormbahnfuhrer Boudewijn |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 16:24 schreef Emile het volgende:Als Wanderson volgend seizoen tekend bij Ajax AZ of PSV in plaats van feyenoord dan: Heeft Feyenoord gewoon geen geld voor transfers , wat al ongeveer 1.000.000.000.000.000.000.000.000 keer besproken is. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 17:21 schreef bram het volgende:[..] kameraad,ook ik ben het meestal eens met je,en mijn legerkistjes doe ik morgen aan Ook in het leger gezeten? Kom je ook nog zuipen bij de kroeg? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 18:58 schreef R()b het volgende:[..] Heeft Feyenoord gewoon geen geld voor transfers , wat al ongeveer 1.000.000.000.000.000.000.000.000 keer besproken is. minimaal! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 16:24 schreef Emile het volgende:Als Wanderson volgend seizoen tekend bij Ajax AZ of PSV in plaats van feyenoord dan: dan komt er vast een ander!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: zet het andersom neer, snapt ie toch niet;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 16:24 schreef Emile het volgende:Als Wanderson volgend seizoen tekend bij Ajax AZ of PSV in plaats van feyenoord dan: speelt ie niet in de kuip volgend jaar |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en die hoeft dus niet meer te komen, want die is er idd al |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: als we geluk hebben is hij dan al kreupel geschopt door een of andere houthakker in ons bosrijke land. hahaha. maar idd, het kan wel. vlaar vreet die puistenek op. wanderson is maar een knulletje. als je hem een slap in the face geeft, mot je je klauwe ontvetten. en mocht hij toch bij ons komen neem ik mijn woorden gewoon terug.... simpel toch? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 20:49 schreef obiku010 het volgende:[..] als we geluk hebben is hij dan al kreupel geschopt door een of andere houthakker in ons bosrijke land. hahaha. maar idd, het kan wel. vlaar vreet die puistenek op. wanderson is maar een knulletje. als je hem een slap in the face geeft, mot je je klauwe ontvetten. en mocht hij toch bij ons komen neem ik mijn woorden gewoon terug.... simpel toch? hahahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
met de financiele constructie die achter hem zit hoef ik hem niet |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 20:49 schreef obiku010 het volgende:[..] als we geluk hebben is hij dan al kreupel geschopt door een of andere houthakker in ons bosrijke land. hahaha. maar idd, het kan wel. vlaar vreet die puistenek op. wanderson is maar een knulletje. als je hem een slap in the face geeft, mot je je klauwe ontvetten. en mocht hij toch bij ons komen neem ik mijn woorden gewoon terug.... simpel toch? idd, simpel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja die verrassing kwam pas later in het nieuws,en dan idd moet je het niet doen... |
|
|
|