BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Freddy Adu

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
joey
 joey - vrijdag 07 mei 2010 - 19:54   quote  deeplink  
Freddy Adu is nogsteeds een groot talent! Hij is bij benfica op het zijspoor gekomen. Nouja, hij heeft geen eens echt een kans gekregen. Nou speelt hij op huurbasis in griekenland, waar hij samen met Eddie johnsen(Andere amerikaanse speler) gewoon weer goed speelt..

Ik zeg ajax zou hem zeker kunnen halen voor een prikkie.. Als extra aanvallende versterking..mits straks een aantal spelers weggaan..

http://www.youtube.com/watch?v=XGFO-qiuC38

http://www.youtube.com/watch?v=ddh2ljkIY1s
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 07 mei 2010 - 20:01   quote  deeplink  
Of Henry, die kunnen we vast ook voor een prikkie halen.
Pjettr
 Pjettr - vrijdag 07 mei 2010 - 20:05   quote  deeplink  
zo speciaal vind ik het ook weer niet om eerlijk te zijn..
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 07 mei 2010 - 20:16   quote  deeplink  
Inderdaad. Die man is al bijna 21. Speelt al bijna 7 seizoenen prof-voetbal. Als je dan nog steeds nergens kunt overtuigen kan je niet voetballen, of je hebt niet de juiste instelling.
Heico
 Heico - vrijdag 07 mei 2010 - 21:25   quote  deeplink  
Laat hem maar lekker bij Benfica blijven. Het eeuwige talent zijn is niet goed genoeg.
freakie
 freakie - vrijdag 07 mei 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Waarom zo negatief t is nog steeds een prima voetballer en prima voor ajax.. De kans bij ajax krijt hij namelijk wel.. Ema dus gaat weg en adu is zeker weten beter.. Maar als hij een mogelijkheid is zou ajax der zelf ook wel aan denken.
joey
 joey - vrijdag 07 mei 2010 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 20:01 schreef Yordee1 het volgende:
Of Henry, die kunnen we vast ook voor een prikkie halen.
Uhmm..Dat is echt en vergelijking van niks..
joey
 joey - vrijdag 07 mei 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 20:16 schreef Yordee1 het volgende:
Inderdaad. Die man is al bijna 21. Speelt al bijna 7 seizoenen prof-voetbal. Als je dan nog steeds nergens kunt overtuigen kan je niet voetballen, of je hebt niet de juiste instelling.
Hij staat onder contract bij benfica..Maar word daar echt behandeld als stront..heeft nooit echt een kans gehad. ze verhuren hem steeds. Ik snap dat hij zich dan ook kut gaat voelen. Denk dat Jol hem echt weer aan t spelen krijgt. In griekeland speelt hij gewoon goed!
freakie
 freakie - vrijdag 07 mei 2010 - 23:26   quote  deeplink  
iedere speler heeft fans nodig.. Maar als je niet geliefd bent dan heb je niks te zoeken bij een club dat toeval heeft adu nou hij krijgt nergens een kans.. Behalve griekenland.. Er zijn bijvoorbeeld ook yordee die denken dat zulke spelers onmogelijk zijn net als mutu.. T zijn spelers die niet geliefd zijn en daarom al afgeschreven worden maar ze kunnen geweldig voetballen en de teams ajax en fiorentina of benfica zijn gelijk,.
official master.
 official master. - vrijdag 07 mei 2010 - 23:37   quote  deeplink  
we hebben lodeiro en eriksen ook nog he? geen geld verspillen aan nutteloze aankopen.
freakie
 freakie - zaterdag 08 mei 2010 - 11:04   quote  deeplink  
adu.. Is geen type lodeiro en jol wou een linksbuiten daar zou adu kunnen spelen... Adu is net zo goed of beter dan lodeiro
alibabba
 alibabba - zaterdag 08 mei 2010 - 11:23   quote  deeplink  
Ajax moet geen vreemdelingenlegioen worden. Geef aan de linkerkant de voorkeur aan Zeegelaar en niet aan Adu. Adu is niet bekend met de Ajax-cultuur, Zeegelaar wel.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 08 mei 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 11:23 schreef alibabba het volgende:
Ajax moet geen vreemdelingenlegioen worden. Geef aan de linkerkant de voorkeur aan Zeegelaar en niet aan Adu. Adu is niet bekend met de Ajax-cultuur, Zeegelaar wel.
Als je sulejmani niet aan de praat kan krijgen en zeegelaar nog niet klaar voor ajax 1
is dan is adu zeker een gewenste versterking!
alibabba
 alibabba - zaterdag 08 mei 2010 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 11:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als je sulejmani niet aan de praat kan krijgen en zeegelaar nog niet klaar voor ajax 1
is dan is adu zeker een gewenste versterking!
Sulejmani is natuurlijk 1e keus en ik heb nog steeds het volste vertrouwen in hem. Adu hoef je daarom niet te halen, want zo belemmer je de ontwikkeling van Zeegelaar..
joey
 joey - zaterdag 08 mei 2010 - 12:33   quote  deeplink  
Zeegelaar moet gewoon verhuurd worden die is nog niet klaar voor ajax. Laat hem maar eerst goed presteren bij een subtopper!..
remco k
 remco k - zaterdag 08 mei 2010 - 12:44   quote  deeplink  
Laten we alles over transfers een beetje in 1topic houden aub, dan blijft het iets overzichtelijker.

