BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vertonghen beledigt Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 07 mei 2010 - 12:26   quote  deeplink  
Heej Jan!! Ik heb je wijf bezwangerd!!
G-child
 G-child - vrijdag 07 mei 2010 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 09:22 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik kom hier niet stoken ( al ben ik daar wel goed in).
Ik ben voetbalfan in het algemeen.
Maar ik hoor wel eens bij studio sport spreekkoren over joden, en denk dan, dat zullen maar een paar lui zijn die dat soort taal bezigen. maar hier gaat dat gewoon door.
Ja en dan zeg ik: dat spoort niet.
Pauline, weet je wat niet spoort? 45.000 supporters die zich conformeren met het zijn van een Jood...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door G-child --
eddyy
 eddyy - vrijdag 07 mei 2010 - 13:40   quote  deeplink  
Ja...heel dom wat Vertonghen doet. Persoonlijk vind ik dat Vertonghen moet beseffen dat hij een publiekelijk persoon is en dat er camera's op hem gericht staan. Hij, en anderen die in de spotlights staan, moeten beseffen dat zoiets niet kan! Ik vind dan ook dat de KNVB dit zeker moet aanpakken en dat er een sanctie dient te volgen voor zijn misdraging. Ik moet zelf niets van Ajax hebben, helemaal niets!.........maar om nu iedere Ajaxsupporter uit te maken voor kk jood??!! Waar slaat dat dan op? Dan zielig doen als ze in A'dam ons weer uitmaken voor kakkerlakken?
Misschien moet een ieder die zo gefrustreerd is ff 1 minuut nadenken voordat hij/zij zn mond open doet. Mensen in zn algemeenheid blaten zoveel, net koeien. Ik ga er vanuit dat een mens meer hersencellen in zn hoofd heeft als een koei. Laten we die dan ook eens gebruiken op een "menselijke" manier! En ons niet gedragen als beesten die weer eens gefrustreerd zijn. Geef het goede voorbeeld en laat je niet kennen! Sta achter je cluppie, stop daar je energie in, en laat je niet gek maken omdat anderen daar juist lol aan beleven! Het einde is al zoek, gezellig een wedstrijdje bezoeken is er nauwlijks meer bij. Ik schaam me soms rot voor de woorden die mensen naar elkaar gebruiken. Moet ik het leuk vinden dat mijn zoontje van 8 het woord kanker zo vaak om zich heen hoort dat hij nog gaat denken dat iedereen ziek is en hier aan lijdt? AUB laten we nu eens nadenken met waar we zelf mee bezig zijn!
dennis
 dennis - vrijdag 07 mei 2010 - 13:42   quote  deeplink  
wat gaan ze hier tegen doen?

NIKS!!
let maar op!
Maus73
 Maus73 - vrijdag 07 mei 2010 - 14:02   quote  deeplink  
ik hoop dat ze die Vettongen toch eens flink op zijn muil rammen.

Die kan maar beter openlijk zijn excuses gaan aanbieden.
Dan kun je pas zeggen dat hij kampioen is.

tevens respect voor het Legioen:

De Ware Kampioen is het Feyenoord Legioen!!!!!!!!!!!!!!!

Vettongen
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 13:40 schreef eddyy het volgende:
.......
Misschien moet een ieder die zo gefrustreerd is ff 1 minuut nadenken voordat hij/zij zn mond open doet....
ongeveer 3.5 uur gewacht sinds laatste post in dit topic

