|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Smetje was dat de Feyenoord-spelers wegliepen bij de huldiging' (VoetbalZone)
|
|
|
hotjumper
|
|
|
jezens ze moeten ook altijd wat te zeiken hebben als het om Feyenoord gaat.
Ik vind het juist een heel goed signaal naar KNVB, Bestuur en overheid, dat de finale in feite een farce was geworden.
Die jongens verslaan in de beker de beste ploegen van nederland in enkele wedstrijden. Nu het gevaar bestond dat het lievelingetje van de knvb het zelfde lot beschoren zou zijn werden de regels aangepast.
ze mogen blij zijn dat die gasten gespeeld hebben. |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
Daar ben ik het helemaal met je eens |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
100% mee eens hebben ze gister toch nog wat goeds gedaan. |
|
|
|
|
FEYENOORD 4EVER
|
|
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Die hele huldiging was net als de rest van de 'bekerfinale' een farce. Goed dat de spelers wegliepen.Eindelijk ook een beetje solidariteit naar ons toe. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Hoe haalt hij het überhaupt in zijn botte kop om na dit wanproduct van een finale, waarin Feyenoord in elk opzichte door de KNVB in het nadeel werd gesteld, dat hij denkt dat hij nog in de positie is om het gedrag van de Feyenoordselectie af te keuren?
Feyenoord had de finale moeten boycotten. Ze steken die cup maar in hun hol. |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
KNJB - OPROTTEN
Jezus, echt niet normaal, bij Feyenoord wordt er gewaarschuwd voor spreekkoren, bij 020 KUT joden niet, groter onrecht bestaat niet |
|
|
|
|
Raza
|
|
|
Ik vraag me af wat die 2 wedstrijden heeft gekost. Zal dit niet net zo of nog meer geld hebben gekost. Volgens mee gaat die reden van de Knvb zo de prullenbak in. Die 2 wedstrijden heeft wat gekost aan politie. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wat er gisteravond eigenlijk nog ontbrak in de Kuipwaren de palestina vlaggen, dat was misschien ook een aardig protest geweest tegen die neuzen met al dat vertoon met die israelische vlaggen. hoewel, die palestina vlaggen waren ongetwijfeld onmiddelijk in beslag genomen. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Ik vond het jammer dat er nog mensen in het stadion waren op het moment dat de beker werd uitgereikt. Het had helemaal leeg moeten wezen. Groot gelijk dat de spelers ook al wegwaren, het enige goede wat ze hebben laten zien gister. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Bert Oostveen media geile kut! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 13:03 schreef MrChriz het volgende:Ik vond het jammer dat er nog mensen in het stadion waren op het moment dat de beker werd uitgereikt. Het had helemaal leeg moeten wezen. Groot gelijk dat de spelers ook al wegwaren, het enige goede wat ze hebben laten zien gister. eens |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hadden we dan een erehaag moeten vormen?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
we mochten ze niet toezingen, dan wordt er natuurlijk ook niet geklapt. |
|
|
|
|
Dubble O ms
|
|
|
Nog effe en we moeten ze nog buizen ook! |
|
|
|
|
Maus73
|
|
|
De Ware Kampioen is het Feyenoord Legioen!!!!!!
repect |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik kan me dr niet meer druk over maken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
Een grotere smet vond ik de lakse instelling van een aantal spelers, die het voor de zoveelste keer dit seizoen niet konden opbrengen om het legioen te vermaken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
laat dit topic nu gdwoon doodgaan....
sTERF TOPIC STERF |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
bert van marwijk was ook al weg |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
in heel rotterdam geen bier tekrijgen
behalve in de kleedkamer van ajax
en wij moesten naar huis omdat we dorst hadden !!!!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 mei 2010 - 00:32 schreef bejaardetehuis old f het volgende:in heel rotterdam geen bier tekrijgen behalve in de kleedkamer van ajax en wij moesten naar huis omdat we dorst hadden !!!!!!! tsja, ...... als je de juiste weg niet weet ................................... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik vond dat de spelers nog lang bleven |
|
|
|