BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie was die schreeuwlelijk op RTL7

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 07 mei 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Iedereen had lovende woorden voor het Legioen en ik ben hier wel blij om.....we waren waardige verliezers al ben ik liever een waardige winnaar!! (zoals bij de huldiging van de winnaars Twente). Ik ben dit seizoen iedere thuiswedstrijd geweest maar ik wilde gisteren geen martelaar zijn dus ik zat voor de buis (alwaar ik natuurlijk ook gemarteld werd maar dit terzijde). Ik heb mij voor de buis wel geergerd aan die Feyenoordsuppporter die 90 minuten lang iedereen van ajax vooor Kankerlijer zus en kankerlijer zo uitmaakte.....had de regisseur nou niet ff die ene microfoon dicht kunnen zetten of had er niet ff een ballenmeisje die mongool de mond kunnen snoeren.....Als ik in het stadion zit wil ik ook wel eens iets emotioneels roepen maar dat is dan incidenteel en ik hoop dan altijd maar dat ik het woord kanker achterwege heb gelaten maar 90 minuten lang zo te keer gaan....Beste Feyenoorder....jij kunt beter voor de buis zitten en dan ga ik weer naar het stadion!!!
ToniT
 ToniT - vrijdag 07 mei 2010 - 20:15   quote  deeplink  
Ga dan lekker zelf naar het stadion om het hem/haar te zeggen.
piet
 piet - vrijdag 07 mei 2010 - 20:17   quote  deeplink  
tv uit, zet lekker rijnmond aan joh
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 07 mei 2010 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 20:15 schreef ToniT het volgende:
Ga dan lekker zelf naar het stadion om het hem/haar te zeggen.
tja was er niet he, anders had ik dat echt wel gedaan . En ik zit op een vrij net vak waar dit soort taal niet gebezigd wordt!
sevillana
 sevillana - vrijdag 07 mei 2010 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 mei 2010 - 20:17 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

tja was er niet he, anders had ik dat echt wel gedaan . En ik zit op een vrij net vak waar dit soort taal niet gebezigd wordt!
zeg het voort, zeg het voort, ..................................................... ?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 07 mei 2010 - 20:36   quote  deeplink  
ik was in het stadion, niks gehoord, dus het zal er wel overheen gemixed zijn door die relletjes-voyeurs van rtl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie was die schreeuwlelijk op RTL7









0.0044410