|
|
Stylzz
|
|
|
jan en demy, luis zit in je aars... (heel vaak herhalen) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ze komen vanzelf aan de beurt!!!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
kappies1
|
|
|
nou is kijken wat die knjb doet, maar ja het is een joodje dus het zal wel weer niets mee gedaan worden....hoezo haat ik ze!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
nee dit halve plaatje was niet intressant.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha Knudde, altijd geweldige stukjes op nusport.nl |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Hij is leuk, Stylzz. beetje humor is idd welkom na de kater. |
|
|
|
|
nlfey
|
|
|
pipi langkaus tune,
hey jan vertonghen, je moeder is een ...... .... hey jan vertonghen, je moeder is een .... |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
Zelfde met van Gobbel gehad maar dan blijf je over en weer wij dus zij....
Wel opvallend( of voor de meeste niet :))dat alles bij Feyenoord ligt,de Horeca droog,een vestiging van de kuip,ballenmeisjes,etc etc(niks daarvan in 020) Terwijl martin J en Luis S samen met Been en van Bronkhorst aan een tafel zitten en reppen over onderling respect maar meteen al was luis het oneens met Giovanni want 2 wedstrijden vond hij prima en toen Jol gevraagd werd wat hij vond van de uitspraken van Alderwereld en Vertongen vond hij dat spelers maar moetsen konden zeggen wat ze wouden?!waarvan akte deze avond.....popi aan de microfoon,wapperen met vlaggen etc etc maar het ligt aan de fans,denk dta de meeste blij zijn met de zomerstop! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
volgende keer weer een ouderwetse klassieker! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2010 - 15:03 schreef nlfey het volgende:pipi langkaus tune, hey jan vertonghen, je moeder is een ...... .... hey jan vertonghen, je moeder is een .... Heey Jan Vertongen, wil je niet zo naartjes doen Heey Jan Vertonghen, weer geen kampioen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heey Jan Vertonghen, Rick van den Boog is een heel klein beetje blut Heey Jan Vertonghen, alle belgen zijn kut |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heey Jan Vertonghen, waarom geen vrede op aarde Heey Jan Vertonghen, succes op de Gay Parade |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heey Jan Vertonghen, MMM wil op je schijten Heey Jan Vertonghen, waarom nou toch weer pleiten |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heey Jan Vertonghen, weer geen derde ster, fuck wat een pech Heey Jan Vertonghen, Alle joden lopen weg |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heey Jan Vertonghen, vieze vuile klote belg Heey Jan Vertonghen, je was de ongewenste vierde telg |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heey Jan Vertonghen, spring maar lekker van de brug Heey Jan Vertonghen, voor één kakkerlak komen er tien terug! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heey Jan Vertonghen, Leon vind je een jankende gay Heey Jan Vertonghen, Leon danst op de Gay pride (ook) mee! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heey Jan Vertonghen, weer niet op het Leidscheplein Heey Jan Vertonghen, nichtje van Boudewijn |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heey Jan Vertonghen, ik stop er nu maar mee Heey Jan Vertonghen, Vlamingen is gay |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heey Jan Vertonghen, ik weet, je bent nog maar een kind Heey Jan Vertonghen, ik weet, Wallonië wint! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heey Jan Vertonghen, sorry dat ik wat vergeten was Heey Jan Vertonghen, Nichtje van Thomas |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat is het refrein denk ik |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Belgen hebben sperma Belgen hebben sperma Belgen hebben sperma |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Roel
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat wel, natuurlijk! |
|
|
|
|
Feyenoord Vak-s Hool
|
|
|
die gast krijgt 3 wedstrijden schorsing waarvan 1 voorwaardelijk mooi toch jongens?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Z'n echte straf komt nog wel. |
|
|
|