|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
KNVB: 'Bij spreekkoren volgende Klassieker in De Kuip zonder publiek' (AjaxF-side.nl)
|
|
|
MUFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ja verstandig en niet alleen bij "klassieker" bij elke wedstrijd.Ik weet nog dat ze 14 jaar geleden riepen bij Louis van Gaal;Hij heeft een K..wijf dat heeft mij diep getroffen mede omdat mijn vrouw rond die tijd aan kanker overleed,je hebt geen idee hoeveel mensen diep getroffen kunnen worden door die spreekkoren.Dat geld ook voor de zogenaamde geuze namen,Ajax is geen joodse club,ook niet opgericht door Joden,er zijn wel mensen geweest met een joodse achtergrond zoals sjakie swart en de van Praags maar daar nu gelijk een joden club van te maken heb ik tot de dag van vandaag nooit begrepen.Begrijp me goed ik heb niks tegen joden,katholieken,moslims of boedisten enz,ik ben voor Ajax en dus een Ajaxied al 35 jaar.Ik heb respect voor Feijenoord en PSV maar ook voor ADO en de rest van de voetbal clubs in NL.Ik wil alleen maar zeggen:geniet van het spel en laat iedereen in zijn/haar waarde |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 22:49 schreef nemam-tiL het volgende:Ja verstandig en niet alleen bij "klassieker" bij elke wedstrijd.Ik weet nog dat ze 14 jaar geleden riepen bij Louis van Gaal;Hij heeft een K..wijf dat heeft mij diep getroffen mede omdat mijn vrouw rond die tijd aan kanker overleed,je hebt geen idee hoeveel mensen diep getroffen kunnen worden door die spreekkoren.Dat geld ook voor de zogenaamde geuze namen,Ajax is geen joodse club,ook niet opgericht door Joden,er zijn wel mensen geweest met een joodse achtergrond zoals sjakie swart en de van Praags maar daar nu gelijk een joden club van te maken heb ik tot de dag van vandaag nooit begrepen.Begrijp me goed ik heb niks tegen joden,katholieken,moslims of boedisten enz,ik ben voor Ajax en dus een Ajaxied al 35 jaar.Ik heb respect voor Feijenoord en PSV maar ook voor ADO en de rest van de voetbal clubs in NL.Ik wil alleen maar zeggen:geniet van het spel en laat iedereen in zijn/haar waarde Dit is mij uit het hart gegrepen. Ik ben het helemaal met je eens, Nemam-tiL. Hier hoeft niets aan toegevoegd te worden! Ook ik heb respect (jegens anders denkenden) hoog in het vaandel staan. Alleen dom volk probeert anderen te kwetsen en te beledigen. Het voegt niets toe, integendeel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
fva
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 22:49 schreef nemam-tiL het volgende:Ja verstandig en niet alleen bij "klassieker" bij elke wedstrijd.Ik weet nog dat ze 14 jaar geleden riepen bij Louis van Gaal;Hij heeft een K..wijf dat heeft mij diep getroffen mede omdat mijn vrouw rond die tijd aan kanker overleed,je hebt geen idee hoeveel mensen diep getroffen kunnen worden door die spreekkoren.Dat geld ook voor de zogenaamde geuze namen,Ajax is geen joodse club,ook niet opgericht door Joden,er zijn wel mensen geweest met een joodse achtergrond zoals sjakie swart en de van Praags maar daar nu gelijk een joden club van te maken heb ik tot de dag van vandaag nooit begrepen.Begrijp me goed ik heb niks tegen joden,katholieken,moslims of boedisten enz,ik ben voor Ajax en dus een Ajaxied al 35 jaar.Ik heb respect voor Feijenoord en PSV maar ook voor ADO en de rest van de voetbal clubs in NL.Ik wil alleen maar zeggen:geniet van het spel en laat iedereen in zijn/haar waarde duidelijk niet mee eens, had dit dan aangekondigd voor de 1e finale in de arena, en niet nu in de kuip,duidelijk meten met twee maten van de knvb. als.... als.... als....
