|
|
|
remco k
|
|
|
We hebben er even op moeten wachten jaja, maar uiteindelijk heeft dan toch ook Feyenoord een prijs gewonnen dit seizoen. En wel de prijs voor de meest "TRIESTE SUPPORTERS VAN NEDERLAND".
Voor de wedstrijd van Feyenoord tegen Twente besloot zo'n beetje de voltallige selectie van de Feyenoordsupporters dat het nodig was dat hun eigen ploeg zou moeten VERLIEZEN van Twente zodat AJAX niks zou kunnen winnen, dit gingen ze dan ook wel even duidleijk maken aan de voetballers van Feyenoord.
JAJA U LEEST HET GOED, FEYENOORD MOEST VERLIEZEN VAN HUN EIGEN SUPPORTERS..
Tijdens deze wedstrijd wordt er dan ook hard gejuicht als Twente scoort (alsof Feyenoord deze wedstrijd had kunnen winnen)
Dan gaan de supporters 2 weken lang zingen dat er helemaal niks in Amsterdam is en blablabla.Vervolgens wint AJAX met redelijk gemak met 2-0 in de Arena van Feyenoord.
Vervolgens ziet Feyenoord dat ze kansloos zijn in de beker en vind men de beker ineens een TROOSTPRIJS.
Vervolgens krijgt Feyenoord het niet eens voor elkaar de KUIP vol te krijgen in de enige wedstrijd die er voor Feyenoord dit seizoen toe doet, dan wordt er een actie aangekondigd waarin wordt gemeld dat de wedstrijd verpest gaat worden zodra AJAX te riant voorstaat.
Om het feest compleet te maken, worden er tijdens de wedstrijd allerlei voorwerpen het veld opgegooit, zodra de speaker hier iets van roept gebeurt het allemooiste van alles. De supporters gaan door het dolle heen en besluiten: LET WEL, PAPIEREN PROPJES HET VELD OP TE GOOIEN. Ongelooflijk wat heb ik er om zitten lachen. In de 62e minuut gaan zelfs de eerste FANS richting huis.
Dus uiteindelijk gefeliciteerd in Rotterdam, jullie hebben toch een prijs gewonnen. Hierbij wil ik jullie graag de prijs voor de meest TRIESTE SUPPORTERS VAN HET SEIZOEN 2009/2010 overhandigen.
Het is jullie gegund.. |
|
|
|
|
Super AJAX
|
|
|
Wat iedereen al wist wordt nu nogmaals door hen bevestigd. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Hahaha geweldige topic. Deze gaat het wat reacties opleveren van onze vrienden uit Rotterdam. |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
saaie topic.
respect voor het blijven van die feyenoorders, en het blijven zingen.
zie ik ze in amsterdam niet doen.
vette shirtjes trouwens van ajax, en wederom een lekkere pot.
hopen op leuke buitenspelers volgend jaar en op zelfde voet verder gaan.
kan nu al niet wachten |
|
|
|
|
HetNieuws
|
|
|
Propjes gooien is kinderachtig. Blijven zingen bij achterstand daarentegen is mooi. Blijven zingen bij een grote achterstand is prachtig. Ik vind het een compliment waard.
Hoezo doe je dit dan Remco? |
|
|
|
|
ed69
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 20:28 schreef eSCee het volgende:saaie topic. respect voor het blijven van die feyenoorders, en het blijven zingen. zie ik ze in amsterdam niet doen. vette shirtjes trouwens van ajax, en wederom een lekkere pot. hopen op leuke buitenspelers volgend jaar en op zelfde voet verder gaan. kan nu al niet wachten respect als feyenoordsupporter voor jou maar niet voor die klootzak van hierboven die van wat er de laatste tijd is gebeurt niets heeft begrepen. Voor de rest gefeliciteerd met de beker |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 20:30 schreef HetNieuws het volgende:Propjes gooien is kinderachtig. Blijven zingen bij achterstand daarentegen is mooi. Blijven zingen bij een grote achterstand is prachtig. Ik vind het een compliment waard. Hoezo doe je dit dan Remco? Omdat er geen woord aan gelogen is, vandaag was het netjes, verder klopt alles wat ik schrijf.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 20:31 schreef ed69 het volgende:[..] respect als feyenoordsupporter voor jou maar niet voor die klootzak van hierboven die van wat er de laatste tijd is gebeurt niets heeft begrepen. Voor de rest gefeliciteerd met de beker wat is er allemaal gebeurt dan.. |
|
|
|
|
HetNieuws
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 20:31 schreef remco k het volgende:[..] Omdat er geen woord aan gelogen is, vandaag was het netjes, verder klopt alles wat ik schrijf.. Nee, je liegt niet, je laat alleen relevante dingen weg, of verkondigt een mening. Ben het volkomen met je eens over die houding ten aanzien van de wedstrijd tegen Twente hoor, dat hoor je me niet goedpraten. En je generaliseert. Als je serieus genomen wil worden kan je dat beter laten of in mindere mate doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 mei 2010 door HetNieuws -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 20:42 schreef HetNieuws het volgende:[..] Nee, je liegt niet, je laat alleen relevante dingen weg, of verkondigt een mening. Ben het volkomen met je eens over die houding ten aanzien van de wedstrijd tegen Twente hoor, dat hoor je me niet goedpraten. En je generaliseert. Als je serieus genomen wil worden kan je dat beter laten of in mindere mate doen. wie zegt er dat dit serieus genomen moet worden dan??
