BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX HULDIGING 2010

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
afcadavid
 afcadavid - vrijdag 07 mei 2010 - 08:23   quote  deeplink  
Wat een helden gister avond/ vannacht in de amsterdam arena.

Eerst komt JAN VERTONGHEN met de mededeling: HET ZIJN MAAR KUT-KAKKERLAKKEN KUT KAKKERLAKKEN.

Ook onze urby emanuelson had een mededeling voor onze fans: IK GA NIET NAAR PSV.

De sfeer in de arena was bij de huldiging super goed iedereen werd super onthaald.

De beker is terrecht naar Ajax Amsterdam gegaan en zoals VERTONGHEN al zei: HET ZIJN MAAR KUTKAKKERLAKKEN KUT KAKKERLAKKEN
Rogier
 Rogier - vrijdag 07 mei 2010 - 08:53   quote  deeplink  
Ik vind die reactie van Vertonghen zoooooo dom. Wordt toch eens volwassen man. Ajax staat boven dit soort onzin vind ik, steun je ploeg ipv roepen tegen andere teams. Calimero gedrag.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 mei 2010 - 09:14   quote  deeplink  
Denk dat er nog wel een beetje wrok achter zat om dat ze het zo hebben laten lopen tegen twente! En als je dan een prijs weghaalt uit de kuip waar je 2 uur lang
voor rotte vis uitgemaakt ben. Kan me er iets bij voorstellen maar handig is het niet!
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=66633&abbr=goalcomnl
Guyt
 Guyt - vrijdag 07 mei 2010 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 08:53 schreef Rogier het volgende:
Ik vind die reactie van Vertonghen zoooooo dom. Wordt toch eens volwassen man. Ajax staat boven dit soort onzin vind ik, steun je ploeg ipv roepen tegen andere teams. Calimero gedrag.
Ga toch weg joh zielepoot. Overal word gezongen helemaal niets in amsterdam. En nou zegt Jan een keer iets en lopen ze te mekkeren...
KoepazZ
 KoepazZ - vrijdag 07 mei 2010 - 10:34   quote  deeplink  
HAAHHA!!.!! GEWELDIG!..!

LADY'S AND GENTS DIE DIE ALLEMAAL WAREN BEDANKT!..! TWAS TOP!..!

Wat Jan betreft.. RESPECT!..! kvond het wel jammer dat er maar 14.000 echte ajacieden in nederland zijn!..!
Juantinho
 Juantinho - vrijdag 07 mei 2010 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 10:34 schreef KoepazZ het volgende:
HAAHHA!!.!! GEWELDIG!..!

LADY'S AND GENTS DIE DIE ALLEMAAL WAREN BEDANKT!..! TWAS TOP!..!

Wat Jan betreft.. RESPECT!..! kvond het wel jammer dat er maar 14.000 echte ajacieden in nederland zijn!..!
Ten eerste aan een ieder GEFELICITEERD, WEER EEN PRIJS, WEER EEN CUP,

@ KoepazZ , Wat zijn echte ajacieden? als je bij een huldiging bent geweest? Dat kan je niet menen,svp licht even toe,

Ik woon al een paar jaar in Thailand en geloof mij, Ik ben er altijd bij geweest, vanaf 1980 tot en met 2004 toen ik emigreerde. Ik heb alle prijzen die ajax heeft gewonnen in die periode live gezien van een bekertje tot de CL tegen milan.Helaas had ik geen geld voor de trip naar tokio!
Er staan ajax tats op mijn lichaam en ik mis nu nog geen wedstrijd van ons aller ajax.( alleen volg ik het nu via de satelliet)

Ben ik een echte of niet??
SanderS
 SanderS - vrijdag 07 mei 2010 - 10:47   quote  deeplink  
Ik vind Kakkerlak toch echt minder erg als K.Jood of K.de Zeeuw of Hamas joden aan het gas en dat soort ongein. Ik vind het best kunnen wat Jan heeft gedaan. En zoals Hummel10 al zei, de hele wedstrijd lang wordt je voor alles uitgemaakt. Dan mag je best ff op deze manier je gram halen. Vind t best meevallen allemaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door SanderS --
Rogier
 Rogier - vrijdag 07 mei 2010 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 10:27 schreef Guyt het volgende:

[..]