Naar mijn weten is Adu een nr10 toch?
Hebben we daar niet al Siem de Jong voor, Eriksen voor, en Lodeiro voor???
official master.
 official master. - zaterdag 08 mei 2010 - 13:39   quote  deeplink  
ja precies en aan adu als valse linksbuiten heb je ook niet veel
j.d
 j.d - zaterdag 08 mei 2010 - 14:04   quote  deeplink  
Bas dost? ,heeft toch aardig wat goals gemaakt bij heracles.
Bij AJAX zal hij betere spelers om zich heen hebben,waardoor zijn rendement ook wel omhoog zal gaan.
Is jong,goede lengte en beheerst de nederlandse taal.
Wat is jullie idee er over?
freakie
 freakie - zaterdag 08 mei 2010 - 20:01   quote  deeplink  
Adu kan links, rechts en nummer 10 spelen... dus op dit moment is links ook best fijne speler.. Adu is ook links!
joey
 joey - zaterdag 08 mei 2010 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 12:44 schreef remco k het volgende:
Laten we alles over transfers een beetje in 1topic houden aub, dan blijft het iets overzichtelijker.

Hij kan prima op links spelen..Doet ie ook in griekenland..
joey
 joey - zaterdag 08 mei 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 12:44 schreef remco k het volgende:

Omdat dat jou topic is? Die gaat denk ik meer over geruchten enzo..Dit is gewoon een suggestie van mij.. Iedereen mag zijn eigen topic openen toch?
freakie
 freakie - zaterdag 08 mei 2010 - 20:18   quote  deeplink  
joey je heb gelijk ja..
bully
 bully - zondag 09 mei 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 mei 2010 - 14:04 schreef j.d het volgende:
Bas dost? ,heeft toch aardig wat goals gemaakt bij heracles.
Bij AJAX zal hij betere spelers om zich heen hebben,waardoor zijn rendement ook wel omhoog zal gaan.
Is jong,goede lengte en beheerst de nederlandse taal.
Wat is jullie idee er over?
voor vervanging van pantelic lijkt mij dit goede optie.
maar of hij het niveau van ajax aankan is natuurlijk altijd afwachten.
freakie
 freakie - zondag 09 mei 2010 - 13:45   quote  deeplink  
maar het gaat hier over adu..
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 13:24 schreef bully het volgende:

[..]

voor vervanging van pantelic lijkt mij dit goede optie.
maar of hij het niveau van ajax aankan is natuurlijk altijd afwachten.
Open ff lekker een topic bas dost pik!;)
remco k
 remco k - zondag 09 mei 2010 - 14:34   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-16281/

HOUD HET EEN BEETJE OVERZICHTELIJK, ALLE TRANSFER(GERUCHTEN) IN 1 TOPIC...
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 14:34 schreef remco k het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-16281/

HOUD HET EEN BEETJE OVERZICHTELIJK, ALLE TRANSFER(GERUCHTEN) IN 1 TOPIC...
DUDE..serieuss..houd een keer op met die berichten! F* hell zeg..
Nee ik vind dat iritant!
freakie
 freakie - zondag 09 mei 2010 - 14:41   quote  deeplink  
remco even normaal dit is geen gerucht maar een discussie over freddy adu.. alles daarover op dat topic plaatsten is niet logisch..
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 14:41 schreef freakie het volgende:
remco even normaal dit is geen gerucht maar een discussie over freddy adu.. alles daarover op dat topic plaatsten is niet logisch..
Jaa.idd! heb ik al 20 keer gezegd. !!!!
remco k
 remco k - zondag 09 mei 2010 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 14:44 schreef joey het volgende:

[..]

