|
|
FR12-1908
|
|
|
Darley/Mulder
Dani Fernandez Vlaar(de Vrij) Bahia Gio(?) El Ahmadi Fer Landzaat Cisse Tomasson Wijnaldum
?? |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 13:10 schreef FR12-1908 het volgende:Darley/Mulder Dani Fernandez Vlaar(de Vrij) Bahia Gio(?) El Ahmadi Fer Landzaat Cisse Tomasson Wijnaldum ?? landzaat zoiezo niet tomasson misschien op de plek van fer, maar niet in de spits |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Landzaat ????? Hoe kom je daar nou weer op !!?!?! Hele seizoen kapot lopen ergeren aan die kutsouflé! Denny "ik lever de bal altijd in bij de tegenstander" Landzaat. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 13:10 schreef FR12-1908 het volgende:Darley/Mulder Dani Fernandez Vlaar(de Vrij) Bahia Gio(?) El Ahmadi Fer Landzaat Cisse Tomasson Wijnaldum ?? Het is dat er helemaal geen geld is bij ons, anders kon van mij apart heel dat elftal op de schop. Landzaat zo snel als mogelijk bij het grofvuil zetten |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
jellestb
|
|
|
keeper ? de vrij vlaar hofland de cler
wijnaldum fer babovic
tomasson
cisse castaignos |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
V.Dijk
Dani - Vlaar - Bahia - Gio
De Vrij - Fer El ahmadi
Wijnaldum-Tomasson-Cisse |
|
|
|
|
jellestb
|
|
|
nooit meer joden kopen !!!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
--------- Darley -------- -Dani-Vlaar-Bahia-de Cler (mits Gio vertrekt) ---------- El Ahmadi ---- Wijnaldum ---------- Fer ---------- Tomasson ----- ----Castaignos - Cissé---
De verdediging kan nog gewijzigd worden gezien het mogenlijk vertrek van Vlaar dan word het : Dani- de vrij - Bahia - De Cler (gio) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 15:46 schreef qwerto het volgende:--------- Darley -------- -Dani-Vlaar-Bahia-de Cler (mits Gio vertrekt) ---------- El Ahmadi ---- Wijnaldum ---------- Fer ---------- Tomasson ----- ----Castaignos - Cissé--- De verdediging kan nog gewijzigd worden gezien het mogenlijk vertrek van Vlaar dan word het : Dani- de vrij - Bahia - De Cler (gio) en die 2 jongens van VVV? gehaald voor de bank? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Bahia durft niet te voetballen, dus De Vrij achterin met Vlaar, Bruins op het middenveld erbij als aanvallende man met El Ahmadi en Fer erachter (eventueel 't spijt me, maar zo slecht is hij niet Lamzaad). En Tomasson heeft zijn beste tijd gehad of je moet hem in plaats van Bruins erin zetten, maar ik geloof dat er nu toch wel slijtage zichtbaar wordt bij hem... hoe spijtig ook..... Dan mis ik toch een goede spits, voor Castaignos lijkt het me nog net iets te vroeg, maar misschien is het juist wel goed voor hem. Zelfs dan moet er nog een spits bij komen... (ik werd net trouwens terecht op mijn naieviteit gewezen dat Dost geld kost, dus kopen kan nog steeds niet, sorry, ik ben nog down van gister) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 13:10 schreef FR12-1908 het volgende:Darley/Mulder Dani Fernandez Vlaar(de Vrij) Bahia Gio(?) El Ahmadi Fer Landzaat Cisse Tomasson Wijnaldum ?? DARLEY op goal! Mulder heeft bij mij afgedaan na de twee wedstrijden in de finale!! Geeft tot twee keer toe de wedstrijd binnen 5 minuten weg! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 16:03 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] DARLEY op goal! Mulder heeft bij mij afgedaan na de twee wedstrijden in de finale!! Geeft tot twee keer toe de wedstrijd binnen 5 minuten weg! Dit zegt een mulder fan |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
heb ik het al met jumpertje over gehad!! Totaal verkeerd gezien!!! Er zijn naar mijn mening twee echte hoofdschuldigen van deze kansloze wedstrijden. Landzaat en Mulder!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 16:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:heb ik het al met jumpertje over gehad!! Totaal verkeerd gezien!!! Er zijn naar mijn mening twee echte hoofdschuldigen van deze kansloze wedstrijden. Landzaat en Mulder!!!! hahaha lachen zeg, die ouwe jumpert je bekeerd? geweldig. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
nee dat vind ik zelf en zei tegen Jumpertje dat ik daar goed naast heb gezeten!! |
|
|
|
|
FEYERnoord
|
|
|
Darley Dani- Vlaar - Bahia - Gio El Ahmadi - Fer Wijnaldum Cisse Castaignos- tomasson |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