Maar nogmaal, wat laat ik weg dan?? |
|
|
|
|
HetNieuws
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 20:44 schreef remco k het volgende:[..] wie zegt er dat dit serieus genomen moet worden dan?? Maar nogmaal, wat laat ik weg dan?? Nou, ik had het gevoel dat je best wel je best had gedaan op de post.
Je uit kritiek op het gedrag van de supporters vandaag. Ik ben echter van mening dat het positieve gedrag het slechte ruim goedmaakte. Beetje ongelukkig in mijn opinie om er dan je toch al twijfelachtige standpunt mee te verdedigen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach in het stadion was het vandaag echt een goede sfeer, mijn complimenten daarvoor.
Je moet alleen een topic zoals deze wel in de juiste context plaatsen, een beetje Feyenoord pesten hoort er natuurlijk bij toch:):) |
|
|
|
|
HetNieuws
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 20:49 schreef remco k het volgende:Ach in het stadion was het vandaag echt een goede sfeer, mijn complimenten daarvoor. Je moet alleen een topic zoals deze wel in de juiste context plaatsen, een beetje Feyenoord pesten hoort er natuurlijk bij toch:):) In dat geval..
..gefeliciteerd met de beker. Had het liever anders gezien maar over deze twee wedstrijden kan ik niet anders zeggen dan dat het meer dan verdiend is. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
Gefeliciteerd met de beker en gefeliciteerd ons legioen die ondanks een achterstand bleef zingen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 20:54 schreef sebbe1 het volgende:Gefeliciteerd met de beker en gefeliciteerd ons legioen die ondanks een achterstand bleef zingen. Respect voor jullie daarin inderdaad. tot volgend jaar:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 20:51 schreef HetNieuws het volgende:[..] In dat geval.. ..gefeliciteerd met de beker. Had het liever anders gezien maar over deze twee wedstrijden kan ik niet anders zeggen dan dat het meer dan verdiend is. dank je wel dan maar. het mocht even duren voordat je me begreep, maar dat geeft dan weer niet:):) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Klopt, vind het top dat ze tot het eind blijven zingen. De afgelopen 6 jaar bij ons in de Arena toch ander gezien. Maar "helemaal niets" in Amsterdam is nu niet meer van toepassing. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: en jou probleem is...??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 22:20 schreef willemamsterdam het volgende:ik heb geen probleem hoor,maar vindt jou beetje zielig.ok?geen vrouw zeker? jazeker wel een vrouw, grappig dat je iets van iemand vind terwijl je hier nog nooit eerder bent geweest, en mij al helemaal niet kent, en zelf al zeker nooit een discussie met mij heb gevoerd, ik dacht dat je een ajacied was omdat je amsterdam in je naam hebt, maar ik wist dus niet dat je een feyenoorder bent, sorry daarvoor.. |
|
|
|
|
FR
|
|
|
niet overdrijven jullie, respect voor Het legioen, Ajax gewoon beter dan feyenoord (dit jaar) meer kwaliteiten,
gefeliciteerd met de prijs en verdiend! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 06 mei 2010 - 23:06 schreef FR het volgende:niet overdrijven jullie, respect voor Het legioen, Ajax gewoon beter dan feyenoord (dit jaar) meer kwaliteiten, gefeliciteerd met de prijs en verdiend! bedankt kerel, ik neem aan dat je de intensie wel snapt toch? |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K:[ een geweldige Vertonghen..."Het zijn maar K*T KAKKERLAKKEN!" Te bruut gewoon!
Als ajaxfan in hart en nieren gaat mij dit toch net iets te ver. Ik vraag me af wat zijn bedoeling hiermee was. Je frustratie uitte op de Feyenoordsupporters doe je niet op deze manier. Tuurlijk ben je er niet mee eens wat de supporters enkele weken hebben gedaan op het trainingsveld van Feyenoord. Maar hou je in als je de microfoon in je hand hebt.
Voor de wedstrijd is er duidelijk gezegd dat bij eventuele spreekkoren maatregelen zouden worden genomen. Ik zou zeggen neem ook maatregelen nu het eens omgekeerd is. Een stadion verbod voor Vertonghen gaat me nog net te ver.(haha) Maar een disiplinaire straf vanuit Ajax zou zeker op zijn plaats zijn. Openbaar zijn excuses aan laten bieden. Ik weet dat de meeste Ajacieden hier niet mee eens zijn. Maar een voetballer heeft wel zeker een voorbeeld functie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door Eindhovense Ajaxfan -- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Met dit als gevolg:
'Feyenoord-supporters belagen huis Vertonghen'
Jan Vertonghen heeft het verbruid bij een groot deel van de Nederlandse voetbalfans. Zijn opmerking aan het adres van de Feyenoord-spelers was niet zo'n goed idee. Anderen steunen de Belg echter en noemen alle commotie een storm in een glas water.
Ook in België zijn de meningen verdeeld. De één scheldt de verdediger uit, de ander vindt de reactie van de mandekker niet meer dan normaal. Voetbal Centraal heeft vijf reacties voor u geselecteerd, die ongetwijfeld tot discussie leiden.
Reacties Belgische voetbalfans:
'Banale manier van sportbeleving, maar niet verwonderlijk'
'Misschien had Feyenoord meer moeite moeten doen tegen Twente ipv zomaar voor de bijl te gaan, en mee te feesten met de tegenstander!'
