|
|
BRAYY
|
|
|
Mulder Dani De Vrij Vlaar* Gio* El Ahmadi Fer* Wijnaldum* Tomasson Luc!Luc!Luc! Cissé
*mits ze blijven
bank: darley, dijk, bahia (optie vlaar), hofland, de cler, auassar (optie voor gio) schenkeveld, leerdam, pedro, bruins (optie voor wijnaldum), mokotjo, erasmus, schaken, biseswar, en misschien nog wat jeugd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 mei 2010 door BRAYY -- |
|
|
|
|
finsend
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2010 - 22:35 schreef BRAYY het volgende:Mulder Dani De Vrij Vlaar* Gio* El Ahmadi Fer Wijnaldum* Tomasson Luc!Luc!Luc! Cissé *mits ze blijven bank: darley, dijk, bahia (optie vlaar), hofland, de cler, auassar (optie voor gio) schenkeveld, pedro, bruins (optie voor wijnaldum), mokotjo, erasmus, schaken, biseswar, en misschien nog wat jeugd. de vrij centraal beter dan bahia???? op doel darley/mulder, k ben er nog niet uit, zeker niet na de laatste paar acties van mulder. verder vrees ik voor behoud van vlaar wijnaldum EN fer... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2010 - 22:39 schreef finsend het volgende:[..] de vrij centraal beter dan bahia???? op doel darley/mulder, k ben er nog niet uit, zeker niet na de laatste paar acties van mulder. verder vrees ik voor behoud van vlaar wijnaldum EN fer... met bahia zou ik ook geen problemen hebben maar die jeugd moet ons euro's gaan opleveren. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote:Op zondag 09 mei 2010 - 23:02 schreef BRAYY het volgende:[..] met bahia zou ik ook geen problemen hebben maar die jeugd moet ons euro's gaan opleveren. Alles is beter dan Bahia in de verdediging! Hij maakt ALTIJD van die domme overtredingen. Is helaas gewoon een domme voetballer die van zijn fouten niet wil leren en daarom wordt het de hoogste tijd voor een ander!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 00:18 schreef de.fan het volgende:[..] Alles is beter dan Bahia in de verdediging! Hij maakt ALTIJD van die domme overtredingen. Is helaas gewoon een domme voetballer die van zijn fouten niet wil leren en daarom wordt het de hoogste tijd voor een ander!! ken je ook andere liedjes? Deze gaan zo vervelen. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb het opgegeven met hem |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik eigenlijk ook,maar heb kater en dan kan ik beter hem de ty... schelden dan mijn naaste omgeving |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hahahaha gezelligmet je broer? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ja vreselijk leuk,andere broers waren cq zijn er nog |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Nou snel maar ff een borrel achterover slaan, is je kater snel weg |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb ook een kater, maar das gewoon de "ik moet weer werken" kater. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ach lekker kort weekje, donderdag en vrijdag vrij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Donderdag wel, Vrijdag thuis werken.. is ook een soort van "vrij" |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
wtf zien jullie nog in el ahmadi zeg.. en ik zag iemand die de cler wilt als gio stopt?!..en bruins op t middenveld?! dat zijn al 3 mensen die je met een strik van mijn part uit de kuip mag laten lopen.
darley de vrij-vlaar-bahia-dani(als gio stopt) babo-fer-cissé wijnaldum-tomassons-biseswar
waarom cissé middelveld? vanwege zijn loop vermogen.. en welke malloot zij nou dat tomasson zijn beste tijd heeft gehad? hij is nog steeds de meest scorende man bij ons, ik weet niet?!..