geen Cisse aub!!! voor de rest vind ik het OK! Wie dan??? Dat is een goede vraag. Babovic???? zit in ieder geval pit in! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
lekker boeiuh. Tis toch kudt |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 16:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:geen Cisse aub!!! voor de rest vind ik het OK! Wie dan??? Dat is een goede vraag. Babovic???? zit in ieder geval pit in! Die heeft alleen pit onder zijn tong zitten Onze nieuwe ster Schaken op rechts en we hebben Bisiswar nog die moet ook spelen toch
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door RedWhiteBlack -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MauriceG81
|
|
|
4-2-3-1 opstelling Mulder Dani-Vlaar-Bahia-Gio El Ahmadi-Fer Schaken-Bruins-Wijnaldum Tomasson |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Darley
Fernandez-Vlaar-Nieveld-Gio
Wijnaldum-Fer-Isoufi-v.Haaren
Castaignos-Erasmus
* Isoufi,Castaignos en van Haaren komen uit de landelijke A-jeugd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
leuk..lekker ploeteren op plaats 12 t/m 18 |
|
|
|
|
Donoss
|
|
|
---------------- Darley -----------------
Fernadez - Vlaar - De Vrij - De Cler
---- Wijnaldum - Fer - El Ahmadi ----
------------ Tomasson ---------------
-------- Costaignos - Cissé ---------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 mei 2010 door Donoss -- |
|
|
|
|
King Yvo
|
|
|
mulder de vrij schenkelveld bahia aouasar schaken fer el ahmadi cisse castaignos ?
vlaar weg gio stopt hoop ik hofland de cler babo weg wijaldum ook weg bruins biseswar te zwak landzaad ach ja |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
--------------------Mulder----------------- --Fernandez---De Vrij----Bahia----Auassar-- -------------Fer-------El Ahmadi----------- --Wijnaldum-------------------Bruins------- -------------Tomasson--Castaignos---------- |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Iedereen die mulder op doel heeft staan voor volgend jaar neem ik sinds deze 2 weken niet meer serieus.. iemand nog van plan om van gedachte te veranderen? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 19:00 schreef Xapter het volgende:Iedereen die mulder op doel heeft staan voor volgend jaar neem ik sinds deze 2 weken niet meer serieus.. iemand nog van plan om van gedachte te veranderen? Verdorie Kan ik nog van gedachten veranderen? Ik bedoel als jij me niet meer serieus neemt, wat moet ik dan? ... |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 19:16 schreef Phyxsius het volgende:[..] Verdorie Kan ik nog van gedachten veranderen? Ik bedoel als jij me niet meer serieus neemt, wat moet ik dan? ... je leven heeft geen zin meer! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: klopt Ik denk dat ik me maar ga verhangen :P |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
goed idee.. Als je toch gaat, neem Mulder ff mee! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
--------------------Mulder----------------- --mulder---mulder----mulder----mulder-- -------------mulder-------mulder----------- --mulder-------------------Bruins------- -------------mulder--Castaignos---------- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 19:47 schreef hotjumper het volgende:--------------------Mulder----------------- --mulder---mulder----mulder----mulder-- -------------mulder-------mulder----------- --mulder-------------------Bruins------- -------------mulder--Castaignos---------- en op de bank? |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Van Dijk Fernandez-Vlaar-Bahia-Auassar -Fer-El'Ahmadi-Wijnaldum ------Tomasson----- Schaken--------Cissé Als het elftal bij elkaar blijft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bobby ovie
|
|
|
---------darley--------------
de vrij-vlaar-bahia-fernandez
----el ahmadi-wijnaldum-fer--
schaken---castagnois---cissé
bank:v dijk-leerdam-schenkeveld-auassar-bruins-tomasson-bissewar |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
