BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been en Gudde blij met reactie publiek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
gfvp1
 gfvp1 - donderdag 06 mei 2010 - 22:02   quote  deeplink  
Wat een slap geOH!!

Dankzij Aboutaleb en de slappe opstelling van de Feyenoorddirectie is de finale om zeep geholpen met als gevolg een kansloze 6-1 nederlaag van onze mooie club.

Gudde en co BEDANKT!!! wat zijn jullie abominabel slecht voor deze club!

Het wordt misschien tijd dat deze directie opstapt,immers sinds 2006 geen enkele progressie op voetballend gebied en geen structuur in de organisatie.

En Been heeft ook geen enkel progressie in het voetbal bewerkstelligd en dat is nog wel de meest teleurstellende conclusie van weer een verloren seizoen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 06 mei 2010 - 23:12   quote  deeplink  
Gudde je heb je club verkocht oprotten maar knvb hoer!
ovi
 ovi - donderdag 06 mei 2010 - 23:22   quote  deeplink  
Gudde moet z n tering zooitje pakken en snel .
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - donderdag 06 mei 2010 - 23:44   quote  deeplink  
Gudde je bent een slappe zak als jij voet bij stuk had gehouden en de goal van El Amadi gewoon goed gekeurd was (het was nooit buitenspel) had Tomassen gewoon de 2-1 binnen getikt en had je die prijs gepakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feyenoord1111111
 Feyenoord1111111 - donderdag 06 mei 2010 - 23:46   quote  deeplink  
WIJ WILLEN NU EEN DEGELIJK BESTUUR DIE WEL DE BELANGEN VOOR DE CLUB INZIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
G-child
 G-child - vrijdag 07 mei 2010 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 22:02 schreef gfvp1 het volgende:
Wat een slap geOH!!

Dankzij Aboutaleb en de slappe opstelling van de Feyenoorddirectie is de finale om zeep geholpen met als gevolg een kansloze 6-1 nederlaag van onze mooie club.

Gudde en co BEDANKT!!! wat zijn jullie abominabel slecht voor deze club!

Het wordt misschien tijd dat deze directie opstapt,immers sinds 2006 geen enkele progressie op voetballend gebied en geen structuur in de organisatie.

En Been heeft ook geen enkel progressie in het voetbal bewerkstelligd en dat is nog wel de meest teleurstellende conclusie van weer een verloren seizoen.
Hoe durf je zo'n opmerking over Mario te maken? Zelfde materiaal, daarentegen het maximale uit deze groep gehaald. Als je een beetje verstand hebt van voetbal dan zie je dat de huidige selectie van Feyenoord gewoon kwaliteit tekort komt. Een teleurstellende conclusie is dat sommige Feyenoordsupporters enkel bekritiseren en weinig realist zijn.
Feyenoord kan met deze selectie geen topdrie spelen... 020 zal beter blijven. Helaas maar waar.
MrChriz
 MrChriz - vrijdag 07 mei 2010 - 00:42   quote  deeplink  
Gudde is inderdaad een zwakke persoonlijkheid.. Hij zou ns wat meer op moeten komen voor de club. Mario doet het aardig met deze selectie maar ik kan hem de laatste tijd helaas niet meer op goede wissels betrappen......Hofland voor de Cler???
dege
 dege - vrijdag 07 mei 2010 - 00:49   quote  deeplink  
complimenten voor het legioen, de hele wedstrijd blijven zingen ondanks de achterstand, heel mooi.
Laten we hopen dat we de volgende klassieker met publiek van beide zijdes kunnen spelen!
Nogmaals complimenten, mag ook eens gezegd worden!
Roy15
 Roy15 - vrijdag 07 mei 2010 - 00:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 22:02 schreef gfvp1 het volgende:
Wat een slap geOH!!

Dankzij Aboutaleb en de slappe opstelling van de Feyenoorddirectie is de finale om zeep geholpen met als gevolg een kansloze 6-1 nederlaag van onze mooie club.

Gudde en co BEDANKT!!! wat zijn jullie abominabel slecht voor deze club!

Het wordt misschien tijd dat deze directie opstapt,immers sinds 2006 geen enkele progressie op voetballend gebied en geen structuur in de organisatie.

