|
|
Stylzz
|
|
|
nahja misschien sms ik m nog ff |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
kneusie
|
|
|
---------------- darley --------------- --fernandez--vlaar--de vrij--auassar--- mits gio niet verlengd ------------fer-----el ahmadi---------- ---schaken---tomasson---wijnaldum/cisse --------------castaignos--------------- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 - 20:00 schreef kneusie het volgende:---------------- darley --------------- --fernandez--vlaar--de vrij--auassar--- mits gio niet verlengd ------------fer-----el ahmadi---------- ---schaken---tomasson---wijnaldum/cisse --------------castaignos--------------- is een aardige mogelijkheid kneusie... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: wahahahaha, dacht eerst... laat ook maar:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja daar ging t mis he ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
kneusie
|
|
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
-------------darley--------------- --fernandez--Vlaar--Bahia--De Cler (Gio stopt helaas) ----------Fer----El Ahmadi------------ --Wijnaldum----Bruins-----Cissé/Auassar --------------Tomasson------------ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 12 mei 2010 - 17:29 schreef feyenoord!!! het volgende:-------------darley--------------- --fernandez--Vlaar--Bahia--De Cler (Gio stopt helaas) ----------Fer----El Ahmadi------------ --Wijnaldum----Bruins-----Cissé/Auassar --------------Tomasson------------ Je stelt maar 10 mensen op (Hint: Bruins staat in je opstelling) |
|
|
|
|
bs
|
|
|
Darley Fernandez de vrij vlaar auassar El ahmadi wijnaldum Fer Schaken Tomasson Cisse |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Juist.. en wat is het verschil op auassar en schaken na van dit seizoen.. hier win je natuurlijk even veel mee als dit jaar.. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
we vergeten de babbelaar trouwens gaat het helemaal maken volgend jaar! |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
------------- MULDER/darley---------------- ------Dani----Bahia----Vlaar------de vrij -----Auassar/El ahmadi-------Fer----------Wijnaldum ------Schaken-----Tomasson-----Cissè
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 mei 2010 door Feyenoord-010 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2010 - 21:17 schreef Feyenoord-010 het volgende:------------- MULDER/darley---------------- ------Dani----Bahia----Vlaar------de vrij -----Auassar/El ahmadi-------Fer----------Wijnaldum ------Schaken-----Tomasson-----Cissè jammer.. Jij komt ook op de lijst. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
---------------Darley-------------- Dani---Vlaar/de Vrij-Bahia---Auassar ----------------Fer----------------- ----El Ahmadi----------Babovic------ ---------------Bruins--------------- -------Cisse----------Tomasson------ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2010 - 21:55 schreef hotjumper het volgende:---------------Darley-------------- Fernandez---Vlaar/de Vrij-Bahia---Auassar ----------------Fer----------------- ----El Ahmadi----------Babovic------ ---------------Bruins--------------- -------Cisse----------Tomasson------ SCHANDALIG. Doe eens editten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 16 mei 2010 - 21:55 schreef hotjumper het volgende:---------------Darley-------------- Dani---Vlaar/de Vrij-Bahia---Auassar ----------------Fer----------------- ----El Ahmadi----------Babovic------ ---------------Bruins--------------- -------Cisse----------Tomasson------ quote: . |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
-----------Darley Dani--de Vrij--Bahia--De Cler ------El Ahmadi Fer Cisse--------------Wijnaldum ----Tomasson---castaignos
Vlaar gaat toch weg, wel of geen WK
Cisse is de zwarte Kuyt, er is bijna niemand in het 11-tal die zo hard werkt als hij. nu nog een paar doelpunten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: je schiet maar een change in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Word wel een EM dan.. |
|
|
|
|
Feyenoord-010
|
|
|
quote: OP WELKE LIJST kom ik :P |
|
|
|
|
Coz
|
|
|
Mulder Fernandez - De vrij - Bahia - Auassar El Ahmadi Wijnaldum - Bruins - Schaken Tomasson - Castaignos/Aankoop
Ga er vanuit dat Vlaar en Fer weg zijn volgend seizoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 17 mei 2010 - 18:53 schreef Coz het volgende:Mulder Fernandez - De vrij - Bahia - Auassar El Ahmadi Wijnaldum - Bruins - Schaken Tomasson - Castaignos/Aankoop Ga er vanuit dat Vlaar en Fer weg zijn volgend seizoen Mijn hint geldt ook voor jou. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Ah joh, Bruins kan gewoon heel aardig voetballen, dat heeft hij in het eerste seizoen onder van marwijk al bewezen. Dat wordt nog wel wat met die jongen. Maar mocht hij echt heel slecht spelen over langere periode (wat ik dus niet van afgelopen periode vond), dan kan babovic altijd zijn plaats overnemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hofland ook. De Cler zou ik nog een jaar houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 17 mei 2010 - 19:04 schreef feyenoord!!! het volgende:[..] Ah joh, Bruins kan gewoon heel aardig voetballen, dat heeft hij in het eerste seizoen onder van marwijk al bewezen. Dat wordt nog wel wat met die jongen. Maar mocht hij echt heel slecht spelen over langere periode (wat ik dus niet van afgelopen periode vond), dan kan babovic altijd zijn plaats overnemen. Ik vond dat hij wel heel slecht speelde over een langere periode. Flutspeler, een oud wijf..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 mei 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: correctie: MOET GAAN |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op maandag 17 mei 2010 - 19:51 schreef MMM het volgende:[..] Ik vond dat hij wel heel slecht speelde over een langere periode. Flutspeler, een oud wijf.. BRUINS///HELD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: als je er vervanging voor hebt wel. mag jeugd zijn |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: Salarisvermindering, dan kan die wel blijven. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik denk dat het het beste is dat ie weggaat dan ben je meteen van de laatste exponent van dat clubje af, kan je bouwen aan een hecht team, paintballen, klaverjassen, samen stappen etc met een Vlaar, Bahia, Tomasson en Bruins als drijvende krachten.