'Mijn mening is dat een voetballer met zo'n voorbeeldfunctie niet waardig is om opgeroepen te worden voor de nationale ploeg.'
'Ofwel weet die nu al dat hij volgend seizoen niet meer in Nederland speelt ofwel is die jongen zijn leven gewoon beu. Binnen paar dagen in de krant 'Feyenoorsupporters belagen huis Vertonghen'. Ik heb er geen goed oog in.'
'Ach ach. Dat is een lied dat wel meer wordt gezongen, moeten we daar nu ook al kleinzerig over gaan doen. En het gezicht van Jol spreekt ook boekdelen, maar dan wel met de betekenis van: 'Amai, die heeft precies al goed gezopen!'
Bron: http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/50159/feyenoordsupporters-belagen-huis-vertonghen-list |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 14:59 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:Met dit als gevolg: 'Feyenoord-supporters belagen huis Vertonghen' Jan Vertonghen heeft het verbruid bij een groot deel van de Nederlandse voetbalfans. Zijn opmerking aan het adres van de Feyenoord-spelers was niet zo'n goed idee. Anderen steunen de Belg echter en noemen alle commotie een storm in een glas water. Ook in België zijn de meningen verdeeld. De één scheldt de verdediger uit, de ander vindt de reactie van de mandekker niet meer dan normaal. Voetbal Centraal heeft vijf reacties voor u geselecteerd, die ongetwijfeld tot discussie leiden. Reacties Belgische voetbalfans: 'Banale manier van sportbeleving, maar niet verwonderlijk' 'Misschien had Feyenoord meer moeite moeten doen tegen Twente ipv zomaar voor de bijl te gaan, en mee te feesten met de tegenstander!' 'Mijn mening is dat een voetballer met zo'n voorbeeldfunctie niet waardig is om opgeroepen te worden voor de nationale ploeg.' 'Ofwel weet die nu al dat hij volgend seizoen niet meer in Nederland speelt ofwel is die jongen zijn leven gewoon beu. Binnen paar dagen in de krant 'Feyenoorsupporters belagen huis Vertonghen'. Ik heb er geen goed oog in.' 'Ach ach. Dat is een lied dat wel meer wordt gezongen, moeten we daar nu ook al kleinzerig over gaan doen. En het gezicht van Jol spreekt ook boekdelen, maar dan wel met de betekenis van: 'Amai, die heeft precies al goed gezopen!' Bron: http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/50159/feyenoordsupporters-belagen-huis-vertonghen-list Lekkere suggestieve titel weer -.- |
|
|
|
|
Eindhovense Ajaxfan
|
|
|
Gelukkig ziet hij het nu zelf ook:
Naast alle mooie herinneringen aan de avond wil Vertonghen ook zijn spijt betuigen voor de uitlating over Feyenoord die hij tijdens het feest in de ArenA via de microfoon deed. ,,Dat was gewoon heel stom van me, sprak hij vrijdag. ,,Ik heb me laten meeslepen door mijn emoties. Dat had ik niet moeten doen. Zeker niet in de positie die ik als speler van Ajax heb. Vanochtend ben ik dan ook naar de club gegaan en heb er met de directie over gesproken. Algemeen directeur Rik van den Boog vertelde mij toen dat hij al voornemens was om mij bij zich te roepen. Van den Boog: ,,Dat klopt, ik tolereer dit gedrag niet. Temeer omdat Ajax en Feyenoord de afgelopen tijd zo druk bezig zijn geweest met het af laten nemen van de te hoog opgelopen spanning tussen de supporters. In dat kader is dit extra onhandig. Ik ben daarom blij dat Jan Vertonghen het zelf op deze wijze heeft opgepakt. Ik heb een stevig gesprek met hem gevoerd en hij was het roerend met mij eens.
Vertonghen benadrukt dat hij het extra stom van zichzelf vindt om zich tijdens de huldiging negatief over Feyenoord uit te laten. ,,Juist omdat de Feyenoord-supporters in De Kuip zich donderdagavond zo goed gedragen hebben. Tijdens de uitreiking van de beker werd er zelfs voor ons geapplaudisseerd. Daarom wil ik mijn excuses aanbieden aan de fans en spelers van Feyenoord en ook aan andere mensen die ik met mijn uitspraken beschadigd heb. Het was niet handig van me en het doet bovendien al helemaal geen eer aan hoe mooi de Klassieker gisteren was.
Bron:http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Vertonghen-Uitspraken-heel-stom.htm |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 15:22 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:en ook aan andere mensen die ik met mijn uitspraken beschadigd heb. Welke anderen? Kakkerlakkenverdelgers? :P |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 14:13 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Tja, je stond volgens mij zelf ook gewoon mee te bounchen toen Ulrich begon te springen op de goalsingel?? 12 goals tegen in 1 seizoen van Ajax, Maus, dan heb je dus geen zak aan je "mooie legioen" Pfff.....hahahahaha, dat je dit nog durft te typen! LOL! Ik lig op de grond van het lachen!!! Bedankt Maus, ik neem weer een biertje op dit seizoen! Vertonghen(het filmpje) is nu al 3200 keer toegevoegd op Hyves, dit zal je dus de komende jaren overal tegen komen, en ooh ja.....de beltoon is er ook al van! Cheers! Vertonghen Onze Held! dus omdat van gobbel zich hier aan schuldig maakte mag vertongen het ook. dit is gewoon calimero gedrag waar een speler die voorbeeld functie heefd zich niet aan schuldig mag maken. maar het siert hem ook weer dat hij hiervoor gelijk zijn excuses aanbied. en wees gerust ik zal dat filmpje op hyves zeker nooit bekijken. en hoop ook dat dit zo snel mogelijk word vergeten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door bully -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 15:41 schreef bully het volgende:[..] dus omdat van gobbel zich hier aan schuldig maakte mag vertongen het ook. dit is gewoon calimero gedrag waar een speler die voorbeeld functie heefd zich niet aan schuldig mag maken. maar het siert hem ook weer dat hij hiervoor gelijk zijn excuses aanbied. en wees gerust ik zal dat filmpje op hyves zeker nooit bekijken. *en hoop ook dat dit zo snel mogelijk word vergeten.* *Dat wil denk iedere feyenoorder wel, maar wij niet!*
Ik zal ervoor zorgen dat het lang door die koppies zal blijven spoken!