En Been heeft ook geen enkel progressie in het voetbal bewerkstelligd en dat is nog wel de meest teleurstellende conclusie van weer een verloren seizoen.
Lekker negatief ben jij..
Been doet het gewoon goed!(op een paar onbegrijpelijke (niet/)wissels na)
Bovendien zie ik heel veel potentie voor de toekomst.
Ook met dit bestuur...........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 07 mei 2010 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 23:46 schreef Feyenoord1111111 het volgende:
WIJ WILLEN NU EEN DEGELIJK BESTUUR DIE WEL DE BELANGEN VOOR DE CLUB INZIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!
je capslock staat aan
kale co
 kale co - vrijdag 07 mei 2010 - 07:28   quote  deeplink  
met deze groep maximale gehaald jongens opvreters weg en jonkies erin goed gedaan mario. En wie moet er dan in het bestuur jongens denk na no money no honey
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 00:49 schreef dege het volgende:
complimenten voor het legioen, de hele wedstrijd blijven zingen ondanks de achterstand, heel mooi.
Laten we hopen dat we de volgende klassieker met publiek van beide zijdes kunnen spelen!
Nogmaals complimenten, mag ook eens gezegd worden!
echt leuk publiek, je mede supporters voor joden uitmaken.
kale co
 kale co - vrijdag 07 mei 2010 - 07:45   quote  deeplink  
ja idd
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 07 mei 2010 - 08:20   quote  deeplink  
volgens gudde maakt het niet uit of we verliezen. als het publiek zich gedragen heeft, ziet gudde het als overwinning
kale co
 kale co - vrijdag 07 mei 2010 - 08:21   quote  deeplink  
ja idd haha 2-0 legioen nou ja wat had het gescheeld je kan beter zelf spelen want inzet kennen ze niet
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 07 mei 2010 - 08:23   quote  deeplink  
ik geloof van mezelf nooit dat ik beter voetbal, maar ik zou in ieder geval rennen totdat ik me leegkots. (zo begint ieder voetbal seizoen als ik zelf 3 maanden niet gespeeld heb)
kale co
 kale co - vrijdag 07 mei 2010 - 08:24   quote  deeplink  
inderdaad je hebt een eergevoel ja ik snap obiku heb ik gisteren niet gezien
KKL
 KKL - vrijdag 07 mei 2010 - 12:01   quote  deeplink  
Gudde: de boodschap is goed aangekomen bij de harde kern....

pfffff de meeste zaten thuis

Kutjespubliek in rood witte shirtjes met als opschrift: Ik ben Fan!!!!

Mijn hemel....te triest voor woorden....

Ik hoop dit echt nooit maar dan ook nooit meer mee te maken....zelfs niet voor de tv.....want tjsaa....ik zat gewoon thuis gisteravond.....had iedereen moeten doen!!!
G-child
 G-child - vrijdag 07 mei 2010 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 12:01 schreef KKL het volgende:
Gudde: de boodschap is goed aangekomen bij de harde kern....

pfffff de meeste zaten thuis

Kutjespubliek in rood witte shirtjes met als opschrift: Ik ben Fan!!!!

Mijn hemel....te triest voor woorden....

Ik hoop dit echt nooit maar dan ook nooit meer mee te maken....zelfs niet voor de tv.....want tjsaa....ik zat gewoon thuis gisteravond.....had iedereen moeten doen!!!
Je had je club moeten steunen of je tv uit moeten laten?! Televisie hoop ik nog heel?
Het mooie en kinderachtige van die shirtjes is dat dan pas mensen verantwoordelijkheids gevoel krijgen... sneu dat dit dezer tijd alleen nog maar op deze manier kan??
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 14:16   quote  deeplink  
verspilling van goede t-shirts, had je de hele jeugd van burkina-faso mee kunnen kleden.

Het is triest dat spelers die het mooie "rood en wit van Feyenoord" niet de verantwoordelijkheid nemen die daar bij hoort!
Milo
 Milo - vrijdag 07 mei 2010 - 14:21   quote  deeplink  
punt
Jooppie
 Jooppie - vrijdag 07 mei 2010 - 14:36   quote  deeplink  
Die pipo's kunnen allemaal wel heel tevreden zijn met de uitzonderlijk goed verlopen beker finale.. nou ik ben dat mooi niet! Kaartje gekocht voor 30 euro met als oogpunt een lekkere dag en een mooi resultaat. Dat het geen mooi resultaat zou worden had ik wel verwacht.. maar die lekkere dag had 's ochtends moeten beginnen.. Dat was helaas niet het geval aangezien ik geen idee had waar ik een lekker pilsie kon nemen en van de sfeer kon genieten om me op te laden voor de wedstrijd.

Nu maar "stiekem" een biertje mee genomen om hem snel achter over te slaan. Kom je in de kuip waar ik de echte sfeer miste. De sfeer die het haar op mijn ballen overeind zou moeten zetten! Er werd wel gezongen en iedereen bleef langer dan 3 minuten dus dat viel dan wel mee. alleen het besef dat het heel moeilijk zou worden, er geen uitsupporters zijn en de kuip niet vol gevuld was creeƫrde een sfeer waar de passie en de strijd ontbrak.

Geef me dan maar liever een avond wedstrijd tegen Az of Twente waar je het gevoel hebt dat je de ploeg over de drempel kan tillen. Scheelt ook de helft van het geld en gezeik.

Dood zonde en op zo'n manier koop ik geen kaartje meer!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 07 mei 2010 - 16:24   quote  deeplink  
GUDDE, ROT OP!!!!!!!!!!!! Toen jij geboren werd hebben ze het nageboorte gehouden en het kind weg gegooid!!!!! Jij maakt onze club ten schande!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 mei 2010 - 17:04   quote  deeplink  
Ach.. Ook hier kan ik me niet meer druk om maken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been en Gudde blij met reactie publiek









0.0056371