BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RESPECT

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ovi
 ovi - donderdag 06 mei 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 23:16 schreef kale co het volgende:
durf gewoon te zeggen 020 was beter en had instelling onze spelers zijn te lui en hadden geen strijd
eens
Over 2 wedstrijden hebben we terecht, maar op een schandalige manier verloren.
de spelers moeten zich kapot schamen na deze wanvertoning.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 mei 2010 door ovi --
Ronnie W
 Ronnie W - donderdag 06 mei 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Mulder maakt gewoon 2 beslissende fouten in 2 duels
Hij vindt zichzelf de beste. Moet nog veel leren en die lamzaat geen contract laten tekenen opzouten met die vent
sevillana
 sevillana - donderdag 06 mei 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 23:16 schreef kale co het volgende:
durf gewoon te zeggen 020 was beter en had instelling onze spelers zijn te lui en hadden geen strijd
heb gewoon heel veel moeite met 020, dat zal 't wel zijn
de.fan
 de.fan - donderdag 06 mei 2010 - 23:29   quote  deeplink  
Mulder, Bruins, Bahia, Biseswar, Landzaat zijn allemaal spelers die Feyenoord niet beter maken en Feyenoord onwaardig! De Cler en Hofland mogen van mij ook opzouten mede vanwege de salaris. Er moet een sloper erbij komen achterin en een type Bosvelt/van Gastel op het middenveld. Een ding is duidelijk er moet veel veranderen maar helaas zal dat niet mogelijk zijn vanwege de financieen. Maar met dit Feyenoord kan ik me niet indentificeren, vanwege een wijvenvoetballer Bruins en altijd overtredingmaker Bahia , duikelaar Biseswar, Twijfelaar Mulder en Weggever Landzaat
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - donderdag 06 mei 2010 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 23:29 schreef de.fan het volgende:
Mulder, Bruins, Bahia, Biseswar, Landzaat zijn allemaal spelers die Feyenoord niet beter maken en Feyenoord onwaardig! De Cler en Hofland mogen van mij ook opzouten mede vanwege de salaris. Er moet een sloper erbij komen achterin en een type Bosvelt/van Gastel op het middenveld. Een ding is duidelijk er moet veel veranderen maar helaas zal dat niet mogelijk zijn vanwege de financieen. Maar met dit Feyenoord kan ik me niet indentificeren, vanwege een wijvenvoetballer Bruins en altijd overtredingmaker Bahia , duikelaar Biseswar, Twijfelaar Mulder en Weggever Landzaat
Dat twijfelen bij mulder is toch wel afteleren.
R()b
 R()b - vrijdag 07 mei 2010 - 00:57   quote  deeplink  
Landzaat denkt altijd dat hij in elk team voetbalt i.p.v Feyenoord.
Hele seizoen al die kutpasses aan de tegenstander huppaaaa weer goal tegen.
Landzaat is op leeftijd , en dat is aan zijn zicht en concentratie goed te merken!!
Niet verlengen , ga maar vliegen vangen op de dam!
Voordat het serieus punten gaat kosten!

Mulder maakt fouten zeker weten.
Alleen Dudek kon ook geen bal tegenhouden zijn 1e jaar bij Feyenoord , dat was pas een clown.
Maar ze hebben bij Feyenoord er een top doelman van gemaakt , dus Mulder kan zeker verbeteren.
Alleen mondje dicht in de pers , niet te hard gillen dat je het allemaal wel ff doet.
Dan wordt je altijd kritisch beoordeeld!
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 07 mei 2010 - 09:02   quote  deeplink  
Een aantal hebben volgens mij een andere wedstrijd zitten kijken.
Volgens mij was Feyenoord toch echt de betere ploeg.
Alleen zijn die 020 zo rete effectief met de paar kansjes die ze kregen.
Feyenoord veel meer balbezit en dreiging. Alleen de afronding wil niet lukken.
3 a 4 goede pasen van Makaay, alleen niemand met het killersinstinct die ze er in legt.
Daarnaast nog de onterecht afgekeurd goal van Feyenoord en de onterecht toegekende goal van 020. ALS (ik weet het als bestaat niet) dat niet was gebeurd en het was dus gewoon 1-1 had je een heel andere wedstrijd gehad. Na deze 2 momenten ging er een knop bij de spelers waardoor het er anders uitzag.
Beide goals van siem kwamen voort uit een kluts situatie (dit geluk had Feyenoord niet) kortom het viel in mijn ogen reuze mee. Ook klapte er een aantal spelers lekker op (Fer, de cler, Vlaar, El ahmadi o.a) werden alleen sneller teruggefloten.

Ondanks dit alles bleef het publiek geweldig.
RESPECT!

Nu die rare belg nog schorsen ivm spreekkoren, of alleen Feyenoordfans toelaten in de Arena bij de eerstvolgende wedstrijd. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door PieterBos --
Milo
 Milo - vrijdag 07 mei 2010 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 23:07 schreef kale co het volgende:
gemiddeld verdient een fan met normale fan 1400...1600 euro de jongens verdienen gemiddeld 30.000 tot 40.000 per maand en hebben een luizen baantje en vanavond hebben ze ons laten zitten!! nee bedankt spelers en mot ik ze dan nog gaan toezingen en bedanken??
ben ik 100% mee eens! waar was dat mes tussen die tanden! het vuur in de ogen? nou, nou, Feyenoord schaam je! alleen de cler begreep het! gvd een gozert met een focking drank probleem!
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 07 mei 2010 - 09:22   quote  deeplink  
de cler///held (gisteren) alcohol probleem (net als ik) en toch erop klappen. eens met milo
jellestb
 jellestb - vrijdag 07 mei 2010 - 10:00   quote  deeplink  
alle andere landen lachen om onze klassieker , bij ons zit de haat zo diep pfff ,
geen strijd op het veld ,alleen maar handjes schudden . zou goed zijn voor de spelers en het clown publiek om eens bij n wedst als lazio - as tegaan kijken , en kan nog wel 10 andere wedst opnoemen waar het er veeel fanatieker aan toe gaat zowel op de tribune als op het veld , iedereen was gister zo lief voor de ajax spelers kon amper n liedje af tegen hunnie , maar je heb die vertonge wel gezien gister he ;)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 10:00 schreef jellestb het volgende:
alle andere landen lachen om onze klassieker , bij ons zit de haat zo diep pfff ,
geen strijd op het veld ,alleen maar handjes schudden . zou goed zijn voor de spelers en het clown publiek om eens bij n wedst als lazio - as tegaan kijken , .....
ik zeg, halen die Totti!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: RESPECT









0.0065128