|
|
Feyenoord-010
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
Wordt steeds gekker met dat knvb. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: begint er af en toe toch wel sterk op te lijken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
topless hahahahah is veel spannender |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote: twee feyenoordfan site's melden het al dus het zou wel kloppenXD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door feyenoord-fr12info -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zal vast kloppen, maar ik vind het onzin...... |
|
|
|
|
fva
|
|
|
(8)Daar moet een piemel in......(8) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: of een dildo, als er maar schuim uit komt |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
vast een paar vrouwen uit de gaza strook |
|
|
|
|
Red
|
|
|
Moet meteen aan die ene tekst denken: "we willen sex met die blonde, seeeeex met die blooonde, we willen sex met die blonde!" |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het lijkt me niet leuk voor die meisjes... |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Welke overspannen knvb-relnicht heeft dit nou weer vanachter zijn bureau bedacht???Cheerleaders bij een bekerwedstrijd in de Kuip..... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vrouwen horen niet bij voetbal! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
een vrouw heeft maar een recht...........juist,het aanrecht |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Als we dan ook een gang-bang erbij krijgen in de rust dan ben ik voor!!! Voor de rest is voetbal iets voor mannen en WE SHALL NOT BE MOVED!!! |
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
quote: en een plicht Juist Zwijgplicht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 mei 2010 door lord - adonis -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: das natuurlijk onzin, ik luister gewoon nooit.... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
lord - adonis
|
|
|
quote: hahahahaha tja heb je met mijn vrouw gesproken dan |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
zouden dat die doventolken zijn???
je weet het maar nooit met die knvb |
|
|
|
|
bram
|
|
|
muzikale begeleiding van de josti band |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat zal Koos Alberts wel gaan worden |
|
|
|
|
bram
|
|
|
kan ook,ik neem een borrel,proost |
|
|
|
|
wildje69
|
|
|
quote: en maar 1 taal.horizontaal |
|
|
|
|
Jacky58
|
|
|
HAhahahahhaha het zijn wijven uit Amsterdam hahhahahhahahahha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: hebben we heir in NL andere (professionele) cheerleaders dan die van de Amsterdam Admirals?
maar uhm, ik heb helaas alleen de eerste helft kunnen zien, waren ze in de rust wel in beeld? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 21:41 schreef Boudewijn het volgende:[..] hebben we heir in NL andere (professionele) cheerleaders dan die van de Amsterdam Admirals? maar uhm, ik heb helaas alleen de eerste helft kunnen zien, waren ze in de rust wel in beeld? Ook weer wakker... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: had andere verplichtingen...
heb alleen wel 4 doelpunten gemist :( helaas geen RTL gemist voor de bekerwedstrijden... |
|
|
|
|
Marisca
|
|
|
Lekker domme wijven je ga toch niet tijdens een wedstrijd de bal van het veld halen.....Domme bimbo.... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 21:59 schreef Marisca het volgende:Lekker domme wijven je ga toch niet tijdens een wedstrijd de bal van het veld halen.....Domme bimbo.... ze hadden inderdaad wat meer instructies moeten hebben ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
domme achterlijke kut wijfen... |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: Helemaal mee eens
Dat moeten ze echt nooit meer doen |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Welke m*ngool bedenkt het om die cheerleaders de functie te geven van ballenjongen? Sommige mensen missen daadwerkelijk enige mensenkennis.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
welkom in de wereld van het moderne voetbal! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: het is om te huilen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een wijven, nog dommer dan een koe.. Nooit meer doen dus |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Stelletje domme dozen waren het Ze kregen gewoon de hele tijd een natte gleuf van die voetballers op veld. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
r zaten wel een paar goedgevulde reetjes bij hoor :p |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: dat is wel zo. Maar dat moeten ze echt nooit meer doen . |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
Vind de reactie van deze meneer in het Ad veelzeggend en allesomvattend voor deze topic titel,let wel 2010 en een bekerfinale die al /tig jaren word gespeeld he! zie hier wie betaald bepaald in beeld.....
Het idee van de 'ballenvrouwen' komt van sponsor Amstel."Dat is inderdaad door een man van onze marketingafdeling bedacht'', zegt woordvoerder Norbert Cappetti. ,,Als hoofdsponsor hebben wij het recht om de ballenjongens aan te leveren. Via een promotiebureau kwamen wij uit bij deze zestien goed getrainde dames, die allen cheerleader zijn.''
Zijn de meiden geselecteerd op voetbalkennis? "Nee, dat niet. En dat foutje is misschien wel een leermomentje, ja.'' |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2010 - 16:13 schreef Wolfmen het volgende:Vind de reactie van deze meneer in het Ad veelzeggend en allesomvattend voor deze topic titel,let wel 2010 en een bekerfinale die al /tig jaren word gespeeld he! zie hier wie betaald bepaald in beeld..... Het idee van de 'ballenvrouwen' komt van sponsor Amstel."Dat is inderdaad door een man van onze marketingafdeling bedacht'', zegt woordvoerder Norbert Cappetti. ,,Als hoofdsponsor hebben wij het recht om de ballenjongens aan te leveren. Via een promotiebureau kwamen wij uit bij deze zestien goed getrainde dames, die allen cheerleader zijn.'' Zijn de meiden geselecteerd op voetbalkennis? "Nee, dat niet. En dat foutje is misschien wel een leermomentje, ja.'' Amen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|