maar hetzijn nog steeds joden
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 07 mei 2010 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 13:40 schreef eddyy het volgende:
Ja...heel dom wat Vertonghen doet. Persoonlijk vind ik dat Vertonghen moet beseffen dat hij een publiekelijk persoon is en dat er camera's op hem gericht staan. Hij, en anderen die in de spotlights staan, moeten beseffen dat zoiets niet kan! Ik vind dan ook dat de KNVB dit zeker moet aanpakken en dat er een sanctie dient te volgen voor zijn misdraging. Ik moet zelf niets van Ajax hebben, helemaal niets!.........maar om nu iedere Ajaxsupporter uit te maken voor kk jood??!! Waar slaat dat dan op? Dan zielig doen als ze in A'dam ons weer uitmaken voor kakkerlakken?
Misschien moet een ieder die zo gefrustreerd is ff 1 minuut nadenken voordat hij/zij zn mond open doet. Mensen in zn algemeenheid blaten zoveel, net koeien. Ik ga er vanuit dat een mens meer hersencellen in zn hoofd heeft als een koei. Laten we die dan ook eens gebruiken op een "menselijke" manier! En ons niet gedragen als beesten die weer eens gefrustreerd zijn. Geef het goede voorbeeld en laat je niet kennen! Sta achter je cluppie, stop daar je energie in, en laat je niet gek maken omdat anderen daar juist lol aan beleven! Het einde is al zoek, gezellig een wedstrijdje bezoeken is er nauwlijks meer bij. Ik schaam me soms rot voor de woorden die mensen naar elkaar gebruiken. Moet ik het leuk vinden dat mijn zoontje van 8 het woord kanker zo vaak om zich heen hoort dat hij nog gaat denken dat iedereen ziek is en hier aan lijdt? AUB laten we nu eens nadenken met waar we zelf mee bezig zijn!
Het publiek heeft zich keurig gedragen tijdens de wedstrijd. Verthongen kan zijn haat jegens Feyenoord weer eens niet verbergen. Daarom heeft hij de voortzetting van het goede gedrag van de supporters in de kuip teniet gedaan. Verthongen zet een streep door het goede wat teweeg is gebracht. Als het Ajax bestuur hier niet op reageer is er wat mij betreft geen genade meer voor de arrogantie die men in Amsterdam meent te kunnen hebben.
bram
 bram - vrijdag 07 mei 2010 - 15:07   quote  deeplink  
wij hebben laten zien dat we ver boven die maffia uit 020staan,niet hun maar wij zijn de godenzonen en maak je niet druk,theo de tank zal nog een keer opdraven als die maffiosi bij ons komen.nou als theo komt kunnen ze aan de vloeibare patat
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 07 mei 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 15:07 schreef bram het volgende:
wij hebben laten zien dat we ver boven die maffia uit 020staan,niet hun maar wij zijn de godenzonen en maak je niet druk,theo de tank zal nog een keer opdraven als die maffiosi bij ons komen.nou als theo komt kunnen ze aan de vloeibare patat
Vroeg me al af wie dat ging doen!
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 07 mei 2010 - 15:11   quote  deeplink  
die belgen zijn echt de vreemde vogels daar. eerder al die tony alderweirdo, nu weer die vertonghen. ik heb zelfs nog meer sympathie voor suarez.
dege
 dege - vrijdag 07 mei 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 14:50 schreef sevillana het volgende:
herhaling;

de knjb zal hier wel niets mee doen dus bij de eerstvolgende gelegenheid, per ongeluk, maar zo snel mogelijk z'n enkel in 2en schoppen
praat het helemaal niet goed wat Vertonghen daar doet, vooral met een voorbeeldfunctie, tenminste zo zie ik dat, maar jouw reactie hierop is ook totaal misplaatst.
sevillana
 sevillana - vrijdag 07 mei 2010 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 15:28 schreef dege het volgende:

[..]

praat het helemaal niet goed wat Vertonghen daar doet, vooral met een voorbeeldfunctie, tenminste zo zie ik dat, maar jouw reactie hierop is ook totaal misplaatst.
jij mag natuurlijk jouw mening hebben en uiten ...................................................
Feyenoord Vak-s Hool
 Feyenoord Vak-s Hool - vrijdag 07 mei 2010 - 15:45   quote  deeplink  
Feyenoord-fans willen excuses Vertonghen, Jol en Ajax.

