BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vertonghen beledigt Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord Vak-s Hool
 Feyenoord Vak-s Hool - donderdag 06 mei 2010 - 23:40   quote  deeplink  
Jan Vertonghen heeft Feyenoord vanavond in de Arena goed voor schut gezet. Tijdens de huldiging van de club kreeg de belg de microfoon in zijn handen geduwd om een song te zingen. Dit was een totaal niet positief nummer voor de club Feyenoord die eerder die avond met 1-4 verloor van Ajax. De woorden die Jan in ze mond nam waren : Het zijn maar domme kakkerlaken.

http://www.fr4ever.nl/index.php?subaction=showfull&id=1273173978&archive=&start_from=&ucat=2

dit slaat toch nergens op??
woutah
 woutah - donderdag 06 mei 2010 - 23:44   quote  deeplink  
het is maar een domme kut belg
wup von dutch
 wup von dutch - donderdag 06 mei 2010 - 23:47   quote  deeplink  
corectie hij zong, het zijn maar kut kakkerlakken kut kakkerlakken ! beetje dom

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 mei 2010 door wup von dutch --
woutah
 woutah - donderdag 06 mei 2010 - 23:51   quote  deeplink  
en dan mogen wij geen beledigende dinge roepen en komt die joodse kut belg en let maar op die komt der mee weg
Medi..
 Medi.. - donderdag 06 mei 2010 - 23:57   quote  deeplink  
Kvind dit ook niet normaal als Ajax supporter!
P.s Publiek van Jullie, Egt te mooi vanavond!
Heel positief! Als dit zo doorgaat ( En ook Ajax) kunnen de klassiekers weer gewoon gespeeld worden met thuis- en uitpubliek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 mei 2010 door Medi.. --
MrChriz
 MrChriz - vrijdag 07 mei 2010 - 00:20   quote  deeplink  
Maar ns even n mailtje uitdoen naar de KNJB of ze daar dan ook actie op ondernemen...
woutah
 woutah - vrijdag 07 mei 2010 - 00:41   quote  deeplink  
als wij zoude beledige mochte we geen publiek in thuiswedstrijd zulle hun nu geen spelers moge in hun thuiswedstrijd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door woutah --
R()b
 R()b - vrijdag 07 mei 2010 - 01:11   quote  deeplink  
Wij geen spreekkoren , er stond een vet sanctie op.
Nu mogen spelers het wel doen??
Wat is hier de sanctie van dan?!?!?!
Wel provoceren naar Feyenoord supporters , en het raar vinden dat ze zo gehaat worden!!!
Of als ze uitgescholden worden.
Echt diep triest.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 07 mei 2010 - 01:54   quote  deeplink  
niet zo huilen, andersom vinden we het prachtig
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 07 mei 2010 - 02:35   quote  deeplink  
Lekker belangrijk wat die suffe belg roept
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 04:15   quote  deeplink  
maak je maar druk om die jood in je eigen team met z'n pass op maat op suarez
G-child
 G-child - vrijdag 07 mei 2010 - 04:46   quote  deeplink  
Doventolk inhuren voor knjb? Zullen van niets weten namelijk.....
Koos-C
 Koos-C - vrijdag 07 mei 2010 - 06:53   quote  deeplink  
Hier zullen ze toch niks mee doen...
Want als 1 van de joodjes het doet, dan mag het wel gewoon!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 06:56   quote  deeplink  
ik zeg van Gobbel, Coolsingel.

dus loop niet te janken.
ToniT
 ToniT - vrijdag 07 mei 2010 - 07:10   quote  deeplink  
@Hotjumper, ben ik met je eens, echter is Van Gobbel hier ook op aangesproken.

Ben benieuwd of die jodenbond hier ook tegen optreedt. Wij als supporters moeten ons koest houden, mogen geen alcohol, wordt zelfs een doventolk ingezet en als dank voor de goede steun krijg je zo een misselijke reactie uit abcoude-noord.
En die joden maar janken dan niemand hen respecteert, duhuh.
aadje2
 aadje2 - vrijdag 07 mei 2010 - 07:12   quote  deeplink  
Geen publiek in de Arena ?????????
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 07:20   quote  deeplink  
vind het erger hoe onze eigen spelers en bestuur ons in de kou hebben laten staan. kan ik me echt ff niet druk maken wat zo'n gemankeerde joodse imbeciel loopt te zingen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 07 mei 2010 - 07:22   quote  deeplink  
helemaal mee eens hotjumper!!
kale co
 kale co - vrijdag 07 mei 2010 - 07:30   quote  deeplink  
ik ook eens
ToniT
 ToniT - vrijdag 07 mei 2010 - 07:33   quote  deeplink  
Ja helemaal mee eens. Er moet weer eens een voorzitter komen met ruggegraat. Nu hebben we een geitenwollensokken ambtenaar. Maar dat is een andere discussie, net als de bekerfinale over 2 wedstrijden, joden hadden in de laatste loting niet de mazzel dat zij de thuisspelende club waren en begonnen meteen te janken.