Ga toch weg joh zielepoot. Overal word gezongen helemaal niets in amsterdam. En nou zegt Jan een keer iets en lopen ze te mekkeren...
Als iedereen de sloot in springt moet Ajax er dan ook inspringen ? Nee. Ajax staat boven dit soort calimero gedrag (dacht ik). Misschien word ik te oud voor dit soort onzin, maar het is wel wat er mis is in dit land. Respect voor elkaar.

En respect heb ik bijv. voor de feyenoord fans, die ondanks dat ze flink werden afgedroogd toch tot het einde zijn blijven zitten en hun club positief hebben ondersteund. En dan komt Jan met dit soort onzin voor de dag.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 07 mei 2010 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 10:47 schreef Rogier het volgende:

[..]

Als iedereen de sloot in springt moet Ajax er dan ook inspringen ? Nee. Ajax staat boven dit soort calimero gedrag (dacht ik). Misschien word ik te oud voor dit soort onzin, maar het is wel wat er mis is in dit land. Respect voor elkaar.

En respect heb ik bijv. voor de feyenoord fans, die ondanks dat ze flink werden afgedroogd toch tot het einde zijn blijven zitten en hun club positief hebben ondersteund. En dan komt Jan met dit soort onzin voor de dag.
Zeker respect als je tot het einde zingt voor je club.
maar stond je tv zeker niet hard genoeg? heb toch wel aardig wat scheldwoorden voorbij horen komen hoor... En blijf erbij slim is het niet maar hij is nog jong en de laatste weken waren niet al te prettig "helemaal niets in Amsterdam". Emotie kan er een keer uitkomen! Al met al toch nog een prijs en hoop op champions league! Hulde aan jol en
zijn mannen!
Guyt
 Guyt - vrijdag 07 mei 2010 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 10:47 schreef Rogier het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk. Ik kan best begrijpen dat je zo getergd bent mede doordat Feyenoord ook tegen Twente niets heb gedaan ,alleen om AJAX geen kampioen te laten worden dat Jan dat zegt..
ajacied
 ajacied - vrijdag 07 mei 2010 - 11:30   quote  deeplink  
Laten we dat lekker vergeten fyenoord zou toch niet van twente kennen winnen laten we reeel blijven dat ze in de beker hebben gewonnen was gewoon geluk! omdat twente zich echt op de competitie richte! ook al had fyenoord willen winnen van twente lukte ze dat toch nooit ! wij zijn de best van nederland ondankt dat de beker in enschede staat! ik heb genoten gisteren 1-4 leuke uitslag zonder al te veel inspaning. Jan Heeft wel gelijk het zijn maar kut kakkerlakken maar het hoord niet je kan het soms beter denken haha
Johnqqqq
 Johnqqqq - vrijdag 07 mei 2010 - 13:48   quote  deeplink  
Wat verthongen doet ik vin ik gewoon kunnen, de supporters willen toch een rivaal :P een aardsrivaal nou die kenne ze krijge ook :D

En wat een baas is Martin Jol: in rotterdam zeiden ze dat we die beker in ons reet moesten steken nou dat hebben we gedaan, en we hebben hem meegenomen naar amsterdam :P
KoepazZ
 KoepazZ - vrijdag 07 mei 2010 - 14:41   quote  deeplink  
@ Juantinho ,

gast, als jij van jezelf weet dat je, als je de mogelijkheid had, was gekomen,.. dan weet je voor jezelf toch dat jij hier buiten valt?..?

