|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
De Guzman: 'Ik zoek een club die om de titel meespeelt' (FR12.nl)
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: goed plan, De Guzman, .................................... maar gestopt met lezen (topic nr. 999 of zo iets?) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: geen succes kudt club |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: daar heb ik altijd gespeeld ;) |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Feyenoord kan niet onderhandelen over transfer bedragen Jammer genoeg die kut club uit 020 wel
Stomme idioten hebben we aan het bewind in Rotterdam. Gudde had die 12 miljoen van City genomen randdebiel
Was de club een stuk gezonder geweest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dr is nooit iemand officieel van city geweest...... Alleen maar volgens VI.. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 mei 2010 - 15:07 schreef BRAYY het volgende:wat een disrepect voor iemand die elf jaar lang z'n hart voor onze club heeft gegeven. maarja jullie zouden natuurlijk allemaal 10 jaar bijtekenen en niet hogerop willen. jullie hebben natuurlijk geen ambitie, waar jona dat wel heeft. Hij had gewoon 2 jaar moeten bijtekenen, en in zijn contract een afgesproken bedrag laten vastleggen. Desnoods voor 1 miljoen, maar nu gratis weglopen terwijl je ALLE gelegenheid van Feyenoord hebt gehad. Als je het dan niet voor de club doet, doe het dan voor de supporters, laat zien dat je een echte Feyenoorder bent. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 18:41 schreef henkie1969 het volgende:[..] Hij had gewoon 2 jaar moeten bijtekenen, en in zijn contract een afgesproken bedrag laten vastleggen. Desnoods voor 1 miljoen, maar nu gratis weglopen terwijl je ALLE gelegenheid van Feyenoord hebt gehad. Als je het dan niet voor de club doet, doe het dan voor de supporters, laat zien dat je een echte Feyenoorder bent. Jah vooral daardoor een drol,ik bedoel nu heeft ie niet eens een club kom op joh! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 18:41 schreef henkie1969 het volgende:[..] Hij had gewoon 2 jaar moeten bijtekenen, en in zijn contract een afgesproken bedrag laten vastleggen. Desnoods voor 1 miljoen, maar nu gratis weglopen terwijl je ALLE gelegenheid van Feyenoord hebt gehad. Als je het dan niet voor de club doet, doe het dan voor de supporters, laat zien dat je een echte Feyenoorder bent. het ging mij meer om zijn denigrerende opmerkingen over de club en de binding (of het gebrek) daaraan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 mei 2010 - 21:06 schreef hotjumper het volgende:[..] het ging mij meer om zijn denigrerende opmerkingen over de club en de binding (of het gebrek) daaraan. Hij hoefde daar eigenlijk niet eens een mening voor te ventileren.. Het straalde al af van zijn lichaamstaal,beetje 020 lichaamstaal zeg maar... |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Niemand wil hem.:D dus geen voetbal voor hem volgend seizoen.
niks gepresteerd laatste 2 seizoenen dan km je niet in beeld bij een club die om de titel speelt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 mei 2010 door dennis -- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
ijsselmeervogels in het 2e als hij niet geblesseerd is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
Nou dat zal zondag uitwijzen. 4 clubs in de race, Willem II, Go Ahead Eagles, Excelsior of Sparta. Na zondag maken nog 2 teams kans, want die gaat het jaar daarop natuurlijk meestrijden om de titel van de eerste divisie !! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: bedankt, MMM was ik ook alweer vergeten, idd ik wens hem niks meer! zonde van mijn energie! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
even kijken hoor, kampioenen dit seizoen ;
Bayern Munchen - gna gna gna chelsea - whahahaha Barcelona - gniffel Inter - hihihihih Olympique - tja Benfica - ze schoppen hem door midden :D
dan maar naar Anderlecht.... andere clubs in de top competities zitten echt niet op een brekebeen van zijn kaliber te wachten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
F91 Dudelange zou wel wat voor hem kunnen zijn, 5x achter elkaar kampioen geworden! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 - 23:04 schreef sevillana het volgende:F91 Dudelange zou wel wat voor hem kunnen zijn, 5x achter elkaar kampioen geworden! En waar is dat ergens Sevi??? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Nationaldivisioun (Luxemburg) |
|
|
|