edit: oneens met topictitel. de rest wel eens met je stuk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door fva -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 23:01 schreef fva het volgende:[..] duidelijk niet mee eens, had dit dan aangekondigd voor de 1e finale in de arena, en niet nu in de kuip,duidelijk meten met twee maten van de knvb. als.... als.... als.... Alsof ik daar invloed op heb/had.Het gaat mij gewoon om de gedachte,ik heb het over de spreekkoren niet over het beleid van de knvb,je snapt er gewoon geen reet van duh |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 23:01 schreef fva het volgende:[..] duidelijk niet mee eens, had dit dan aangekondigd voor de 1e finale in de arena, en niet nu in de kuip,duidelijk meten met twee maten van de knvb. als.... als.... als.... edit: oneens met topictitel. de rest wel eens met je stuk En hier ben ik het ook mee eens ! |
|
|
|
|
Sander1982
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 22:49 schreef nemam-tiL het volgende:Ja verstandig en niet alleen bij "klassieker" bij elke wedstrijd.Ik weet nog dat ze 14 jaar geleden riepen bij Louis van Gaal;Hij heeft een K..wijf dat heeft mij diep getroffen mede omdat mijn vrouw rond die tijd aan kanker overleed,je hebt geen idee hoeveel mensen diep getroffen kunnen worden door die spreekkoren.Dat geld ook voor de zogenaamde geuze namen,Ajax is geen joodse club,ook niet opgericht door Joden,er zijn wel mensen geweest met een joodse achtergrond zoals sjakie swart en de van Praags maar daar nu gelijk een joden club van te maken heb ik tot de dag van vandaag nooit begrepen.Begrijp me goed ik heb niks tegen joden,katholieken,moslims of boedisten enz,ik ben voor Ajax en dus een Ajaxied al 35 jaar.Ik heb respect voor Feijenoord en PSV maar ook voor ADO en de rest van de voetbal clubs in NL.Ik wil alleen maar zeggen:geniet van het spel en laat iedereen in zijn/haar waarde Geweldig verwoord!! Respect! |
|
|
|
|
fva
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 23:05 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Alsof ik daar invloed op heb/had.Het gaat mij gewoon om de gedachte,ik heb het over de spreekkoren niet over het beleid van de knvb,je snapt er gewoon geen reet van duh was ook geen aanval op jouw, maar omdat jij schreef dat je het eens was.
Het gaat/ging mij erom, waarom de knvb nu opeens met dit 'dreigement'komt en de 25e niet. |
|
|
|
|
Sander1982
|
|
|
quote: Deze regels moeten ergens beginnen. Zal mij een worst wezen of dat in het nadeel van een club is. Niet omdat het nu in het nadeel van Feyenoord is. Het is gewoon heel simpel. Gedraag je met Respect dan maakt het verder niet uit wanneer deze regel ingevoerd wordt, voor of na de eerste wedstrijd. Het is al belachelijk dat de KNVB dit soort regels moet bedenken. Maar helaas heb je nog steeds maloten.
Dit heeft er overgens niets mee te maken dat ik AJACIED ben, want wanneer ik in de Arena ben tijdens een wedstrijd van AJAX, en een groot gedeelte van het publiek springend zingt "wie niet springt is geen jood" blijf ik lekker zitten! |
|
|
|
|
fva
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 23:11 schreef Sander1982 het volgende:[..] Deze regels moeten ergens beginnen. Zal mij een worst wezen of dat in het nadeel van een club is. Niet omdat het nu in het nadeel van Feyenoord is. Het is gewoon heel simpel. Gedraag je met Respect dan maakt het verder niet uit wanneer deze regel ingevoerd wordt, voor of na de eerste wedstrijd. Het is al belachelijk dat de KNVB dit soort regels moet bedenken. Maar helaas heb je nog steeds maloten. Dit heeft er overgens niets mee te maken dat ik AJACIED ben, want wanneer ik in de Arena ben tijdens een wedstrijd van AJAX, en een groot gedeelte van het publiek springend zingt "wie niet springt is geen jood" blijf ik lekker zitten! ik ben het er ook wel mee eens, maar blijf erbij dat deze aankondiging dan voor de 25e had moeten gedaan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Omdat de knvb sinds hoek van holland een fobie cg virus heeft opgelopen jegens Feijenoord (hooligans) en daarom zeven kleuren stront schijten.Ik keur het absoluut niet goed wat er is gebeurd in HvH en er waren Hooligans maar om dan het hele legioen over een kam te scheren gaat mij als Ajaxied te ver. |