Enne...Vertonghen moet dit doen he....hij heeft er echt geen spijt van hoor! Jol vondt het ook prachtig, met z'n "lachende bedenkelijke blik" liet hij merken dat hij ervan genoot!!! EN WIJ OOK!!
Nu al zin in de volgende "klassieker", van wat er nog van over is hahaha...!!! |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
Jol vond het niet prachtig.. Als je goed kijk had ie ook zoon kop van " dat kun je eigenlijk niet maken"
Maar jah je moet ook niet door een roze zonnebril kijken ook he.. Wat Vertonghen deed was misschien niet al te volwassen.. Maar als feyenoord de beker gewonnen zou hebben ,dan zou er vast ook wel zoon soort text richting Ajax Amsterdam zijn gegaan. Dus doe nou niet alsof jullie zo braaf zijn.. Die jongen heeft openbaar zijn excuses gemaakt en laat het daar gewoon bij.. Dat kinderachtige gedoe door een storm in een glas water te creëren is nergens voor nodig..
En voor de goede supporters van Feyenoord ; Respect voor gisteren , sfeer blijven houden ondanks dat de wedstijd na 10 min al gespeeld was. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Eigenlijk vind ik het helemaal niet raar.. Wat roepen alle feyenoorders, psvers en die hele meut? Dingen zoals HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAM!! spelers zingen dat ook.. dan is dit van vertonghen zo erg? Verstandig is het niet maar wel heel begrijpelijk als je als ajax laat zien wie hier de beste is.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
wow freakie???? zo ken ik jou niet hahahaah.ik vind vertonghen een ware held!!!!!!!! Wat had ik dat graag door die microfoon gezongen zeg.....heerlijk. Jan kan nooit meer kapot bij mij!!!!!!!en gewoon netjes zijn excuses aangeboden. maar het klonk echt heerlijk. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik kan me ook nog wel goed herinneren dat Appelvlaai in de camera van de NOS zei "4x amsterdam, 4x!!" En volgens mij is het niet zo heel lang geleden dat Tiendalli in de kleedkamer van Fc Twente zong in de camera van Eredivisie live "Helemaal niets in amsterdam"
Heb ik toen ook maar één AJACIED iets horen roepen daarover? Ik niet! Iemand anders misschien?? Volgens mij ook niet!!
Strom in een glas water! Indeed! Niet zeuren! Jullie (Rotterdam etc) willen allemaal rivaliteit, dan moet je dat ook van Ajax kant accepteren!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door SanderS -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee joduh ik vind dat je niet in elke tekst die taal moet gebruiken maar zijn reactie snap ik.. Vertonghen die moet dat niet doen maar de winst op feyenoord is heel goed om iedereen te laten zien dat we wel goed zijn.. En ja ik vind de beker een troostprijs maar tegen feyenoord spelen in de finale en dan de beker pakken is prima! |
|
|
|
|
Rogier
|
|
|
Respect voor de feyenoord fans gisteren ! Dat meen ik. Was gisterenavond ooik al mijn bijdrage op Ajax.netwerk.to ..heb nauwelijks een wanklank gehoord en ze bleven zitten tot het einde ook al werden ze van de mat gespeeld. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
de actie van Vertonghen kan ik eerlijk gezegd niet waarderen en ook misplaatst. Ajax heeft het sportief helemaal top gedaan tegen Feyenoord en daarmee uit, dat je roept helemaal niets in Rotterdam, oke, maar wat hij roept vind ik niet verstandig. Dit gooit alleen maar olie op het vuur, wat we gezien de afgelopen weken is gezegd en geschreven niet handig is. |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
Ik wordt een beetje misselijk van dat gezeur over respect voor Feyenoord. Ik weet niet of het gehoord hebt hoor Rogier, maar "K..... de Zeeuw" vind ik niets respectvols aan. Ik weet niet hoe jij daarover denkt? Daarbij komt ook nog dat Landzaat K..... Neus werd genoemd in het stadion. Weet niet wat daar respectvol aan is?