Jaa.idd! heb ik al 20 keer gezegd. !!!!
heb je nog nooit gezegd, behalve 1 pbtje, lul dus niet ok?
remco k
 remco k - zondag 09 mei 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 14:39 schreef joey het volgende:

[..]

DUDE..serieuss..houd een keer op met die berichten! F* hell zeg..
Nee ik vind dat iritant!
jij vind het irritant, ok , er zijn ook mensen die allemaal verschillende topics over al dan niet versterkingen voor AJAX erg irritant vinden...

DUS!!??
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 19:13 schreef remco k het volgende:

[..]

jij vind het irritant, ok , er zijn ook mensen die allemaal verschillende topics over al dan niet versterkingen voor AJAX erg irritant vinden...

DUS!!??
Prima , dat we het daarover oneens zijn..dat geeft niets....Maar je zet serieus in elke topic wat ik start meteen 20 van die berichtjes!!.. heb je niks beters te doen ofzow...
remco k
 remco k - zondag 09 mei 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 19:25 schreef joey het volgende:

[..]

Prima , dat we het daarover oneens zijn..dat geeft niets....Maar je zet serieus in elke topic wat ik start meteen 20 van die berichtjes!!.. heb je niks beters te doen ofzow...
ik heb nog nooit 20 van die berichtjes gepost, hoe kom je daar dan bij, ik post het in ieder topic wat er in mijn ogen niet hoort 1, dat is heel wat anders dan 20, OVERDRIJVEN IS OOK EEN VAK!!!
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

ik heb nog nooit 20 van die berichtjes gepost, hoe kom je daar dan bij, ik post het in ieder topic wat er in mijn ogen niet hoort 1, dat is heel wat anders dan 20, OVERDRIJVEN IS OOK EEN VAK!!!
Ach, dat ik iets overdrijf ..dat snap ik..Maar het is echt zwaar iritant..
Ik vraag je nog in een privebericht gewoon of je er mee zou willen stoppen en ik krijg meteen zo'n overdreven grote bek van meneer!..

Zielig hoor..
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 19:34   quote  deeplink  
Overigens heb je het al 2x gezegd in dit topic!!;)

ZA- 8mei-12.44
&
Zo-9mei-14.34

;)
schapio
 schapio - zondag 09 mei 2010 - 19:56   quote  deeplink  
freddy adu?
dat is toch wel n grap hoop ik? deze jongen heeft nog helemaal niks laten zien en om nou zeker te weten dat hij 20 is is ook moeilijk, daar ze in afrika een geboortejaar in een boom schrijven en niemand die het controleerd.
van samuel kuffour werd ook beweerd dat hij 32 was maar hij liep erbij als een man van 42 dus bij deze speler heb ik ook zo mijn vraagtekens.
dan spring je er bij de jeugd wel uit maar later speel je als een bejaarde maar hebt wel n dik contract, dus misschien eerst n maand op proef laten komen en kijken hoe fit hij nog is. ik heb grote twijfels bij deze jongen
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 20:12   quote  deeplink  
Dat leeftijds gedoe, daar geloof ik niet in bij hem..:P..

MAar hij speelt in griekenland ook gewoon weer goed hoor! hij moet gewoon t vertrouwen krijgen. Dat kreeg hij in amerika en in het nationale elftal ook. Nu speelt hij daar ook tijdje niet omdat hij te weinig minuten maakte..

Hij is weer op de weg terug..
Je zou hem ook eerst een jaar kunne huren jah.. met optie tot koop, maar miss dat hij ajax ziet als de zoveelste club die hem huurt:P hahaa
freakie
 freakie - zondag 09 mei 2010 - 20:39   quote  deeplink  
`Nee adu is goed links dus ik zou zegge als ajax daar aan denkt gewoon halen.. linkspoot dus een van de weinige in de ajax selectie.. en nog steeds net als sulejmani een TALENT..
joey
 joey - zondag 09 mei 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 20:39 schreef freakie het volgende:
`Nee adu is goed links dus ik zou zegge als ajax daar aan denkt gewoon halen.. linkspoot dus een van de weinige in de ajax selectie.. en nog steeds net als sulejmani een TALENT..
Ja idd.. En als Emanuelson ook weg zou gaan heb je toch een geode vervanger hoor!
remco k
 remco k - maandag 10 mei 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 mei 2010 - 19:32 schreef joey het volgende:

[..]

