BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TOCH NOG EEN PRIJS IN ROTTERDAM!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
sebbe1
 sebbe1 - zaterdag 08 mei 2010 - 09:59   quote  deeplink  
Iedereen heeft recht op zijn/haar mening maar in tegen stelling tot suppoerters hebben spelers een voorbeeld functie, helemaal als je weet dat alles wordt uitvergroot in de media is de actie van vertonghen op zijn minst niet handig. Kakkerlak vind ik persoonlijk niet heel negatief, zijn nagenoeg niet uit te roeien en komen altijd terug.
daninho
 daninho - zaterdag 08 mei 2010 - 10:08   quote  deeplink  
Jammer jammer
helaas helaas
de joden zijn in rotterdam weer de baas:P

nou lopen ze allemaal te zeiken van vertongen dit vertongen dat ,maar afaley zij ok wat dingen met hun kampioensschap en daar wordt niet over gesproken >en nou gedragen de suporters van feyenooit ze een keer en nou zij het inkeer de beste suporters stelletje een cellige mensen..

Nouja volgend jaar maar weer kampioen ..

Superjoden
joduh
 joduh - zaterdag 08 mei 2010 - 10:32   quote  deeplink  
eens!!!
remco k
 remco k - zaterdag 08 mei 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 01:41 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Hallo Remco, ik heb een deel van je tekst donker gekleurd aangezien ik daar toch meer over kwijt wil. Je hebt inderdaad gelijk dat de straffen in Engeland dusdanig hoog zijn dat de supporter bij misdraging het stadion niet meer van binnen ziet. Daarom heeft het hooliganisme in Engeland zich ook verplaatst naar buiten de stadions. Engeland doet voorkomen alsof er nooit rellen zijn tussen de verschillende supportersgroepen. Dit is echter vooral te danken aan de media die daar bijna geen aandacht aan besteed. Wekelijks in het qua rellen raak in Engeland, echter altijd buiten de stadions. De supporters hebben vaak nog een grotere hekel aan elkaar dan de fans van Ajax en Feyenoord. In overige landen is het ook vaak raak, maar dat zal nooit de Nederlandse kranten halen. Ik kan dit alles weten omdat ik mij al jaren verdiep in het Hooliganisme in Nederland en Europa. Wees maar blij dat je niet in Argentiniƫ woont. Daar maken ze je al dood als je met voetbalshirtje in het gebied van de aartsrivaal komt.

De straffen in Engeland zouden eigenlijk direct overgenomen kunnen worden door de Nederlandse politiek, alleen hier moet alles 10x langer duren. Het is namelijk helemaal niet moeilijk om je collega's uit Engeland te vragen hoe de voetbalwet daar in elkaar steekt.

Blijft over dat ik vind dat iedere Ajacied zelf moet weten hoe hij of zij over de actie van Vertonghen denkt. Het is iemands eigen mening en ik ben niet degene om die mening te veranderen.
Ik ben het hier niet mee eens kerel:) maar dat had je waarschijnlijk al verwacht:)

Ik ken erg veel Supporters van Liverpool tot Newcastle en van Manutd tot Arsenal, het is natuurlijk achtelijk om te denken dat er echt nooit wat gebeurt, dat besef ik mij ook wel, maar het is een BEWEZEN feit, dat sinds de invoering van de voetbalwet, die overigens niet alleen geld voor acties in het stadion maar ook van buiten de wedstrijden het voetbalvandalisme in Engeland met 80% is teruggedrongen. Het is daar vrijwel onmogelijk iets te flikken en er mee weg te komen.

En wat jij zegt over de media klopt inderdaad, maar weet je ook waarom de media er niet over bericht?? Dat komt doordat dit is opgenomen in de voetbalwet, richting de andere europese landen LIJKT het dus alsof er echt nooit iets gebeurt, PRIMA TOCH?? Dat verhoogt namelijk simpelweg het aanzien van het land.
De zomplete aanfluiting van de organisatieproblemen rond de bekerfinale, is namelijk ook echt wel bij de fifa en uefa terechtgekomen, zelfs in Engeland en Duitsland werd er over geschreven.
Dat is niet goed, zeker niet gezien het feit dat het enkel en alleen door een paar KUTSUPPORTERS komt, die denken dat alles kan en alles mag. Jongens bedankt!!
remco k
 remco k - zaterdag 08 mei 2010 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 10:08 schreef daninho het volgende:
Jammer jammer
helaas helaas
de joden zijn in rotterdam weer de baas:P

nou lopen ze allemaal te zeiken van vertongen dit vertongen dat ,maar afaley zij ok wat dingen met hun kampioensschap en daar wordt niet over gesproken >en nou gedragen de suporters van feyenooit ze een keer en nou zij het inkeer de beste suporters stelletje een cellige mensen..