Ik ben er absoluut voor dat de Klassieker in ere wordt hersteld. Maar dan moet dat wel met volle overtuiging gebeuren. En niet zoals gister. Het was beter als voorheen, maar dat maakt het niet goed. Alsof een moordenaar menselijker wordt wanneer hij iemand invalide schopt (is ook een vooruitgang zonder toekomst) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Heb toch duidelijk op de schermen in de ArenA gezien dat het stadion halfleeg liep na de 0-2 dus zo trouw is niet iedereen! en ze bleven zitten voor makaay hoor, niet voor de wedstrijd...haha machteloos! |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
beetje ja hoe moet ik t zeggen zielig hoe je over Feyenoord supporters praat ;) ik ben iemand die zegt FEYENOORDER en AJACIED en PSV'ER en niet kakkerlak, jood of iets anders. Ajax heeft gewonnen ja met 1-6 in totaal maar wat vertonghen doet is beetje raar. Dan nog iets Feyenoord moest winnen van Ajacieden bij Twente? Dan vraag ik me af waarom Ajax, Psv en andere clubs daar ook verloren hebben en daar hoor je niks over? Het is gewoon zo als Ajax het niet eerst verneukt had stond er nu een 3e ster, dat zijn de feiten. Dat Feyenoord trouwens daar zo slecht speelde verbaasde mij ook. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik vind respect wel een groot woord om ineens te moeten hebben man.ook ik heb geregeld k....jood en k...neus gehoord in de badkuip. en ik vind dat niet erg want ben eraan gewend. en doe er zelf aan mee,wat door sommigen ook niet gewaardeerd wordt hier,maar wat willen we nou?vrienden worden met hun?dat zal nooit kunnen.... en ik denk dat die strijd er ook moet wezen. maar nu zaten er geen (op een paar incognito na) joden in de badkuip,wat als er wel een vak met joden had gezeten...Waren ze dan ook zo geweest? of als ik mijn ajax shirtje had aangehouden? of mijn tatoo had laten zien? no way man,respect verdien je bij mij anders . misschien is schijnheilig het betere woord voor het gedrag...... |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 16:57 schreef joduh het volgende:ik vind respect wel een groot woord om ineens te moeten hebben man.ook ik heb geregeld k....jood en k...neus gehoord in de badkuip. en ik vind dat niet erg want ben eraan gewend. en doe er zelf aan mee,wat door sommigen ook niet gewaardeerd wordt hier,maar wat willen we nou?vrienden worden met hun?dat zal nooit kunnen.... en ik denk dat die strijd er ook moet wezen. maar nu zaten er geen (op een paar incognito na) joden in de badkuip,wat als er wel een vak met joden had gezeten...Waren ze dan ook zo geweest? of als ik mijn ajax shirtje had aangehouden? of mijn tatoo had laten zien? no way man,respect verdien je bij mij anders . misschien is schijnheilig het betere woord voor het gedrag...... Eens!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
joden= ajacieden neem ik aan.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Triest hoe sommigen hier reageren, "het schelden hoort erbij" is iets wat ik niet kan en wil bevatten, en dat zou dan moeten komen doordat "de maatschappij verhard". Donder toch een eind op met dit soort reacties gasten, RESPECT is iets wat in Nederland altijd hoog in het vaandel stond, tegenwoordig BESTAAT HET NIET MEER.
Waarrom toch dat schelden, VRAAG VOOR JEZELF EENS AF WAT DE MEERWAARDE ER VAN IS, al is dat voor de meeste mensen hier al te moeilijk.
Nee lekker je kinderen bijbrengen dat mensen die de VOETBALCLUB feyenoord supporten KK KAKKELRLAKKEN zijn of dat mensen die de VOETBALCLUB Ajax supporten KK JODEN zijn, daar wordt de wereld wijzer van.......
Ook wat Vertongen weer roept, echt een achtelijke actie van hem, hij heeft een voorbeeldfunctie en MAG dit soort dingen simpelweg niet roepen, hoe erg hij zich ook genaaid voelt door het "LEGIOEN" dit kan en mag niet worden goedgekeurd door de directie van AJAX, ik vind dan ook dat hij hier een interne boete en schorsing voor moet krijgen, harder optreden tegen dit soort acties, zowel van spelers als van supporters.
Hoe is het mogelijk, dat in NL een scheidsrechter nog op het veld staat, nadat zijn eigen vrouw al 15 minuten lang wordt uitgemaakt voor een KK hoer, ik snap dat niet.
Nederland loopt hierin ook al ERG LANG ERG VER ACHTER, kijk eens naar de omliggende landen, daar gebeuren dit soort dingen vrijwel niet, en worden mensen gerespecteerd om hun beroep, hun normen en hun waarden. 2 weken geleden nog, was er een wedstrijd tussen MANutd en MANcity, en geloof mij maar dat daar de rivaliteit vele malen groter is dan de kinderachtige strijd tussen Feyenoord en AJAX, HET RESULTAAT: 70.000 fans in een fantastische atmosfeer, in een stadion ZONDER HEKKEN, en gewoon geen ongeregeldheden, FANTASTISCH TOCH???. Dit komt door wat ik eerder zei: Harder moeten we met z'n allen optreden tegen relschoppers. De grootste reden dat het daar wel lukt is de HARDHEID van het optreden tegen relschoppers, DAAR ZIE JE NAMELIJK NOOIT MEER EEN STADION VAN BINNEN ALS JIJ JE OOK MAAR ENIGZINS MISDRAAGT, daar is respect voor de politie en de overheid, en dan laat je het ook wel uit je hoofd om iets te flikken, al wil je nog zo graag.
Tuurlijk moet een grapje en een beetje dollen met elkaar kunnen, maar als wij tegenwoordig scheldwoorden al normaal vinden, vraag jezelf dan eens af hoe je verwacht dat we met elkaar omgaan over een jaar of 10.