ik vind niet dat wij een uitlinker hebben op het moment, en keus te weinig hebben, in het gehele elftal, dus laat mario maar aanklooien..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 mei 2010 door el1986 -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 09:46 schreef el1986 het volgende:wtf zien jullie nog in el ahmadi zeg.. en ik zag iemand die de cler wilt als gio stopt?!..en bruins op t middenveld?! dat zijn al 3 mensen die je met een strik van mijn part uit de kuip mag laten lopen. darley de vrij-vlaar-bahia-dani(als gio stopt) babo-fer-cissé wijnaldum-tomassons-biseswar waarom cissé middelveld? vanwege zijn loop vermogen.. en welke malloot zij nou dat tomasson zijn beste tijd heeft gehad? hij is nog steeds de meest scorende man bij ons, ik weet niet?!.. ik vind niet dat wij een uitlinker hebben op het moment, en keus te weinig hebben, in het gehele elftal, dus laat mario maar aanklooien.. wat is een uitlinker???????????? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
daar moet je mee uitkijken,zijn de meest linke mensen ter wereld,je weet wel,,linke loetje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
als je fernandez, dani noemt, neem ik je al niet meer serieus. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wat Stylzz + Jumper zeggen ....................................... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
wat stylzz,hotjumper en sevillana zeggen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
r
|
|
|
wat iedereen zegt behalve bram? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: DANI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Anti-020
|
|
|
Mulder / Darley
Fernandez - Vlaar - Bahia - De Vrij
El Ahmadi - Fer - Wijnaldum
--------Thomasson------------
Schaken - Castaignos / Biseswar |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
--------------Darley-------------- fernandez--Vlaar--Nieveld--Auassar -------El Ahmadi--Fer------------- ------------Tomasson-------------- -----Schaken--Castangios--Cisse--- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 15:31 schreef ovi het volgende:--------------Darley-------------- fernandez--Vlaar--Nieveld--Auassar -------El Ahmadi--Fer------------- ------------Tomasson-------------- -----Schaken--Castangios--Cisse--- Fer niet! maar wie wel? weet ik ook niet. ik zie liever bahia dan nieveld. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 15:38 schreef Milo het volgende:[..] Fer niet! maar wie wel? weet ik ook niet. ik zie liever bahia dan nieveld. Fer ben ik zeker met je eens,die zie ik liever verkocht worden. Maar wie wel op Fer zijn plek? Ja dat vraag ik me ook af. misschien Mokotjo? Bahia vind ik gewoon te weinig kwaliteiten hebben voor Feyenoord 1. |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 15:38 schreef Milo het volgende:[..] Fer niet! maar wie wel? weet ik ook niet. ik zie liever bahia dan nieveld. -------------- Mulder -------------
dani -- de vrij -- bahia -- auassar
--------- fer --- el ahmadi -------
------------- bruins ---------------
schaken -------------------- wijnaldum
-------------- cisse ---------------
sowieso bahia! vlaar gaat weg, mulder vertrouwen geven die komt er wel, bruins gaat eindelijk goed spelen, want hij kan t toch echt, cisse gaat eindelijk scoren en we worden weer 4e, mss 3e
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 mei 2010 door mdr8 -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: als je niks zinnigs hebt te melden, hou dan je muil gewoon |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dit lijkt me link worden! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: als je niks zinnigs hebt te melden, hou dan je muil gewoon |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
als je niks meldigs te muilen hebt, hou dan je zin gewoon |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hou muil gewoon niks als je hebt dan je meldigs te. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik meld dat gemuil over niks gewoon |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is niet meer de gemuil.. |
|
|
|
|
de.fan
|
|
|
quote: Sommige zijn hardleers , hahahaha. Die moet je het duidelijk blijven maken. Supporters die tevreden zijn met een middelmatig Feyenoord horen niet in de kuip thuis! En supporters die niet tevreden zijn met de huidige selectie willen niet in de kuip, zoals ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
maar je verliest de realiteit uit t oog. Kwaliteit vs budget. En dan mag je blij zijn met de spelers die we hebben |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 23:50 schreef de.fan het volgende:[..] Sommige zijn hardleers , hahahaha. Die moet je het duidelijk blijven maken. Supporters die tevreden zijn met een middelmatig Feyenoord horen niet in de kuip thuis! En supporters die niet tevreden zijn met de huidige selectie willen niet in de kuip, zoals ik. nu weet ik het zeker,het is antonio |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 23:50 schreef de.fan het volgende:[..] Sommige zijn hardleers , hahahaha. Die moet je het duidelijk blijven maken. Supporters die tevreden zijn met een middelmatig Feyenoord horen niet in de kuip thuis! En supporters die niet tevreden zijn met de huidige selectie willen niet in de kuip, zoals ik. dat doe je bij je kinderen ook? Je steunt alleen je kind dat de beste cijfers haalt op school en de andere laat je vallen? |
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
quote:Op maandag 10 mei 2010 - 15:08 schreef Anti-020 het volgende:Mulder / Darley Fernandez - Vlaar - Bahia - De Vrij El Ahmadi - Fer - Wijnaldum --------Thomasson------------ Schaken - Castaignos / Biseswar jij verwacht dat we potten breken met schaken - castaignos/biseswar in de spits? |
|
|
|
|
johnno
|
|
|
---------------- Darley -----------------
Fernadez -- Vlaar -- Bahia -- De Vrij
---- Wijnaldum -- Fer -- Auassar ----
------------ Tomasson ---------------
-------- Costaignos - Schaken --------- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik zou achterin zeggen:
Fernandez - Vlaar - de Vrij - Bahia |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
---------------- Darley -----------------
Fernadez -- Vlaar -- Bahia -- Gio/De Cler/eventuele aankoop
---- Fer -- El Ahmadi -- Babovic ----
--Schaken/Wijnaldum------ Tomasson-------Cissé---------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 mei 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 07:45 schreef gaazoo1 het volgende:[..] jij verwacht dat we potten breken met schaken - castaignos/biseswar in de spits? Hbe jij andere opties met onze bakken vol geld???? 1 verandering en dat is Wijnaldum inplaats van Schaken. vind Wijnaldum zelf een veel betere 10 dan rechtsbuiten!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik laat t denk ik aan Mario over dit keer |
|
|
|