Ajax-directeur Rick van den Boog snapt niet waarom fans Ajax niet mogen. Na de woorden van Jan Vertonghen in de richting van Feyenoord, eisen de fans dat de Belg en trainer Martin Jol hun excuses aanbieden. Vooral om de situatie niet nog verder te laten escaleren.

Jol: "In Rotterdam zongen ze dat we de beker in onze reet konden steken. Nou dat hebben we gedaan en daarna meegenomen naar Amsterdam". Vertonghen: "Het zijn maar kut kakkerlakken, het zijn maar kut kakkerlakken".

'De Feyenoord Supportersvereniging (FSV) verlangt van de heer Van den Boog dat hij hier als directeur openlijk afstand van neemt en Jol en Vertonghen excuses aan laat bieden voor dit soort uitlatingen. Dit mede om de gespannen situatie niet nog meer op de spits te drijven en voor het respect naar tegenstander toe, wat Ajax volgens hem van bijna alle andere clubs niet krijgt', meldt de supportersvereniging van Feyenoord in een open brief aan Ajax.

die hele 020 mogen van mij een Flinke Doodschop krijgen wat een stelletje arogante kwastjes zeg jezus

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door Feyenoord Vak-s Hool --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 07 mei 2010 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 04:15 schreef hotjumper het volgende:
maak je maar druk om die jood in je eigen team met z'n pass op maat op suarez
Eens en Vertonghen komt nog weleens naar de Kuip!!! Rara wat er dan gebeurd!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 07 mei 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 08:59 schreef pauline het volgende:
hallo boudewijn, lang geleden!
Ik wil toch even kwijt, dat het lijkt of jij het antisemitisme een warm hart toedraagt.
Ik lees Vertonghen beledigt Feijenoord, maar wat ik hier allemaal lees?
Of bedoel je misschien dat ze in de 2e wereld oorlog Rotterdam echt van de kaart hadden moeten bombarderen.
Het is gewoon jammer dat 2 mooie clubs, een aanhang hebben die voor 25% verrot is.
Als je hier al leest dat er bepaalde personen zijn, die er trots op zijn dat zoontjes van 3 jaar oud, al haatgevoelens hebben!!!
onder welke steen heb jij globaal de afgelopen 30 jaar gezeten!!! Die 020-ers noemen zich joden hoor!!! Actie-reactie!!!
Milo
 Milo - vrijdag 07 mei 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 15:28 schreef dege het volgende:

[..]

praat het helemaal niet goed wat Vertonghen daar doet, vooral met een voorbeeldfunctie, tenminste zo zie ik dat, maar jouw reactie hierop is ook totaal misplaatst.
wat doen die joden nou steeds bij ons op het forum? zijn ze bang?
MrChriz
 MrChriz - vrijdag 07 mei 2010 - 16:23   quote  deeplink  
Ik hoef zn excuses niet, is toch niet gemeend... Die vuile kutbelg zal nooit meer lekker in Rotterdam komen.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 07 mei 2010 - 16:26   quote  deeplink  
En het excuus is daar:

quote:

Ajax vierde de bekerwinst donderdagavond uitbundig. Zowel op het veld in De Kuip, de kleedkamer als later in de Amsterdam ArenA met de eigen supporters. Jan Vertonghen blikt the day after terug op de geweldige avond en betuigt tevens zijn spijt voor de ongelukkige uitlating die hij tijdens de huldiging in Amsterdam deed.
Moe maar voldaan meldde Vertonghen zich vrijdagochtend om die reden in de Amsterdam ArenA. De dag na de klinkende 4-1 zege in De Kuip keek hij terug op een bijzondere avond. ,,Mijn eerste prijs is binnen. Ik ben er gelukkig mee. In de kleedkamer hebben we een mooi feestje met de spelers gehad en ook de rest van de avond was geweldig.