Respect voor elkaar en jezelf is wel het minste wat je voor jezelf en een ander kan doen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Ik ben voor Ajax en dus maak ik feyenoord zwart!
Ik scheld niet met ziektes, maar wel met kut kakkerlakken, net als Vertonghen!
Gewoon prachtig man! |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 18:16 schreef remco k het volgende:Triest hoe sommigen hier reageren, "het schelden hoort erbij" is iets wat ik niet kan en wil bevatten, en dat zou dan moeten komen doordat "de maatschappij verhard". Donder toch een eind op met dit soort reacties gasten, RESPECT is iets wat in Nederland altijd hoog in het vaandel stond, tegenwoordig BESTAAT HET NIET MEER. Waarrom toch dat schelden, VRAAG VOOR JEZELF EENS AF WAT DE MEERWAARDE ER VAN IS, al is dat voor de meeste mensen hier al te moeilijk. Nee lekker je kinderen bijbrengen dat mensen die de VOETBALCLUB feyenoord supporten KK KAKKELRLAKKEN zijn of dat mensen die de VOETBALCLUB Ajax supporten KK JODEN zijn, daar wordt de wereld wijzer van....... Ook wat Vertongen weer roept, echt een achtelijke actie van hem, hij heeft een voorbeeldfunctie en MAG dit soort dingen simpelweg niet roepen, hoe erg hij zich ook genaaid voelt door het "LEGIOEN" dit kan en mag niet worden goedgekeurd door de directie van AJAX, ik vind dan ook dat hij hier een interne boete en schorsing voor moet krijgen, harder optreden tegen dit soort acties, zowel van spelers als van supporters. Hoe is het mogelijk, dat in NL een scheidsrechter nog op het veld staat, nadat zijn eigen vrouw al 15 minuten lang wordt uitgemaakt voor een KK hoer, ik snap dat niet. Nederland loopt hierin ook al ERG LANG ERG VER ACHTER, kijk eens naar de omliggende landen, daar gebeuren dit soort dingen vrijwel niet, en worden mensen gerespecteerd om hun beroep, hun normen en hun waarden. 2 weken geleden nog, was er een wedstrijd tussen MANutd en MANcity, en geloof mij maar dat daar de rivaliteit vele malen groter is dan de kinderachtige strijd tussen Feyenoord en AJAX, HET RESULTAAT: 70.000 fans in een fantastische atmosfeer, in een stadion ZONDER HEKKEN, en gewoon geen ongeregeldheden, FANTASTISCH TOCH???. Dit komt door wat ik eerder zei: Harder moeten we met z'n allen optreden tegen relschoppers. De grootste reden dat het daar wel lukt is de HARDHEID van het optreden tegen relschoppers, DAAR ZIE JE NAMELIJK NOOIT MEER EEN STADION VAN BINNEN ALS JIJ JE OOK MAAR ENIGZINS MISDRAAGT, daar is respect voor de politie en de overheid, en dan laat je het ook wel uit je hoofd om iets te flikken, al wil je nog zo graag. Tuurlijk moet een grapje en een beetje dollen met elkaar kunnen, maar als wij tegenwoordig scheldwoorden al normaal vinden, vraag jezelf dan eens af hoe je verwacht dat we met elkaar omgaan over een jaar of 10. Respect voor elkaar en jezelf is wel het minste wat je voor jezelf en een ander kan doen. jij snapt het helemaal (nu in ieder geval begin leek ff van niet maar dat kan ook aan mij liggen) en zoals die reactie van sommige mensen van ik scheld niet met kanker maar maak kakkerlakken zwart vind ik ook zielig, come on man word volwassen! maar ik snap jou helemaal ;) |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 18:16 schreef remco k het volgende:Triest hoe sommigen hier reageren, "het schelden hoort erbij" is iets wat ik niet kan en wil bevatten, en dat zou dan moeten komen doordat "de maatschappij verhard". Donder toch een eind op met dit soort reacties gasten, RESPECT is iets wat in Nederland altijd hoog in het vaandel stond, tegenwoordig BESTAAT HET NIET MEER. Waarrom toch dat schelden, VRAAG VOOR JEZELF EENS AF WAT DE MEERWAARDE ER VAN IS, al is dat voor de meeste mensen hier al te moeilijk. Nee lekker je kinderen bijbrengen dat mensen die de VOETBALCLUB feyenoord supporten KK KAKKELRLAKKEN zijn of dat mensen die de VOETBALCLUB Ajax supporten KK JODEN zijn, daar wordt de wereld wijzer van....... Ook wat Vertongen weer roept, echt een achtelijke actie van hem, hij heeft een voorbeeldfunctie en MAG dit soort dingen simpelweg niet roepen, hoe erg hij zich ook genaaid voelt door het "LEGIOEN" dit kan en mag niet worden goedgekeurd door de directie van AJAX, ik vind dan ook dat hij hier een interne boete en schorsing voor moet krijgen, harder optreden tegen dit soort acties, zowel van spelers als van supporters. Hoe is het mogelijk, dat in NL een scheidsrechter nog op het veld staat, nadat zijn eigen vrouw al 15 minuten lang wordt uitgemaakt voor een KK hoer, ik snap dat niet. Nederland loopt hierin ook al ERG LANG ERG VER ACHTER, kijk eens naar de omliggende landen, daar gebeuren dit soort dingen vrijwel niet, en worden mensen gerespecteerd om hun beroep, hun normen en hun waarden. 