Discussie nu is dat het Legioen wordt bestempeld als de boosdoener van het geheel terwijl zo'n belgische stinkjood de boel loopt op te hitsen, ze moeten de bron eens aanpakken ipv degene die reageren..
KKL
 KKL - vrijdag 07 mei 2010 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 06:56 schreef hotjumper het volgende:
ik zeg van Gobbel, Coolsingel.

dus loop niet te janken.
precies....allemaal jankerdjes
kale co
 kale co - vrijdag 07 mei 2010 - 07:39   quote  deeplink  
niet janken doen wij ook
chrissie
 chrissie - vrijdag 07 mei 2010 - 07:55   quote  deeplink  
Gaat hier niet om het feit of wij het ook doen... maar wel om het feit dat er overal geroepen wordt (incl. derksen en alle programma's) dat die 020 spelers de laatste jaren toch zo rustig zijn en zich netjes gedragen, waarom dan die haat? als die stomme belg dan dit soort woorden gaat roepen, goh hoe zou het dan toch komen dat heel nederland blij was dat twente kampioen werd........
kale co
 kale co - vrijdag 07 mei 2010 - 08:02   quote  deeplink  
ik haat ze al heel me leven ben nu 36 en toen ik 6 was leerde ik aj.. is bah gaat van vader op zoon he alleen me jongste 3 zegt het nu al prima toch. ja ik haat ze. blijft dat wij zijn in de steek gelaten door onze eigen spelers (miljonairs) zonder instelling .

joh en vertongen is er nog niet! met zijn prijs van de armoe
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 mei 2010 - 08:31   quote  deeplink  
nahja... t boeit me niet zo veel, maar als de KNJB zoveel "spierballenvertoon" naar ons had de laatste tijd, ben ik heel benieuwd wat ze nu doen.
Waarschijnlijk niets en huichelen ze dat t niet tijdens een wedstrijd was etc.

voor de rest kan Vertonghen cholera aan zn kut krijgen.
achterhoeker
 achterhoeker - vrijdag 07 mei 2010 - 08:36   quote  deeplink  
Jan was denk ik vergeten dat hij zelf wel een erg domme Belg is
maar dat is geen nieuws was al bekend.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 07 mei 2010 - 08:48   quote  deeplink  
Ohoo, hij scheldt ons uit.. tjongejonge, wat is hij stout. Voor straf moet hij nu de hoek in? Alsof wij nooit wat doen. Komop zeg, hierop reageren is wel erg zielig.... Slotje erop!!!
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 07 mei 2010 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 06:56 schreef hotjumper het volgende:
ik zeg van Gobbel, Coolsingel.

dus loop niet te janken.
Het gaat om het hele verhaal er omheen.
Veel ophef over ALS Feyenoordfans spreekkoren inzetten dan: ..................