Ach, dat ik iets overdrijf ..dat snap ik..Maar het is echt zwaar iritant..
Ik vraag je nog in een privebericht gewoon of je er mee zou willen stoppen en ik krijg meteen zo'n overdreven grote bek van meneer!..

Zielig hoor..
Waarom nu weer zo reageren terwijl het net is opgelost dmv PB, beetje raar, vind jezelf ook niet, en nogmaals, ik post dat wat ik wil posten, als ik het niet eens ben met je topic in wat voor opzicht dan ook, dan meld ik dat, of jij dat nu leuk vind of niet, ik geef mijn mening. Het lijkt er wel een beetje op dat je in ene zieltjes aan het winnen bent.

NOgmaals, we hadden het toch opgelost via pb, waarom nu dan weer hier reageren..
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 mei 2010 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom nu weer zo reageren terwijl het net is opgelost dmv PB, beetje raar, vind jezelf ook niet, en nogmaals, ik post dat wat ik wil posten, als ik het niet eens ben met je topic in wat voor opzicht dan ook, dan meld ik dat, of jij dat nu leuk vind of niet, ik geef mijn mening. Het lijkt er wel een beetje op dat je in ene zieltjes aan het winnen bent.

NOgmaals, we hadden het toch opgelost via pb, waarom nu dan weer hier reageren..
Check de tijd en datum an..:P Was nog van daarvoor..Sorry..Was toen een beetje pissig!

No hard feelings!;)
remco k
 remco k - maandag 10 mei 2010 - 18:57   quote  deeplink  
Prima dan
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 19:14   quote  deeplink  
Now let's talk about freddy Adu ..;)
sjakiepakie
 sjakiepakie - maandag 10 mei 2010 - 19:18   quote  deeplink  
het is een man rond e 20 en speelt in griekenland in mijn ogen geen aanwinst voor ajax ondanks zijn talent
remco k
 remco k - maandag 10 mei 2010 - 19:20   quote  deeplink  
Slechts mogelijke aankoop, te duur in aankoop, te duur voor salaris, te weinig prestaties.

Ik denk zoiezo niet dat AJAX zal komen met bekende namen, die zijn namelijk gewoon een stuk duurder dan spelers van pak en beet 23/24 jaar uit zuid Amerika ofzo..
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 19:28   quote  deeplink  
Freddy Adu zal niet duur zijn hoor..
Zal misschien hoostens 2 miljoen kosten.
En sal. vraagt hij denk ik geen 2 miljoen ofzow..
En ik denk dat hij bij ajax zn oude vorm weer kan krijgen en zich kan door ontwikkelen, want hij is 20/21 en dats nogsteeds gewoon hartikke jong!..
Hij is in griekenland al op de gode weg..
thomASS
 thomASS - maandag 10 mei 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Waarom moet je hem halen? Hij faalt bij elke club en dan gaat hij niet bij Ajax de Sterren van de hemel spelen.
remco k
 remco k - maandag 10 mei 2010 - 20:22   quote  deeplink  
Hij is inderdaad nog steeds erg jong, maar ik denk echt dat je in een Utopie gelooft als je serieus denkt dat hij goedkoop is. vergeet niet dat hij nog steeds wordt bestempeld als 1 van de grootste talenten van Europa...
joey
 joey - maandag 10 mei 2010 - 20:43   quote  deeplink  
Nou, hij heft Benfica minder gekost..
En heeft verder bij benfica Niet kunne presteren(kreeg de kans niet echt) ..
Is 3x verhuurd.. En speelt nu in griekenland eindelijk weer lekker z'n potjes..
Denk niet ze ze een mega bedrag vragen..Overigens zit hij niet meer in de selectie van amerika(Weet niet of hij voor het wk er nog bij komt).. En mensen zien hem als een falende talent, wat niet ontwikkeld, maar ik vind dat hij bij benfica nooit de kans heeft gekregen om uberhaupt wat te laten zien..
freakie
 freakie - woensdag 12 mei 2010 - 10:44   quote  deeplink  
adu is gewoon een prima speler.. En belemmerd als hij goed is de tegenstanders die wij tegenkomen.. Jol zou als hij mogelijk is wel aan hem gedacht hebben..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Freddy Adu

0.0054728