|
|
|
|
Sander1982
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 23:13 schreef fva het volgende:[..] ik ben het er ook wel mee eens, maar blijf erbij dat deze aankondiging dan voor de 25e had moeten gedaan. Jawel... maar laten we nou maar blij zijn dat de KNVB voor de Echte supporters iets probeert te doen. En ik snap heel goed wat je bedoeld, ik geef je er ergens ook wel gelijk in. Maar die datum is verstreken en morgen is morgen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 23:13 schreef fva het volgende:[..] ik ben het er ook wel mee eens, maar blijf erbij dat deze aankondiging dan voor de 25e had moeten gedaan. Daar heb je absoluut gelijk in,maar als je mijn standpunt bekijkt had dat al voor de 25e 1994 aangekondgt moeten worden.Dan waren we nu al een heel stuk verder en was/is voetbal een sport die het moet zijnvoor het volk en niet voor de bobo's en hooligans |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Laten we nou eens eerlijk zijn: het is toch te dwaas voor woorden dat een minderheid het voor een overgrote meerderheid kan verzieken. Een handvol zichzelf "supporters" (van Ajax en van Feyenoord) noemende gasten die het een grote groep echte supporters onmogelijk maakt om van hun club te genieten. Ik ben (ruim) 61 jaar en kom al 55 jaar bij Ajax, ooit in een tijd dat supporters van Ajax en supporters van "onze" tegenstander samen in één vak konden zitten. Hele families met kinderen. Spreekkoren? Beledigingen? Nooit of te nimmer, daarvoor was er te veel respect voor elkaar. Ook bij wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord. Die hooligans beseffen volgens mij ook niet dat zij "hun" club kapotmaken, die hebben maar een doel voor ogen: matten en raggen. Zielepoten zijn het. Ook na het behalen van een kampioenschap of na het winnen van de beker lopen die gasten rotzooi te trappen. Wat dat betreft hebben de supporters van FC Twente laten zien hoe je zo iets viert, namelijk er een feest van maken. Daar kan men in Amsterdam en Rotterdam een puntje aan zuigen. Wat mij betreft komt er liever vandaag dan morgen een voetbalwet, waardoor die stumpers zich op het politiebureau mogen melden in plaats van oorlog te maken in en rond het stadion.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 mei 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 23:44 schreef Pietje het volgende:Laten we nou eens eerlijk zijn: het is toch te dwaas voor woorden dat een minderheid het voor een overgrote meerderheid kan verzieken. Een handvol zichzelf "supporters" (van Ajax en van Feyenoord) noemende gasten die het een grote groep echte supporters onmogelijk maakt om van hun club te genieten. Ik ben (ruim) 61 jaar en kom al 55 jaar bij Ajax, ooit in een tijd dat supporters van Ajax en supporters van "onze" tegenstander samen in één vak konden zitten. Hele families met kinderen. Spreekkoren? Beledigingen? Nooit of te nimmer, daarvoor was er te veel respect voor elkaar. Ook bij wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord. Die hooligans beseffen volgens mij ook niet dat zij "hun" club kapotmaken, die hebben maar een doel voor ogen: matten en raggen. Zielepoten zijn het. Ook na het behalen van een kampioenschap of na het winnen van de beker lopen die gasten rotzooi te trappen. Wat dat betreft hebben de supporters van FC Twente laten zien hoe je zo iets viert, namelijk er een feest van maken. Daar kan men in Amsterdam en Rotterdam een puntje aan zuigen. Wat mij betreft komt er liever vandaag dan morgen een voetbalwet, waardoor die stumpers zich op het politiebureau mogen melden in plaats van oorlog te maken in en rond het stadion. Ben ik helemaal met je eens en bij ajax zitten ook rotte appels. Maar de haat van feyenoord naar ajax is vele male groter dan andersom dat zie je overal aan! Vooral op voetbalgebied hebben we al lange tijd weinig van jullie te duchten en dat vreet aan het legioen! Respect? Volgens mij bestaat dat niet meer dat is haat geworden! Dat is erg jammer maar wel de realiteit! Zet maar iets over Ajax op jullie forum en zet er respect bij nou dan weet je ook wel wat voor reacties er komen! Volg het forum al lange tijd en denk dat het op het ajax forum stuk gemoedelijker is! Waarom?