De verdediger was blij verrast toen hij zon twee uur na het behalen van de beker met de spelersbus het ArenA-dek op reed. ,,Het was fantastisch om te zien dat zoveel supporters op ons hadden gewacht in de Amsterdam ArenA. Het was immers al een behoorlijke tijd na de wedstrijd. Gelukkig hebben we als spelers wat terug kunnen geven tijdens de feestelijke huldiging in ons eigen stadion.

Naast alle mooie herinneringen aan de avond wil Vertonghen ook zijn spijt betuigen voor de uitlating over Feyenoord die hij tijdens het feest in de ArenA via de microfoon deed. ,,Dat was gewoon heel stom van me, sprak hij vrijdag. ,,Ik heb me laten meeslepen door mijn emoties. Dat had ik niet moeten doen. Zeker niet in de positie die ik als speler van Ajax heb. Vanochtend ben ik dan ook naar de club gegaan en heb er met de directie over gesproken. Algemeen directeur Rik van den Boog vertelde mij toen dat hij al voornemens was om mij bij zich te roepen.

'Ik heb me laten meeslepen door mijn emoties. Dat had ik niet moeten doen'

Van den Boog: ,,Dat klopt, ik tolereer dit gedrag niet. Temeer omdat Ajax en Feyenoord de afgelopen tijd zo druk bezig zijn geweest met het af laten nemen van de te hoog opgelopen spanning tussen de supporters. In dat kader is dit extra onhandig. Ik ben daarom blij dat Jan Vertonghen het zelf op deze wijze heeft opgepakt. Ik heb een stevig gesprek met hem gevoerd en hij was het roerend met mij eens.

Vertonghen benadrukt dat hij het extra stom van zichzelf vindt om zich tijdens de huldiging negatief over Feyenoord uit te laten. ,,Juist omdat de Feyenoord-supporters in De Kuip zich donderdagavond zo goed gedragen hebben. Tijdens de uitreiking van de beker werd er zelfs voor ons geapplaudisseerd. Daarom wil ik mijn excuses aanbieden aan de fans en spelers van Feyenoord en ook aan andere mensen die ik met mijn uitspraken beschadigd heb. Het was niet handig van me en het doet bovendien al helemaal geen eer aan hoe mooi de Klassieker gisteren was.

Ajax doet verder geen uitspraak over de inhoud van het gesprek.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door Boudewijn --
Quiroz
 Quiroz - vrijdag 07 mei 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 16:26 schreef Boudewijn het volgende:
En het excuus is daar:

[..]

Aardig van hem, Stuur hem zo een bosje bloemen... met kogels erin!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 07 mei 2010 - 16:29   quote  deeplink  
Wat zit je nu populair te doen met je excuses Boudewijn!!!! Zitten we niet op te wachten!!! Wij gedragen ons en hij niet?????? Dit betekent een nieuwe oorlogsverklaring!!!!!!!!!!!!
Milo
 Milo - vrijdag 07 mei 2010 - 16:31   quote  deeplink  
punt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 07 mei 2010 - 16:32   quote  deeplink  
In zijn hoofd!!!!! (Vertonghen)
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 07 mei 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 16:29 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Wat zit je nu populair te doen met je excuses Boudewijn!!!! Zitten we niet op te wachten!!! Wij gedragen ons en hij niet?????? Dit betekent een nieuwe oorlogsverklaring!!!!!!!!!!!!
Het is nieuwswaardig dus ik meld het... ik ben al populair genoeg hier, dus daarvoor hoeft het niet ;)
je mag er ook gewoon overheen lezen hoor!

en als je volgens seizoen hem een fluitconcert als oorlogsverklaring wilt geven, ga je gang.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 07 mei 2010 - 16:35   quote  deeplink  
Ik denk dat zijn moeder en zijn VRIEND ook wel aan de beurt zullen komen!
sevillana
 sevillana - vrijdag 07 mei 2010 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 16:26 schreef Boudewijn het volgende:
En het excuus is daar:

[..]