want daar moeten we het in de toekomst van hebben de teamgeest, individueel komen we helaas te kort namelijk. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 11:32 schreef hotjumper het volgende:Ik denk dat het het beste is dat ie weggaat dan ben je meteen van de laatste exponent van dat clubje af, kan je bouwen aan een hecht team, paintballen, klaverjassen, samen stappen etc met een Vlaar, Bahia, Tomasson en Bruins als drijvende krachten. want daar moeten we het in de toekomst van hebben de teamgeest, individueel komen we helaas te kort namelijk. eens!!!ben ik ook nog niet vergeten......
en dan ga ik er vanuit dat je lamzak al doorgestreept heb he?! zou aangenaam verast zijn als ik wat gemist heb en dat al bekend is dat ie geen verlenging heeft gehad. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Darley,
Fernandez, de vrij, vlaar, bahia (heeft alle jeugd elftallen doorlopen op die positie)
wijnaldum, El ahmadi, fer
schaken, tomasson, cisse |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 11:32 schreef hotjumper het volgende:Ik denk dat het het beste is dat ie weggaat dan ben je meteen van de laatste exponent van dat clubje af, kan je bouwen aan een hecht team, paintballen, klaverjassen, samen stappen etc met een Vlaar, Bahia, Tomasson en Bruins als drijvende krachten. want daar moeten we het in de toekomst van hebben de teamgeest, individueel komen we helaas te kort namelijk. daar heb je wel een punt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 12:10 schreef Milo het volgende:Darley, Fernandez, de vrij, vlaar, bahia (heeft alle jeugd elftallen doorlopen op die positie) wijnaldum, El ahmadi, fer schaken, tomasson, cisse Check, hoewel ik nog steeds geloof in Mulder als eerste goalie. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Tsja, ik hou me vast aan de opkomst van Dudek, want geef toe die wilde je na z'n eerste wedstrijden ook wel wat aan doen. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 - 15:21 schreef hotjumper het volgende:Tsja, ik hou me vast aan de opkomst van Dudek, want geef toe die wilde je na z'n eerste wedstrijden ook wel wat aan doen. dat is waar wat een klungel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
precies, ik denk juist dat als Mulder straks het vertrouwen krijgt in de voorbereiding denk ik dat ie grote stappen kan gaan maken. |
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 15:50 schreef Arie.Klooster het volgende:Bahia durft niet te voetballen, dus De Vrij achterin met Vlaar, Bruins op het middenveld erbij als aanvallende man met El Ahmadi en Fer erachter (eventueel 't spijt me, maar zo slecht is hij niet Lamzaad). En Tomasson heeft zijn beste tijd gehad of je moet hem in plaats van Bruins erin zetten, maar ik geloof dat er nu toch wel slijtage zichtbaar wordt bij hem... hoe spijtig ook..... Dan mis ik toch een goede spits, voor Castaignos lijkt het me nog net iets te vroeg, maar misschien is het juist wel goed voor hem. Zelfs dan moet er nog een spits bij komen... (ik werd net trouwens terecht op mijn naieviteit gewezen dat Dost geld kost, dus kopen kan nog steeds niet, sorry, ik ben nog down van gister) dost is al naar heerenveen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 mei 2010 door frgirl -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
frgirl
|
|
|
---------mulder-------- Fernandez--de vrij---vlaar----bahia/de cler ---El Ahmadi--landzaat----Fer wijnaldum---Tomasson---schaken(?)
Als schaken het in de voorbereiding laat zien. Gio stopt ermee naar het wk dus of Bahia naar links en anders de cler |
|
|
|
|
Is mogelijk
|
|
|
4-4-2 Middenveld met ruit.
RB. D.Fernandez. CV. R.Vlaar CV. S.de Vrij. LB. Y.El Akchaoui. CVM. K.El Amhadi. RM. G.Wijnaldum. CAM. J.Tomasson. LM. L.Fer. RS. L.Castaingos. LS. S.Cisse. |
|
|
|
|
RSEveraars
|
|
|
Darley Fernandez - Vlaar - Nieveld - Bahia El Ahmadi - Fer Wijnaldum - Tomasson - Biseswar Cisse |
|
|
|