2 weken geleden nog, was er een wedstrijd tussen MANutd en MANcity, en geloof mij maar dat daar de rivaliteit vele malen groter is dan de kinderachtige strijd tussen Feyenoord en AJAX, HET RESULTAAT: 70.000 fans in een fantastische atmosfeer, in een stadion ZONDER HEKKEN, en gewoon geen ongeregeldheden, FANTASTISCH TOCH???. Dit komt door wat ik eerder zei: Harder moeten we met z'n allen optreden tegen relschoppers. De grootste reden dat het daar wel lukt is de HARDHEID van het optreden tegen relschoppers, DAAR ZIE JE NAMELIJK NOOIT MEER EEN STADION VAN BINNEN ALS JIJ JE OOK MAAR ENIGZINS MISDRAAGT, daar is respect voor de politie en de overheid, en dan laat je het ook wel uit je hoofd om iets te flikken, al wil je nog zo graag. Tuurlijk moet een grapje en een beetje dollen met elkaar kunnen, maar als wij tegenwoordig scheldwoorden al normaal vinden, vraag jezelf dan eens af hoe je verwacht dat we met elkaar omgaan over een jaar of 10. Respect voor elkaar en jezelf is wel het minste wat je voor jezelf en een ander kan doen. helemaal niks aan toe te voegen, hoop dat hier in NL ooit voetbal kunnen kijken zoals men dat ook doet op de Engelse velden en men inderdaad weer respect voor elkaar heeft. En wie het normaal vind om met woorden als kanker te gooien, laat je zelf eens nakijken man, dat is NIET normaal!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 18:16 schreef remco k het volgende:Triest hoe sommigen hier reageren, "het schelden hoort erbij" is iets wat ik niet kan en wil bevatten, en dat zou dan moeten komen doordat "de maatschappij verhard". Donder toch een eind op met dit soort reacties gasten, RESPECT is iets wat in Nederland altijd hoog in het vaandel stond, tegenwoordig BESTAAT HET NIET MEER. Waarrom toch dat schelden, VRAAG VOOR JEZELF EENS AF WAT DE MEERWAARDE ER VAN IS, al is dat voor de meeste mensen hier al te moeilijk. Nee lekker je kinderen bijbrengen dat mensen die de VOETBALCLUB feyenoord supporten KK KAKKELRLAKKEN zijn of dat mensen die de VOETBALCLUB Ajax supporten KK JODEN zijn, daar wordt de wereld wijzer van....... Ook wat Vertongen weer roept, echt een achtelijke actie van hem, hij heeft een voorbeeldfunctie en MAG dit soort dingen simpelweg niet roepen, hoe erg hij zich ook genaaid voelt door het "LEGIOEN" dit kan en mag niet worden goedgekeurd door de directie van AJAX, ik vind dan ook dat hij hier een interne boete en schorsing voor moet krijgen, harder optreden tegen dit soort acties, zowel van spelers als van supporters. Hoe is het mogelijk, dat in NL een scheidsrechter nog op het veld staat, nadat zijn eigen vrouw al 15 minuten lang wordt uitgemaakt voor een KK hoer, ik snap dat niet. Nederland loopt hierin ook al ERG LANG ERG VER ACHTER, kijk eens naar de omliggende landen, daar gebeuren dit soort dingen vrijwel niet, en worden mensen gerespecteerd om hun beroep, hun normen en hun waarden. 2 weken geleden nog, was er een wedstrijd tussen MANutd en MANcity, en geloof mij maar dat daar de rivaliteit vele malen groter is dan de kinderachtige strijd tussen Feyenoord en AJAX, HET RESULTAAT: 70.000 fans in een fantastische atmosfeer, in een stadion ZONDER HEKKEN, en gewoon geen ongeregeldheden, FANTASTISCH TOCH???. Dit komt door wat ik eerder zei: Harder moeten we met z'n allen optreden tegen relschoppers. De grootste reden dat het daar wel lukt is de HARDHEID van het optreden tegen relschoppers, DAAR ZIE JE NAMELIJK NOOIT MEER EEN STADION VAN BINNEN ALS JIJ JE OOK MAAR ENIGZINS MISDRAAGT, daar is respect voor de politie en de overheid, en dan laat je het ook wel uit je hoofd om iets te flikken, al wil je nog zo graag. Tuurlijk moet een grapje en een beetje dollen met elkaar kunnen, maar als wij tegenwoordig scheldwoorden al normaal vinden, vraag jezelf dan eens af hoe je verwacht dat we met elkaar omgaan over een jaar of 10. Respect voor elkaar en jezelf is wel het minste wat je voor jezelf en een ander kan doen. Perfect verwoord.. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
@remco k :
Die sfeer die ze in engeland hebben + de GEZONDE rivaliteit , die zal je in nederland nooit krijgen.. Er zijn hier veel te veel mensen die zelfs niet eens komen kijken naar het spel , maar te veel naar Green street hooligan hebben gekeken.. Die denken dat ze de man zijn als ze vanaf een afstandje laf lompe onnodige leuzen gaan roepen en rotzooi lopen te trappen.. Een grapje is leuk , maar ondertussen word het nederlands voetbal als grote grap gezien.. Eerst waren we een land dat meedeed om de echte prijzen , nu zijn we een kweekvijver.. Ik kan er gewoon niet mee in waarom er altijd zoveel gezeik moet zijn tijdens een partijtje voetbal.. Ooit zal het gezeik over gaan, maar denk niet dat ik dat nog ga meemaken....... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 18:16 schreef remco k het volgende:Triest hoe sommigen hier reageren, "het schelden hoort erbij" is iets wat ik niet kan en wil bevatten, en dat zou dan moeten komen doordat "de maatschappij verhard". Donder toch een eind op met dit soort reacties gasten, RESPECT is iets wat in Nederland altijd hoog in het vaandel stond, tegenwoordig BESTAAT HET NIET MEER. Waarrom toch dat schelden, VRAAG VOOR JEZELF EENS AF WAT DE MEERWAARDE ER VAN IS, al is dat voor de meeste mensen hier al te moeilijk. Nee lekker je kinderen bijbrengen dat mensen die de VOETBALCLUB feyenoord supporten KK KAKKELRLAKKEN zijn of dat mensen die de VOETBALCLUB Ajax supporten KK JODEN zijn, daar wordt de wereld wijzer van....... Ook wat Vertongen weer roept, echt een achtelijke actie van hem, hij heeft een voorbeeldfunctie en MAG dit soort dingen simpelweg niet roepen, hoe erg hij zich ook genaaid voelt door het "LEGIOEN" dit kan en mag niet worden goedgekeurd door de directie van AJAX, ik vind dan ook dat hij hier een interne boete en schorsing voor moet krijgen, harder optreden tegen dit soort acties, zowel van spelers als van supporters. Hoe is het mogelijk, dat in NL een scheidsrechter nog op het veld staat, nadat zijn eigen vrouw al 15 minuten lang wordt uitgemaakt voor een KK hoer, ik snap dat niet. Nederland loopt hierin ook al ERG LANG ERG VER ACHTER, kijk eens naar de omliggende landen, daar gebeuren dit soort dingen vrijwel niet, en worden mensen gerespecteerd om hun beroep, hun normen en hun waarden. 2 weken geleden nog, was er een wedstrijd tussen MANutd en MANcity, en geloof mij maar dat daar de rivaliteit vele malen groter is dan de kinderachtige strijd tussen Feyenoord en AJAX, HET RESULTAAT: 70.000 fans in een fantastische atmosfeer, in een stadion ZONDER HEKKEN, en gewoon geen ongeregeldheden, FANTASTISCH TOCH???. Dit komt door wat ik eerder zei: Harder moeten we met z'n allen optreden tegen relschoppers. De grootste reden dat het daar wel lukt is de HARDHEID van het optreden tegen relschoppers, DAAR ZIE JE NAMELIJK NOOIT MEER EEN STADION VAN BINNEN ALS JIJ JE OOK MAAR ENIGZINS MISDRAAGT, daar is respect voor de politie en de overheid, en dan laat je het ook wel uit je hoofd om iets te flikken, al wil je nog zo graag.Tuurlijk moet een grapje en een beetje dollen met elkaar kunnen, maar als wij tegenwoordig scheldwoorden al normaal vinden, vraag jezelf dan eens af hoe je verwacht dat we met elkaar omgaan over een jaar of 10. Respect voor elkaar en jezelf is wel het minste wat je voor jezelf en een ander kan doen. Hallo Remco, ik heb een deel van je tekst donker gekleurd aangezien ik daar toch meer over kwijt wil. Je hebt inderdaad gelijk dat de straffen in Engeland dusdanig hoog zijn dat de supporter bij misdraging het stadion niet meer van binnen ziet. Daarom heeft het hooliganisme in Engeland zich ook verplaatst naar buiten de stadions. Engeland doet voorkomen alsof er nooit rellen zijn tussen de verschillende supportersgroepen. Dit is echter vooral te danken aan de media die daar bijna geen aandacht aan besteed. Wekelijks in het qua rellen raak in Engeland, echter altijd buiten de stadions. De supporters hebben vaak nog een grotere hekel aan elkaar dan de fans van Ajax en Feyenoord. In overige landen is het ook vaak raak, maar dat zal nooit de Nederlandse kranten halen. Ik kan dit alles weten omdat ik mij al jaren verdiep in het Hooliganisme in Nederland en Europa. Wees maar blij dat je niet in Argentinië woont. Daar maken ze je al dood als je met voetbalshirtje in het gebied van de aartsrivaal komt.
De straffen in Engeland zouden eigenlijk direct overgenomen kunnen worden door de Nederlandse politiek, alleen hier moet alles 10x langer duren. Het is namelijk helemaal niet moeilijk om je collega's uit Engeland te vragen hoe de voetbalwet daar in elkaar steekt.
Blijft over dat ik vind dat iedere Ajacied zelf moet weten hoe hij of zij over de actie van Vertonghen denkt. Het is iemands eigen mening en ik ben niet degene om die mening te veranderen. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik denk dat die remco een beetje in een droomwereld leeft.hij zal ook wel groen links stemmen denk ik. in het allerdiepste heeft hij best gelijk,maar zo was het in het jaar 0 al en zal het in het jaar 5000 nog zijn. wordt wakker man.of je het er mee eens bent of niet.maar ga niet iedereen proberen heilig te maken man.laat alles gewoon zoals het is ,dan hoef je je ook niet te irriteren aan zulke gasten als mij......praat gewoon voor je cluppie en voor jezelf .....en ik geef toe,je kan best leuk schrijven,maar hou op met dat geklaag man. zoals je leest denken er echt ook anders dan jij,en ik vind vertonghen(hoewel het missch niet kan) een klassebak!!!!!!!gegroet |
|
|
|
|
|