Er blijven er hier teveel in het oude zooitje hangen!! Teveel supporters hier willen met rotzooi verder, het lijkt wel of de meeste tevreden zijn met de huidige selectie? Tja als ze tevreden zijn met een fiat panda terwijl een ferrari het ultieme doel moet zijn dan zal het niet veel soep worden de komende jaren. Het lijkt mij heel duidelijk dat er drastisch ingegrepen moet worden en geeft dan de jeugd maar de kans ipv dit lamlendig zooitje wat er nu rond loppt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 23:39 schreef de.fan het volgende:Er blijven er hier teveel in het oude zooitje hangen!! Teveel supporters hier willen met rotzooi verder, het lijkt wel of de meeste tevreden zijn met de huidige selectie? Tja als ze tevreden zijn met een fiat panda terwijl een ferrari het ultieme doel moet zijn dan zal het niet veel soep worden de komende jaren. Het lijkt mij heel duidelijk dat er drastisch ingegrepen moet worden en geeft dan de jeugd maar de kans ipv dit lamlendig zooitje wat er nu rond loppt. met een lege portemonnee is het lastig shoppen, veel supporters hier zien dat niet in! |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Mulder Schenkeveld De Vrij Vlaar Auassar Fernandez El Ahmadi Bruins Schaken Wijnaldum Tomasson
Fernandez is heel aanvallend ingesteld en is wellicht goed te gebruiken als middenvelder met zowel goede verdedigende alsmede aanvallende kwaliteiten. Fer leidt veel balverlies op het middenveld en stelt al geruime tijd teleur, zo ook Wijnaldum, moet wel een dippie zijn, voetballen kunnen ze, maar je moet toch meer schuiven met de mensen die we over houden. Aankopen komen er toch niet en spelers als van Haaren, Castaignos kunnen nog niet continue in de basis, wel invallen natuurlijk.........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 mei 2010 door Ronneke -- |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 mei 2010 - 00:08 schreef hotjumper het volgende:[..] met een lege portemonnee is het lastig shoppen, veel supporters hier zien dat niet in! JEUGD, daar heb ik het over snap ie? Dan heb je geen portemonnee nodig! |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote: Wij zullen moeten investeren in de jeugdige splers die nu doorbreken en moeten doelstellingen bijstellen, europees worden we met deze selectie opgevreten, maar deze jonge gasten willen graag presteren en spelen zich wellicht in de kijker wat dan weer geld opleverd voor feyenoord. teams zoals PSV en Ajax kopen maar spelers (dit houdt ook ergens op) en wij hebben veel jonge talenten die zijn niet hebben. Jeugd heeft de toekomst toch? Geld hebben wij zowiezo niet............ |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 08 mei 2010 - 00:27 schreef Ronneke het volgende:Mulder Schenkeveld De Vrij Vlaar Auassar Fernandez El Ahmadi Bruins Schaken Wijnaldum Tomasson Fernandez is heel aanvallend ingesteld en is wellicht goed te gebruiken als middenvelder met zowel goede verdedigende alsmede aanvallende kwaliteiten. Fer leidt veel balverlies op het middenveld en stelt al geruime tijd teleur, zo ook Wijnaldum, moet wel een dippie zijn, voetballen kunnen ze, maar je moet toch meer schuiven met de mensen die we over houden. Aankopen komen er toch niet en spelers als van Haaren, Castaignos kunnen nog niet continue in de basis, wel invallen natuurlijk......... 't gaat simpel weg om de juiste balans |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 13:10 schreef FR12-1908 het volgende:Darley/Mulder Dani Fernandez Vlaar(de Vrij) Bahia Gio(?) El Ahmadi Fer Landzaat Cisse Tomasson Wijnaldum ?? Geen lamzaad alsjeblieft.. Gio mag er van mij ook mee kappen |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
4-3-3 met een nummer 10:
Mulder; Fernández; Vlaar; Bahia; Gio; el Ahmadi; Tomasson; Fer; Wijnaldum; Castaignos; Cissé
Schaduw elftal Van Dijk; Schenkeveld; de Vrij; Nieveld; Auassar; Leerdam; Bruins; Mokotjo; Schaken; Erasmus; Biseswar
Als je dat nog aanvult met Lamprou, Van Huijgevoort, van Haaren en Isoufi van de A1 heb je een selectie van 26 man, 3 keepers + 9 verdedigers + 7 middenvelders + 7 aanvallers = 26 spelers. Aangezien dure krachten zoals de Guzman, Makaay, Hofland, de Cler en Landzaat vertrekken en Gio (hopelijk) bijtekend voor een lager salaris heb je een goedkope selectie met enorm veel talent die mee kan strijden voor de eerste 5 plaatsen. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Lucius van Grunning is transfervrij! halen die vent? |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
quote: Hahha nee joh! Lucius is een aardige voetballer, maar voor Feyenoord heeft die toch geen extra waarde meer. Bovendien is die op leeftijd. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2010 - 22:04 schreef vak VV het volgende:[..] Hahha nee joh! Lucius is een aardige voetballer, maar voor Feyenoord heeft die toch geen extra waarde meer. Bovendien is die op leeftijd. oh, .......... tsja ................................................. |
|
|
|