Nouja volgend jaar maar weer kampioen ..

Superjoden
Waarom altijd weer vergelijken met een andere club. Vertongen heeft zich nu misdragen, daar moet hij voor worden aangepakt, daar heeft AFfelay helemaal niks mee te maken.

En voor jou informatie, Affelay heeft na die wedstrijd met AJAX ook gewoon 1 wedstrijd voorwaardelijke schorsing gekregen, en ook dat werd breed uitgemeten in de pers.
remco k
 remco k - zaterdag 08 mei 2010 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 07:53 schreef joduh het volgende:
ik denk dat die remco een beetje in een droomwereld leeft.hij zal ook wel groen links stemmen denk ik. in het allerdiepste heeft hij best gelijk,maar zo was het in het jaar 0 al en zal het in het jaar 5000 nog zijn. wordt wakker man.of je het er mee eens bent of niet.maar ga niet iedereen proberen heilig te maken man.laat alles gewoon zoals het is ,dan hoef je je ook niet te irriteren aan zulke gasten als mij......praat gewoon voor je cluppie en voor jezelf .....en ik geef toe,je kan best leuk schrijven,maar hou op met dat geklaag man.
zoals je leest denken er echt ook anders dan jij,en ik vind vertonghen(hoewel het missch niet kan) een klassebak!!!!!!!gegroet
Ik leef helemaal niet in een droomwereld, ik kom uit een tijd en opvoeding dat respect voor elkaar nog heel normaal was.
Wist jij wel dat in de begin jaren 80, Feyenoord en AJAX supporters zelfs door elkaar in de stadions zaten, er gebeurde toen niks.
Tegenwoordig denkt iedereen zich alleen maar te kunnen redden met vechten en elkaar uitmaken voor alles waar het wordt KANKER in voorkomt, snap jij wel dat je daar mensen erg mee kan kwesten, ik denk het niet, hoe zou jij het vinden als jij je vader verloren was aan die erge ziekte, en dat je een week later iedereen weer dat scheldwoord hoort gebruiken, ik denkt niet dat jij dat erg leuk zal vinden, of wel soms??

En ik probeer helemaal niemand heilig te maken, integendeel zelfs, iedereen moet zelf weten wat ie doet.
Maar ik mag er wel een menig over hebben toch?
joduh
 joduh - zaterdag 08 mei 2010 - 15:08   quote  deeplink  
luister remco k.ook ik zat in 1980 al op de tribunes man...jaja.en toen werd er echt wel gereld!!was er zelf bijna altijd bij man.ik ben het met je eens over de ziekte k.maar heb jij mij hier ooit wel eens die ziekte zien typen???daar doe en deed ik nooit aan mee. maar kakkerlakken moet kunnen,pisvee moet kunnen,feyenooit moet kunnen,joden moet kunnen,neuzen moet kunnen.....etc..
jij hebt je probleem met je respect man.en je mening geven is ok,maar laatst berichte ik dat ik in de badkuip zat en toen kreeg ik dus ook respectloos berichtje van jou op dit forum..... dus als je respect wilt krijgen moet je als eerste zelf respect tonen.en niet je verschuilen achter je `voorbeeldige`gedrag wat je hebt naar je tegenstanderfans.je praat als goedheilige hier maar je sneert wel in de rondte hier. is knap schijnheilig,of niet?
alibabba
 alibabba - zaterdag 08 mei 2010 - 17:28   quote  deeplink  
Ik heb geen problemen met het woord kakkerlakken, pisvee, Feyenooit, neuzen of Joden. Rivaliteit onder de supporters is leuk, maar heb wel respect voor eenieder. Supporter zijn of speler van Ajax of Feyenoord is toch wel even iets anders, zij moeten hun voetbalvak serieus nemen en hun club fatsoenlijk vertegenwoordigen.
remco k
 remco k - zaterdag 08 mei 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 15:08 schreef joduh het volgende:
luister remco k.ook ik zat in 1980 al op de tribunes man...jaja.en toen werd er echt wel gereld!!was er zelf bijna altijd bij man.ik ben het met je eens over de ziekte k.maar heb jij mij hier ooit wel eens die ziekte zien typen???daar doe en deed ik nooit aan mee. maar kakkerlakken moet kunnen,pisvee moet kunnen,feyenooit moet kunnen,joden moet kunnen,neuzen moet kunnen.....etc..
jij hebt je probleem met je respect man.en je mening geven is ok,maar laatst berichte ik dat ik in de badkuip zat en toen kreeg ik dus ook respectloos berichtje van jou op dit forum..... dus als je respect wilt krijgen moet je als eerste zelf respect tonen.en niet je verschuilen achter je `voorbeeldige`gedrag wat je hebt naar je tegenstanderfans.je praat als goedheilige hier maar je sneert wel in de rondte hier. is knap schijnheilig,of niet?
Dat bericht was helemaal niet respectloos, het was van jou zijde patserig en een rare post, Ik mag toch roepen dat ik je niet geloof, of mag dat niet??.