is uiteraard op aandringen van de neuzen club, hij zal zich zelf nog wel een keer moeten verantwoorden voor z'n misplaatste uitspraak
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 07 mei 2010 - 16:39   quote  deeplink  
Alles komt goed met dat hoerenjong!!!
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 07 mei 2010 - 16:45   quote  deeplink  
Speciaal voor ftid, een nieuw feitje:

quote:
AMSTERDAM - Het incident tijdens de bekerhuldiging van Ajax, waarbij Jan Vertonghen Feyenoord provoceerde kan voor de verdediger van Ajax nog een vervolg krijgen, want de KNVB heeft de aanklager betaald voetbal verzocht te kijken naar de uitlatingen. De aanklager moet beslissen of hij een vooronderzoek instelt. Dat is nog even afwachten. Maar het is duidelijk dat dit niet bepaald een toonbeeld van sportiviteit en respect is, aldus een woordvoerster van de KNVB.
sevillana
 sevillana - vrijdag 07 mei 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 16:45 schreef Boudewijn het volgende:
Speciaal voor ftid, een nieuw feitje:

[..]

woordvoerster? één van die cheerleaders soms?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 07 mei 2010 - 16:52   quote  deeplink  
Bedankt maar niet nodig!! wij straffen hem zelf wel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door Feyenoord till i die --
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 07 mei 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 16:51 schreef sevillana het volgende:

[..]

woordvoerster? één van die cheerleaders soms?
sorry, heb geen foto!
sevillana
 sevillana - vrijdag 07 mei 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 16:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

sorry, heb geen foto!
had ik ook niet echt verwacht
Geko
 Geko - vrijdag 07 mei 2010 - 17:07   quote  deeplink  
het wordt tijd dat er twee bonden komen,
net zoals bij darten een bond die onpartijdig is,geen kNVB maar N,V.B. dat koningklijke mag ze wel weg halen,dat weten ze in zeist niet wat dat beteken schande dat ze dat dragen.daarom heb ik woordje maar klein gehouden, bij de amateurs doen ze al ook niks
het zijn stumpers, vertongen ach wat zielig of mocht hij vanaf zijn geboorte niet aan borst dan kreeg hij teminste nog wat goed mee ??????????
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 mei 2010 - 17:10   quote  deeplink  
lekker belangrijk
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 17:17   quote  deeplink  
wat een gejank allemaal, hoef zijn excuus niet de hik voor em.
Donoss
 Donoss - vrijdag 07 mei 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 10:34 schreef Guyt het volgende:
Alleen iedereen mag tegen AJAX zeggen helemaal niets in amsterdam... Maak jullie niet zo druk joh jullie hebben ook bij twente onder de maat gespeeld alleen om AJAX geen kampioen te laten worden nu krijg je het terug. Boontje komt om zijn loontje...
Nee, en jullie die 6-0 tegen heracles en die week ervoor tegen stillem II, die hebben ervoor gezorgd dat jullie gemakkelijk op 2 bleven staan, dat feyenoord van twente verliest kan zeker gebeuren, flikker toch op man met je joudegezeik.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 mei 2010 - 18:21   quote  deeplink  
STERF TOPIC STERF
Feyenoord-010
 Feyenoord-010 - vrijdag 07 mei 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 mei 2010 - 23:47 schreef wup von dutch het volgende:
corectie hij zong, het zijn maar kut kakkerlakken kut kakkerlakken ! beetje dom
Een beetje dom ??