Als een 020-speler het dan vervolgens doet, moet daar ook tegen opgetreden worden.
Natuurlijk snap ik de frustratie van hem over het missen van het kampioensschap (haha.
Normaal zou hier geen ophef over ontstaan, maar na alle dreigementen van de KAVB aan de Feyenoordaanhang is dit natuurlijk ZEER misplaatst als ze hier niks aan doen. Al verwacht ik het niet van de kAvb.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 08:52   quote  deeplink  
spreekkoor voor de volgende klassieker ligt al klaar....
Milo
 Milo - vrijdag 07 mei 2010 - 08:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 07:20 schreef hotjumper het volgende:
vind het erger hoe onze eigen spelers en bestuur ons in de kou hebben laten staan. kan ik me echt ff niet druk maken wat zo'n gemankeerde joodse imbeciel loopt te zingen.
PUNT
pauline
 pauline - vrijdag 07 mei 2010 - 08:59   quote  deeplink  
hallo boudewijn, lang geleden!
Ik wil toch even kwijt, dat het lijkt of jij het antisemitisme een warm hart toedraagt.
Ik lees Vertonghen beledigt Feijenoord, maar wat ik hier allemaal lees?
Of bedoel je misschien dat ze in de 2e wereld oorlog Rotterdam echt van de kaart hadden moeten bombarderen.
Het is gewoon jammer dat 2 mooie clubs, een aanhang hebben die voor 25% verrot is.
Als je hier al leest dat er bepaalde personen zijn, die er trots op zijn dat zoontjes van 3 jaar oud, al haatgevoelens hebben!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door pauline --
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 07 mei 2010 - 09:17   quote  deeplink  
ok netjes dan. beste pauline. zou je zo relaxt willen zijn, (en verstandig) om lekker op het ajax forum je irritante ding te doen. je komt hier enkel ophitsen. als je met boudewijn wil praten, stuur hem dan lekker een prive bericht. dan hoeven wij ons niet aan jou te storen. bij voorbaat dank
pauline
 pauline - vrijdag 07 mei 2010 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 09:17 schreef obiku010 het volgende:
ok netjes dan. beste pauline. zou je zo relaxt willen zijn, (en verstandig) om lekker op het ajax forum je irritante ding te doen. je komt hier enkel ophitsen. als je met boudewijn wil praten, stuur hem dan lekker een prive bericht. dan hoeven wij ons niet aan jou te storen. bij voorbaat dank
Ik kom hier niet stoken ( al ben ik daar wel goed in).
Ik ben voetbalfan in het algemeen.
Maar ik hoor wel eens bij studio sport spreekkoren over joden, en denk dan, dat zullen maar een paar lui zijn die dat soort taal bezigen. maar hier gaat dat gewoon door.
Ja en dan zeg ik: dat spoort niet.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 07 mei 2010 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 09:22 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik kom hier niet stoken ( al ben ik daar wel goed in).
Ik ben voetbalfan in het algemeen.
Maar ik hoor wel eens bij studio sport spreekkoren over joden, en denk dan, dat zullen maar een paar lui zijn die dat soort taal bezigen. maar hier gaat dat gewoon door.
Ja en dan zeg ik: dat spoort niet.
dan zou het een goed plan zijn als je naar het gewone algemene voetbal forum gaat. als je opgelet had, had je 25 april de bommen op rotterdam van de tribunes horen rollen. vervolgens doet vertongen er een schepje bovenop, (terwijl we ons gisteren goed gedragen hebben) doe alsjeblieft effe je 020 brilletje af. en doe niet of je heilig bent. want tussen de regels door zit je zelf ook te narren. gisteren stonden de microphones zowat in de vakken. duidelijk hoorde je hier en daar een vloek of verwensing. het is zo dramatisch gesteld, dat ze bij 020 de microphones of weg laten, of zo ver weg zetten dat he anti rotterdamse bijna niet te horen was. al 1,5 jaar check ik dagelijks het feyenoordforum 100 x. ik heb je er nooit bij zien staan. en nu kom je effe vertellen wat wel en niet ken. schei toch uit. ga wat nuttigs doen ofzo
Milo
 Milo - vrijdag 07 mei 2010 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 09:29 schreef obiku010 het volgende:

[..]

dan zou het een goed plan zijn als je naar het gewone algemene voetbal forum gaat. als je opgelet had, had je 25 april de bommen op rotterdam van de tribunes horen rollen. vervolgens doet vertongen er een schepje bovenop, (terwijl we ons gisteren goed gedragen hebben) doe alsjeblieft effe je 020 brilletje af. en doe niet of je heilig bent. want tussen de regels door zit je zelf ook te narren. gisteren stonden de microphones zowat in de vakken. duidelijk hoorde je hier en daar een vloek of verwensing. het is zo dramatisch gesteld, dat ze bij 020 de microphones of weg laten, of zo ver weg zetten dat he anti rotterdamse bijna niet te horen was. al 1,5 jaar check ik dagelijks het feyenoordforum 100 x. ik heb je er nooit bij zien staan. en nu kom je effe vertellen wat wel en niet ken. schei toch uit. ga wat nuttigs doen ofzo
AMEN
pauline
 pauline - vrijdag 07 mei 2010 - 09:31   quote  deeplink  
volgens de forum regels mag je iemand niet persoonlijk beledigen.
Milo
 Milo - vrijdag 07 mei 2010 - 09:41   quote  deeplink  
ik beledig niemand, spreek de waarheid en vertel gewoon hoe het zit.
Dus Pauline tot ziens, en laat ons met rust.
FR-Han
 FR-Han - vrijdag 07 mei 2010 - 09:42   quote  deeplink  
en volgens de regering en zijn normen en waarden mag je ook niet ophitsen, aanzetten tot haat of geweld. en dat is precies wat er vanuit 020 gedaan word. weet niet of je die kop van jol hebt gezien na de kutkakkerlakken verwensing van jantje? jol stond er gewoon bij te lachen. dus kom hier niet aan met je schijnheilige gedrag. en ga op het 020 forum vertellen wat niet kan. duidelijk probeer je je best te doen tussen boudewijns regels door te zeilen. en boudewijn trapt er nog in ook. en over het persoonlijk beledigen... een hele club en al zijn aanhangers beledigen mag zeker wel? pauline, je teksten getuigen van een bedenkelijke intelligentie. dus help alsjeblieft mee, en hou het niveau hier hoog. graag tot nooit meer!!
Els
 Els - vrijdag 07 mei 2010 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 09:31 schreef pauline het volgende:
volgens de forum regels mag je iemand niet persoonlijk beledigen.
Dat is in jouw geval ook niet echt nodig he. Je uitlatingen zeggen voldoende over jouw niveau
bram
 bram - vrijdag 07 mei 2010 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 09:44 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is in jouw geval ook niet echt nodig he. Je uitlatingen zeggen voldoende over jouw niveau
eens,hoe bestaat het els!!!!!!!!!!!
pauline
 pauline - vrijdag 07 mei 2010 - 10:06   quote  deeplink  
Ik heb net het filmpje gezien over vertonghen, en ik moet nu toegeven dat dit niet goed te praten valt! Mijn excuses. Maar neemt niet weg dat antisemitisme niet kan.
Milo
 Milo - vrijdag 07 mei 2010 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 09:44 schreef Els het volgende:

[..]

Dat is in jouw geval ook niet echt nodig he. Je uitlatingen zeggen voldoende over jouw niveau
welkom terug Els!
Guyt
 Guyt - vrijdag 07 mei 2010 - 10:34   quote  deeplink  
Alleen iedereen mag tegen AJAX zeggen helemaal niets in amsterdam... Maak jullie niet zo druk joh jullie hebben ook bij twente onder de maat gespeeld alleen om AJAX geen kampioen te laten worden nu krijg je het terug. Boontje komt om zijn loontje...
Guyt
 Guyt - vrijdag 07 mei 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 08:52 schreef hotjumper het volgende:
spreekkoor voor de volgende klassieker ligt al klaar....
Moet je doen joh mag je gelijk zonder publiek spelen in de daar op volgende klassieker.
Guyt
 Guyt - vrijdag 07 mei 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 06:56 schreef hotjumper het volgende:
ik zeg van Gobbel, Coolsingel.

dus loop niet te janken.
Idd en die had het over joden dat is in mij ogen nog erger. Dit is problemen zoeken..
bram
 bram - vrijdag 07 mei 2010 - 10:40   quote  deeplink  
kom maar op,j...
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - vrijdag 07 mei 2010 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 10:34 schreef Guyt het volgende:
Alleen iedereen mag tegen AJAX zeggen helemaal niets in amsterdam... Maak jullie niet zo druk joh jullie hebben ook bij twente onder de maat gespeeld alleen om AJAX geen kampioen te laten worden nu krijg je het terug. Boontje komt om zijn loontje...
Ajax wint de beker met behulp van de knvb.

En lekker voor ajax dat ze geen kampioen zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door Feyenoord-010 --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 10:36 schreef Guyt het volgende:

[..]

Moet je doen joh mag je gelijk zonder publiek spelen in de daar op volgende klassieker.
als ik gisteren keek zal dat niet veel uitmaken.
kijk, mij maakt het geen fuck uit wat die nageboorte van urbanus uitkraamt, hij moet alleen niet janken als hij het in de volgende wedstrijd terug krijgt, want een verwijzing naar een terminale ziekte op zijn ademhalingsorganen ligt natuurlijk op de loer.....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 10:38 schreef Guyt het volgende:

[..]

Idd en die had het over joden dat is in mij ogen nog erger. Dit is problemen zoeken..
ik vind joden ook erg
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 07 mei 2010 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 10:38 schreef Guyt het volgende:

[..]

Idd en die had het over joden dat is in mij ogen nog erger. Dit is problemen zoeken..
Mijn eerdere reactie niet gelezen?
Of kijk je niet alles na voor je ergens op reageert en roep je wat in het wilde weg net als die ...belg van jullie.
.

7 mei 8:50:
"Het gaat om het hele verhaal er omheen.
Veel ophef over ALS Feyenoordfans spreekkoren inzetten dan: ..................

Als een 020-speler het dan vervolgens doet, moet daar ook tegen opgetreden worden.
Natuurlijk snap ik de frustratie van hem over het missen van het kampioensschap (haha.
Normaal zou hier geen ophef over ontstaan, maar na alle dreigementen van de KAVB aan de Feyenoordaanhang is dit natuurlijk ZEER misplaatst als ze hier niks aan doen. Al verwacht ik het niet van de kAvb."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door PieterBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vertonghen beledigt Feyenoord









0.0093369