Tis gewoon jammer dat er maar 14.000 mensen onze spelers komen bedanken voor een mooi seizoen.

en of je afca tatoo's hebt,.. dat maakt je nog niet echt hoor,...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door KoepazZ --
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 07 mei 2010 - 14:57   quote  deeplink  
Wat een held die Vertonghen :P
Siem, Maarten, Jan waren echt de smaakmakers :P Ze hadden volgens mij al behoorlijk veel op :P
Enoh en Vermeer waren ook lekker bezig :P
bully
 bully - vrijdag 07 mei 2010 - 15:22   quote  deeplink  
allereerst allemaal gefeliciteerd.
ons aller ajax heefd deze beker gewoon verdient gewonnen.
maar ook ik moet rogier gewoon gelijk geven.
dit calimero gedrag hoort niet bij een speler die het voorbeeld zou moeten geven.
zulke dingen moet je overlaten aan de zichzelf supporters noemende personen die er ook al voor gezorgt hebben dat deze wedstrijd in tweeen werd gedeeld.
respect voor mekaar.
maar bij beide clubs zitten nu eenmaal personen die met internet berichten spreekkoren enz het voor de echte supporter verpesten.
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 07 mei 2010 - 17:28   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=105285

Het lied dat Jan Vertonghen tijdens de bekerhuldiging van Ajax naar buiten bracht krijgt mogelijk nog een staartje. De KNVB overweegt om een onderzoek in te stellen naar de verdediger, die daardoor voor een schorsing moet vrezen. Dat meldt een woordvoerster van de voetbalbond aan het ANP.

Bij de huldiging in de Amsterdam ArenA kreeg Vertonghen de microfoon, waarna hij de supporters van Feyenoord provoceerde door het zijn maar kut-kakkerlakken te zingen. De aanklager moet beslissen of hij een vooronderzoek instelt. Dat is nog even afwachten. Maar het is duidelijk dat dit niet bepaald een toonbeeld van sportiviteit en respect is, laat de bond weten.
Op de website van Ajax bood Vertonghen reeds zijn excuses aan. Dat was gewoon heel stom van me, zei de Belg. Ik heb me laten meeslepen door mijn emoties. Dat had ik niet moeten doen. Zeker niet in de positie die ik als speler van Ajax heb. Vanochtend ben ik dan ook naar de club gegaan en heb er met de directie over gesproken. Algemeen directeur Rik van den Boog vertelde mij toen dat hij al voornemens was om mij bij zich te roepen.

Wat een onzin. Dan zou Afellay ook geschorst moeten worden omdat hij voor Vertonghen ging juichen vorig jaar bij PSV - Ajax (6-2), en ook voor z'n uitlatingen na het kampioenschap van PSV in 2008 (4x Amsterdam)
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 07 mei 2010 - 18:06   quote  deeplink  
Trouwens, zagen jullie Pantelic klappen (in z'n eentje) toen we 'Helemaal niets in Rotterdam' zongen... Ik denk dat Pantelic daarin zijn naam hoorde :P Wat een nerd :P
alibabba
 alibabba - vrijdag 07 mei 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Ik vind het werkelijk onvoorstelbaar dat er mensen zijn die het gedrag van Vertonghen goedkeuren. Ajax is een professionele topclub en een speler van Ajax hoort zich professioneel te gedragen. Het was een doelbewuste actie van Jan en hier MOET Ajax zich van distantieren.

Dat er door de wedstrijd van Feyenoord tegen Twente teleurstelling heerst bij Vertonghen is prima, maar hij had ze in de Kuip al een lesje geleerd. Het gaat erom dat je slim bent in uitlatingen en je moet zorgen dat je sympathie kweekt bij de tegenstander. Je speelt een competitie met 18 clubs en door zo'n gedrag krijg je ze allemaal tegen. Het doel is kampioen worden, maar onacceptabel publiekelijk acteren richting tegenstanders is vragen om problemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX HULDIGING 2010

0.0051288