En waar schrijf ik dat je niet hard mag zijn dan??
Als ik het niet eens ben met iemand, dan laat ik dat weten, dat is mijn goed recht, en dat heeft absoluut niks met respect te maken, ik denk niet dat jij helemaal snapt wat respect betekend.

Dus nee ik ben niet schijnheilig, want je kan alles lezen wat je wilt, ik doe het niet achter je rug om, of iets in die aard,

En waar praat ik in godsnaam over mijn eigen voorbeeldeige gedrag, jij overdrijft nu volledig, maar dat viel te verwachten.

Ik roep niks meer en niks minder, dan dat mensen en dus ook voetbalsupporters meer respect voor elkaar moeten gaan tonen, voordat het te laat is, dan wordt er in Nederland straks zonder publiek gespeeld, zit jij daar op te wachten?? Lijkt me niet toch...

En er werd in de begin jaren 80 nog niet gereld, er was weleens een vechtpartijtje ja, maar dat was 1 tegen 1, geen 400 man die elkaar de kop inslaan en zelfs willen MOORDEN, want dat is momenteel gewoon de orde van de dag, het is wachten op de volgende uitspatting waarbij er weer eens een dode valt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2010 door remco k --
freakie
 freakie - zaterdag 08 mei 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Respect moet je geven aan iemand en dan krijg je het ook terug.. Zo mag je t ook zien Joduh.. Begin bij jezelf..
j.d
 j.d - zaterdag 08 mei 2010 - 20:57   quote  deeplink  
precies,that's the way to do it
freakie
 freakie - zaterdag 08 mei 2010 - 21:08   quote  deeplink  
Danku..
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 09 mei 2010 - 02:17   quote  deeplink  
Sorry Remco, ik denk dat je er toch enigzins naast zit dat er begin jaren 80 niet werd gereld. Ik zou zeggen, sla de geschiedenisboeken eens open. Begin jaren 80 was namelijk de verharding in de supporterswereld en waren er wel degelijk rellen tussen de verschillende supportersgroepen van Ajax, Feyenoord (waarvan de rivaliteit toen al bestond), PSV, Utrecht e.d. En niet zoals jij beweerd 1 tegen 1, maar echt wel grotere rellen. Kort hierna werd vanuit de politiek en de KNVB besloten om de voetbalpas in het leven te roepen om de rellen en onlusten tegen te gaan. Dit werd echter geen succes aangezien de kwaadwillende supporters deze voetbalpas gewoonweg boycotten. De hevigere rellen kwamen in de jaren 85 tot 90 vervolgens echt. Daarbij niet te vergeten de hevige rellen in het Zuiderpark 1987.

En daarnaast roepen we volgens mij al jaren dat het wachten is op de volgende supporter die overlijdt door de rellen. Maar ja als de politiek na elke rel om het hardst roept om maatregelen en na 5 dagen de rellen en de maatregelen die ze willen nemen weer is vergeten schiet het ook niet op. De bal ligt al jaren bij de politiek, alleen lijken ze zich daar meer druk te maken om hun eigen pluche dan de noodzak van een voetbalwet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 mei 2010 door amsterdammer113 --
remco k
 remco k - zondag 09 mei 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Inderdaad, de bal ligt al jaren bij de politiek, ze kunnen het plan wat er in engeland gebruikt wordt klakkeloos overnemen, de wetgeving daar ligt namelijk vrijwel gelijk aan de Nederlandse.
We zijn in Nederland wel gewend dat het jaren moet duren, slaat ook echt werkelijk waar nergens op..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TOCH NOG EEN PRIJS IN ROTTERDAM!!!!

0.0059349