Heel erg dom !!
achterhoeker
 achterhoeker - vrijdag 07 mei 2010 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 06:56 schreef hotjumper het volgende:
ik zeg van Gobbel, Coolsingel.

dus loop niet te janken.
Ja met van Gobbel kon je beter een biertje gaan drinken in de kroeg die was voor de duivel niet bang.
Deze Belg vergeet dat hij ook wel eens alleen over straat moet,nu het te laat is heeft
hij er spijt van jammer Jantje
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 19:49   quote  deeplink  
wat Stylzz zegt
Rosaatje
 Rosaatje - vrijdag 07 mei 2010 - 21:54   quote  deeplink  
Ongelooflijk wat die man heeft gezongen als voorbeeld van een team, te bizar voor woorden.
Ik vind dit een schorsing waard.
Als teamspeler hoor je het goede voorbeeld te geven, ik zou mij als club ajax doodschamen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 21:54 schreef Rosaatje het volgende:
Ongelooflijk wat die man heeft gezongen als voorbeeld van een team, te bizar voor woorden.
Ik vind dit een schorsing waard.
Als teamspeler hoor je het goede voorbeeld te geven, ik zou mij als club ajax doodschamen.
ik zie het probleem niet zo. net zo als ik het probleem er niet in zie dat ie de volgende klassieker doormidden geschopt wordt.
Wtje
 Wtje - vrijdag 07 mei 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 09:22 schreef pauline het volgende:

[..]

Ik kom hier niet stoken ( al ben ik daar wel goed in).
Ik ben voetbalfan in het algemeen.
Maar ik hoor wel eens bij studio sport spreekkoren over joden, en denk dan, dat zullen maar een paar lui zijn die dat soort taal bezigen. maar hier gaat dat gewoon door.
Ja en dan zeg ik: dat spoort niet.
Ze noemen zich zelf zo hoor paulien,dus daar niet zo over zeuren
sevillana
 sevillana - vrijdag 07 mei 2010 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 23:13 schreef Wtje het volgende:

[..]

Ze noemen zich zelf zo hoor paulien,dus daar niet zo over zeuren
precies, en ze lopen maar te zwaaien met die vlaggen van israel.
moet je eens proberen de Kuip binnen te komen met een vlag van palestina?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 08 mei 2010 - 00:00   quote  deeplink  
of een duitse vlag tijdens de klassieker.....
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 08 mei 2010 - 00:10   quote  deeplink  
Lekker belangrijk, wij moeten hier niet ons niet door laten beinvloeden, kakkerlak, zo noemen (ajax) collega's op mijn werk mij ook wel eens, en dan......... raakt mij totaal niet. Vertonghen is zielig en gefrustreerd omdat wij hebben gezorgd dat zij geen kampieon zijn geworden, dat doet hen blijkbaar veel meer pijn. Laat ze blij zijn met de beker, Suares, Pantolic en v/d Wiel spelen volgend seizoen ergens anders en wat hebben ze dan nog?
sevillana
 sevillana - zaterdag 08 mei 2010 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 00:10 schreef Ronneke het volgende:
Lekker belangrijk, wij moeten hier niet ons niet door laten beinvloeden, kakkerlak, zo noemen (ajax) collega's op mijn werk mij ook wel eens, en dan......... raakt mij totaal niet. Vertonghen is zielig en gefrustreerd omdat wij hebben gezorgd dat zij geen kampieon zijn geworden, dat doet hen blijkbaar veel meer pijn. Laat ze blij zijn met de beker, Suares, Pantolic en v/d Wiel spelen volgend seizoen ergens anders en wat hebben ze dan nog?
geld?
Ronneke
 Ronneke - zaterdag 08 mei 2010 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 00:38 schreef sevillana het volgende:

[..]

geld?
Nee, zij moeten hier ook tekorten mee aanvullen, dus gewoon niets.........
sevillana
 sevillana - zaterdag 08 mei 2010 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 00:44 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Nee, zij moeten hier ook tekorten mee aanvullen, dus gewoon niets.........
we gaan 't zien, volgend seizoen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 08 mei 2010 - 12:46   quote  deeplink  
ook prima
MMM
 MMM - zaterdag 08 mei 2010 - 12:48   quote  deeplink  
Ik moet me gedragen hier maar.. Wat een vreselijk, vies, irritant mannetje. Samen met die de zeeuw en suarez.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vertonghen beledigt Feyenoord









0.0077021