Ontopic. Ook dat lost weinig op want de mensen die zingen geven er niks om! Die vinden dat mooi let maar op als ajax vanavond scoort dan begint de ellende! En de "normale" supporter word er voor gestraft! De klassieker mooiste wedstrijd van het jaar word gespeeld zonder publiek met dank aan de mongolen!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 23:44 schreef Pietje het volgende:Laten we nou eens eerlijk zijn: het is toch te dwaas voor woorden dat een minderheid het voor een overgrote meerderheid kan verzieken. Een handvol zichzelf "supporters" (van Ajax en van Feyenoord) noemende gasten die het een grote groep echte supporters onmogelijk maakt om van hun club te genieten. Ik ben (ruim) 61 jaar en kom al 55 jaar bij Ajax, ooit in een tijd dat supporters van Ajax en supporters van "onze" tegenstander samen in één vak konden zitten. Hele families met kinderen. Spreekkoren? Beledigingen? Nooit of te nimmer, daarvoor was er te veel respect voor elkaar. Ook bij wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord. Die hooligans beseffen volgens mij ook niet dat zij "hun" club kapotmaken, die hebben maar een doel voor ogen: matten en raggen. Zielepoten zijn het. Ook na het behalen van een kampioenschap of na het winnen van de beker lopen die gasten rotzooi te trappen. Wat dat betreft hebben de supporters van FC Twente laten zien hoe je zo iets viert, namelijk er een feest van maken. Daar kan men in Amsterdam en Rotterdam een puntje aan zuigen. Wat mij betreft komt er liever vandaag dan morgen een voetbalwet, waardoor die stumpers zich op het politiebureau mogen melden in plaats van oorlog te maken in en rond het stadion. helemaal mee eens, laten we hopen dat het voetbal eens weer van het publiek kan zijn en niet steeds in het teken staat van een stel idioten die het willen verzieken voor anderen. Hopenlijk komt het verstand eens bij hen terug en die voetbalwet? liever gisteren als morgen, hoop dat de politiek daar eens mee gaat opschieten, maken ze het de clubs en de juiste supporters een stuk makkelijker mee. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 08:59 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ben ik helemaal met je eens en bij ajax zitten ook rotte appels. Maar de haat van feyenoord naar ajax is vele male groter dan andersom dat zie je overal aan! Vooral op voetbalgebied hebben we al lange tijd weinig van jullie te duchten en dat vreet aan het legioen! Respect? Volgens mij bestaat dat niet meer dat is haat geworden! Dat is erg jammer maar wel de realiteit! Zet maar iets over Ajax op jullie forum en zet er respect bij nou dan weet je ook wel wat voor reacties er komen! Volg het forum al lange tijd en denk dat het op het ajax forum stuk gemoedelijker is! Waarom? Ontopic. Ook dat lost weinig op want de mensen die zingen geven er niks om! Die vinden dat mooi let maar op als ajax vanavond scoort dan begint de ellende! En de "normale" supporter word er voor gestraft! De klassieker mooiste wedstrijd van het jaar word gespeeld zonder publiek met dank aan de mongolen!! Klopt allemaal, Hummmel. Alleen schrijf je "op jullie forum" en dat heb ik dus gedaan, want ik ben all 55 jaar Ajacied, in hart en nieren!! :)) |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 22:49 schreef nemam-tiL het volgende:Ja verstandig en niet alleen bij "klassieker" bij elke wedstrijd.Ik weet nog dat ze 14 jaar geleden riepen bij Louis van Gaal;Hij heeft een K..wijf dat heeft mij diep getroffen mede omdat mijn vrouw rond die tijd aan kanker overleed,je hebt geen idee hoeveel mensen diep getroffen kunnen worden door die spreekkoren.Dat geld ook voor de zogenaamde geuze namen,Ajax is geen joodse club,ook niet opgericht door Joden,er zijn wel mensen geweest met een joodse achtergrond zoals sjakie swart en de van Praags maar daar nu gelijk een joden club van te maken heb ik tot de dag van vandaag nooit begrepen.Begrijp me goed ik heb niks tegen joden,katholieken,moslims of boedisten enz,ik ben voor Ajax en dus een Ajaxied al 35 jaar.Ik heb respect voor Feijenoord en PSV maar ook voor ADO en de rest van de voetbal clubs in NL.Ik wil alleen maar zeggen:geniet van het spel en laat iedereen in zijn/haar waarde Mee eens... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 23:01 schreef fva het volgende:[..] duidelijk niet mee eens, had dit dan aangekondigd voor de 1e finale in de arena, en niet nu in de kuip,duidelijk meten met twee maten van de knvb. als.... als.... als.... edit: oneens met topictitel. de rest wel eens met je stuk Wat zijn er dan voor kwetsende spreekkoren geweest naar Feyenoord toe in de Arena lomperik... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 14:20 schreef Guyt het volgende:[..] Wat zijn er dan voor kwetsende spreekkoren geweest naar Feyenoord toe in de Arena lomperik... fva bedoelde ook niet de spreekkoren maar dat de wedstrijd nu in twee keer word gespeeld. ik snap alleen niet wat hij bedoeld dat de knvb met twee maten meet ten eerste is dit gedaan op verzoek van een van onze ministers. ten tweede hebben we dit te danken aan mensen die het woord supporter niet waard zijn. dus spreek die er op aan en niet de knvb. en beide clubs hebben evenveel kans deze wedstrijd te winnen. geen van beide heefd hier voordeel aan. alleen is het voordeel van feyenoord een thuiswedstrijd te spelen in kuip verandert naar thuiswedstrijd voor beide. ook ik had liever een wedstrijd maar dat hebben een paar gekken voor ons verpest. |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 23:01 schreef fva het volgende:[..] duidelijk niet mee eens, had dit dan aangekondigd voor de 1e finale in de arena, en niet nu in de kuip,duidelijk meten met twee maten van de knvb. als.... als.... als.... edit: oneens met topictitel. de rest wel eens met je stuk er ware nal rellen in rotterdam voor de wed. van ajax-feyenoord in amsterdam was het rustig dus.. heel logisch dit en terecht |
|
|
|
|
sjakiepakie
|
|
|
ajax is en joden clun omdat aan het begin de meete supportes van ajax joods waren ik ken nu ook heel veel joden die in nederland wonen allemaal voor ajax er zijn er ook heel veel met een seizoenskaart |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 05 mei 2010 - 23:44 schreef Pietje het volgende:Laten we nou eens eerlijk zijn: het is toch te dwaas voor woorden dat een minderheid het voor een overgrote meerderheid kan verzieken. Een handvol zichzelf "supporters" (van Ajax en van Feyenoord) noemende gasten die het een grote groep echte supporters onmogelijk maakt om van hun club te genieten. Ik ben (ruim) 61 jaar en kom al 55 jaar bij Ajax, ooit in een tijd dat supporters van Ajax en supporters van "onze" tegenstander samen in één vak konden zitten. Hele families met kinderen. Spreekkoren? Beledigingen? Nooit of te nimmer, daarvoor was er te veel respect voor elkaar. Ook bij wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord. Die hooligans beseffen volgens mij ook niet dat zij "hun" club kapotmaken, die hebben maar een doel voor ogen: matten en raggen. Zielepoten zijn het. Ook na het behalen van een kampioenschap of na het winnen van de beker lopen die gasten rotzooi te trappen. Wat dat betreft hebben de supporters van FC Twente laten zien hoe je zo iets viert, namelijk er een feest van maken. Daar kan men in Amsterdam en Rotterdam een puntje aan zuigen. Wat mij betreft komt er liever vandaag dan morgen een voetbalwet, waardoor die stumpers zich op het politiebureau mogen melden in plaats van oorlog te maken in en rond het stadion. Goed verwoord... Toch had ik het niet goed gevonden dat de volgende klassieker in de Kuip bij spreekkoren zonder publiek gespeeld zou moeten worden. Het betrof vandaag enkel en alleen Feyenoord-supporters en wanneer zij er een puinhoop van gemaakt hadden, zou ook Ajax benadeeld worden. In deze zou bij eventuele spreekkoren Feyenoord voor volgend seizoen punten in mindering gebracht moeten worden, omdat alleen Feyenoord-supporters hier verantwoordelijk voor geweest zouden zijn. Voor de wedstrijd in de Arena had dit ook afgekondigd moeten worden richting de Ajax-supporters, maar gelukkig op 25 april en vandaag hebben de supporters zich voorbeeldig gedragen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 mei 2010 door alibabba -- |
|
|
|